Конкурс студентських проєктів «Територіальний брендинг»
11 квітня 2024 року в рамках тижня факультету торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування відбувся Конкурс студентських проєктів «Територіальний брендинг», на якому здобувачі вищої освіти 3 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» ОП «Маркетинг» представили свої проєкти. Здобувачі вищої освіти мали можливість продемонструвати свою творчість, креативність, інноваційність та здатність думати стратегічно.
Участь у конкурсі дозволила учасникам показати свої здібності та отримати корисний досвід у галузі територіального маркетингу та брендингу. Крім того, переможці отримали цінні призи та можливість публічного представлення свого проєкту перед експертною комісією.
Цей конкурс надає здобувачам вищої освіти можливість вдосконалити свої навички у сфері маркетингу територій, PR та дизайну, а також долучитись до побудови позитивного їх іміджу.
Перемогу в Конкурсі студентських проєктів «Територіальний брендинг» здобули: 1 місце – Струшинська Валерія, проєкт на тему «Харків - розумне місто»;
1 місце – Карман Яна, Бистрова Дар’я, проєкт на тему «Одеса - місто хвилі життя»;
2 місце – Драч Яна, Шаповалова Адріана, проєкт на тему «Рівне для всіх»;
3 місце – Моргун Юлія, Фролова Юлія, проєкт на тему «Полтавщина - там, де відпочиває душа»;
3 місце – Подуфала Вероніка, Очеретяна Вікторія, проєкт на тему «Прага - серце Європи».
Вітаємо переможців та бажаємо подальших наукових здобутків.