Вакансії для студентів і випускників станом на 11.02.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів |
Посадові обов’язки |
Умови праці |
Як податися? |
Помічник керівника
|
Конс на Бі $, бізнес-клуб підприємців |
вік 22-40 років; вільне володіння українською та російською мовами. |
ведення робочого графіка керівника; участь в плануванні та організації внутрішніх та зовнішніх зустрічей, нарад і переговорів; адміністративна та інформаційна підтримка керівника; організація і допомога в проведенні закритих заходів; супровід на зустрічах і допомога в проведенні переговорів; робота з документами та підготовка необхідної інформації; виконання адміністративних і особистих доручень керівника. |
заробітна плата від 10 000 (в залежності від обов'язків і відряджень); навчання за рахунок компанії; кар'єрне зростання; колектив, в якому ви відчуєте себе частиною великої та дружньої родини. |
Для подачі своєї кандидатури відправляйте резюме за посиланням і з Вами зв’яжеться представник компанії. |
Кухар швецької лінії |
Баттерфляй, ЗКО |
|
прийом та контроль товару; підготовка робочих місць; приготування страв згідно технологічних карт; видача; дотримання стандартів роботи готелю. |
професійне обладнання; трансфер; проживання/харчування. |
Для подачі своєї кандидатури відправляйте резюме за посиланням. |
Регіональний менеджер |
Основа, віконний завод |
наявність особистого авто; грамотна мова; комунікабельність; знання ПК, офісних програм; навички активних продажів. |
збільшення продажів в своєму секторі; пошук і залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, укладення договорів); підтримка взаємин з напрацьованою базою; ведення звітності по роботі з поточними клієнтами і надходять зверненнями; консультування за асортиментом і технічними параметрами товару. |
заробітна плата ставка + відсоток; робота в стабільному розвитку компанії; відрядження по Україні; своєчасні виплати заробітної плати; молодий колектив, компетентний керівник; всі умови для професійного зростання, реалізації і розвитку ваших компетенцій: ми готові допомагати, навчати, підтримувати і розвивати. |
Для подачі своєї кандидатури відправляйте резюме за посиланням. |
Торгівельний представник з авто |
Sandi+ |
власне авто |
вивчити асортимент продукції і внутрішні процеси компанії; домогтися частки представленості в торгових точках мінімум 70%; перевиконати план продажів на 120 і більше відсотків; стати кращим торгівельним представником в компанії; стати кращим партнером і другом для своїх клієнтів; освоїти звичку «Насолоджуватися життям і брати з кожного дня максимум». |
гідний рівень заробітної плати; цікаві завдання, постійний професійний розвиток; графік роботи: пн-пт з 9.00 до 18.00; компенсуємо: зв’язок, паливо, амортизацію; можливість рости в компанії вертикально і горизонтально. |
Якщо вакансія Вас зацікавила, надсилайте Ваше резюме із зазначенням бажаного рівня з/п!
Зворотній зв’язок про результати розгляду резюме надається тільки в разі позитивного рішення подальшого розгляду вашої кандидатури.
|
Економіст відділу аналізу і контролю |
Укренерго, НЕК |
вища освіта; додаткова освіта / сертифікати: ACCA / CIMA — мають перевагу; знання методів, процесів та механізмів управлінського обліку витрат та розрахунку собівартості; знання систем фінансових методів; знання процесів та механізмів формування управлінської звітності при виконанні фінансового плану; вміння та знання автоматизації аналізу і контролю витрат і собівартості буде перевагою; знання загальних принципів управлінського, податкового та бухгалтерського обліку за міжнародними стандартами (МСФО); вміння оперувати і обробляти великі обсяги даних та готувати звіти на основі цього; навички презентації управлінської звітності; вміння працювати в команді; прагнення до саморозвитку; навички ефективної комунікації і вміння планувати свою діяльність; знання англійської мови – буде пріоритетне. |
участь у розробці та впровадженні методології обліку та аналізу витрат і собівартості робіт; підготовка фінансового плану і контроль руху грошових коштів; організація платежів; участь в формуванні фінансової звітності відокремленого підрозділу; організація підготовки проектів аналітичних записок, наказів, процедур, розпоряджень, листів та інших документів з питань фінансово-економічної діяльності по напрямках фінансової роботи; за окремими дорученням керівництва підготовка матеріалів та надання допомоги з питань, які відносяться до компетенції економіста 1 категорії; визначення розмірів доходів і витрат, надходжень і відрахувань коштів. |
офіційне працевлаштування; оплачувана відпустка та інші соціальні гарантії передбачені КЗпП та Колективним договором; достойна оплата праці; можливість подальшого кар'єрного зростання. |
Якщо Вас зацікавила дана вакансія, та Ваша кандидатура відповідає вимогам, будь ласка, надсилайте резюме із зазначенням бажаного рівня заробітної плати. |
Адміністратор рецепції |
Офтальмологічна клініка професора Сергієнко |
впевнений користувач ПК; навики комунікації, відповідальність, уважність, старанність, клієнтоорієнтованість, стресостійкість; чітка дикція; презентабельний зовнішній вигляд; бажання та вміння спілкуватися з людьми. |
зустріч, реєстрація, консультування пацієнтів; прийом телефонних дзвінків; консультування по послугах клініки та їх вартості; оформлення замовлень, ведення запису пацієнтів в програмі «Медучет». |
графік роботи: з 09:00 до 18:00; офіційне працевлаштування. |
Для подачі своєї кандидатури відправляйте резюме за посиланням. |
Торговий представник з авто |
Королівський смак плюс |
відповідально ставитись до роботи; бути пунктуальним; бути гнучким (тобто, легко приймати зміни і підлаштовуватись під них). |
|
офіційне працевлаштування; усі матеріали для здійснення роботи; графік роботи з понеділка по п`ятницю (одна субота в місяць робоча, проводиться навчання); заробітна плата: ставка + бонусна частина. |
Відправити резюме можна за посиланням. Контактна особа Юрій: 097−750−02−51 |
Оператор-касир |
Укрпошта |
має диплом про освіту (бакалавра або магістра); впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами вітається; комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкуватися з відвідувачами і не стомлюватися презентувати їм наші новинки; бути готовим до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; частіше посміхатися, адже дружелюбний сервіс не залишить байдужим нікого; підтримувати і розвивати відносини з клієнтами «Укрпошти». |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільну та конкурентну оплату праці; Графік роботи з 9:00 по 20:00 (вихідні плинні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Директор з ассортименту |
Lana, салон-магазин |
талановитий, амбітний фахівець, хто переріс посаду менеджера з продажу; бажає відвідувати кращі європейські виставки в сфері плитки, сантехніки, шпалер, освітлення та навчатися у світових виробників; досвід роботи від 5 років. |
формування товарної матриці; підбір брендів та визначення партнерів для співпраці; наповнення асортиментом та встановлення цін; відвідування виставок та презентацій; проведення навчання по товару для працівників та партнерів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
Автострада |
вища освіта за спеціальностями «Економіка», «Маркетинг»; досвід дослідження ринку, знання основ маркетингу; відмінне знання основних інструментів маркетингу, методів організації та проведення маркетингових заходів; навички створення маркетингових планів, рекламних кампаній. досвід роботи в розробці та реалізації маркетингових заходів, підготовки комерційних пропозицій, проведення презентацій від 5 років. |
реалізація маркетингової стратегії; підготовка технічних завдань по виготовленню дизайн-макетів, поліграфічної та брендової продукції, координація роботи постачальників; робота з контекстною і медійною рекламою (розрахунок бюджетів, ведення кампаній, звітність, розрахунок рентабельності); генерація рекламних кампаній, планування і бюджетування рекламних каналів; формування фірмового стилю компанії та оформлення брендової продукції; вибір оптимальних підрядників: дизайнери, типографії, рекламні агентства; моніторинг і аналіз ринку конкурентів і ринкових тенденцій. |
цікава та стабільна робота в команді професіоналів; всі умови для професійного і кар'єрного розвитку; медичне страхування; офіційна заробітня плата та система бонусів та премій; корпоративний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Web-адміністратор |
КСМ ЮА |
|
оновлення даних на web-ресурсах компанії (оновлення цін, завантаження прайсів, виправлення багів, помилок, додавання товару, текстів, фото, банерів, акційних товарів і пропозицій); налаштування обміну даних між 1С, CRM, сайтами; налаштування серверів сайтів (хостинг, домени тощо) та сервера баз даних; участь у розробці сайту, створенні його концепції та дизайну; встановлення та налаштування програмного забезпечення; моніторинг та підтримка правильного функціонування та доступності web-ресурсів; оптимізація технічної підтримки; співпраця з командою різних фахівців: дизайнери, контент-маркетологи, копірайтери, верстальники, розробники; формування звітності про статистику трафіку на сайтах; створення резервних копій; здійснення заходів безпечної обробки інформації на web-ресурсах; налаштування безпечної роботи web-сервера. |
конкурентний рівень заробітної плати (оплата праці на випробувальному строкові); 5-ти денний робочий тиждень; офіційне працевлаштування; кімнату для відпочинку і прийому їжі (кава, чай, ласощі — за наш рахунок); корпоративні заходи та подорожі; регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку; дружний прогресивний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
Укрсервіс |
досвід у сфері маркетингу, торгівлі, реклами (буде перевагою); базові навички роботи з граф. редакторами: Photoshop, CorelDraw; базові навички роботи з сайтами, знання інструментів GOOGLE; базові навички роботи з програмами обліку (1С, інші). |
замовлення та облік маркетингової продукції, торгового обладнання; підготовка комерційних пропозицій, банерів, розробка упаковки та інструкцій на товар; робота з сайтами компанії (контент, текст); обробка фото товарів до рівня придатного для розміщення в інтернет-магазинах. |
цікаві та креативні задачі; можливість професійного росту; оплачувана відпустка 24 дня; 5-ти денний робочий графік, з 8:45 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор ПК, контент-менеджер |
Мейкап |
посидючість, уважність, можливість довго робити монотонну роботу; досвідчений користувач ПК; уміння працювати в мережі Інтернет, швидкий пошук і аналіз потрібної інформації; готові навчити усіх тонкощів даної професії. |
аналіз інформації; наповнення сайту контентом, додавання товарних позицій на сайт. |
графік роботи з ПН. по Ср. з 9:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії; своєчасна оплата праці - фіксована ставка; офіційне оформлення, лікарняні та відпустку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з експорту |
Експрес Консалт Україна |
вільне володіння англійською мовою; комунікабельність і величезне бажання працювати.
|
дзвінки англійською мовою; ведення переговорів на предмет продажу продукції укладання договорів; ділова переписка. |
офіційне працевлаштування, робота за контрактом; гідна заробітна плата; система премій. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності |
Нікан груп |
впевнений користувач ПК (1С бажано); знання англійської мови; активна життєва позиція; ефективне виконання поставлених завдання; орієнтованість на досягнення результату; прагнення заробляти більше4 готовність до позанормованої роботи заради успіху. |
супровід і розвиток існуючих клієнтів; консультація та продаж послуг компанії; проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб; супровід процесу підписання договорів; робота з документами та виписка рахунків для оплати; забезпечення комплексного сервісу для клієнтів. |
участь в різноманітних проектах Компанії; роботу в команді професіоналів; конкурентний рівень ЗП; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор 1С |
Беліф |
впевнений користувач ПК: 1С, MS Office (Excel, Word); відповідальність, уважність, пунктуальність, стресостійкість. |
створення нової номенклатури в 1С; внесення в базу сертифікатів. |
графік роботи: ПН-ПТ - 09. до 18.00; своєчасна з / п; навчання та наставництво; кар'єрний і професійний ріст; молодий і дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
T-Bonе, ресторан |
кухар за покликанням та освітою; акуратна, уважна, відповідальна людина, яка вміє працювати в молодій дружній команді; вміє і любить смачно готувати; до 35 років; досвід роботи в закладах від 1-року. |
приготування страв згідно ТК; дотримання норм внутрішнього розпорядку. |
молодий і дружний колектив; своєчасна, висока з / п, ставка від 750 грн за зміну і вище; позмінний, гнучкий графік роботи (від 15-ти змін, деталі обговорюються на співбесіді); розвозка по закінченню роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Максiма |
досвід роботи від 5 років |
ведення документообігу (первинні документи, заключення договорів, оприбуткування товару)4 надання рахунків контрагентам; контроль взаєморозрахунків між покупцями і постачальниками; формування та здача податкової звітності; підготовка тендерної документації та договорів4 володіння спеціалізованими програмами (1С, Клієнт Банк, Medok). |
умови роботи згідно КЗпП |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Укрпошта |
вища освіта за напрямком; досвід роботи на посаді бухгалтера від 1-го року; знання ПК, Word, Excel, ПЗ 1 С 7.7; знання законодавства. |
облік ТМЦ |
графік роботи 8−30 до 17−30, 5/2; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрист |
ЕкоДім |
вища юридична освіта; досвід роботи на посаді юриста торгового підприємства від 2-х років; знання чинного законодавства (податкового, трудового, фінансового, господарського права); аналітичні здібності, уважність, здатність працювати в режимі багатозадачність. |
юридичний супровід фінансово-господарської діяльності компанії; договірна робота – правовий аналіз різних видів договорів (поставка, оренда, договори підряду та надання послуг, ліцензійні договори та інші), оформлення протоколів розбіжностей, додаткових угод; контроль підписання та перепідписання договорів; підготовка судових документів, представництво інтересів компанії в суді; супровід перевірок компанії контролюючими органами; забезпечення збереженості та конфіденційності всієї юридичної документації та її реєстрація; надання юридичних консультацій співробітникам компанії. виконання інших доручень керівництва в рамках своїх обов’язків. |
робота у стабільній компанії з командою професіоналів; конкурентний рівень заробітної плати та своєчасну виплату; комфортні умови для роботи; графік: пн-пт, 8.30 — 18.00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |