Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Головний спеціаліст- заступник старости апарату міської ради та її виконавчого комітету – 4 посади

Виконком Вінницької міської ради

До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які мають:

вищу освіту;

вільно володіють українською мовою;

стаж роботи на керівних посадах в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або на керівних посадах в комунальних підприємствах, установах, організаціях не менше 2 років;

знають вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном: 59-52-79.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Заступник начальника відділу молодіжної політики міської ради (на період перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку)

Виконком Вінницької міської ради

До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які мають:

вищу освіту не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

вільно володіють українською мовою;

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;

знають вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном: 59-50-73, 59-52-79.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Головний спеціаліст відділу молодіжної політики міської ради.

Виконком Вінницької міської ради

До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які мають:

вищу освіту;

вільно володіють українською мовою;

знають вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном: 59-50-73, 59-52-79.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Головний спеціаліст відділу культурно-мистецьких проектів та організаційно-масової роботи департаменту культури міської ради

Виконком Вінницької міської ради

До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які мають:

вищу освіту;

вільно володіють українською мовою;

знають вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном: 65-51-75, 59-52-79.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Адміністратор відділу надання адміністративних послуг №3 та адміністратор відділу надання адміністративних послуг №6 департаменту адміністративних послуг міської ради

Виконком Вінницької міської ради

До участі в конкурсі допускаються особи, які відповідають умовам конкурсу:

наявність громадянства України;

наявність вищої освіти не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

вільне володіння українською мовою;

знання чинного законодавства України з питань місцевого самоврядування, державної служби, дозвільної системи у сфері господарської діяльності, інших нормативно-правових актів України, які регулюють порядок та умови надання адміністративних послуг;

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах  державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном: 59-50-55, 59-53-71.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Начальник фінансово-господарського відділу - головний бухгалтер департаменту комунального майна міської ради

Виконком Вінницької міської ради

До участі в конкурсі допускаються особи, які відповідають умовам конкурсу:

наявність громадянства України;

наявність вищої економічної освіти не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

вільне володіння українською мовою;

знання чинного законодавства з питань місцевого самоврядування та державної служби;

стаж роботи за фахом на керівних посадах на службі в органах місцевого самоврядування, на керівних посадах державної служби, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;

володіння високим рівнем навичок роботи на персональному комп’ютері та знання бухгалтерських програм.

 

 

Довідки за телефоном: 50-90-28, 59-53-71.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Головний спеціаліст відділу звернень апарату міської ради та її виконавчого комітету (на період перебування основного працівника у відпустці для огляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) та головний спеціаліст відділу звернень апарату міської ради та її виконавчого комітету

Виконком Вінницької міської ради

До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які мають:

вищу освіту;

вільно володіють українською мовою;

знають вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном: 59-50-81, 59-51-74.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Головний спеціаліст сектору зберігання документів з особового складу ліквідованих підприємств, організацій та установ без правонаступників архівного відділу міської ради

Виконком Вінницької міської ради

До участі в конкурсі допускаються громадяни України, які мають:

вищу освіту не нижче ступеня бакалавра;

вільно володіють українською мовою;

знають вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служб;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном: 59-51-23, 59-52-79.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Експерт з обслуговування клієнтів мікробізнесу

Crédit Agricole

вища економічна\фінансова освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;

знання банківського законодавства та нормативних актів;

теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів;

гарна вимова та комунікативні навички;

ініціативність та високий рівень особистої відповідальності.

пошук та залучення клієнтів фізичних осіб-підприємців (ФОП) та юридичних осіб сегменту мікробізнесу;

консультування та продаж основних та додаткових продуктів для клієнтів фізичних осіб-підприємців (ФОП) та юридичних осіб сегменту мікробізнесу;

обслуговування та супровід нових та діючих клієнтів фізичних осіб-підприємців (ФОП) та юридичних осіб сегменту мікробізнесу;

формування та ведення кредитних справ клієнтів.

стабільна робота в одній з провідних банківських груп Європи;

фіксована ринкова заробітна платня, бонуси за результатами роботи відділення;

соціальний пакет у відповідності до КЗпПУ та медичне страхування від Банку для лояльних співробітників;

участь у проектах кадрового резерву банку, можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Торговий представник із власним авто

ООО «Голдентрейд Груп»

комунікабельність, впевненість у собі, мотивація заробляти, порядність;

прагнення до навчання та розвитку;

наявність власного автомобіля та водійського посвідчення.

робота з існуючою клієнтською базою на закріпленій території;

збір та формування замовлень на торгових точках;

контроль дебіторської заборгованості;

виконання планових показників та фокусних задач;

підтримка товарного запасу в клієнтів;

відвідування торгових точок згідно маршруту.

повна зайнятість;

сформована клієнтська база;

5-денний робочий тиждень;

навчання;

компенсація пального, амортизація авто;

своєчасна оплата праці;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор-касир (зуп. Дачна)

Укрпошта

має диплом про освіту (бакалавра або магістра);

впевнений користувач ПК;

досвід роботи з клієнтами вітається;

комунікабельність та клієнтоорієнтованість.

спілкуватися з відвідувачами і не стомлюватися презентувати їм наші новинки;

бути готовим до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів;

частіше посміхатися, адже дружелюбний сервіс не залишить байдужим нікого;

підтримувати і розвивати відносини з клієнтами «Укрпошти».

можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається;

працевлаштування згідно з КЗпП України;

стабільну та конкурентну оплату праці;

Графік роботи з 9:00 по 20:00 (вихідні плинні).

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу, торговий представник з авто

lifecell

вища освіта;

2+ років роботи в сфері продажів;

володіння мовами: Українська, Російська - вільно;

володіння ПК: MS Оffice;

посвідчення водія: категорія В, стаж 2−3 роки.

управління підзвітною територією та командою активних продавців;

розвиток ексклюзивної мережі – ввіреної території;

планування роботи ввіреної команди активних продавців ТТ прямого каналу задля досягнення цілей на підзвітній території; постановка усних та письмових цілей для кожної команди активних продавців ТТ – задля максимально ефективного процесу продаж та ефективної діяльності кожної ТТ, забезпечення всіма необхідними ресурсами команду активних продавців партнерів;

робота з партнерами;

забезпечення відповідності бізнес-діяльності партнерів встановленим критеріям, підготовка та впровадження Планів розвитку для партнерів, у разі потреби;

регулярне відвідування точок продажів у відповідності до затвердженого графіка (аудит), з метою побудови взаємовигідних відносин;

аналіз та оцінка виконання завдань партнерами. вчасне коригування цілей партнерів;

оцінка виконання завдань кожної ТТ, підведення підсумків на регулярній основі;

вчасне коригування цілей для команди активних продавців ТТ.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Піцайоло

ФОП Ананьєв В.

швидкість;

вправність;

привітність:

охайність;

досвід роботи.

приготування піци та бургерів;

підтримка чистоти на робочому місці;

контроль терміну зберігання сировини, напівфабрикатів.

Графік роботи:

з 8 до 20 або з 10 до 22, 3/3.

 

Заробітна плата – до 660 грн/зміна

Щоб податися телефонуйте з 9 до 18 з Пн по Пт: 0635065378 Олена Миколаївна

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

Укрсервіс

досвід у сфері маркетингу, торгівлі, реклами (буде перевагою);

базові навички роботи з граф. редакторами: Photoshop, CorelDraw;

базові навички роботи з сайтами, знання інструментів GOOGLE;

базові навички роботи з програмами обліку (1С, інші).

замовлення та облік маркетингової продукції, торгового обладнання;

підготовка комерційних пропозицій, банерів, розробка упаковки та інструкцій на товар;

робота з сайтами компанії (контент, текст);

обробка фото товарів до рівня придатного для розміщення в інтернет-магазинах.

цікаві та креативні задачі;

можливість професійного росту;

оплачувана відпустка 24 дня;

5-ти денний робочий графік, з 8:45 до 17:30.

Відправити резюме можна за посиланням.

Піцмайстер, кухар-піцайоло

La П'єц, доставка піци на дровах

акуратність, швидкість, відповідальність, стресостійкість;

вміння куховарити;

досвід роботи на даній посаді від 1 року;

для тих хто без досвіду, наполегливість та бажання працювати.

приготування та випікання піци;

слідкування за приходом і розходом продуктів на кухні;

дотримання чистоти на робочому місці.

гарне місце розташування (ми знаходимось в центрі);

безкоштовне навчання та можливість отримання цінного досвіду роботи

кар'єрний ріст: від помічника до су-шефа;

робота в молодому та дружньому колективі;

розвозка після 23:00 в межах міста;

харчування за рахунок компанії

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор-касир (Вишенька)

Укрпошта

має диплом про освіту (бакалавра або магістра);

впевнений користувач ПК;

досвід роботи з клієнтами вітається;

комунікабельність та клієнтоорієнтованість.

спілкуватися з відвідувачами і не стомлюватися презентувати їм наші новинки;

бути готовим до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів;

частіше посміхатися, адже дружелюбний сервіс не залишить байдужим нікого;

підтримувати і розвивати відносини з клієнтами «Укрпошти».

можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається;

працевлаштування згідно з КЗпП України;

стабільну та конкурентну оплату праці;

Графік роботи з 9:00 по 20:00 (вихідні плинні).

Відправити резюме можна за посиланням.

Аналітик продажів

Мережа магазинів «ЕкономКлас»

вища освіта (бухгалтерський облік, аудит, економіка, фінанси);

досвід на посаді аналітика в сфері продажів в комерційних структурах;

аналітичний склад розуму;

вміння працювати з великими об'ємами даних;

впевнений користувач ПК (1С, MS Office, Excel);

Уважність, точність, відповідальність.

аналіз і прогнозування продажів (новий товар і побутова хімія);

аналіз проведення інвентаризацій в торгових точках;

робота в програмах 1С, MS OFIFICE, Excel, Google таблиці;

формування регулярної звітності;

ведення документації.

оформлення згідно КЗпП України;

повна зайнятість, 5/2;

цікаві завдання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор ПК, контент-менеджер

Мейкап

посидючість, уважність, можливість довго робити монотонну роботу;

досвідчений користувач ПК;

уміння працювати в мережі Інтернет, швидкий пошук і аналіз потрібної інформації;

готові навчити усіх тонкощів даної професії.

аналіз інформації;

наповнення сайту контентом, додавання товарних позицій на сайт.

графік роботи з ПН. по ПТ. з 9:00 до 18:00;

навчання за рахунок компанії;

своєчасна оплата праці - фіксована ставка;

офіційне оформлення, лікарняні та відпустку;

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Максiма

Досвід роботи хоча б в якійсь із сфер: будівництво, виробництво, послуги, СГ, будівельно-ремонтні, транспортні, послуги

ведення документообігу (Первинні документи, заключення договорів, оприбуткування товару);

надання рахунків контрагентам;

контроль взаєморозрахунків між покупця и постачальником;

формування та здача податкової звітності;

підготовка тендерної документації, комерційні та договору;

володіння спеціалізованими програмами (1С, Клієнт Банк, Medok).

Згідно з КЗпП.

Відправити резюме можна за посиланням.

Контактний телефон:

(098) 455-90-31 – Олена

Асистент торгового відділу

Glencore Agriculture Ukraine

Основні вимоги:

вища освіта (Економіка, Облік і аудит, Фінанси;)

висока працездатність, готовність до великих обсягів робіт;

впевнені навички роботи на ПК, MS Excel, 1С;

здатність швидко навчатися.

Успішний кандидат повинен продемонструвати наступні компетенції:

командна робота та співпраця;

оперативне інформування про хід виконання завдань;

ефективне виконання;

встановлення пріоритетів;

гарні навички ділового письмового та усного спілкування;

здатність вирішувати проблеми, вміння домовлятися;

багатозадачність;

управління часом.

отримання документів та реєстрація контрагентів;

комунікація з контрагентами;

офісна підтримка торгових представників.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по продажам

Медіа-корпорація «РІА»

вміння легко налагоджувати стосунки з людьми;

бажання навчатись новому та розвиватись;

комунікабельність та стресостійкість.

робота з існуючою базою клієнтів;

розширення клієнтської бази (не холодні дзвінки);

відчувати потреби клієнта та доносити цінності наших продуктів в рамках продажів.

роботу 5 днів в тиждень з 9:00 до 17:00 або 7 годин;

можливість професійного росту та ЗП;

хорошу систему мотивації та бонусів;

молодий, веселий та дружній колектив, який завжди готовий прийти на допомогу та поділитися досвідом;

відвідування тематичних заходів, навчання та тренінги за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Програміст 1С (модуль інтеграційних рішень)

Rozetka

досвід інтеграції з API служб кур'єрської доставки;

досвід розробки веб-сервісів;

досвід роботи з JSON і XML засобами 1С і Т- SQL.

знання технологій: 1С 8.2, 8.3 від 3-х років; Т-SQL від 3-х років написання запитів, функцій, процедур, що зберігаються.

розробка нових і допрацьовання існуючих функціональних можливостей системи;

робити аналіз і пошук проблем швидкодії і їх усунення.

гідна та своєчасна виплата заробітної плати;

цікаві завдання, які дадуть Вам можливість розвивати і вдосконалювати Ваш потенціал;

дружний і професійний колектив;

зручний графік;

безкоштовні курси вивчення англійської мови;

оплачуване Компанією зовнішнє навчання;

можливість купувати товари Rozetka.ua за спеціальними цінами для співробітників;

робота віддалено або в офісі.

Відправити резюме можна за посиланням.

Програміст 1С (модуль Retail)

Rozetka

досвід роботи в 1С починаючи з 8.2 від 3-х років;

досвід роботи з Т- SQL від 3-х років написання запитів, процедур, розуміння, що таке індекси і як їх використовувати при побудові запитів.

Буде плюсом:

досвід роботи з аналогічними системами;

розуміння процесів роздробу;

знання API, XML, веб-сервіси;

досвід роботи з торговим обладнанням РРО, термінали, ТСД

ПРРО - програмні РРО.

розробляти звіти використовуючи СКД + Т- SQL;

розробляти нові і допрацьовувати існуючі функціональні можливості системи;

робити аналіз і пошук проблем швидкодії і їх усунення.

гідна та своєчасна виплата заробітної плати;

цікаві завдання, які дадуть Вам можливість розвивати і вдосконалювати ваш потенціал;

дружний і професійний колектив;

зручний графік;

безкоштовні курси вивчення англійської мови;

оплачуване Компанією зовнішнє навчання;

можливість купувати товари Rozetka.ua за спеціальними цінами для співробітників;

робота віддалено або в офісі.

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст технічної підтримки, адміністратор Linux

ТОВ «Клауд сервіс»

базові навички роботи з Linux, Windows;

самостійність, відповідальність і прагнення розвиватися;

грамотна російська і українська мова;

володіння іноземними мовами вітається;

додатково вітається (не обов'язково) знання будь-яких мов програмування на базовому рівні.

надання технічної підтримки клієнтам в режимі телефону, онлайн-чату, через систему запитів;

допомога клієнтам у вирішенні проблем, консультації по послугах компанії.

комфортні умови праці;

8-ми годинний робочий день;

оплачувану відпустку і лікарняні;

гідна заробітна плата за підсумками співбесіди (10000 - 15000 грн в залежності від технічних знань і досвіду);

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Администратор в клуб VR

VR-VN

комунікабельність;

відповідальність;

бажання вчитися і розвиватися;

розуміння етики сфери обслуговування.

приймати дзвінки;

підтверджувати інтернет бронь по телефону;

приймати гостей клубу;

навчати користування пристроєм;

мінімально допомагати в проходженні ігор;

стежити за збереженням апаратури;

підтримувати порядок в клубі.

зручне розташування - центр міста;

5 днів на тиждень;

з 13:00 до 23:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бренд-менеджер

Італтерм Україна

наявність досвіду роботи в сфері HVAC;

навички роботи з програмним забезпеченням CRM та SFA;

уміння вести переговори;

наявність досвіду ведення активних прямих продажів;

досвід ділового листування;

уміння проводити презентації;

вміння складати комерційні пропозиції та план продажів;

досвід контролювати дебіторську заборгованість;

вміння здійснення «холодних дзвінків»;

наявність власного автотранспорту та готовність до відряджень.

моніторинг ринку та аналіз позицій конкурентів;

пошук нових покупців та дистриб’юторів у нових регіонах;

робота з торговою командою дистриб’ютора, чи з кінцевим покупцем;

управління популяризацією та продажами товару шляхом непрямих продажів (через дистриб’ютора);

ознайомлення покупців з товаром та популяризацію бренду шляхом презентацій та зустрічей.

офіційне працевлаштування;

гідна оплата роботи (ставка + %);

компенсація витрат на паливо та амортизацію автомобіля;

оплата мобільного зв’язку;

можливість підвищення професійного рівня і кар'єрного зростання;

реалізацію нових ідей.

Відправити резюме можна за посиланням.

Регіональний менеджер

Plamet

досвід роботи з віконно-дверними конструкціями;

досвід активних продажів не менше 2 років;

вміння працювати в програмах WinCalc, Word, Excel, Бітрікс24;

наявність особистого авто.

проводити переговори з клієнтами;

проводити презентації;

супроводжувати угоди;

напрацювання дилерської мережі з «нульового рівня»;

моніторинг конкурентого середовища;

робота зі звітною документацією.

оплата зв’язку, амортизації авто, палива;

корпоративне навчання;

графік роботи (9−18 режим роботи офісу)+ відрядження;

справжню команду з амбітними цілями;

стабільну роботу в сильній компанії;

можливість особистісного та професійного розвитку;

гідний рівень заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням.

Ексклюзивний торговий агент

АВК

вища освіта (бажано);

досвід роботи у сфері FMCG від 1-го року (бажано);

знання ПК: MS Word; MS Excel; MS Outlook;

проживання - м. Вінниця;

наявність особистого автомобіля обов’язкова (бажано з ГБО).

виконання ключових показників роботи на ввіреній території;

розвиток клієнтської бази на закріпленій території;

контроль рівня дебіторської заборгованості;

виконання завдань по дистрибуції продукції;

переговори по встановленню торгового обладнання;

подача актуальної і достовірної звітності.

офіційне працевлаштування згідно КЗпП;

конкурентну заробітну плату;

медичну страховку;

професійний і кар'єрний ріст;

навчання;

графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень, 8-ми годинний робочий день;

місце роботи: м. Вінниця

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор 1С

SanDi+

 

робота із замовленнями - друк, розподіл, проведення їх в 1С;

опрацювати/провести заявки на повернення: обмін, повернення, брак;

фіксування та аналіз викреслених позицій із замовлень;

опрацювання замовлень, що приходять з Нової Пошти на клієнта.

рівень з/п, який буде відповідати Вашим професійним навичкам - вкажіть свої побажання по з/п в резюме;

знижки на продукцію для наших співробітників;

фіксований робочий день з ПН по ПТ з 9:00 до 18:00;

наш головний офіс знаходиться за адресою вул. Одеська, 2 зі зручною транспортною розв'язкою;

компанія заохочує кожного свого співробітника рости та розвиватися, тому у співробітників проходити навчання, відвідування профільних виставок та інших заходів;

можливість рости не тільки в навичках, а підійматися по кар'єрній драбині. Ми 'вирощуємо' професіоналів всередині нашої компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Логіст

Автострада, Спільне Німецько-Українське Підприємство

освіта: вища (бажана спеціальність за освітою: Логістика/Економіка/Підприємництво, торгівля та біржова діяльність/Облік та оподаткування/Фінанси, банківська справа та страхування/Маркетинг/Менеджмент);

досвід в напрямку логістики від 2 років;

впевнений користувач MS Office, 1С 8, базові знання в веденні документообігу та роботи з договорами;

впевнені комунікативні навички, уважність до деталей, відповідальність, здатність працювати з великими обсягами інформації у чітко визначені терміни, націленість на командний результат та стресостійкість.

аналізувати мету, стратегію та плани підприємства у сфері логістики;

організовувати доставку продукції (матеріалів);

розраховувати найвигідніший спосіб транспортування вантажу, визначає його маршрут, здійснює моніторинг своєчасної доставки та належного виконання транспортних послуг;

збір, контроль та розподіл інформації між регіональними диспетчерами, а також безпосередня координація дій кожного із них;

здійснювати контроль за переміщенням транспорту.

дружній колектив;

робота в перспективній компанії;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

корпоративний мобільний зв'язок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

Tamero

хлопець/ дівчина 23-40 років;

досвід роботи від 2 рокiв;

вміння працювати в команді;

бажання вчитися і розвиватися.

приготування страв згідно технологічних карт;

додержання санітарних норм.

офіційне працевлаштування;

стабільну виплату заробітної плати 2 рази на місяць;

безкоштовне харчування та розвозка в кінці зміни;

можливість професійного кар'єрного зростання;

графік роботи 15-20 днів на місяць з 10:00 до 23:00.

Відправити резюме можна за посиланням.