16 вересня 2021 року відбулася зустріч слухачів Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ з відомим фахівцем в сфері міжнародного маркетингу, маркетингу територій, заступником начальника управління по зв’язках з органами місцевого самоврядування, міжнародної та міжрегіональної співпраці, проєктної діяльності та сприяння інвестиціям виконавчого апарату Вінницької обласної Ради – Володимиром Шевчуком (Volodymyr Shevchuk).
Володимир Яковлевич розповів про сучасні підходи до створення територіальних маркетингових стратегій, зупинився на питаннях активізації маркетингової діяльності громад з метою брендування територій, визначив важливість індустріалізації територій через створення індустріальних парків.
На думку спікера, брендування територій є важливим етапом формування їх інвестиційної привабливості в активному періоді децентралізації. Наразі, кожна ОТГ має розуміти необхідність формування бренду громади, що дозволить їй успішно розвивати власний потенціал, адже в сучасних умовах брендинг територій є драйвером, концентратором територіального розвитку.

Жваву дискусію викликали питання формування якісної територіальної маркетингової стратегії, яка в сучасних умовах стає акселератором територій, в результаті територія стає відомою, привабливою для цільової аудиторії: туристів, інвесторів.
Гість засідання Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ звернув увагу здобувачів вищої освіти на необхідності отримання якісної формальної освіти з метою формування професійних навичок, які мають вирішальне значення для успішної кар'єри.
Щиро дякуємо Володимиру ШЕВЧУКУ, за обмін досвідом, за практичні поради щодо розробки територіальних маркетингових стратегій!