Вакансії для студентів і випускників станом на 18.03.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Керівник мережі магазинів |
М'ясний маркет |
досвід роботи в управлінні персоналом; вміння вести переговори, працювати з великим обсягом інформації; досвід роботи на керівній посаді не менше 3-х років; досвід роботи в роздрібній торгівлі продуктів харчування; впевнений користувач ПК; лідерські та ділові навики; стресостійкість, відповідальність, аналітичні здібності; цілеспрямованість, активність, бажання навчатися та розвиватися; наявність власного авто або посвідчення водія. |
розвиток філіалу на ввіреній території, відкриття нових магазинів; організація та контроль результативної роботи магазинів філіалу; планування операційних та комерційних показників, виконання поставлених планів; управління торговою командою, підбір, адаптація, навчання, формування команди ефективних працівників; аналіз асортименту, товарного запасу, аналіз комерційних показників магазинів; управління адміністративною, комерційною і господарською діяльністю філіалу; звітність про результат роботи. |
офіційне працевлаштування; ненормований робочий день; цікаві завдання та амбітнці цілі; корпоративний мобільний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по супроводженню замовлень |
Portala |
порядність; уміння працювати в колективі; досвід роботи буде плюсом; бажання навчатися; любов до своєї справи; відсутність шкідливих звичок; уважність; толерантність та відповідальність. |
комунікація з дилерами B2B, прийняття та опрацювання замовлення в 1С; ведення торгових переговорів з метою збільшити обсяг продажів. обробка та запуск замовлень в 1С, та на виробництво; дотримання принципів складської логістики; контроль і ведення замовлень в 1С; контроль своєчасних відвантажень товарів логістичним відділом для перевізників; контроль виходу замовлень у строк. |
відмінні умови праці, своєчасна оплата праці, оплачуване навчання по мірі необхідності; графік: Пн-Пт з 09:00 -18:00; офіційне працевлаштування після випробувального терміну. |
Відправити резюме можна за посиланням. З приводу працевлаштування тел. з Пн-Пт. 9:00-17:00 тел. (097)890-01-74 |
Торговий представник з власним автомобілем |
Баядера Логистик |
досвід роботи в сфері активних продажів (FMCG) не менше 1 року; вища освіта; впевнений користувач програм (1С, Excel і т.д., робота з планшетом); наявність автомобіля обов'язково; уміння вести переговори, переконувати, працювати із запереченнями; особистісні характеристики: комунікабельність, приємна зовнішність, активна життєва позиція, ініціативність, відповідальність, націленість на результат. |
виконання планів продажів; розширення клієнтської бази; укладання договорів; виконання стандартів присутності ТМ; збільшення обсягу продажів; контроль дебіторської заборгованості. |
стабільна робота у великій Компанії; гідна, своєчасна оплата праці; дружний, професійний колектив; цікаві та амбітні цілі і завдання; компенсаційний пакет (компенсація мобільного зв'язку, паливо, амортизація автомобіля та ін.); місце роботи - Вінницька область, Мурованокуриловецький район, Тиврівський район. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
Медіа компанія «РІА» |
автомобіліст, що розбирається в автосфері; досвід в SMM; базову компетенцію по взаємодії з графічними редакторами та фотостоками; легко генерувати нові ідеї та реалізовувати їх в роботі; бажання працювати з ТОП командою в сфері інтернет-маркетингу і безперервно вчитись та розвиватись. |
аналіз ринку, аудиторії і конкурентів; генерація та оформлення контенту: текст, фото, відео, інфографіка та інше; формування контент плану на 2 тижні вперед; залучення підписників, збільшення аудиторії; формування та підвищення лояльності до бренду; моніторинг ефективності просування сторінок. |
роботу 5 днів в тиждень з 9:00 до 16:00 (або 6 годин); можливість професійного росту та ЗП; молодий, веселий та дружній колектив, який завжди готовий прийти на допомогу та поділитися досвідом; відвідування тематичних заходів, навчання та тренінги за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Digital-маркетолог (IT-сфера) |
Dedey Digital |
круті результати роботи на посаді Digital-маркетолога на попередніх проектах; структурований, вміє планувати свою роботу і керувати одночасно декількома проектами; володіє інструментами інтернет-маркетингу для залучення і утримання клієнтів, вміє рахувати і збільшувати їх ефективність; досвід управління комплексними маркетинговими кампаніями від двох років; професійно працює з усіма сервісами і інструментами Google, Yandex, SMM, SEO, e-mail маркетингу; володіє інструментами по роботі з Google.Analytics, Google Adwords, ADS Manager. |
розробка стратегії і тактики просування компанії в мережі інтернет; проведення рекламних кампаній, оцінка їх ефективності; розробка ТЗ для дизайнерів / програмістів; конкурентний аналіз; медіапланування, бюджетування і настройка кампаній: CPC, CPA, контекстна реклама, медійна / тизерна реклама, ретаргетинг; SMM - просування і оптимізація спільнот в соціальних мережах, форумах, суміжних спільнотах, youtube), SMO, email-розсилки та підвищення бази передплатників; залучення трафіку через партнерські програми; взаємодія і постановка задач копірайтерам, дизайнерам, верстальщикам, програмістам (наприклад, ТЗ для landing page); веб-аналітика і тестування гіпотез; розробляти digital-стратегію для групи компаній; звіти та аналіз ефективності. |
цікаві завдання, які дадуть можливість розвивати і вдосконалювати свої навички; можливість професійного та кар'єрного розвитку; комфортна атмосфера, сучасна, професійна команда; повна зайнятість (40-годинний робочий тиждень з можливістю гнучкого графіка); гідна оплата (за результатами співбесіди); офіційне оформлення, оплачувані відпустки та лікарняні; медична страховка, абонемент в спортзал. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR-наставник у мережу магазинів |
ФОП |
мати ораторські здібності; вміння донести інформацію доступно, цікаво, позитивно; комунікабельність; активна життєва позиція; енергійність; націленість на результат. |
навчання персоналу (проведення тренінгів); стажування персоналу; мотивація персоналу; успішне закриття вакансій. |
графік: 9−18 з Пн по Пт (Сб, Нд - вихідні); з/п — 10 000 грн. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер, спеціаліст з відкриття нових магазинів |
ФОП |
вміти заповнити магазин потрібним сегментом товару у потрібній кількості; відповідальність; бажано мати досвід роботи у відкритті нових магазинів; знання асортименту продуктів харчування; мати бажання працювати; швидкість та енергійність з максимальною користю; вміння працювати в команді; бути зацікавленим у швидкості відкритті нових торгових точок; бажано мати власне авто. |
мати розуміння і вміти представити товар на полицях у торговому залі; розуміти специфіку і особливості розташування магазинів по місту; орієнтуватися у термінах придатності товару; знати асортимент продуктів харчування; вміти якісно і в повному обсязі заповнювати магазин товаром. |
з/п — 15 000 грн (10 000 грн ставка + 5 000 грн бонуси); графік роботи: з 9 до 18 з ПН по Пт, Сб та Нд - вихідні |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник проект-менеджера |
Atlasiko Ukraine LLC |
творчий підхід, художній смак; уважність до деталей; середній рівень англійської; логічний і конструктивний підхід до роботи; можливість працювати з дому (можливі додаткові години роботи окрім 8 - годинного робочого дня). |
допомога команді, яка працює над проектом; пошук необхідної інформації в інтернеті; створення презентацій в Google Slides. |
офіс в центрі Винниці; повний робочий день з 9.00 - 18.00; оплачувана відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Шеф-кухар |
Ресторан «T-Bonе» |
організація роботи кухні в ресторані; розробка технологічних і калькуляційних карт, координація роботи персоналу на кухні; участь в підборі персоналу на кухню; контроль роботи персоналу; до 45 років; кулінарне освіта (бажано); володіння офісним ПЗ; досвід роботи в закладах від 5-ти років в якості шеф-кухаря / су-шефа; досвід роботи в закладах з кількістю посадочних місць від 50 осіб; досвід управління персоналом від 5 чоловік. |
грамотний менеджер, здатний організувати і підтримувати стабільну роботу кухні; вміє і любить смачно готувати; з досвідом роботи на позиції Шеф-кухаря \ Су-шеф-кухаря ресторану від 5-ти років; любить людей, вміє створити і згуртувати команду; володіє лідерськими якостями і харизмою. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. Контактний телефон: (097)269-08-04 Тетяна |
Помічник на кухню |
Kilogramm. |
|
заготівля інгредієнтів; контроль порядку на кухні; дотримання санітарних норм. |
графік 3/3; заробітна плата від 6500 гривень (420 грн. Зміна) + 20% премії за виконання плану; безкоштовна форма; можливість кар'єрного росту; офіційне працевлаштування; дружня молода команда; робота в перспективній компанії, що розвивається «KILOGRAMM»! |
Відправити резюме можна за посиланням. Контактний телефон: (098)418-00-95 |
Помічник кухаря, піцмайстра |
ФОП |
робота для хлопця віком від 18 років (фізично важка праця, не для дівчини); без шкідливих звичок; з бажанням працювати в колективі на загальний результат; охайність, швидкість, чесність, стресостійкість; бажання кар’єрного зростання. |
нарізка начинок; приготування тіста, соусів, напівфабрикатів; допомога при випіканні піци. |
Графік роботи: з 15.00 до 21.00. |
Відправити резюме можна за посиланням. Контактний телефон: (097) 115-15-61 Ольга Ігорівна |
Повар |
Numo |
Досвід роботи. |
|
Харчування, трансфер персоналу та хорошу команду гарантують. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Завідувач виробництва |
Грош |
досвід роботи від 1-х років знання; знання санітарних норм, технологічних карт і технологій виробництва; знання ПК. |
налагодження процесів на виробництві; контроль за процесами виробництва; контроль якості продукції; проведення інвентаризації; організація і планування роботи співробітників. |
ми пропонуємо роботу в стабільному розвитку компанії; гідна і своєчасна зарплата; графік роботи: 5 днів працює, 2 днів відпочиває; хороший колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Системний адміністратор |
Вента ЛТД |
вища освіта; досвід роботи обов'язковий; адміністрування MS Windows 20012-16 Server, VmWare vSphere 5.5 / 6.5, робочих станцій під управлінням Windows 7/10 pro; базові знання принципів маршрутизації, MS SQL сервера, VBA / VBS; уміння читати найпростіші скрипти, технічна підтримка користувачів; відповідальність, комунікабельність, націленість на результат. |
консультація і підтримка користувачів ПК; налагодження та установка ПО; обслуговування орг. техніки, ремонт ПК (системні блоки); робота з постачальниками послуг; резервне копіювання, адміністрування серверів та мережевого обладнання НР; підтримка працездатності ІТ інфраструктури філії. |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП; соціальні гарантії (оплачувані відпустку 24 календарних дня, лікарняний); конкурентна з/п (виплати 2 рази в місяць); графік роботи з 9:00 до 18:00, п'ятиденний робочий тиждень; можливість професійно розвиватися. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник, закупівельник |
Smart Solutions |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років; досвід в зерновий логістиці буде додатковою перевагою; гарні навички роботи на ПК, MS Excel, 1С; здатність швидко навчатися. |
планування обсягу закупівель; пошук надійних контрагентів; організація перевірки постачальників; проведення цінового аналізу ринку і підготовка звітності; переговори щодо закупівлі зернових, олійних культур згідно встановлених цін; сприяння підписанню контрактів; координація замовлення автотранспорту на завантаження. |
конкурентний рівень з/п; медичне страхування ДМС, життя, нещасні випадки, коронавірус. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кредитний менеджер |
OTP Bank |
|
працювати з клієнтами та продавцями в магазинах Ельдорадо або КОМФІ; консультувати клієнтів по умовах придбання товарів в кредит і підвищувати свої вміння в продажах, продавати кредитні картки; оформляти заявки в програмах Банку, підписувати кредитні договори; допомагати клієнтам після оформлення кредиту по різних питаннях. |
роботу максимально близько до міста проживання; стабільний щомісячний дохід ставка+бонуси, з виплатою 2 рази на місяць та без затримок; гнучкий графік, 4/2 або 5/2, з плаваючими вихідними; офіційне працевлаштування по трудовій книжці, оплачувана відпустка та лікарняний; нові та цікаві знайомства; роботу в молодіжній команді. |
Контактний номер: (063) 309-33-55 Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець відділу мікрокредитування |
Ощадбанк |
вища економічна освіта; досвід роботи - у мікрокредитуванні; особисті якості: орієнтація на результат, бажання навчатися новому, лідерські якості, самоорганізація, комунікабельність; впевнений користувач ПК (MS Office). |
участь на всіх етапах кредитного циклу; підтримка відносин з діючими клієнтам, збільшенні клієнтської бази та виконанні цілей для розвитку сегменту ММСБ; фінансово-економічний аналіз і оцінка бізнесу клієнтів сегменту ММСБ; підготовка кредитної заявки, винесенні і захисті на Кредитному Комітеті; оформлення і підписання договорів з клієнтами (кредитні, застави, поруки та ін.); моніторинг і супровід кредитних справ. |
кар'єрне та професійне зростання, безліч історій успіхів - все в твоїх руках; потужна система розвитку персоналу - (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA); офіційне працевлаштування з першого робочого дня; біла заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Sales manager (IT) |
ФОП |
досвід роботи в сфері продажів; володіння комунікативними навичками; вміння вести перемовини; досвід роботи з діловими паперами; грамотна усна та письмова мова (російська та українська); вміння ефективно використовувати час, розставляти пріоритетність завдань; висока мотивація для досягнення найкращого результату; стресостійкість та мультизадачність; аналітичний склад розуму; знання англійської мови b1 +. |
робота з професійними соціальними мережами та платформами для розширення клієнтської бази; супровід клієнта на всіх етапах співпраці (перший контакт з Клієнтом, ведення перемовин, презентація послуг компанії! Застосування технік продажів, формування пропозиції); взаємодіє з департаментами компанії для якісного формування пропозицій; ведення звітності та статистичних даних; побудова та розвиток довгострокових відносин з клієнтами; контроль і виконання поставлених планів. |
конкурентний рівень винагороди (за результатами співбесіди); професійне і фінансове зростання (можливість перегляду заробітної плати); робота з дружньою і цілеспрямованою командою; комфортний офіс в центрі міста Вінниця; корпоративні курси англійської мови; графік роботи 5/2 з 9:00 до 18:00 з годиною перерви, коли вам зручно. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор 1C |
Статус Дистрибьюшн |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; знання програми 1С; знання правил роботи з первинною документацією. |
прийом і обробка заявок клієнтів і торгових агентів прийом поворотних накладних; ведення необхідної документації. |
офіційне працевлаштування; п'ятиденний робочий тиждень, сб.-нд. Вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з впровадження 1С 8 |
Аксиома Юа |
досвід роботи на позиції бухгалтера; досвід роботи в програмах 1С: Підприємство 8 чи BAS; можливість при потребі їздити у відрядження по Україні; перевага буде вища профільна освіта; уміння будувати комунікації з різними типами людей; впевнений користувач ПК. |
проведення консультацій для спеціалістів замовника; збір інформації, визначення потреб замовника та передача в технічний відділ; контроль і супровід процесу впровадження програмного забезпечення; супровід переведення на різні версії програм 1С: Підприємство 8 и BAS. |
стабільне місце роботи в команді сильних фахівців; можливість заробляти без верхньої планки, згідно зробленому результату (ставка +% від реалізованого проекту); цікаву, захоплюючу роботу з обов’язковим системним навчанням; порядне ставлення і прозорі умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Cтарший бухгалтер |
Укртелеком |
вміння працювати з великими обсягами інформації; знання первинної документації; знання бухгалтерського обліку по П(с)БО і МСФЗ; відмінне володіння Excel; досвід роботи від 3 років; знання податкового обліку. |
облік операцій з надходження, внутрішнього переміщення та вибуття активів; перевірка первинних документів, архівування первинних документів; контроль за своєчасним відображення в обліку господарських операцій; участь у проведенні інвентаризації; участь у проведенні звірок з підрядними організаціями. |
на вас чекають амбіційні проекти, професійні виклики, можливості кар’єрного росту; компанія турбується про work-life balance співробітників, тому пропонує нормований графік роботи з 08:30 до 17:30, у п’ятницю з 08:30 до 16:15 та 31 день оплачуваної відпустки на рік; працюючи в режимі активної трансформації, компанія чітко дотримується КЗпП і гарантує офіційне працевлаштування з першого робочого дня та стабільну виплату заробітної плати; кращі співробітники компанії за результатами кварталу отримують винагороду у вигляді премії; компанія підтримує середовище для постійного професійного розвитку. Співробітникам доступні різні формати навчання із залученням внутрішніх тренерів Компанії та зовнішніх експертів; будні наповнені не лише робочими задачами, але і цікавими онлайн-вікторинами, флешмобами, виїзними спортивними змаганнями, до яких ви можете долучитися. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Ювілейний м’ясокомбінат |
знання бухгалтерського та податкового обліку; досвід роботи з великим обсягом первинних документів; знання з 7.7, 8.1, M.E.Dok, Word, Excell. |
перевірка первинної документації (наявність підпису, печатки, відповідність сум; проведення документів в обліковій програмі; проведення звірок взаєморозрахунків; реєстрація документів в програмі M.E.Dok (податкові накладні + коригування); робота з Клієнт-Банком. |
колектив професіоналів та однодумців; стабільна заробітна плата; графік роботи з 08:00 до 17:00 (Пн-Пт); офіційне оформлення з першого робочого дня. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Завідувач складу |
ИнноВиннпром |
досвід роботи завскладом від 1-го року; знання правил організації складського господарства; впевнений користувач ПК (Excel, 1C); вміння працювати в команді; порядність, швидкість та відповідальність у роботі; вища освіта. |
організація професійної роботи складу; здійснення прийому та видачі товару; ведення документації по складу, в тому числі в 1С; проведення систематичної інвентаризації та аналізу залишків; підтримання порядку на складі. |
офіційне працевлаштування; повний соцпакет; графік роботи з понеділка по п’ятницю (09:00 — 18:00), субота, неділя та державні свята – вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Fullstack-розробник (senior) |
Наша Любимая Компания |
досвід розробки на Python Flask, JavaScript та VueJS від 3-х років; забезпечення чіткого ланцюжка залежностей як щодо логіки програми, так і щодо файлової системи; досвід розробки архітектури проектів. рівень англійської мови - не нижче Intermidiate. |
створення модулів для інтернет-проектів на мові Python за допомогою Flask; вирішення складних завдань оптимізації продуктивності та архітектурні завдання. |
повністю біла заробітна плата, розмір за результатами співбесіди, регулярне підвищення заробітної плати, 100% податків сплачує компанія; кар'єрне зростання до головного розробнику проекту; робота з найновітнішими сучасними технологіями, можливість вчитися і розвиватися; фіксований робочий день без переробіток, всі офіційні українські вихідні, офіційна відпустка; багато приємних бонусів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Frontend Developer (middle, senior) |
Наша Любимая Компания |
2+ роки досвіду в фронтед-розробці; високий рівень знань JavaScript; переклад коду з AngularJS на React (і далі робота на React); участь в комерційних розробках; рівень англійської мови - не нижче Intermidiate. |
|
досвідчених колег, готових ділитися знаннями; вивчення і практика англійської мови: курси і спілкування з колегами і клієнтами з різних країн; конкурентоспроможна заробітна плата, бонуси, мотиваційні виплати; оплачувану відпустку і лікарняний; чай, кава, делікатеси в офісі; мінімальна ієрархія. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажів |
Фрунзе |
вища освіта; досвід роботи понад 2-х років менеджером з активних продажів; впевнений користувач ПК, программи1С ; вміння вести переговори з першими особами організації, знання техніки продажів; вміння вирішувати конфліктні ситуації. |
продаж всього асортименту продукції; пошук нових клієнтів; проведення зустрічей, переговорів; оформлення документів на відвантаження; робота з договорами; ведення логістики за своїми операціями, звітність. |
конкурентоспроможна заробітна плата від 10 000 грн + премія; офіційне працевлаштування; комфортний офіс; п'ятиденний робочий тиждень; дружня атмосфера, корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний спеціаліст відділу з ретроконверсії |
Нова державна служба України |
освіта - вища, не нижче молодшого бакалавра або бакалавра; досвід роботи - не потребує; вільне володіння державною мовою; володіння іноземною мовою; самоорганізація та самостійність в роботі; відповідальність; командна робота; цифрова грамотність. |
здійснення сканування документів, що наявні в матеріалах паперових пенсійних справ, у АРМ, «Ретроконверсія»; здійснення обробки сканованих зображень та їх кадрування в АРМ «Ретроконверсія»; здійснення аналізу якості сформованих кадрів та, за необхідності, здійснення повторного сканування; внесення атрибутів сканованих матеріалів та передача оцифрованої пенсійної справи до центрального електронного архіву в АРМ «Ретроконверсія»; здійснення перевірки відповідності сканованих матеріалів паперовій пенсійній справі; забезпечення послідовності відображення сканованих документів у відповідності до паперових матеріалів пенсійної справи; застосування законодавства з питань пенсійного забезпечення, досвід використання сучасних технологій та програмного забезпечення. |
офіційне працевлаштування; посадовий оклад згідно з штатним розписом на 2021 рік - 5500 грн, надбавки за вислугу років на державній службі та ранг державного службовця відповідно до ст.52 ЗУ «Про державну службу» та постанови КМУ від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» із змінами. |
Відправити резюме можна за посиланням. Термін подачі заявок - 24 березня 2021 Контакти: (043)266-01-09 – Кушталова Лариса Володимирівна |
Головний спеціаліст відділу перерахунків пенсій |
Нова державна служба України |
освіта вища, не нижче молодшого бакалавра або бакалавра; досвід роботи не потребує; вільне володіння державною мовою; володіння іноземною мовою; самоорганізація та самостійність в роботі; відповідальність; командна робота; цифрова грамотність. |
здійснення перерахунку пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці та інших виплат, відповідно до законодавства у встановлені строки; забезпечення своєчасності та повноти автоматизованих перерахунків пенсій, опрацювань кандидатів на індивідуально-масовий перерахунок; здійснення передачі пенсійних справ для забезпечення виплати перерахованих пенсій в Управління з питань виплати пенсій; забезпечення виконання судових рішень щодо перерахунку пенсій та надання інформації для формування реєстру судових рішень, виконання яких здійснюється за окремою бюджетною програмою; забезпечення зберігання паперових пенсійних справ до їх повного оцифрування; здійснення контролю електронної бази даних одержувачів пенсій на відповідність розмірів пенсій, надбавок, підвищень та доплат нормам чинного законодавства; забезпечення відпрацювання заяв щодо запиту та відправки пенсійних справ у зв’язку зі зміною місця проживання одержувачів пенсії; здійснення звірки на відповідність паперової та оцифрованої пенсійної справи з даними підсистеми ППВП, у разі потреби забезпечення досканування та атрибутування документів; здійснення верифікації пенсійних виплат за рекомендаціями Міністерства фінансів України; опрацювання пенсійних справ у зв’язку із зміною індивідуальних та адресних даних особи. |
офіційне працевлаштування; посадовий оклад згідно з штатним розписом на 2021 рік - 5500 грн, надбавки за вислугу років на державній службі та ранг державного службовця відповідно до ст.52 ЗУ «Про державну службу» та постанови КМУ від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» із змінами. |
Відправити резюме можна за посиланням. Термін подачі заявок - 24 березня 2021 Контакти: (043)266-01-09 – Кушталова Лариса Володимирівна |
Торговий представник з авто |
Житомирський молочний завод |
відповідальність, чесність, порядність, комунікабельність, позитивний і оптимістичний настрій; уміння домагатися поставлених цілей; бажано мати свій автомобіль. |
|
офіційне працевлаштування; гідна заробітна плата ставка + бонуси обмовляється на співбесіді; прозора бонусна система; графік роботи договірної; соціальні гарантії згідно з трудовим законодавством. |
Відправити резюме можна за посиланням. Контактний телефон: (063)618-91-23, Олексій |
Мерчендайзер |
Еконія |
відповідальний; орієнтований на результат; комунікабельний; активний; наявність мобільного телефону з камерою. |
контроль стандартів викладки товару в торгових точках; контроль залишків товару в торгових точках; викладення продукції згідно стандартів Компанії; своєчасне надання звітів за підсумками роботи, відповідно до регламенту роботи відділу продажів Компанії. |
офіційне оформлення та соціальні гарантії відповідно до законодавства України; компенсацію проїзду; корпоративне навчання; робочий графік: 6/1 з 9.00 до 18.00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника |
Опт Текстиль |
впевнений користувач ПК (Exel, Word); вища освіта вітається; уміння грамотно та лаконічно розмовляти з людьми; самостійність; ініціативність. |
чітко виконувати всі, поставленні керівником, завдання; здійснювати контроль за своєчасним виконанням співробітниками доручень, наказів та розпоряджень керівника; розробка акційних пропозицій; робота з інтернет-ресурсами; проводити роботу з існуючою базою клієнтів; вести діловодство, вивчати кореспонденцію. |
зарплата 5000 - 10000 грн/міс; безкоштовне навчання; отримання премій за цікаві ідеї; робота у теплому та привітному кліматі персоналу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |