Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів

Посадові обов’язки

Умови праці

Як податися?

Юрист

Voltage Group

практичний досвід з корпоративного, договірного, трудового, господарського, цивільного права стосовно підприємницької діяльності;

юридична освіта повна закінчена вища освіта;

вміння укладати договори включно ЗЕД, протоколи, положення, накази, листи, інструкції тощо;

розуміння процесів та специфіки роботи в будівельній сфері, зокрема видів робіт та послуг;

вміння відстоювати інтереси компанії в органах державної влади та у перемовинах із контрагентами;

англійська В1+ (бажано).

оперативна підготовка та аналіз договорів;

складання та редагування договорів відповідно до інтересів компанії та у відповідності із вимогами чинного законодавства;

вдосконалення внутрішніх договорів та документації компанії;

розробка та впровадження бізнес-процесів компанії пов’язаних із документообігом та іншими юридичними питаннями;

юридичний супровід участі компанії у тенедрних закупівлях у державних та приватних замовників;

ведення ділової переписки із замовниками, постачальниками, партнерами та іншими контрагентами;

контроль за термінами дії договорів.

повний робочий день, основне місце роботи;

випробувальний термін — 3 місяці.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

ТОВ Хаскі Аутсорсинг

 

знаходити контакти потенційних клієнтів;

робити холодні дзвінки;

проводити ділові зустрічі.

авторська програма навчання (5 днів) та адаптація співробітників;

заробітна плата від 12000 грн/місяць (9000грн ставка+3000 бонуси по системі CRM+ 20% з продажу);

офіс на проспекті Коцюбинського;

восьмигодинний робочий графік: понеділок-пятниця 9:00 -18:00,

професія, яка дуже цінується;

випробувальний термін 3 місяці (оплачуваний);

оплачувана відпустка та лікарняний;

оплачуваний спортзал, бонуси за некуріння;

багато активного відпочинку разом із колегами.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер (ФЛП)

MAKEUP

вища бухгалтерська або економічна освіта;

досвід роботи від 5-ти років на позиції бухгалтера по ФОП;

знання порядку ведення обліку ФОП на різних системах оподаткування від реєстрації до закриття;

знання чинного законодавства, що стосується обліку ФОП, податкового та валютного законодавства;

досвід роботи в бухгалтерських програмах 1С 8, М.Є.Док.

повне ведення ФОП: відкриття, закриття, складання договорів;

управління р/с ФОП, здійснення всіх платежів;

підготовка договорів / актів, підписання документів;

підготовка та своєчасна подача звітності, відповідно законодавства України;

нарахування та перерахування у встановлені законодавством терміни обов'язкових платежів і податків;

складання та подання звітів в податкові органи;

заповнення книг доходів;

підготовка документів на закриття;

контроль лімітів по обороту.

графік роботи с Пн. по Ср. з 9:00 до 18:00;

місце роботи: пл. Гагаріна (Центральний Універмаг);

оформлення згідно КЗпП України;

рівень заробітної плати обговорюється на співбесіді.

Відправити резюме можна за посиланням

SEO-спеціаліст, інтернет-маркетолог (просування сайтів)

Справа, агентство інтернет-маркетингу

знання основ внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайтів;

знання алгоритмів роботи основних пошукових систем Yandex, Google;

практичний досвід роботи в просуванні сайтів не менше 1 року;

грамотна письмова українська, російська;

комунікабельність, посидючість, наполегливість, уважність до деталей;

вміння працювати в команді та швидко вчитися;

перевага віддається кандидатам:

- зі знанням основ маркетингу і копірайтингу;

- з технічною освітою і розумінням, що таке HTML, CSS;

- досвідом роботи з системами управління сайтами WordPress, Joomla, OpenCart та інші на базовому рівні;

- з досвідом роботи seo-спеціалістом, модератором сайту, копірайтером, link-менеджером;

- закінчили тематичні курси по seo-просування.

збір та кластеризація семантичних ядер для проєктів різної складності;

розробка завдань для написання текстів копірайтерами;

комплексна робота по внутрішній оптимізації сайтів (тематична, технічна, робота з комерційними чинниками);

робота з системами аналітики і веб-майстрами;

link-building - аналіз і розробка стратегій по роботі з зовнішньої оптимізацією.

робота 5 днів в тиждень з 9:00 до 18:00 в комфортному офісі (район Вишенька);

офіційне працевлаштування,

молодий, веселий і доброзичливий колектив;

можливість професійного росту;

конкурентоспроможна ЗП з можливостями для росту;

корпоративні заходи, навчання,

оплачуваний період стажування до 2-х місяців.

Відправити резюме можна за посиланням

Junior account manager (fluent English, finance)

Pharmbills

рівень англійської мови вище середнього;

кваліфікованість в ефективному спілкуванні;

аналітичне мислення;

досвід роботи з великою кількістю даних та цифр;

високий рівень уваги до деталей, оскільки робота пов’язана з важливою документацією;

навички роботи з MS Office та іншими базовими комп’ютерними програмами;

висока продуктивність у другій частині дня понеділок-п’ятниця 15:00 - 00:30;

можливість працювати в офісі після карантину;

буде плюсом: досвід роботи в міжнародних компаніях; знання будь-яких CRM-систем.

спілкуватися з клієнтами та постачальниками послуг за допомогою телефону;

приймати та обробляти рахунки-фактури;

управляти базою даних клієнтів;

дбати про всі необхідні документи;

створювати звіти про прибутки та збитки (P & L).

оплачений випробувальний термін до 3 місяців;

завжди своєчасні платежі;

офіційне працевлаштування;

медична страховка після випробування;

фіксований графік роботи на основі часового поясу Нью-Йорка, без надурочних робіт;

можливість роботи з виконавчим керівництвом у США;

постійна підтримка керівника групи та керівника з Сполучених Штатів, який допоможе вам адаптуватися до робочих процесів;

все необхідне обладнання для роботи вдома;

постійне спілкування англійською мовою з носіями мови.

Відправити резюме можна за посиланням

Старший повар

Reikartz Hotel Group

досвід роботи на посаді кухаря від 2-х років;

знання і виконання санітарно-гігієнічних норм;

бажання розвиватися професійно.

приготування страв;

складання заявок на необхідні продукти, напівфабрикати і сировину;

контроль якості продукції;

контроль обліку матеріальних засобів;

навчання кухарів;

контроль за дотриманням правил і норм охорони праці, техніки безпеки, санітарних вимог і правил особистої гігієни.

стабільна заробітна плата;

можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку;

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняні, безкоштовні обіди;

робота в команді професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням

Пекар

Мережа магазинів «Грош»

 

випічка хлібобулочних виробів, пончиків;

викладка готових виробів на вітрину;

підготовка заготовок на наступний робочий день.

офіційне працевлаштування;

гідна оплата праці;

доброзичлива обстановка в колективі;

змінний графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер оптових продажів

Поліська Кліматична Компанія

 

активний пошук нових клієнтів;

розвиток клієнтської бази і розширення ринку збуту;

проведення зустрічей з клієнтами, презентація компанії і продукту;

вміння вибудовувати теплі і довгострокові відносини з клієнтами;

азарт;                      

наявність автомобіля.

заробітна плата 12000 (стабільна ставка) +% 2 рази в місяць завжди вчасно;

прозора система оплати праці, тому Ви зможете самостійно прорахувати скільки заробите;

офіційне працевлаштування;

покриття транспортних витрат, амортизація, корпоративна телефонний зв'язок;

навчання та постійний розвиток.

Відправити резюме можна за посиланням

Інспектор відділу кадрів

Укрпошта

вища освіта;

досвід роботи від 1 року;

знання нормативних актів у сфері трудового законодавства;

уважність до деталей, орієнтація на результат, готовність вчитися новому, гнучкість мислення.

прийом, переведення, звільнення;

формування особових справ;

ведення трудових книжок;

ведення табелю обліку робочого часу;

облік відпусток.

графік роботи: Пн-Пт з 8.30−17.30 год;

стабільна заробітна плата;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням

SEO-спеціаліст (Junior), інтернет-маркетолог

РІА, медіа-корпорація

досвід роботи у SEO від 1 року;

володіння інструментами вебаналітики Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager;

володіння на високому рівні Google Таблицями для аналізу даних;

буде плюсом володіння Screaming Frog/Ahrefs/Serpstat;

розуміння в принципах побудови структури сайту;

базові знання UI/UX, HTML, CSS;

лінкбілдинг.

розробляти стратегії в залежності від бізнес-цілей;

аналізувати метрики і якість трафіку по каналах, точок росту;

аналізувати конкурентів і кращі практики на ринку, результати маркетингових кампаній;

виявляти негативні фактори, що впливають на позиції сайту;

координувати і реалізовувати проєкти / завдання з командами розробки, зовнішніми агентствами для удосконалень сайту і контенту;

оптимізувати структуру сайту (внутрішньо, зовні, технічно);

аналізувати показники взаємодії з користувачем і збільшувати конверсії посадкових сторінок (оптимізація юзабіліті, налагодження конверсійних маршрутів і привабливості сніпетів, поліпшення поведінкових факторів).

5-денний робочий тиждень, 6-ти годинний робочий день;

оплачуване навчання за рахунок компанії;

гнучкий робочий графік при необхідності;

офіс в центрі (біля Книжки), але зараз дистанційна робота

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець по роботі з клієнтами (страхування)

ARX, страхова компанія

вища економічна освіта;

вільне володіння українською мовою;

вміння швидко навчатись, порядність, відмінні комунікативні навички, а найголовніше — бажання працювати;

готові розглядати кандидатів без досвіду роботи.

обслуговування клієнтів;

підтримка та супровід існуючих договорів страхування;

укладення нових договорів страхування;

ведення звітної документації.

офіційне оформлення трудових відносин згідно КЗпП України;

компенсаційний пакет: моб.зв'язок, медичне страхування, страхування життя, знижки на продукти компанії;

п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 18:00;

гідні умови оплати праці + преміювання за результатами роботи;

можливість навчання та розвитку в великій міжнародній компанії.

Відправити резюме можна за посиланням

Веб-дизайнер

ElephantsLab

Досвід від 1 року на аналогічній посаді;

наявність портфоліо (обов'язково);

розуміння принципів UX/UI та основ адаптивного веб-дизайну;

хороше володіння Figma;

глибоке розуміння принципів user centred design;

знання Apple Human Interface Guidelines / Material Design;

вміння працювати в команді та орієнтація на результат.

працювати над дизайном нових та існуючих веб-продуктів — покращувати UI/UX, розробляти екрани продажу, онбордингу;

аналізувати та продумувати user flow разом з продуктовою командою;

створювати экрани продажу для наших сайтів;

займатись створенням презентацій у форматі PDF та матеріалів для соціальних мереж;

проводити якісні дослідження для наших продуктів;

приймати участь в проведенні A/B тестів.

великий простір для втілення власних ідей і впливу на продукт;

гнучкий графік роботи;

комфортний офіс;

робота в дружному колективі з професіоналами;

тімбілдинги і додаткове навчання;

смаколики.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з проблемних відправлень

ТОВ Нова Пошта

вільне володіння ПК, 1С, AWIS, MS Office ;

відповідальність, старанність в роботі;

стать бажано жіноча;

освіта середня-спеціальна, незакінчена вища.

здійснення якісного та вчасного пошуку нерозпізнаних відправлень;

оформлення довозів нерозпізнаних відправлень;

обробка відео з камер спостереження для пошуку відправлень.

повні соціальні гарантії згідно КЗпП України у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження;

можливість кар'єрного зросту;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

Їжаковський О.Л., ФОП

вища економічна освіта;

досвід роботи від 2 років (нарахування з/п+кадрова документація);

знання бухгалтерського та податкового законодавства;

впевнений користувач ПК;

знання 1-С, Excel, Word, МЕДос.;

самоорганізованість, відповідальність;

чесність, уважність та порядність.

нарахування з/п, авансу відпускних, лікарняних;

формування та здача звітності по ФОП;

ведення кадрового обліку;

підготовка співробітникам довідок про доходи;

організація та вдосконалення системи обліку.

гідна та конкурентна з/п;

офіційне працевлаштування;

режим роботи — з 9−00 до 18−00 (сб, нд. — вих.);

дружній та молодий колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Головний бухгалтер

ПрАТ Вінницяагротранссервіс

відмінне знання своєї справи (бухгалтерський, управлінський, податковий облік);

знання чинного законодавства;

бажання працювати та своєчасно виконувати свої обов’язки;

досвід роботи від 5 років;

вища освіта;

знання 1с 7 та 1С8, Артзвіт.

чітке і своєчасне виконання обов’язків за фахом.

графік роботи з 8 год до 17 год.;

5- денний робочий тиждень.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу (індустріальні масла)

ТОВ Тотал Флюїд Менеджмент

вища освіта (бажано);

володіння навичками ефективного планування;

досвід роботи в активних продажах від 2-х років;

бажання 4 дні на тиждень бути поза офісом і вести живий діалог з клієнтами;

наявність водійських прав та автомобіля (ОБОВ'ЯЗКОВО).

проводити моніторинг регіону - Вінницька, Житомирська області;

взаємодіяти з потенційними клієнтам (підприємства машинобудівної сфери, лісова промисловість);

вести пошук і залучати до співпраці нових клієнтів;

збільшувати свій дохід за рахунок продажу преміальних і дорогих продуктів (масла SHELL);

формувати прогноз продажів на закріпленій території;

відстежувати діяльність конкурентів;

щодня вести інформацію по клієнтам в програмі MS CRM.

отримання досвіду роботи за стандартами найбільших світових компаній (Shell, Cassida, Houghton);

офіційне працевлаштування

24 календарні дні оплачуваної відпустки;

оплачуваний лікарняний;

навчання на час випробувального терміну і подальший супровід;

можливість стати спеціалістом з навчання та розвитку персоналу;

професійне зростання вже через 6 місяців роботи в Компанії;

повна компенсація цільових витрат;

зручна система бонусів за результатами роботи;

стабільна ставка і відсоток від прибутку;

можливість впливати на свій дохід.

Відправити резюме можна за посиланням

PHP (Laravel) Developer

Plexteq

щонайменше 2 роки досвіду у розробці веб-додатків;

знання PHP 7 / PHP 8, SOLID, GRASP, шаблони дизайну;

професійний досвід роботи в рамках Laravel;

можливість писати модульні або функціональні тести;

середній рівень англійської мови, спілкування з клієнтами англійською мовою;

ступінь бакалавра / магістра в галузі комп’ютерних наук - це плюс.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з кредитування у відділення

КредитМаркет

освіта: вища / неповна вища;

володіння ПК: впевнений користувач пакету MS Office;

особисті якості та навички: комунікабельність, націленість на результат, орієнтація на клієнта.

продаж продуктів компанії: грошові кредити, кредити на покупку авто, кредити на покупку товарів в інтернеті, кредити для приватних підприємців, інші продукти (карти);

консультування клієнтів;

ідентифікація клієнта;

пошук нових, робота з діючими клієнтами

формування пакету документів по кредиту.

цікава робота в дружній команді;

офіційна оплата праці (фіксована ставка бонус залежно від виконання плану);

можливість професійного і кар'єрного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Інженер з нормування праці

Укрпошта

повна вища освіта.

впевнений користувач ПК.

здатність швидко навчатися та працювати з великим об'ємом інформації.

знання Word, Excel.

уважність та відповідальність.

розрахунки нормативної чисельності виробничого штату;

нарахування заохочень;

складання фотографії робочого дня;

хронометражні спостереження;

складання наказів, звіту з праці;

нормування доставних дільниць .

можливість здобути досвід роботи в компанії, яка активно розвивається.

повна зайнятість: 8−30 до 17−30 з Пн-Пт.

дружній колектив, котрий працює командно і на результат.

заробітна плата з перспективою росту.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист

ТОВ Артур-Буд

освіта: вища юридична;

досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років.

робота с документами.

повний робочий день.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер корпоративного відділу з продажу

ПП КанцОптіма

володіння комп’ютером: 1С, офіс, Інтернет;

комунікабельність, активність, ініціативність, відповідальність, порядність, стресостійкість;

знання в області технології продаж;

знання і розуміння взаємозамінності продукції;

знання номенклатури і ринку;

комунікативні вміння та навички, такі як переконання, ведення переговорів, володіння основними техніками спілкування.

підтримка існуючої клієнтської бази;

пошук і формування клієнтської бази, вітається своя база клієнтів;

ведення комерційних переговорів з клієнтами в інтересах організації;

забезпечення повного циклу продажів;

дотримання прийнятих в компанії стандартів роботи з клієнтами;

ведення робочої та звітної документації, підтримка в актуальному стані даних про клієнта в інформаційній базі клієнтів організації;

контроль відвантажень продукції клієнтам;

контроль фінансової дисципліни клієнта на основі фінансових документів, що отримуються від відділу обліку в торгівлі.

дружній колектив;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: понеділок — п`ятниця з 9:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

вища або середньо-спеціальна освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання);

грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами;

вміння ставити перед собою цілі і досягати їх;

комунікабельність і відповідальність;

бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері.

спілкуватися з клієнтами в телефонному режимі;

презентувати нові продукти банку;

призначати зустрічі клієнтам у відділеннях банку.

офіційне працевлаштування;

офіційна заробітна плата ставка + бонус ;

кар'єрне зростання і багато нового досвіду;

класний і молодий колектив;

круті корпоративи та тимбілдинги;

навчання з бізнес-тренерами нашого банку

Відправити резюме можна за посиланням

Інспектор RIA (перевірка об'єктів нерухомості)

RIA.com

наявність смартфона з Android (версія 7.0 або новіше) або iOS (версія 10.0 або новіше) з доступом в інтернет;

наявність ноутбука або ПК з доступом в інтернет;

круто, якщо окремо є фотоапарат;

комунікабельність;

акуратність;

пунктуальність;

відповідальність.

приймати заявку на перевірку від координатора DOM.RIA;

комунікувати з офісом і клієнтами;

проводити очну перевірку об'єкта (квартира, будинок, земельна ділянка тощо);

формувати звіт про пророблену роботу.

повна зайнятість;

зміщений робочий тиждень 4/2, 8-ми годинний робочий день зі зміщеним початком роботи;

забезпечення необхідними матеріалами забезпечуємо: камера 360, штатив, роздруковані матеріали;

заробітна плата на випробувальний період — 7000 грн;

формат работи — особистий огляд нерухомості (квартира/будинок/офіс);

коспенсація звязку і проїзду за місто;

часткова компенсація проїзду по місту.

Відправити резюме можна за посиланням

Керівник торгового відділу

Ortek

досвід управління продажами: планування, аналіз, організація заходів для збільшення продажів та інше — від 3-х років;

успішні кейси по розробці стратегії продажів по різним каналам збуту та маркетингової активності;

знання основ маркетингу та технологій управління продажами;

знання принципів побудови бізнес-процесів;

досвід управління персоналом (від 20 осіб): планування процесів, постановка цілей та завдань команді, контроль, мотивація та розвиток персоналу;

знання ПК на рівні впевненого користувача, готовність вивчати нове програмне забезпечення;

клієнтоорієнтованість, відповідальність, орієнтація на результат продажів, бажання і готовність до динамічного розвитку та навчання;

наявність власного автомобіля.

організація та структурування відділу продажів;

забезпечення ефективної роботи підрозділів: координація, навчання, мотивація, контроль, побудова системи взаємодії;

активний розвиток каналів продажів та методів збільшення прибутковості;

контроль за продажами, постановка планів, формування та контроль цінової політики, формування асортименту;

розробка та впровадження KPI показників для торгового персоналу, контроль їх досягнення.

своєчасна заробітна плата, що мотивує, ставка +% від продажів;

можливість професійного розвитку своїх компетенцій;

компенсація палива + амортизація авто;

робота в молодому, дружньому колективі;

спеціальна ціна на продукцію Компанії та її сервіси.

Відправити резюме можна за посиланням

Начальник відділу продажів

ТОВ Галичина

досвід роботи на посаді начальника відділу продажів;

досвід ведення переговорів;

знання внутрішніх бізнес процесів дистрибуції;

вміння управляти торговими командами;

знання ринку молочної продукції буде перевагою;

впевнений користувач ПК;

водійське посвідчення категорії В та досвід кермування автомобілем від 2-х років;

ділові та особисті якості: високий рівень організованості, системний підхід до роботи; стратегічне та критичне мислення; вміння поставити задачі і розподілити їх серед виконавців, координувати і контролювати роботу; орієнтація на результат.

 

здійснювати управління та контроль за роботою торгової команди;

організовувати та координувати збутову діяльність відповідно до замовлень і укладених договорів;

організовувати зв’язки з діловими партнерами та забезпечувати своєчасне виконання обов’язків перед контрагентами;

планувати, організовувати, контролювати та аналізжувати поставлені задачі Компанії;

розвивати території.

працювати з дебіторською заборгованістю.

робота в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання;

офіційне працевлаштування;

цікаві, амбіційні задачі та підтримку в їх реалізації;

графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00;

місце праці: м. Вінниця.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з персоналу

ТОВ Нова Пошта

вища освіта;

досвід роботи в сфері HR від 1-го року;

володіння методами пошуку персоналу та технологіями проведення інтерв'ю;

активність, ініціативність, орієнтація на результат.

активний пошук і масовий підбір персоналу (опис вакансій, розміщення реклами про вакансії в різних джерелах);

проведення інтерв'ю та оцінки кандидатів;

проведення програми адаптації для нових співробітників;

участь в проєктах відділу підбору персоналу;

проведення exit-інтерв’ю.

робота у великій та динамічній компанії;

офіційне працевлаштування та дотримання соціальних гарантій;

можливість кар'єрного і професійного зростання;

медичне страхування;

комфортні умови роботи і доброзичлива атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням

Контролер-ревізор

Megasport

вища освіта;

вільне володіння MS Office, MS Excel;

перевагою буде досвід роботи від 1 року, на таких позиціях: аудитор, ревізор, товарознавець, фахівець контрольно-ревізійного відділу;

готовність до відряджень 4 відрядження на місяць!;

уважність, відповідальність, витривалість, аналітичні здібності, високий рівень самоорганізації.

проведення інвентаризації ТМЦ;

перевірка ведення товарної документації;

контроль касової дисципліни та документообігу;

перевірка фінансової діяльності торговельних точок;

контроль виконання внутрішніх стандартів роботи компанії;

аналітика діяльності торгових точок в товарному обліку.

успішна команда в числі 1000 професіоналів;

відточені досвідом стандарти роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер зі збуту (ЗЗР, добрива, насіння)

ТОВ Сервіс-Агрозахід

досвід роботи в аналогічній сфері від 2 років;

власне авто;

вища освіта (бажано аграрна);

вміння знаходити підхід до людей, відповідальність та самоорганізованість;

велике бажання працювати.

збут продукції: засоби захисту рослин, добрива, насіння;

робота з наявними партнерами, консультації;

дослідження тенденцій розвитку ринку;

збільшення клієнтської бази;

укладення договорів.

робочий графік: пн-пт 9:00 — 18:00;

стабільна та цікава робота в компанії, що розвивається;

вчасна виплата заробітної плати;

офіційне працевлаштування, дотримання соціальних пільг і гарантій;

молодий, дружній колектив;

тренінги та навчання;

корпоративний відпочинок;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання, самореалізації.

Відправити резюме можна за посиланням

Економіст з праці

ТОВ Нова Пошта

вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;

уміння аналізувати великий об'єм інформації;

аналітичний склад розуму;

організованість;

концентрація уваги;

терпіння;

впевнений користувач ПК, глибокі знання і практичні навички роботи з пакетом Microsoft Office (Excel- глибокі знання, Word, Excel, Power point, Outlook).

аналіз використання трудових ресурсів;

здійснення підготовки аналітичних і статистичних звітів з продуктивності праці;

збір, систематизація інформації і проведення аналізу економічних показників по праці;

аналіз виконання норм виробітку;

розрахунок чисельності робітників та контроль виконання.

повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження);

медичне страхування за корпоративною програмою;

можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

ВКП Арсенал

досвід роботи в продажах від 1 року;

комунікабельність;

грамотна мова;

уміння вести переговори і працювати з запереченнями;

бажання розвиватися;

наявність особистого автомобіля обов'язково;;

величезною перевагою буде досвід роботи в сфері будівельного кріплення знання метизної групи товару.

розширення клієнтської бази;

ведення переговорів, укладання угод;

прийом і оформлення замовлень;

виконання плану продажів і контроль дебіторської заборгованості.

зручний графік роботи: ПН-ПТ з 9:00 до 17:00;

працевлаштування згідно КЗпП лікарняні, відпустка;

Компенсація ПММ і амортизація автомобіля.

Корпоративний мобільний зв'язок.

Можливість професійного зростання.

Своєчасна виплата ЗП і дружний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Project-менеджер

ElephantsLab

досвід роботи на аналогічній посаді (6 місяців +);

розуміння циклу розробки програмного забезпечення (від початку до фази підтримки проєкту);

англійська мова середнього рівня є обов’язковою;

розуміння специфіки та термінології блокчейн;

досвід роботи з методологією Agile (Scrum);

базові знання принципів веб-програмування та мобільної розробки;

досвід безпосередньої роботи з клієнтами;

відмінні міжособистісні та лідерські навички;

буде плюсом:

-підприємницький досвід або досвід роботи у стартапах;

-досвід в розробці ігор.

керувати комунікацією з командою та замовниками;

готувати технічну документацію;

співпрацювати з командою для випуску якісного продукту в зазначені терміни;

складати плани та оцінки проєктів;

проводити мітинги та стенд-апи з командою;

розділяти проєкти на задачі, пріоритезувати їх і розподіляти між виконавцями;

контролювати хід виконання завдань, стан проєктів;

відстежувати задоволеність команди;

координувати операційні процеси по проєкту.

конкурентна заробітна плата;

можливість відвідувати конференції, вебінари та інші заходи для підвищення професійної майстерністі;

регулярні корпоративні заходи та тімбілдинги;

дружня та молода команда професіоналів;

гнучкий графік;

просторий комфортний офіс;

смаколики.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з налаштування цифрової техніки

Фокстрот

 

консультувати клієнтів з питань налаштування техніки;

налаштовувати техніку (смартфони, планшети, ноутбуки, SMART TV і т.п.);

проводити сервісне обслуговування клієнтів: перевіряти техніку та надавати інформаційне консультування.

працевлаштування згідно законодавства;

конкурентна заробітна платня без верхньої межі;

можливість змагатися, перемагати та отримувати призи та винагороди;

чудова корпоративна культура та енергійна команда;

корпоративний одяг;

корпоративне навчання;

знижки на придбання товарів в нашій мережі;

корпоративні знижки від компаній-партнерів;

незабутні корпоративні заходи;

найшвидше кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

Рекрутер

ФранківськМіськСплав

 

підбір персоналу;

консультування та навчання персоналу;

перевірка звітів;

безлімітний телефон;

офіційне оформлення;

шестиденний робочий тиждень з Пн. по Сб., з 9.00 по 19.00.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

Конс на Би$

вік від 22 до 40 років;

вільне володіння українською та російською мовою;

гнучкий розум, здатний швидко вчиться і приймати рішення.

робота з клієнтами по нашим навчальним програмам, які САМІ до нас звернулися, ніяких холодних дзвінків;

ведення звітної документації, гугл-таблиць.

навчання за рахунок компанії допуск до програм вартістю до 2000 $;

кар'єрний ріст від менеджера з продажу до керівника відділу продажів;

відкритий і дружній колектив, який завжди готовий допомогти.

Відправити резюме можна за посиланням

Продавець-консультант

Цитрус

бути яскравою та активною особистістю;

мати в серці любов до людей, електроніки і ґаджетів;

бути готовим до навчання і розвитку разом з Цитрус;

мати досвід роботи в продажах (бажано).

виконувати план продажу;

отримувати насолоду від роботи;

допомога в виборі гаджетів та аксесуарів для клієнтів;

дарувати добрий настрій і продавати найкращий товар та сервіси;

проводити підготовку магазину до відкриття;

вести викладку товару;

брати участь в зборах та тренінгах для персоналу.

цікава та активна робота в яскравій команді;

можливість впливати на свій дохід: ставка + KPI;

всі умови для професійного і кар'єрного розвитку;

можливість працювати з цікавим та унікальним товаром, який можна тестувати;

корпоративні ціни на товар в Цитрус, безкоштовне користування електротранспортом в Цитрус Прокат, навчання в Цитрус Академії та інші «плюшки»;

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний.

Відправити резюме можна за посиланням

HR Specialist, Recruiter, Рекрутер (US market)

V&A

наявність ноутбука;

вільне володіння розмовною та письмовою англійською;

хороші навички роботи з MS Office (Outlook, Word та Excel);

тихий домашній офіс;

доступність для роботи за одним із таких фіксованих графіків на ваш вибір (за київським часом):

- з 15 вечора до півночі (8 годин з 1-годинною перервою на вечерю) Пн - Пт або Сб – Ср;

- з 17:00 до 02:00 (8 годин з 1-годинною перервою на вечерю) Пн - Пт або Сб - Ср (базова зарплата для цієї зміни на 15% вища);

- з 18:00 до (3:00 8 годин з 1-годинною перервою на обід) Пн - Пт або Сб - Ср (базова зарплата для цієї зміни на 20% вища).

наймати найкращих талантів для різноманітних вакансій в галузі ІТ, машинобудування, виробництва, фінансів, маркетингу тощо;

проводити скринінг телефонних дзвінків з кваліфікованими кандидатами, попередньо відібраними для вас командою джерел;

допомагати в організації співбесід для кваліфікованих кандидатів з нашими клієнтами.

можливість вивчати нову професію, отримуючи зарплату (ми проводимо навчання на виробництві);

конкурентна зарплата в доларах США;

додаткові бонуси та комісійні на основі результативності;

сплачені податки та збір за Інтернет;

платні семінари / вебінари з професійними міжнародними тренерами;

пакет переваг (відпустка, оплачуваний вихідний, відпустки, медичне страхування / страхування життя, членство в спортзалі тощо);

корпоративний ноутбук;

зростання кар’єри;

індивідуальний тренінг та підтримка нашого внутрішнього тренера.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ТОВ КМН

вища економічна освіта;

досвід роботи від 2 років (виробництво, ФОП);

знання бухгалтерського та податкового законодавства;

впевнений користувач ПК;

знання 1-С 7:7, Excel, Word;

самоорганізованість, відповідальність, стресостійкість;

уміня працювати в колективі в умовах багатозадачності;

чесність, уважність та порядність.

ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;

прийом, контроль і обробка первинної документації;

ведення ОЗ (прихід, введення в експлуатацію);

ведення документів по складу;

контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками;

формування документації по списанню товарів;

формування документації на виготовлення продукції;

участь в проведенні інвентаризації.

контроль складських залишків;

контроль за списанням товару зі складу.

графік роботи: пн-пт 9.00−17.00;

працевлаштування та соціальні гарантії, згідно КЗпП України;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Туристичний менеджер

Travel Service

дівчина з досвідом роботи в туризмі;

вік від 19 до 35 років;

знання основних напрямків і готельної бази;

вміння продавати;

активна життєва позиція;

робота на результат;

комунікабельність і стресостійкість;

креативність та відповідальність.

 

робота в дружньому колективі;

цікава і не нудна робота;

своєчасна виплата заробітної плати;

подорожі по світу за відносно невеликі гроші;

можливість стати професіоналом і при цьому постійно розвиватися.

Відправити резюме можна за посиланням

Контролер в магазин

ЕкономКлас

досвід на керівній посаді від 1 року (сфера Retail);

досвід роботи з фіскальним касовим апаратом та участь у інвентаризації;

уважність, мобільність, чесність, стресостійкість, націленість на результат;

готовність до відряджень по області (м. Гайсин, м. Тульчин).

перевіряти зовнішній та внутрішній стан торгових точок;

здійснювати контроль за роботою працівників магазину (якість обслуговування, виконання процесів тощо);

надавати звітність;

контроль магазинів м. Вінниця та Вінницької обл.;

участь у інвентаризації магазинів.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

повна зайнятість, 5 роб.днів, 2 плаваючі вихідні;

години роботи з 08:00\09:00 до 19:00;

цікаві завдання та відрядження;

компенсація транспортних витрат та проживання під час відряджень;

навчання за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням