Вакансії для студентів і випускників станом на 04.01.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Кухар у VIVO cafe |
UPG |
профільна освіта (бажано); досвід роботи кухарем у сфері horeca від 1-го року; бажання навчатися і розвиватися; відповідальність і порядність; активність у своїх діях. |
швидке приготування за технологічними картками; забезпечення свіжості і якості страв з меню; дотримання санітарно-гігієнічних норм. |
офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП; офіційна заробітна плата; зручний графік роботи — 1/3 (7−8 робочих змін у місяць); можливість особистого і кар'єрного зростання (старший кухар, адміністратор кафе); комфортні умови праці (кімната для обіду і відпочинку, душова кімната); знижка на харчування; безкоштовна форма. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер, помічник HR-менеджера |
ФОП Сліщенко Ю.О. |
енергійність; амбіційність; творчість; бажання розпочати свій шлях у світі рекрутингу. |
проведення пошуку та відбору кандидатів на різні вакансії; розміщення вакансії у соц. мережах, на job-сайтах та залучати рекламні компанії для співпраці; проведення первинних телефонних інтерв’ю та надання зворотного зв’язку кандидатам. |
навчання для новачків; конкурентна заробітна плата; зручний графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00; робота в сучасному комфортному офісі; цікаве ком’юніті. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу автомобілів (з навчанням) |
Cars from the USA |
|
здійснення телефонних дзвінків за вхідними заявками; проведення переговорів з клієнтами; укладення угод; ведення клієнтської бази. |
кар'єрні перспективи; робота в офісі, яка продовжить функціонувати навіть у разі можливих блекаутів; багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; навчання новим технікам продажу та підвищення кваліфікації за рахунок компанії; прозора система мотивацій; крутий, молодий, позитивний, дружній колектив; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); сучасна техніка для роботи; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; робота у злагодженому колективі з чітким функціоналом кожного працівника; робота в системі CRM; робота з теплими та цільовими заявками; високий рівень довіри клієнтів до компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Країна Мрій |
акуратність; швидкість; порядність; вміння швидко навчатися; відповідальність. |
|
оплачуване стажування; своєчасна та гідна оплата праці 2 рази на місяць; бонуси та мотиваційні програми; ранкова кава та смачний обід; реальний кар’єрний ріст у динамічній мережі; круте наставництво, навчання та стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник у Калинівку |
Terminus |
вища освіта; відмінні комунікативні навички; досвід роботи в продажах (буде перевагою); впевненість у власних здібностях та бажання досягти поставлених цілей; вміння працювати в команді та самостійно, відповідальність та організованість. |
проведення переговорів з існуючими клієнтами, презентація компанії та продукції, навчання торгового персоналу клієнтів; ведення переговорів про умови співпраці та розміщення виставкових зразків; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та підтримка відносин з ними; пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази; моніторинг ринкових тенденцій, аналіз конкурентів та розробка стратегій продажу на ввіреній території. |
офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата; підтримка та навчання від досвідчених фахівців у сфері продажів; кар'єрний розвиток та можливість професійного зростання; цікава та динамічна робота у сучасній компанії з високоякісною продукцією. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста-кухар |
Альянс Рітейл Груп |
акуратність; швидкість; порядність; вміння швидко навчатися; відповідальність. |
приготування кавових напоїв та коктейлів; приготування фаст-фуду; підтримка чистоти на робочому місці; контроль термінів придатності; замовлення товару; фасування та викладка товару. |
графік роботи: з 08:00 до 21:00, 3/3. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Альянс Рітейл Груп |
|
приготування піци; контроль за запасами продуктів та інгредієнтів; дотримання правил техніки безпеки та санітарних норм; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці. |
адреса: вул. Юності, 46; графік роботи: з 08:00 по 22:00 (позмінно). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого цеху |
ФОП Шульга В.А. |
порядність та бажання працювати. |
|
графік роботи: 4/2, з 10:00 до 22:00; оплачуване стажування; безкоштовне харчування; можливість карʼєрного зросту; робота у крутому дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
Лінія магазинів Eva |
вища освіта; досвід управління персоналом (від 10 осіб), бажано в роздрібних мережах; базове знання ПК (вміння користуватись в роботі MS Word, MS Excel, ел. пошта); виконання плану продажів магазину; здатність аналізувати економічні показники роботи магазину, а також вміння їх покращити. |
забезпечення якісного обслуговування клієнтів; відбір, мотивація та навчання персоналу магазину; планування, контроль і аналіз всіх торгових і організаційних процесів магазину. |
графік роботи: Пн-Пт, 2 вихідних; можливість отримати досвід самостійного управління торговельно-організаційними процесами в магазині; різнопланові цікаві завдання; конкурентна платня; додаткові бонуси та система мотивації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник відділу продажу |
ФОП Добронецька В.О. |
проактивність; орієнтованість на результат; лідерські якості; високий рівень навичок продажів і роботи із запереченнями, вміння переконувати, аргументувати свою позицію; розуміння специфіки продажів через онлайн (інстаграм, сайт); знання 1С, MS Exel. |
організація роботи відділу продажів напрямку онлайн (сайт, Instagram, Facebook); ефективне управління командою: мотивування, та вибудовування всередині відносин, засновані на цінностях та філософії компанії; побудова та розвиток нових скриптів продажів продукції, розвиток клієнтської бази; забезпечення досягнення та перевищення показників у продажах; аналіз основних показників ефективності продажів, виявлення причин відхилень, розробка та впровадження заходів, що їх коригують; залучення додаткових платформ/маркетплейсів для реалізації товару; аналізу ринку та конкурентів для ідентифікації нових можливостей. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Біла Сова |
досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді; вміння працювати в швидкому темпі та ефективно організувати свій час; висока відповідальність та дбайливе ставлення до деталей; відмінні комунікативні навички та здатність працювати в команді; знання основних рецептур алкогольних та безалкогольних напоїв; вміння працювати з касовим апаратом та іншим барним обладнання. |
підготовка та подача алкогольних та безалкогольних напоїв відповідно до рецептів компанії; обслуговування гостей у барі та забезпечення їх комфорту; розуміння та виконання замовлень гостей; збереження належної гігієни робочого місця та дотримання правил безпеки. |
конкурентна заробітна плата; виплата заробітної плати два рази на місяць; гнучкий графік роботи; смачні обіди та вечері; безкоштовний трансфер додому у вечірній час; дружня та динамічна робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-мейкер, блогер, ведучий TikTok |
Мережа дитячих супермаркетiв Чудо острiв |
розуміння принципу дії контенту в Tik Tok; творчий підхід та вміння писати сценарії; досвід роботи у зйомках відео, знання програм та методів монтажу; приємний зовнішній вигляд, грамотна мова та впевненість перед камерою; бажання працювати та цікавість до іграшок. |
створення сценаріїв для роликів в Tik Tok; зйомка роликів та монтаж; аналіз зробленої роботи та опрацювання помилок; ведення стрімів в Tik Tok; |
офіційне оформлення; соціальні гарантії; обладнання для зйомок; графік роботи: 5/2, з 10:00 до 19:00; можливість професійного розвитку; місце розташування вул. Зодчих, 2, ТРК «Поділля Сity», пр-т Юності, 18, ТРЦ «S)Mall». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор відділу доставки |
LA П'ЄЦ |
акуратність; швидкість; порядність; вміння швидко навчатися; відповідальність. |
забезпечення та контроль своєчасної доставки замовлення; комунікація з клієнтами телефоном щодо замовлення; контроль виконання посадових обов’язків кур'єрами; планування маршрутів доставки для кур'єрів; контроль розходу палива кур'єрами; координація роботи кур'єрів, кухні та call-центру; ведення касової звітності; розрахунок з постачальниками. |
офіційне працевлаштування; виплата зарплатні 2 рази на місяць; чай, кава, страви домашньої кухні на обід; трансфер додому після зміни за рахунок компанії; стильний та комфортний брендований одяг; робота в молодому, дружньому та креативному колективі; безкоштовне навчання у професійних наставників; кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник кухаря |
SPA-готель Батерфляй |
бажання працювати у ресторанній галузі; здатність працювати у швидкотемповому середовищі; відповідальність та уважність до деталей; здатність працювати в команді; готовність до фізичних навантажень. |
підготовка інгредієнтів для приготування страв згідно з рецептурами; допомога кухарям у приготуванні та аранжуванні страв; збереження чистоти та порядку на кухні; дотримання стандартів безпеки та гігієни; приготування їжі для працівників закладу. |
гнучкий графік роботи, який можна узгодити з особистими обставинами; конкурентна заробітна плата; можливість отримати досвід у ресторанній сфері; дружня робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер (ПДВ) |
Вікна Корса |
знаєш законодавство з питань ПДВ; впевнено володієш 1С8; маєш досвід з реєстрацією ПН, розблокування ПН, декларація ПДВ. |
рознесення банківської виписки; виписка рахунків, видаткових накладних, актів; формування та реєстрація податкових накладних, контроль зобов’язань з ПДВ; перевірка повноти та своєчасності реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх обліку в 1С 8.3; підготовка даних для декларації з ПДВ; формування, підготовка для розблокування податкових накладних та РК; нарахування актів по рахунку 631; контроль кредиторської/дебіторської заборгованості. |
повністю обладнане робоче місце, сучасний офіс; веселий та дружній, молодий колектив; постійний допінг у вигляді кави та солодощів; графік роботи: Пн-Пт, 09:00−18:00; офіційне працевлаштування; робота у стабільній компанії, яка з кожним днем росте та розвивається. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Dasting |
висока організованість та уважність до деталей; вміння працювати в команді та виконувати поставлені завдання вчасно; добрі комунікаційні навички та вміння спілкуватися з різними групами людей; вміння працювати в умовах високого темпу роботи та здатність до ефективного управління часом. |
прийом та розподіл кореспонденції, виконання внутрішніх замовлень; виконання інших пов’язаних з посадою завдання за потреби. |
конкурентна заробітна плата та система премій; можливість професійного зростання та розвитку в стабільній компанії; дружній колектив та комфортні умови праці; гнучкий робочий графік. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
ТОВ Ека Трейд |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вміння вести переговори та укладати договори; високий рівень комунікабельності та навичок роботи з клієнтами; стресостійкість та вміння ефективно працювати в умовах конкуренції. |
вивчення ринку, аналіз конкурентів та визначення стратегії продажів; пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази; ведення переговорів та укладання договорів з потенційними клієнтами (магазини, ресторани, кафе, бари); регулярний візит до клієнтів для підтримки взаємовигідних стосунків і максимізації продажів; робота з партнерами над вчасними взаєморозрахунками; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та розв’язання їхніх проблем; виконання поставлених цілей щодо обсягів продажів. |
конкурентна заробітна плата; бонусна система, що стимулює досягнення поставлених цілей; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; повний робочий день з понеділка по п’ятницю; компенсація витрат мобільного зв’язку; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у стабільній компанії; робота у м. Вінниця та Вінницькій області.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер агентської групи |
Страхова компанія ARX |
попередній досвід продажів від 1-го року; успішна організація та ведення власного бізнесу буде перевагою; бажання працювати з людьми; вища освіта; активна життєва позиція, орієнтація на результат, комунікабельність. |
залучення нових агентів, навчання та підтримка, мотивація та надихання; планування роботи команди; реалізація планів зі збору страхових платежів; надання консультації клієнтам та агентам щодо страхових продуктів. |
офіційне оформлення трудових відносин; компенсаційний пакет: страхування життя, знижки на продукти компанії, компенсація мобільного зв’язку; гідні умови оплати праці та прозора система преміювання за результатами роботи; можливість навчання та розвитку всередині великої міжнародної компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (В2В, професійна косметика) |
Imperia HR |
|
продаж товарів компанії; пошук потенційних клієнтів та домовлення про співпрацю; проведення переговорів з приводу співпраці; підписання договорів; контроль взаєморозрахунки; надання звітності по виконаній роботі. |
графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; офіційне працевлаштування; бонуси та премії за виконання показників; можливість професійного росту та розвитку; навчання в середині компанії; робота дистанційно. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор відділу сервісу |
Бавария Центр |
досвід роботи в адміністративній сфері; базові знання по будові автомобіля; володіння базовими технологічними термінами; комунікабельність, ввічливість та клієнтоорієнтованість; вміння працювати в команді та гарні організаторські здібності; впевнений користувач ПК, знання програми 1С (бажано). |
зустріч та супровід клієнта на всіх етапах надання послуг сервісного центру (прийом дзвінків, запис на сервіс, консультування з організаційних питань, ведення переговорів); первинна консультація клієнтів по послугам сервісу; адміністрування відділу; підтримка зворотного зв’язку із клієнтами. |
оформлення до штату згідно з чинним законодавством; своєчасна і гідна оплата праці; молодий, дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
знання англійської мови на рівні В2 і вище; впевнений користувач ПК; уважність; відповідальність; уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі; графік роботи 5/2; можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник кухаря |
Ресторан Касабланка |
енергійність та витривалість; здатність працювати в команді та дотримуватися інструкцій; бажання навчатися та розвиватися у галузі громадського харчування; здатність працювати в умовах високого темпу та під час піків роботи; бажання працювати на результат та задовольняти потреби клієнтів. |
підготовка продуктів для приготування страв, включаючи очищення, нарізку та вимірювання необхідних інгредієнтів; допомога кухарям у приготуванні основних та додаткових страв; забезпечення чистоти та порядку на кухні; виконання інших завдань, пов’язаних з функціонуванням ресторану. |
можливість зростання та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Veterano Pizza |
досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою); комунікабельність; відкритість; приємна зовнішність; бажання розвиватися у ресторанній сфері. |
зустріч гостей; спілкування з гостями, рекомендація та консультація з меню, допомога у виборі страв та напоїв; обслуговування згідно з чинними стандартами; розрахунок гостей. |
гнучкий графік роботи, 2/2, 3/3, зміни з 09:30 до 22:00; стабільна заробітна плата; можливість професійного росту та кар'єрного розвитку; робота у команді професіоналів; харчування за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер, завсклад |
Cerber.ua |
енергійність; мінімальні знання в електроніці; відповідальність, креативність; пунктуальність; вміння працювати в команді. |
контроль залишків на складі; оприходування товару в базу; пакування товару на відправку; публікування товару на сайт, маркетплейс. |
цікава робота у динамічній команді; своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи 6/1 (гнучкий графік); можливості для реалізації професійних знань та вмінь; робота на офісі; стабільна заробітна плата; корпоративні поїздки; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Lilova |
акуратність; швидкість; порядність; вміння швидко навчатися; відповідальність. |
виготовлення тарт, шу, інших дрібних порційних десертів для кавʼярень. |
3 дні на тиждень (понеділок, четвер та один будній день плаваючий); зміна з 08:30 до 17:00; робота в центрі міста в новому цеху. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
ФОП Пономарьов С.П. |
вища освіта; досвід роботи не менше 1-го року; впевнений користувач ПК, та MS Office; стресостійкість; комунікабельність; відповідальність; ініціантивність та аналітичне мислення. |
внесення накладних; здійснення оплати рахунків; ведення кадрової документації (прийняття/звільнення працівників, формування табелів робочого часу); виконання доручень керівництва. |
графік роботи: з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00 год; гідна оплата праці; дружній та згуртований колектив; робота в комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з розвитку в школу робототехніки та програмування |
Robocode |
активність; відповідальність; старанність. |
організовування навчальних процесів; створення згуртованої та ефективної команди у школі; контроль фінансової діяльності школи; професійна комунікація та супроводження батьків стосовно навчального процесу; забезпечення повної комплектації локації — 120 учнів+ на 1 аудиторію; забезпечення високої конверсії записів на навчання — понад 70%. |
зручний графік роботи: субота, неділя з 10:00 до 20:00, у будні дні — робота віддалена. надання всіх необхідних матеріалів для комфортної роботи; проведення навчань персоналу за рахунок компанії; можливість розвитку всередині компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар у кафе |
Синергія Тім |
|
приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм. |
оплачуване навчання; графік роботи:позмінний з 09:00 до 21:00; комфортне розташування ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17); корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); у роботі використовуються виключно високоякісні продукти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Makeup |
уважність, можливість довго виконувати монотонну роботу; досвідчений користувач ПК; досвід швидкого пошуку та аналізу потрібної інформації в мережі інтернет; досвід роботи контент-менеджером (буде перевагою). |
пошук та аналіз інформації про товари; наповнення сайту контентом; додавання товарних позицій до сайту. |
робота в офісі на період навчання (1 місяць), далі можливий варіант віддаленої роботи; повний робочий день з Пн по Пт, з 09:00 до 18:00. оплата праці два рази на місяць; всі соціальні гарантії згідно КЗпП України. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з технічних питань у відділ супроводження користувачів та ІТ-обладнання |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища освіта; досвід роботи з підтримки ПЗ/техніки; знання OC Linux і OC Windows для робочих станцій; аналітичні здібності, орієнтація на клієнта, мультизадачність. |
віддалена технічна підтримка користувачів корпоративної мережі з питань роботи ПК, програмного забезпечення, друку та сканування, встановлення програмного забезпечення; встановлення та оновлення програмного забезпечення користувачам. |
конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; щорічні бонуси; медичне страхування, повністю оплачене банком; страхування життя, повністю оплачене банком; пільги на медичне страхування родичів; потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з адміністративно-фінансового обліку |
Беліф |
досвід роботи в програмі 1С:8.3; здатність працювати з великим обсягом інформації; вміння структурувати масиви даних. |
проведення виплат в Клієнт-банку; звірки з постачальниками товарів та послуг; проведення банківських виписок. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |