22 червня 2017 року пройшов фінал V студентського конкурсу реклами «Призма».
Цього року на адресу оргкомітету надійшло 38 робіт з 7 Вищих навчальних закладів України. Тематикою п’ятого конкурсу стала соціальна реклама і автори робіт на високому професійному рівні змогли продемонструвати основні проблеми сьогодення.
Членами журі до фіналу конкурсу було рекомендовано 12 робіт, з яких 3 роботи студентів Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету.

За результатами конкурсу переможцями стали:

  • ГРАН-ПРІ конкурсу – робота «Віра і надія в життя», автори: Юркова Наталія, Цаплюк Яна та Журавський Владислав, здобувачі вищої освіти освітнього ступеня «магістр» спеціальності «Маркетинг», гр. МР-11д(м). На жаль, головна героїня даної роботи не зможе поділити радість перемоги із авторами, художниця Василишина Анна пішла з життя. Професорсько-викладацький склад, студенти ВТЕІ КНТЕУ та організатори конкурсу висловлюють співчуття рідним та близьким Анни.
  • 1 місце – робота «Скажи «ні» насиллю», автор Юрченко Аліна здобувач вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр», спеціальності «Маркетинг», гр. МР-31д.;
  • «Приз глядацьких симпатій» – робота «Стоп корупція», автори: Карпенко Володимир та Ксьонз Ігор, здобувачі вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр», спеціальності «Міжнародна економіка», гр. МЕ-31д.

V Ювілейний студентський конкурс реклами «Призма» приніс нові досягнення, позитивні емоції та віру у власні сили.
Бажаємо учасникам добре провести студентські канікули і з новими силами в новому навчальному році примножувати перемоги та гарні відгуки про фахову підготовку маркетологів Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету.