ІІ Всеукраїнський круглий стіл «Маркетинг і логістика: вектори взаємодії»
15 червня 2022 року кафедрою маркетингу та реклами проведено ІІ Всеукраїнський круглий стіл на тему «Маркетинг і логістика: вектори взаємодії» (онлайн).
У круглому столі взяли участь науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ (м. Вінниця), кафедри менеджменту Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (м. Одеса), здобувачі вищої освіти, стейкхолдери освітніх програм.
Під час круглого столу було обговорено особливості логістичного обслуговування підприємств в умовах воєнного стану, зміни логістики в Україні під час війни, формування системи стимулювання продажу як складової маркетингових комунікацій в діяльності підприємства у воєнний час, формування маркетингового стратегічного управління підприємством в умовах війни, особливості підготовки майбутніх фахівців з логістики та управління ланцюгами поставок у воєнний час, інноваційні технології в наданні транспортних послуг, методи організації логістики в міжнародному бізнесі, прогрес та виклики цифрової трансформації для українських компаній, цифрові трансформації бізнесу в маркетингових соціально-економічних системах: сутність, фактори впливу та розвиток, вплив цифрової трансформації в логістичній сфері, цифрові компетенції та навички, професії майбутнього, сучасний стан та тенденції розвитку українського ринку хмарних послуг, тенденції розвитку MVNO в Україні.
Результати проведеної зустрічі та наукового дискурсу сприятимуть пошуку найраціональніших шляхів взаємодії маркетингу та логістики в умовах сьогодення, експертизі прийнятих рішень та формування програми розвитку на майбутнє.
Дякуємо за плідну співпрацю! Все буде Україна!