Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів

Посадові обов’язки

Умови праці

Як податися?

Помічник керівника

 

Конс на Бі $, бізнес-клуб підприємців

вік 22-40 років;

вільне володіння українською та російською мовами.

ведення робочого графіка керівника;

участь в плануванні та організації внутрішніх та зовнішніх зустрічей, нарад і переговорів;

адміністративна та інформаційна підтримка керівника;

організація і допомога в проведенні закритих заходів;

супровід на зустрічах і допомога в проведенні переговорів;

робота з документами та підготовка необхідної інформації;

виконання адміністративних і особистих доручень керівника.

заробітна плата від 10 000 (в залежності від обов'язків і відряджень);

навчання за рахунок компанії;

кар'єрне зростання;

колектив, в якому ви відчуєте себе частиною великої та дружньої родини.

Для подачі своєї кандидатури відправляйте резюме за посиланням і з Вами зв’яжеться представник компанії.

Кухар швецької лінії

Баттерфляй, ЗКО

 

прийом та контроль товару;

підготовка робочих місць;

приготування страв згідно технологічних карт;

видача;

дотримання стандартів роботи готелю.

професійне обладнання;

трансфер;

проживання/харчування.

Для подачі своєї кандидатури відправляйте резюме за посиланням.

Регіональний менеджер

Основа, віконний завод

наявність особистого авто;

грамотна мова;

комунікабельність;

знання ПК, офісних програм;

навички активних продажів.

збільшення продажів в своєму секторі;

пошук і залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, укладення договорів);

підтримка взаємин з напрацьованою базою;

ведення звітності по роботі з поточними клієнтами і надходять зверненнями;

консультування за асортиментом і технічними параметрами товару.

заробітна плата ставка + відсоток;

робота в стабільному розвитку компанії;

відрядження по Україні;

своєчасні виплати заробітної плати;

молодий колектив, компетентний керівник;

всі умови для професійного зростання, реалізації і розвитку ваших компетенцій: ми готові допомагати, навчати, підтримувати і розвивати.

Для подачі своєї кандидатури відправляйте резюме за посиланням.

Торгівельний представник з авто

Sandi+

власне авто

вивчити асортимент продукції і внутрішні процеси компанії;

домогтися частки представленості в торгових точках мінімум 70%;

перевиконати план продажів на 120 і більше відсотків;

стати кращим торгівельним представником в компанії;

стати кращим партнером і другом для своїх клієнтів;

освоїти звичку «Насолоджуватися життям і брати з кожного дня максимум».

гідний рівень заробітної плати;

цікаві завдання, постійний професійний розвиток;

графік роботи: пн-пт з 9.00 до 18.00;

компенсуємо: зв’язок, паливо, амортизацію;

можливість рости в компанії вертикально і горизонтально.

Якщо вакансія Вас зацікавила, надсилайте Ваше резюме із зазначенням бажаного рівня з/п!

 

Зворотній зв’язок про результати розгляду резюме надається тільки в разі позитивного рішення подальшого розгляду вашої кандидатури.

 

Економіст відділу аналізу і контролю

Укренерго, НЕК

вища освіта;

додаткова освіта / сертифікати: ACCA / CIMA — мають перевагу;

знання методів, процесів та механізмів управлінського обліку витрат та розрахунку собівартості;

знання систем фінансових методів;

знання процесів та механізмів формування управлінської звітності при виконанні фінансового плану;

вміння та знання автоматизації аналізу і контролю витрат і собівартості буде перевагою;

знання загальних принципів управлінського, податкового та бухгалтерського обліку за міжнародними стандартами (МСФО);

вміння оперувати і обробляти великі обсяги даних та готувати звіти на основі цього;

навички презентації управлінської звітності;

вміння працювати в команді;

прагнення до саморозвитку;

навички ефективної комунікації і вміння планувати свою діяльність;

знання англійської мови – буде пріоритетне.

участь у розробці та впровадженні методології обліку та аналізу витрат і собівартості робіт;

підготовка фінансового плану і контроль руху грошових коштів;

організація платежів;

участь в формуванні фінансової звітності відокремленого підрозділу;

організація підготовки проектів аналітичних записок, наказів, процедур, розпоряджень, листів та інших документів з питань фінансово-економічної діяльності по напрямках фінансової роботи;

за окремими дорученням керівництва підготовка матеріалів та надання допомоги з питань, які відносяться до компетенції економіста 1 категорії;

визначення розмірів доходів і витрат, надходжень і відрахувань коштів.

офіційне працевлаштування;

оплачувана відпустка та інші соціальні гарантії передбачені КЗпП та Колективним договором;

достойна оплата праці;

можливість подальшого кар'єрного зростання.

Якщо Вас зацікавила дана вакансія, та Ваша кандидатура відповідає вимогам, будь ласка, надсилайте резюме із зазначенням бажаного рівня заробітної плати.

Адміністратор рецепції

Офтальмологічна клініка професора Сергієнко

впевнений користувач ПК;

навики комунікації, відповідальність, уважність, старанність, клієнтоорієнтованість, стресостійкість;

чітка дикція;

презентабельний зовнішній вигляд;

бажання та вміння спілкуватися з людьми.

зустріч, реєстрація, консультування пацієнтів;

прийом телефонних дзвінків;

консультування по послугах клініки та їх вартості;

оформлення замовлень, ведення запису пацієнтів в програмі «Медучет».

графік роботи: з 09:00 до 18:00;

офіційне працевлаштування.

Для подачі своєї кандидатури відправляйте резюме за посиланням.

Торговий представник з авто

Королівський смак плюс

відповідально ставитись до роботи;

бути пунктуальним;

бути гнучким (тобто, легко приймати зміни і підлаштовуватись під них).

 

офіційне працевлаштування;

усі матеріали для здійснення роботи;

графік роботи з понеділка по п`ятницю (одна субота в місяць робоча, проводиться навчання);

заробітна плата: ставка + бонусна частина.

Відправити резюме можна за посиланням. Контактна особа Юрій: 097−750−02−51

Оператор-касир

Укрпошта

має диплом про освіту (бакалавра або магістра);

впевнений користувач ПК;

досвід роботи з клієнтами вітається;

комунікабельність та клієнтоорієнтованість.

спілкуватися з відвідувачами і не стомлюватися презентувати їм наші новинки;

бути готовим до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів;

частіше посміхатися, адже дружелюбний сервіс не залишить байдужим нікого;

підтримувати і розвивати відносини з клієнтами «Укрпошти».

можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається;

працевлаштування згідно з КЗпП України;

стабільну та конкурентну оплату праці;

Графік роботи з 9:00 по 20:00 (вихідні плинні).

Відправити резюме можна за посиланням.

Директор з ассортименту

Lana, салон-магазин

талановитий, амбітний фахівець, хто переріс посаду менеджера з продажу;

бажає відвідувати кращі європейські виставки в сфері плитки, сантехніки, шпалер, освітлення та навчатися у світових виробників;

досвід роботи від 5 років.

формування товарної матриці;

підбір брендів та визначення партнерів для співпраці;

наповнення асортиментом та встановлення цін;

відвідування виставок та презентацій;

проведення навчання по товару для працівників та партнерів.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

Автострада

вища освіта за спеціальностями «Економіка», «Маркетинг»;

досвід дослідження ринку, знання основ маркетингу;

відмінне знання основних інструментів маркетингу, методів організації та проведення маркетингових заходів;

навички створення маркетингових планів, рекламних кампаній.

досвід роботи в розробці та реалізації маркетингових заходів, підготовки комерційних пропозицій, проведення презентацій від 5 років.

реалізація маркетингової стратегії;

підготовка технічних завдань по виготовленню дизайн-макетів, поліграфічної та брендової продукції, координація роботи постачальників;

робота з контекстною і медійною рекламою (розрахунок бюджетів, ведення кампаній, звітність, розрахунок рентабельності);

генерація рекламних кампаній, планування і бюджетування рекламних каналів;

формування фірмового стилю компанії та оформлення брендової продукції;

вибір оптимальних підрядників: дизайнери, типографії, рекламні агентства;

моніторинг і аналіз ринку конкурентів і ринкових тенденцій.

цікава та стабільна робота в команді професіоналів;

всі умови для професійного і кар'єрного розвитку;

медичне страхування;

офіційна заробітня плата та система бонусів та премій;

корпоративний зв’язок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Web-адміністратор

КСМ ЮА

 

оновлення даних на web-ресурсах компанії (оновлення цін, завантаження прайсів, виправлення багів, помилок, додавання товару, текстів, фото, банерів, акційних товарів і пропозицій);

налаштування обміну даних між 1С, CRM, сайтами;

налаштування серверів сайтів (хостинг, домени тощо) та сервера баз даних;

участь у розробці сайту, створенні його концепції та дизайну;

встановлення та налаштування програмного забезпечення;

моніторинг та підтримка правильного функціонування та доступності web-ресурсів;

оптимізація технічної підтримки;

співпраця з командою різних фахівців: дизайнери, контент-маркетологи, копірайтери, верстальники, розробники;

формування звітності про статистику трафіку на сайтах;

створення резервних копій;

здійснення заходів безпечної обробки інформації на web-ресурсах;

налаштування безпечної роботи web-сервера.

конкурентний рівень заробітної плати (оплата праці на випробувальному строкові);

5-ти денний робочий тиждень;

офіційне працевлаштування;

кімнату для відпочинку і прийому їжі (кава, чай, ласощі — за наш рахунок);

корпоративні заходи та подорожі;

регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку;

дружний прогресивний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

Укрсервіс

досвід у сфері маркетингу, торгівлі, реклами (буде перевагою);

базові навички роботи з граф. редакторами: Photoshop, CorelDraw;

базові навички роботи з сайтами, знання інструментів GOOGLE;

базові навички роботи з програмами обліку (1С, інші).

замовлення та облік маркетингової продукції, торгового обладнання;

підготовка комерційних пропозицій, банерів, розробка упаковки та інструкцій на товар;

робота з сайтами компанії (контент, текст);

обробка фото товарів до рівня придатного для розміщення в інтернет-магазинах.

цікаві та креативні задачі;

можливість професійного росту;

оплачувана відпустка 24 дня;

5-ти денний робочий графік, з 8:45 до 17:30.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор ПК, контент-менеджер

Мейкап

посидючість, уважність, можливість довго робити монотонну роботу;

досвідчений користувач ПК;

уміння працювати в мережі Інтернет, швидкий пошук і аналіз потрібної інформації;

готові навчити усіх тонкощів даної професії.

аналіз інформації;

наповнення сайту контентом, додавання товарних позицій на сайт.

графік роботи з ПН. по Ср. з 9:00 до 18:00;

навчання за рахунок компанії;

своєчасна оплата праці - фіксована ставка;

офіційне оформлення, лікарняні та відпустку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з експорту

Експрес Консалт Україна

вільне володіння англійською мовою;

комунікабельність і величезне бажання працювати.

 

дзвінки англійською мовою;

ведення переговорів на предмет продажу продукції

укладання договорів;

ділова переписка.

офіційне працевлаштування, робота за контрактом;

гідна заробітна плата;

система премій.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер зовнішньоекономічної діяльності

Нікан груп

впевнений користувач ПК (1С бажано);

знання англійської мови;

активна життєва позиція;

ефективне виконання поставлених завдання;

орієнтованість на досягнення результату;

прагнення заробляти більше4

готовність до позанормованої роботи заради успіху.

супровід і розвиток існуючих клієнтів;

консультація та продаж послуг компанії;

проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб;

супровід процесу підписання договорів;

робота з документами та виписка рахунків для оплати;

забезпечення комплексного сервісу для клієнтів.

участь в різноманітних проектах Компанії;

роботу в команді професіоналів;

конкурентний рівень ЗП;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор 1С

Беліф

впевнений користувач ПК: 1С, MS Office (Excel, Word);

відповідальність, уважність, пунктуальність, стресостійкість.

створення нової номенклатури в 1С;

внесення в базу сертифікатів.

графік роботи: ПН-ПТ - 09. до 18.00;

своєчасна з / п;

навчання та наставництво;

кар'єрний і професійний ріст;

молодий і дружний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

T-Bonе, ресторан

кухар за покликанням та освітою;

акуратна, уважна, відповідальна людина, яка вміє працювати в молодій дружній команді;

вміє і любить смачно готувати;

до 35 років;

досвід роботи в закладах від 1-року.

приготування страв згідно ТК;

дотримання норм внутрішнього розпорядку.

молодий і дружний колектив;

своєчасна, висока з / п, ставка від 750 грн за зміну і вище;

позмінний, гнучкий графік роботи (від 15-ти змін, деталі обговорюються на співбесіді);

розвозка по закінченню роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Максiма

досвід роботи від 5 років

ведення документообігу (первинні документи, заключення договорів, оприбуткування товару)4

надання рахунків контрагентам;

контроль взаєморозрахунків між покупцями і постачальниками;

формування та здача податкової звітності;

підготовка тендерної документації та договорів4

володіння спеціалізованими програмами (1С, Клієнт Банк, Medok).

умови роботи згідно КЗпП

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Укрпошта

вища освіта за напрямком;

досвід роботи на посаді бухгалтера від 1-го року;

знання ПК, Word, Excel, ПЗ 1 С 7.7;

знання законодавства.

облік ТМЦ

графік роботи 8−30 до 17−30, 5/2;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Юрист

ЕкоДім

вища юридична освіта;

досвід роботи на посаді юриста торгового підприємства від 2-х років;

знання чинного законодавства (податкового, трудового, фінансового, господарського права);

аналітичні здібності, уважність, здатність працювати в режимі багатозадачність.

юридичний супровід фінансово-господарської діяльності компанії;

договірна робота – правовий аналіз різних видів договорів (поставка, оренда, договори підряду та надання послуг, ліцензійні договори та інші), оформлення протоколів розбіжностей, додаткових угод;

контроль підписання та перепідписання договорів;

підготовка судових документів, представництво інтересів компанії в суді;

супровід перевірок компанії контролюючими органами;

забезпечення збереженості та конфіденційності всієї юридичної документації та її реєстрація;

надання юридичних консультацій співробітникам компанії.

виконання інших доручень керівництва в рамках своїх обов’язків.

робота у стабільній компанії з командою професіоналів;

конкурентний рівень заробітної плати та своєчасну виплату;

комфортні умови для роботи;

графік: пн-пт, 8.30 — 18.00.

Відправити резюме можна за посиланням.