Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

 15 жовтня 2015 року кафедрою маркетингу та реклами було проведено засідання наукового гуртка «Маркетинг та реклама» (керівник – асист. Соколюк К.Ю.) на теми: «Бренд та брендинг в сучасному маркетингу» та «Дослідження споживчих потреб молоді на товарному ринку України». З доповідями виступили здобувачі вищої освіти ОС «бакалавр»: Цаплюк Яна (гр. МР-41д) – «Бренд та брендинг – поняття та розвиток»; Пасічник Таня (гр. МР-41д) – «Бренд та брендинг у сучасному маркетингу»; Перегуда Єгор (гр. МР-41д) – «Етапи формування брендингу та його елементи»; Липецька Валентина (гр. МР-22д) – «Іміджева реклама, її вплив на формування споживчих вподобань сучасної молоді». В обговоренні проблемних питань приймали участь викладачі кафедри та здобувачі вищої освіти ОС «бакалавр», спеціальності «Маркетинг», що є учасниками наукового гуртка «Маркетинг та реклама».