21 лютого 2017 року на факультеті торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування викладачі кафедри маркетингу та реклами доц. Буга Н.Ю., доц. Бралатан В.П., доц. Ковінько О.М., ас. Баніт О.П. в рамках Фестивалю студентської науки провели відкрите засідання дискусійного клубу «Маркетинг та реклама» на тему «Аутсорсинг у практиці бізнесу українських компаній».
Надзвичайний інтерес у присутніх викликали виступи членів дискусійного клубу Журавського Владислава, Маковей Ольги, Криницького Андрія, Цаплюк Яни (гр. МР-11 д(м)), які поділились із слухачами цікавою інформацією щодо застосування аутсорсингу в бізнес-діяльності вітчизняних підприємств, особливостями роботи аутсорсерів, які виконують всі або частину функцій маркетингу підприємств-замовників, мають великий досвід у проведенні рекламних акцій, маркетингових досліджень, розробці маркетингових планів та програм стимулювання збуту, налагодженні зв’язків з громадськістю, стратегічному маркетинговому плануванні.
20 лютого 2017 року кафедрою товарознавства, експертизи та торговельного підприємництва в рамках Фестивалю студентської науки було проведено відкрите засідання студентського наукового гуртка «Теоретичні та практичні проблеми товарознавства» під керівництвом доцента кафедри Григоренко І.В. здобувачі вищої освіти груп ТКЛ-21д., ТКЛ-31д., ТКЛ-41д. під час своїх доповідей розглянули актуальні питання технічного регулювання України, метрології та управління якістю вітчизняних підприємств, а також країн ЄС. Активну дискусію викликали доповіді Рожковської А., Аршаулова В., Левченко Р. та Овчарук А. До обговорення долучилися завідувач кафедри д.мед.н., професор Власенко І.Г. та науково-педагогічні працівники кафедри доцент к.т.н. Тернова А.С., асистент Андрусенко Н.В., асистент Василишина О.В..
Кафедрою менеджменту та адміністрування 20 лютого 2017 року було організовано та проведено наукову дискусію: «Актуальні тренди сучасного менеджменту», яка мала на меті визначити особливості сучасних умов ведення бізнесу, проаналізувати світові тренди управління та визначити місце інтелектуального потенціалу керівників і технологій у вітчизняному менеджменті. Модератором даного заходу була завідувач кафедри менеджменту та адміністрування к.е.н., доцент Соколовська В.В.
Впродовж наукової дискусії учасники обговорювали актуальні питання, поділилися власними думками щодо актуальних тенденцій сучасного менеджменту, визначили загальні проблеми у сфері управління та розробили рекомендації щодо їх розв’язання. Наукові доповіді викликали значний інтерес присутніх на дискусії.
17 лютого 2017 року на обліково-фінансовому факультеті в рамках Днів студентської науки кафедрою фінансів було проведено відкрите засідання студентського наукового гуртка на тему: «Бюджетна політика: орієнтири розвитку в умовах макроекономічної стабілізації» під керівництвом старшого викладача кафедри Далєвської Т.А. Здобувачі вищої освіти груп ДФК-21д, ЕК-21д, ОАП-21д під час своїх доповідей розглянули найактуальніші питання бюджетної децентралізації, макроекономічної стабілізації, стратегічного планування, оптимізації бюджетної політики України на основі досвіду розвинених країн ЄС. Для участі у заході було запрошено учнів 11 класу ЗОШ №26 м. Вінниці, які по завершенню засідання наукового гуртка висловили свої позитивні враження від цікавої та пізнавальної зустрічі. До активної дискусії долучилися завідувач кафедри фінансів к.е.н., доцент Гнидюк Інна Вікторівна та викладачі кафедри.
Команда клубу маркетологів ВТЕІ КНТЕУ у складі 14 чоловік на чолі з завідувачем кафедри маркетингу та реклами к.е.н., доц. Поліщук І.І. 17 лютого 2017 року прийняла участь у 10-му Національному Фестивалі Соціальної Реклами (НФСР), який проходив у Колонній залі Київської міської державної адміністрації під патронатом Київського міського голови Віталія Кличка, організатор Спілка рекламістів України (голова Ромат Є.В.) та підтримки Київського національного торговельно-економічного університету.
Наша команда активно прийняла участь у всіх заходах програми, а особливо цікавими були круглі столи «Що заважає підвищити ефективність вітчизняної соціальної реклами?» та «Соціальна відповідальність бізнесу: красива вивіска, чи ефективний інструмент?».
16 лютого 2017 року на факультеті торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування викладачі кафедри маркетингу та реклами доц. Поліщук І.І., доц. Буга Н.Ю., доц. Бралатан В.П., ас. Баніт О.П. в рамках Днів студентської науки провели відкрите засідання наукового гуртка «Маркетинг та реклама» на тему «Стан та перспективи розвитку медіаринку в сучасних умовах бізнес-діяльності».
Надзвичайний інтерес у присутніх викликали виступи членів наукового гуртка Липецької Валентини (гр. МР-32д), Берцун Ірини (гр. МР-32д), Іванчик Тетяни (гр. МР-31д), Шаповалової Яни (гр. МР-21д), Дідика Віталія (гр. МР-21д), які поділились із слухачами цікавою інформацією щодо особливостей і тенденцій розвитку зовнішньої реклами у місті Вінниця, особливостями створення радіореклами та роллю звукового супроводу в рекламних зверненнях, актуальними проблемами розвитку ринку реклами у Вінницькому регіоні.
До активної дискусії долучилися завідувач кафедри маркетингу та реклами, к.е.н., доцент Поліщук Ірина Ігорівна та викладачі кафедри.