Вакансії для студентів і випускників станом на 07.03.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
Торговельна група Sandi+ |
володіння навичками телефонних продажів, та розуміння, як виявляти та задовольняти потребу клієнта; вміння аналізувати та планувати свої дії для досягнення результату; інтерес до технічного товару та бажання вивчати інформацію про нього; володіння навичками роботи з 1С та MS Office. |
розуміння потреб постійних партнерів, їх потенціал та планування дії для збільшення долі продажів; системний та вчасний продзвон клієнтів згідно з маршрутом; формування конкретних пропозицій по асортименту на кожен контакт з клієнтом; поглиблювання знань клієнтам про товар та пояснення як краще його реалізувати; супроводження постачання продукції до клієнта та розв’язувати проблемні питання, які виникають. |
високий рівень заробітної плати; графік роботи: Пн-Пт, з 08:40 до 18:30; робота в компанії з сильною корпоративною культурою, яка об'єднує всіх у досягненні єдиної мети; головною цінністю є «Орієнтація на споживача» — створення бездоганного продукту для клієнта; надання усіх ресурсів та можливостей для постійного розвитку та професійного зростання (навчання, інформаційний простір, підтримка і допомога колег у розв’язання будь-яких питань); робота у середовищі, де кожен співробітник знає свою місію, цілі, бачення та прагне досягати максимальних результатів; участь в різних благодійних заходах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність; ведення сторінки в Instagram. |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач ІТ-навчання |
ПП, Гранд, навчальний центр |
комунікабельність; активність. |
проведення ІТ навчання за готовою розробленою програмою. |
робота в офісі /центр міста/, ведення онлайн та вживу занять; можливий графік, щоб поєднувати з навчанням; розвиток в ІТ сфері та хороша заробітна плата.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
без досвіду роботи; знання англійської мови на рівні В2 (Upper-Intermediate) і вище; впевнений користувач ПК; уважність; відповідальність; уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі; графік роботи 5/2; для студентів є можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах. |
надання інформації щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта. |
графік роботи 5/2, вихідні «плаваючі» або гнучкий графік; офіційне працевлаштування; заробітна плата погодинна. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Головний бухгалтер |
Нікан групп |
вища освіта за спеціальністю «облік та аудит» або профільна; знання, податкового, цивільного законодавства; досвід роботи у ЗЕД; старанність; кмітливість; уважність; висока стресостійкість; здатність до швидкого навчання; обов’язкове володіння ПК 1С — Бухгалтерія 8.3.; Me.DOC, Клієнт — банк, пакет MS Office; особисті якості: високий рівень самостійності та самоорганізованості; порядність; ввічливість; досвід роботи у торгівлі є перевагою. |
ведення податкового, бухгалтерського обліку (1С 8.3); ведення податкового обліку (формування та реєстрація ПН в ЄДРПН (Медок), контроль отримання податкових накладних від постачальників — податкового кредиту); нарахування з/п, відпускних, лікарняних; оптимізація оподаткування складання балансу компанії; складання на основі бухгалтерського обліку фінансової звітності та подання в податкові органи, органи статистики, тощо; |
конкурентна ЗП (обговорюємо на співбесіді); персональне та комфортне місце роботи у безпечному місцезнаходженні; своєчасна виплата заробітної плати; перспектива кар'єрного зросту; забезпечення великих об'ємів робіт. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу освітніх послуг |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер, навушники з мікрофоном та вебкамера. постійне бажання навчатися та готовність стрімко рости разом з компанією. |
проведення демонстраційних, вже розроблених уроків, для дітей 4−18 років та для дорослих; діагностування, за допомогою скрипта, потреб клієнта, визначення мети навчання; визначення рівня учня за допомогою спеціально розроблених завдань (для цього не потрібно мати високий рівень знань англійської); презентування платформи та робити продаж пакету уроків під потреби зацікавленим клієнтам; постійний розвиток, проходження тренінгів та прокачування своїх навичок у продажах; участь у змаганнях та конкурсах в середині команди, нудьгувати не доведеться. |
фіксована ставка за кожен проведений пробний урок; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання; постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Бюро ландшафтного дизайну Антураж |
досвід роботи в 1С (бажано); відповідальність та уважність; готовність до виконання різноманітних завдань. |
робота з телефонними дзвінками; робота з офісною поштою; зустріч замовників та турбота про їх комфорт (проведення в офіс, пропонування чай/каву); вести необхідну документацію (облік даних про замовників, облік коштів); прораховувати кошториси проєктів. |
стабільна виплата заробітної плати; Пн-Пт 09:00 до 18:00; робота в дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
ТОВ Малавак |
позитивна та енергійна людина; вільне та відкрите спілкування з людьми; почуття гумору. |
робота з первинною документацією; призначення зустрічей; вчасне виконання завдань керівника в межах офісах. |
Графік роботи Пн-Пт 09:00−18:00; підтримка та навчання від керівника; лояльний керівництво; робота в крутому та дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого процесу |
ChaCha |
досвід роботи на даному процесі від 6-ти місяців; шалене бажанням розвиватись; вміння працювати з технологічними картами; вміння працювати в команді; ввічливість та відповідальність. |
приготування страв з любов`ю та натхненням; видача страв згідно меню; підтримання чистоти свого робочого місця; робота з командою на один результат. |
дружній та крутий колектив; просторна та обладнана кухня; графік позмінний з 09:30 до 21:00; щорічна оплачувана відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер, фотограф, відеограф (SMM), Instagram-спеціаліст |
ФОП Тютик А.В. |
вміння знімати фото, відео, сторіс; вміння працювати у графічних програмах та додатках; відчуття актуальності і стилю, естетика в ДНК; наявність фото камери або телефону з якісною камерою; приділення часу розвитку проєкту. |
створення фото для сайту; створення презентабельних фото для розсилок; створення контенту для соц. мереж (фото, відео, сторіс); ведення сторінок у соц. мереж; монтаж відео, обробка фото та створення дизайн креативів; написання контент плану. |
висока заробітна плата; графік Пн — Пт, 09:00 — 18:00; можливість професійного росту; приємний колектив; зручні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Вінтар |
вища освіта; досвід роботи бухгалтером від 1 року; досвідчений користувач ПК, знання програми 1С, Excel, Word, BAS Бухгалтерія; відповідальність; уважність до деталей; порядність; стресостійкість; орієнтованість на результат; бажання працювати та навчатися. |
обробка первинних документів (рахунки від постачальників, накладні на оприбуткування ТМЦ, списання ТМЦ, акти виконаних робіт, ТТН); участь в інвентаризації; контроль наявності первинних документів/договорів; проведення актів звірки з контрагентами. |
5-денний робочий тиждень; щорічна оплачувана відпустка; працевлаштування згідно КЗпП України; затишне робоче місце та дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
вища освіта; навички активних продажів та роботи із запереченнями; орієнтація на результат; фокус на клієнті; ефективна комунікація; робота в команді; побудова контактів; стресостійкість; вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою); впевнений користувач ПК та планшету. |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Білоцерківська агропромислова група |
досвід роботи в даній сфері бажано, але не є обов’язковим; особисті якості: порядність; послідовність; готовність до навчання. |
робота на території Вінниці з магазинами формату супермаркети; робота за стандартами компанії; трудова дисципліна та участь в посуванні продукції. |
офіційне працевлаштування; робочий тиждень з Пн по Пт (чергування з додатковою оплатою); робочий день з 09:00 до 18:00; навчання та просування карʼєрними сходами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Грін Кул |
висока компетентність у веденні ділового листування; знання основ комерції, міжнародної торгівлі та логістики; високий рівень володіння англійською мовою (Upper Intermediate або вище); розвинуте логічне мислення; пунктуальність у контактах з клієнтами та висока увага до деталей; впевнена робота з MS Excel; вміння працювати з сучасними інструментами створення презентацій (буде перевагою). |
супроводження продажів ключовим міжнародним клієнтам; листування і переговори з клієнтами в контексті виконання комерційних домовленостей; підтримка в підготовці тендерної документації та комерційних пропозицій; розміщення замовлень на виробництво та комунікації з виробництвами з приводу деталей виконання замовлень; контроль виконання поставок, інвойсінгу, стану дебіторської заборгованості. |
робота з іноземними контрагентами; робота в продажах або підтримці продажів іноземним клієнтам; робота в логістиці або комерції. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Ревізор |
Dnipro-M |
впевнений користувач пакету MS Office, Google Sheets; готовність до частих відряджень; знання 1С; чесність; досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді. |
проводити ревізію фірмових магазинів по всій Україні; здійснення документальної перевірки з метою виявлення невідповідностей вимогам нормативної бази; проведення аналізу результатів перевірки; виявлення недостач та надлишків; складання поточної звітності відділу. |
можливість реалізації найсміливіших рішень та проектів в масштабній компанії; колектив, що заряджає; можливість роботи з міжнародними проектами (ми вже представлені в трьох країнах Європи); горизонтальне та/або вертикальне карʼєрне зростання; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративного розвитку; безлімітна каву-брейк, смаколики та фрукти в офісі; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
ПП Стар скай тревел |
грамотне мовлення; ділове спілкування; позитив; відповідальність. |
підбір персоналу; вирішення організаційних питань; підвищення ефективності праці; робота з клієнтами; ведення соц. мереж. |
навчання; дружній колектив; графік з 09:00−18:00 Сб-Нд вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з постачання |
Грін Кул, ТОВ |
вища освіта; швидке навчання; комунікабельність; відповідальність; націленість на результат; знання англійської мови (буде перевагою); володіння ПК на рівні впевненого користувача, досвід роботи в базі 1С (бажано); досвід роботи на аналогічній посаді не обов’язковий. |
закупівля комплектуючих згідно замовлення виробництва; проведення моніторингу ринку; пошук нових постачальників.
|
офіційне працевлаштування, повний соц. пакет; своєчасна оплата праці, зростання доходу за результатами роботи, а також бонусна система; перспективи кар'єрного зростання всередині компанії; актуальні програми навчання та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Tereveni |
досвід роботи від 1-го року (але якщо без — навчатимуть); вільна та грамотна українська мова; ввічливість; уважність; активність; позитивний настрій; вміння працювати в команді. |
зустріч гостей та ознайомлення з меню (допомога у виборі страв); приділення гостям належної уваги, незалежно від потоку гостей; підтримання чистоти та порядку (у своїй зоні ресторану). |
оплачуване навчання під час стажування (у разі відсутності досвіду роботи); офіційне працевлаштування; гідна і стабільна оплата праці; можливість кар'єрного росту; гнучкий графік роботи (обговорюється на співбесіді); можливість працювати неповний робочий тиждень (2−3 дні); корпоративне харчування; трансфер після вечірньої зміни. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1C |
ПП КанцОптіма |
досвід роботи в динамічних дистрибуційних компаніях на даній посаді; знання складського обліку; впевнений користувач ПК (Word, Excel, 1С); стресостійкість; витримка. |
робота з первинними документами, своєчасне корегування документів, обдзвін клієнтської бази. |
п’ятиденний робочий тиждень (Пн-Пт 09:00−18:00); можливість кар'єрного розвитку; професійне навчання та підтримка в роботі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст відділу розрахунків |
Страховая група ТАС |
середня або вища освіта; досвід роботи в врегулюванні страхових випадків (бажано); обов’язкове знання будови автомобіля; впевнений користувач ПК; відповідальність; комунікабельність; націленість на результат. |
оцінка транспортних засобів; технічна оцінка збитку. |
офіційне працевлаштування; можливість застосувати напрацьований досвід та вміння; кар'єрне зростання та підтримку керівництва; широкі можливості самореалізації, отримання нових знань і навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Начальник відділу по роботі з VIP-клієнтами |
АБ, АТ Радабанк |
|
залучення VIP-клієнтів та продаж усіх видів банківських продуктів; здійснення кваліфікованого та якісного банківського обслуговування VIP- клієнтів; забезпечення документообігу з усіх видів банківських операцій відповідно до внутрішніх нормативних та розпорядчих документів банку; обробка заявок та обслуговування індивідуальних тарифів для VIP- клієнтів, консолідація інформації та підготовка пропозицій на розгляд керівництва. |
офіційне працевлаштування; надійність та стабільність; навчання та розвиток; сучасний офіс в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інженер-програміст |
Конекс |
вища освіта в галузі комп’ютерних наук, програмування або суміжних спеціальностей; знання pure PHP і JavaScript; досвід роботи з Laravel та Vue.js, реляційними базами даних (MySQL чи Postgres), базами даних NoSQL (MongoDB, Redis); розуміння та практичне застосування ООП і патернів проектування, чистого коду, SOLID/KISS/DRY; досвід інтеграції API-рішень сторонніх сервісів; розуміння концепцій MVC, REST API, JWT, HTTP; вміння працювати з Git, Composer; англійська мова — на рівні читання технічної документації; вміння працювати в команді та готовність до постійного саморозвитку. |
розробка, тестування та впровадження програмного забезпечення для покращення роботи компанії; підтримка і вдосконалення існуючих систем і додатків; аналіз потреб бізнесу і впровадження нових функцій та функціональності. |
конкурентна заробітна плата, що відповідає вашим навичкам і досвіду; можливості для професійного розвитку і кар'єрного зростання; приємна та дружня робоча атмосфера в сучасному та просторому офісі; можливість брати участь у проектах, що мають значний вплив на життя людей; можливість пограти в настільний теніс та позайматися у спортзалі не покидаючи офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
ТОВ Дебет Плюс, консалтинговий центр |
креативність; досвід роботи у сфері SMM та таргетингу; створення фото та відео контенту; вміння керувати персоналом, ставити задачі та формувати графік роботи; хороші навички роботи у фото та відео редакторах; вміння втілювати тренди у життя компанії. |
ведення сторінок нашої компанії у Facebook та Instagram, Tik Tok; створення фото, відео та текстового контенту для соц. мереж; розробка контент-плану; ведення рекламних кампаній у FB; проявляти ініціативу та пропонувати своє бачення розвитку SMM. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фінансовий консультант |
City Finance |
вища освіта (студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською мовою; впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel); вміння працювати із великим об'ємом інформації; організованість, працездатність, орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування з першого дня; оплачуване навчання та підтримка наставника; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Pestco |
досвід на аналогічній посаді або в суміжній галузі; знання основних принципів бухгалтерії та фінансів; вміння працювати з бухгалтерськими програмами та MS Office; вчасно, медок, партнерс, 1С та інші. уважність до деталей та висока організованість; вміння працювати в команді та гарні комунікативні навички; вміння вирішувати робочі питання з колегами; вміння працювати з потоком робочої інформації оперативно; вміння тримати субординацію; стресостійкість; порядність; дружелюбність. |
ведення обліку витрат; контроль над платежами; підготовка фінансових звітів; робота з первинною документацією; 1С, медок, вчасно, партнерс, ведення та управління документообігом. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного росту та розвитку; дружня та сприятлива робоча атмосфера; стабільна з/п. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Direct-менеджер з продажу |
Twinsann |
висока комунікабельність та наполегливість; впевнений користувач ПК та офісних програм; вміння адаптуватись під клієнта; активна позиція; гарне володіння розмовною та письмовою українською мовою. |
добре орієнтуватись у нашому асортименті для повної і якісної консультації (навчаємо); робота тільки з гарячими лідами; допомагати та консультувати клієнтів у виборі товару; оформлення та внесення замовлення; робота з CRM системою. |
графік роботи 3/1; офіс в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Ресторан Базилік |
уважність; акуратність; охайність; бажання працювати та готовність до навчання; досвід роботи в даній сфері або проходження практики (вітається). |
приготування страв згідно з технологічними картами; знання санітарних норм та правил виробництва. |
можливість кар'єрного зростання; з 10:00 до 22:15; позмінний графік; стабільна заробітна плата двічі на місяць; безкоштовне харчування; трансфер, дружній молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
ТОВ Студія Комфорт Груп |
готовність працювати з людьми; презентабельна зовнішність; відповідальність; позитивність; націленість на результат; користувач ПК (офісні програми). |
робота з клієнтами та партнерами, ведення переговорів; планування робочого процесу; розміщення реклами в інтернеті; допомога керівнику з персоналом. |
можливий гнучкий графік. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир |
Копійочка |
доброзичливість; бажання навчатися; відповідальність. |
прийом товарів та викладання на полиці згідно стандартів; обслуговування покупців на касі; зміна цінників; участь в проведенні інвентаризацій; підтримання чистоти в магазині; зберігання матеріальних цінностей. |
м. Вінниця, площа Калічанська, 2. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу юридичних послуг |
Всеукраїнський юридичний центр |
грамотна українська; навички ведення переговорів; вміння працювати з великим потоком інформації, стресостійкість; бажання розвиватися та вчитися новому. |
ведення повного циклу перемовин з клієнтами: від першого дзвінка до укладання договору; дзвінки за гарячими заявками від клієнтів, виявлення їх потреб і презентація послуг компанії телефоном; внесення даних щодо запитів потенційних клієнтів до CRM-системи, фіксація домовленостей і подальший контроль статусу; виконання індивідуального плану продажів. |
всебічна підтримка спеціаліста на етапі адаптації; система мотивації з бонусами та преміями; робота з клієнтською базою, яка щодня поповнюється новими гарячими зверненнями; постійне вдосконалення в переговорах, продажах, публічних виступах, тайм-менеджменті, особистій ефективності та інших крутих речах, зокрема тренінги та семінари за рахунок компанії; затишний офіс у центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |