Вакансії для студентів і випускників станом на 21.03.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
без досвіду роботи знання англійської мови на рівні В2 (upper-intermediate) і вище; впевнений користувач ПК; уважність; відповідальність; уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі; графік роботи 5/2; можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп Volia |
вища/середня спеціальна освіта; комунікабельність та вміння працювати з людьми; знання української мови на рівні вище середнього; бажання навчатися та розвиватися в банківській сфері; вміння працювати в команді. |
обробка вхідних дзвінків від клієнтів; консультація з питань банківських послуг; вирішення технічних питань; реєстрація та обробка заявок. |
офіційне працевлаштування з першого дня; гнучкий графік роботи; дружній колектив та можливість професійного зростання; оплата премій та бонусів за результатами роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність; ведення сторінки в Instagram. |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир, оператор АЗК |
OKKO |
впорядковані документи; досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано); вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни. |
консультація клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товари кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримання зарплати; оплачення відпусток (24 дні в рік) та лікарняних; забезпечення безкоштовним медичним страхуванням для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомага один одному; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу освітніх послуг |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер, навушники з мікрофоном та вебкамера; постійне бажання навчатися та готовність стрімко рости разом з компанією. |
проведення демонстраційних, вже розроблених уроків, для дітей 4−18 років та для дорослих; діагностування, за допомогою скрипта, потреб клієнта, визначення мети навчання; визначення рівня учня за допомогою спеціально розроблених завдань (для цього не потрібно мати високий рівень знань англійської); презентування платформи та робити продаж пакету уроків під потреби зацікавленим клієнтам; постійний розвиток, проходження тренінгів та прокачування своїх навичок у продажах; участь у змаганнях та конкурсах в середині команди, нудьгувати не доведеться. |
фіксована ставка за кожен проведений пробний урок; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання; постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по рекламе и продажам |
ФОП Ушаков П.Ю. |
освіта вища чи неповна вища; знання комп’ютера: Word, Excel, пошук та розміщення інформації в інтернеті; комунікабельність; навички ділового спілкування; чітке мовлення; уважність; точність; вдумливість; активність; чесність; самостійність; ініціативність; пунктуальність; націленість на результат; швидка обучаемость/ досвід підбору автозапчастин за каталогами. |
пошук та розміщення інформації в інтернеті; прийом та обробка замовлень по телефону; розміщення товарів на сайт; проведення інвентаризації підтримання порядку та чистоти; консультація та продаж на магазині. |
графік роботи 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ С-Класс |
старанність; знання української мови; знання ПК на рівні користувача; швидке навчання; приємний зовнішній вигляд. |
прийом і розподіл дзвінків від клієнтів; оформлення рахунків, заявок; організація роботи працівників; звітність перед керівництвом. |
графік роботи п’ятиденний 09:00 −18:00 можливий гнучкий варіант графіка; дружній молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з постачання |
ТОВ Грін Кул |
вища освіта; швидке навчання; комунікабельність; відповідальність; націленість на результат; знання англійської мови (буде перевагою); володіння ПК на рівні впевненого користувача, досвід роботи в базі 1С (бажаний); досвід роботи на аналогічній посаді не обов’язковий. |
закупівля комплектуючих згідно замовлення виробництва; проведення моніторингу ринку, пошук нових постачальників. |
офіційне оформлення наших трудових відносин, повний соц. пакет; своєчасна оплата праці, зростання доходу за результатами роботи, а також бонусна система; перспективи кар'єрного зростання всередині компанії; актуальні програми навчання та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (обробка замовлень, Direct) |
Bute |
вміння та любов продавати, а також спілкуватися з людьми. |
спілкування з клієнтами в Instagram та месенджерах, ведення до продажу; опрацювання коментарів; обробка замовлень з сайту; опрацювання замовлень у CRM системі; робота у СРМ системі. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
ТОВ Планета чистоти |
старанність; знання української мови; знання ПК на рівні користувача; швидке навчання і точність у роботі. |
прийом дзвінків від клієнтів; оформлення рахунків, заявок на наші послуги; розподіл працівників по об'єктам; зв’язок із замовниками і звітність перед ними; звітність перед керівництвом. |
графік роботи п’ятиденний 09:00 −18:00 можливий гнучкий варіант графіка; дружній молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир каси перерахунку |
ПриватБанк |
професійно-технічна освіта (бухгалтер, банківська справа, касир, фінанси, торгівля); знання ознак справжності національної та іноземних валют; бездоганна ділова репутація; впевнений користувач ПК; наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, увага до деталей, стресостійкість, дотримання процедур та правил; вільне володіння українською мовою (т.ч. діловою). |
прийом, перерахунок та обробка готівкових коштів, які надійшли з відділень банку; прийом, перерахунок, обробка та своєчасне зарахування сум інкасованої виручки з торгових точок; формування та видача розмінної монети/банкноти на торгові точки згідно заявок; перерахунок та обробка готівки при її завантаженні/вивантаженні в/з касет/сейф-пакетів; перерахунок та обробка коштів за готівковими операціями з іншими підрозділами кас банку; сортування, обробка, формування придатної та не придатної до обігу готівки для здавання в національний банк України; обробка позабалансових цінностей, операції з вантажами та конвертами (формування, обробка та прийом-видача на маршрут та з маршруту); своєчасне відображення всіх операцій в програмних комплексах банку; дотримання правил касової дисципліни. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильну команду. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер, стратег, копірайтер (таргетинг) |
Lookie Atelier |
успішні кейси у портфоліо; гарний візуальний смак, легке генерування та створення естетичного візуального ряду; активна участь у розробці SMM-стретегії та самостійне планування роботи; створення контенту планування та його дотримання; легке і просте написання українською мовою текстів для дописів та сторіс (та англійською — буде перевагою); знання англійської мови на рівні upper intermediate/advanced (буде перевагою); з задоволенням та легкістю генерування ідей щодо залучення та розширення ЦА; вміння запускати таргетовану рекламу (не обов’язково, але буде перевагою); співпраця з блогерами, стилістами, контент-мейкерами та фотографами; відповідальність за результат; креативність; комунікабельність; високий рівень самодисципліни. |
аналіз ЦА, конкурентів; відстежування аналітики за результатами роботи; надання звітів, а також висновків.
|
робота в офісі: Пн-Пт 09:00—17:00; офіційне працевлаштування; оплачуваний випробувальний термін 1−2 місяці; офіс у центрі: Вінниця, вул. Визволення 8; оплачувані відрядження. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Pronto Pizza&Sushi |
досвід в аналогічній сфері; активність; готовність нагодувати всіх любителів ролів. |
підготовка продуктів для роботи (заготовки); приготування страв відповідно до технологічних карт/меню (навчання); підтримка чистоти робочого місця. |
вчасна виплата зарплатні; харчування за рахунок компанії; трансфер додому в межах міста; надання постійної знижки на піцу та суші для персоналу; гнучкий графік роботи 2/2, 3/3, 4/2, 10:00—22:00 год, який можна корегувати за домовленістю в колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар |
Грош |
знання технологій приготування хліба і здоби; вміння працювати у команді; відповідальне ставлення до роботи; бажання навчатися та розвиватися. |
приготування випічки згідно з рецептами компанії; дотримання чистоти та порядку у пекарні; дотримання вимог стандартів якості та безпеки; взаємодія з іншими працівниками закладу. |
офіційний і швидкий прийом на роботу; вчасна виплата зарплатні; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; безкоштовне навчання, компенсація проїзду до роботи, цікаві мотиваційні програми. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер у відділ маркетингу |
Школа англійської мови Flash, |
креативність; вміння формулювати свою думку на письмі; соцмережі – це зона комфорту; відповідальність та можливість швидко приймати рішення; аналітичний склад розуму; хороші організаторські навички. |
генерація лідів з локального просування; робота з промоутерами; пошук нових каналів просування. |
заробітна плата, що постійно зростає; яскравий дружній колектив; комфортний офіс в серці міста; офіційне працевлаштування; кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
ТОВ Декстра мінерал |
досвід роботи у сфері транспортної логістики; володіння знаннями про транспортний ринок, правила та стандарти перевезення вантажів; досвід із супроводу перевезень в Україні та міжнародним (авто норми та вагонні норми); досвід проведення переговорів; комунікабельність і активність, вміння працювати у Команді. |
організація транспортного постачання товару згідно даного маршруту повний цикл організації та контроль процесу перевезень; документальний супровід процесу перевезень |
можливість постійного розвитку та навчання комфортні умови праці, дружний молодий колектив, соціальний пакет та офіційне працевлаштування, неповторні корпоративні заходи, оплата мобільного зв’язку, додаткові бонуси; графік роботи: з 9:00 до 17:00 пн-пт |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер;Помічник керівника;Менеджер по роботі з клієнтами |
Майстер Плюс |
не потрібно мати великого досвіду; швидке навчання; комунікабельність; відповідальність; націленість на результат; уважність. |
|
стабільна зп; проходження практики. |
Звернутися можна за номером +38 (093) 031 62 12. |
Менеджер з продажу в офісі |
Атлант |
вільне спілкування українською мовою; чітка вимова; креативність та пунктуальність; бажання навчатися та розвиватися; орієнтовання на тривалу співпрацю. |
робота з теплою базою клієнтів; консультування; робота презентації послуг компанії в телефонному режимі з відпрацьованих скриптів; відповідь на запитання клієнтів та здійснення продаж; ведення звіту щоденно проробленої роботи. |
зручний графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00, субота, неділя — вихідні; своєчасна оплата; допомога у навчанні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з логістики |
Нікан групп |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; впевнений користувач ПК: Word, Excel, бажане володіння Lardi-trans, Della; досвід роботи з 1С (буде перевагою); відповідальність та самостійність; ефективне виконання поставлених завдань, орієнтованість на досягнення результату, прагнення заробляти більше. |
повноцінна взаємодія із замовниками щодо продажу послуг з перевезення вантажів; ведення бази клієнтів та її розширення, робота із вхідними запитами та проведення ефективних перемовин для збільшення продажу послуг; контроль ланцюжка від завантаження до розвантаження товару; планування, організація та операційний супровід перевезень; контроль комплектності, оформлення товарно-супровідної документації, ведення звітності; контроль взаєморозрахунків із контрагентами; моніторинг ставок на ринку транспортних послуг; взаємодія з митно-брокерським відділом; пошук нових маршрутів перевезень та оптимізація наявних. |
робота у дружній команді професіоналів та професійний розвиток; конкурентний рівень ЗП із своєчасними виплатами двічі на місяць; офіційне працевлаштування та відпустка згідно з КЗПП; графік роботи: повний робочий день з Пн-Пт; корпоративний мобільний зв’язок; участь у різноманітних проектах та цікавих задачах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Ізі Кредит (iCredit, ТМ) |
активність; комунікабельність; стресостійкість; цілеспрямованість. |
робота з рекламою, на офісі, та на телефонній лінії. |
графік роботи вільний; можливе поєднання з навчанням або з основною роботою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар піци |
Грош |
відповідальність і працьовитість, акуратність; любов до готування. |
приготування піци; нарізання інгредієнтів до піци; обслуговування покупців. |
робота у великій та успішній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗПП України; графік роботи 3/3 по 11 год; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
Мего ЛТД |
досвід роботи в Hr від 1-го року; вміння працювати з людьми та вирішувати конфліктні ситуації; відповідальність, організованість та комунікабельність; бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички. |
проведення рекрутингу та збір резюме кандидатів; проведення співбесід та відбір кандидатів на вакантні посади; ведення документації з питань кадрів. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; цікаві проекти та можливість роботи в дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
!Fest, холдинг емоцій |
чесність; харизматичність; усмішка протягом дня; врівноваженість. |
створення унікальної атмосфери та позитивного настрою.
|
робота у дружній та драйвові компанії; гідна оплата праці; офіційне працевлаштування; безкоштовне навчання; трансфер додому. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Начальник відділу продажу |
|
повна вища освіта; досвід роботи від 1-го року (побутова хімія) на посаді начальника відділу або керуючого магазина; досконале знання асортименту; знання правил зберігання товарів, методів обліку товарів, розрахунку потреби в них; висока працездатність та високий рівень відповідальності. |
забезпечення збільшення продажу товарів та послуг; організація та контроль роботи відділу з виконання плану реалізації товарів та послуг; контроль наявності товарів, їх якості та термінів придатності; надання пропозиції щодо збільшення ефективності використання торгової площі, аналіз фінансових показників, докладання зусиль щодо покращення кожного показника ефективності; ведення робочої та звітної документації. |
стабільна заробітна плата (аванс + основна частина); офіційне працевлаштування; медичне обслуговування та харчування; корпоративні заходи (відпочинок, свята); спортивний зал на території торговельного центру; спеціальні знижки при купівлі товарів у мережі торговельних центрів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант |
Равак |
ініціативність; цілеспрямованість; самоорганізованість; бажання навчатися та розвиватися; досвід роботи в прямих продажах сантехніки або товарів, пов’язаних з будівельними матеріалами (плитка, фарба, освітлення і т. д.) (бажано); грамотна мова, чітка дикція, хороша пам’ять; комунікабельність; відповідальність; стресостійкість; освіта: ср. спеціальна / вища. |
презентація товару; консультування за технічними характеристиками лінійки представленої продукції; обслуговування покупців на високому рівні; виконання поставленого плану продажів. |
безкоштовне навчання, супровід і підтримка в роботі; вдалий варіант для початку кар'єри у сфері прямих продажів; робота у провідній у центральній та східній Європі компанії у галузі виробництва і продажу устаткування для ванних кімнат; прямий вплив на рівень своїх доходів; своєчасна винагорода; гнучкий робочий графік; щорічна відпустка 24 календарних дні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець відділу інформаційної довідки (контакт-центр) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос, хороша дикція, грамотна мова; здатність до швидкого навчання; стресостійкість; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері не обов’язковий ми навчаємо всього з нуля. |
обробка вхідних телефонних звернень; надання консультації клієнтам; відпрацювання звернень клієнтів з питань обслуговування; консультація про розташування і час роботи відділень та банкоматів банку; відпрацювання заперечень клієнтів з питань обслуговування продуктів банку. |
конкурентна заробітна плата; страхування здоров’я та життя; 25 календарних днів відпустки; крута система винагороди; доступ до освітніх та навчальних програм; широкі можливості для міжнародної мобільності; робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді; робота в провідному банку Європи з міжнародним охопленням (BNP Paribas Group — один із найуспішніших і найбільших банків світу) |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ПП Озуріт |
досвід роботи адміністратором (бажаний); відповідальність; організованість; стресостійкість. |
слідкування за роботою та порядком ТЦ; ведення документації; організація життєдіяльності ТЦ; контроль за робітниками ТЦ. |
графік 7/7 (тиждень через тиждень); виплата 2 рази на місяць; Вт-Вт з 09:00 до 19:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Pan Cake |
ввічливість та доброзичливість; енергійність, бажання та здатність швидко навчатись; грамотність та вміння підтримувати розмову; вільне володіння українською мовою; англійська мова (рівень А2). |
приготування кави та інших б/а напоїв; прийом та видача замовлень; розрахунок відвідувачів; підтримання чистоти за баром та в залі кафе; підтримання порядку та чистоти на вітринах та столику самообслуговування. |
графік роботи — 6/3; дві зміни які протягом місяця чергуються: ранкова — 07:30 — 15:30; вечірня — 15:00 — 23:00. перерви кожні дві години (на час військового стану графік може змінюватись). дружна команда; оплачуване навчання (10 днів); офіційне працевлаштування; медичне страхування через три місяці роботи; бонуси за роботу на свята та за довгий термін роботи в команді; знижки в закладах Pan Cake та пратнерських закладах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець відділу контролю якості |
Мультимаркет Аврора |
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат; готовність до монотонної роботи. |
перевірка скомплектованих товарів на відповідність з накладною; проведення поштучного перерахунку товарів; фіксація помилок. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи: 5 робочих з 08:00 до 17:00/ 2 вихідних (плаваючі); офіційне працевлаштування; дружній колектив, корпоративні заходи; кар'єрне зростання; безкоштовний трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант |
BeerMarket |
|
консультування клієнтів щодо асортименту продукції; обслуговування покупців з дотриманням стандартів продажу; підтримка чистоти та порядку у магазині; прийом, викладка та контроль термінів придатності товару; дотримання касової дисципліни. |
можливість працювати поряд з домом; можливість впливати на свою заробітну плату; отримання своєчасної виплати заробітної плати без затримок; швидкий кар'єрний ріст для цілеспрямованих працівників, починаючи від продавця до територіального менеджера; можливість навчатися і проходити тренінги, які допоможуть тобі розвиватися та досягати успіху в своєму професійному житті; гнучкий позмінний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцейола |
Green_Garden |
досвід роботи на кухні, зокрема піцейола; вміння працювати з технологічними картами; виконання санітарних норм та стандартів; підтримка чистоти на робочому місці. |
приготування піци згідно технологічних карт; дотримання техніки приготування страви та видачі; комунікація з командою. |
гнучкий графік з 10:00 до 22:30; гарні умови праці, дружній колектив; розвиток та навчання, підтримка колективу; стабільна заробітна плата, двічі на місяць; мотивація та кар'єрний зріст; корпоративне харчування; трансфер після закінчення робочого дня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Green_Garden |
наявність досвіду роботи, в ресторанній сфері; відповідальність; дисциплінованість; комунікабельність; обслуговування, за стандартами компанії; бажання розвиватись; повага в середині колективу та компанії. |
надавати гідний сервіс нашим гостям. |
гнучкий графік з 10:00 до 22:30; гарні умови праці, дружній колектив; розвиток та навчання, підтримка колективу; стабільна заробітна плата, двічі на місяць; мотивація та кар'єрний зріст; корпоративне харчування; трансфер після закінчення робочого дня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор закладу харчування |
Шаурмішка |
досвід роботи у сфері харчування в пріоритеті; вміння керувати командою та доводити її до результату; вміння вирішувати стресостійкі ситуації; вимогливість до себе та оточуючих.
|
контроль якості процесу роботи працівників; якість обслуговування, збільшення продаж; контроль якості та зберігання продуктів, контроль чистоти в закладі; навчання команди та зменшення помилок на закладі. |
стабільна заробітна плата, з виплатою двічі на місяць; стабільний графік роботи по домовленності; графік роботи з 09:00 по 22:00 заробітна плата з можливістю росту; 4−5 робочих днів на тиждень; трансфер додому. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер клієнтської підтримки |
Dnipro-M |
відмінне володіння українською мовою як усно, так і письмово; вміння ефективно працювати в команді та співпрацювати з колегами; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб у кожному спілкуванні; позитивне ставлення та любов до спілкування з клієнтами; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на їх запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем; обслуговування наших клієнтів; розвиваток разом з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, каво-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих+обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративного розвитку; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програм лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням: |