Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів

Посадові обов’язки

Умови праці

Як податися?

Старший бухгалтер

МегаСмак

економічна освіта;

досвід роботи з базою «1С:Підприємство 8»;

досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;

досвід роботи в торгівельній сфері вітається;

знання та досконале використання офісних програм «Microsoft» (Word, Excel тощо);

вміння працювати з великою кількістю завдань та обсягом інформації;

вміння мотивувати людей на результат;

вміння працювати в команді.

управління фінансовими ресурсами та грошовими потоками Компанії;

контроль облікової, податкової, кредитної політик Компанії;

участь у нарадах та зборах;

виконання функції представника Компанії при візиті контролюючих органів;

виконання внутрішніх фінансових звітів (P&L, Рух грошових коштів та ін.) Компанії;

нарахування заробітної плати працівникам Компанії;

та інші функції, що відповідають посадовим обов’язкам.

стабільна та висока заробітна плата;

дружній колектив;

підвищення кваліфікації;

офіційне працевлаштування;

зручний графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист

ТОВ Маркетпласт

досвід роботи в комерційних компаніях виробничого і торгового спрямування від 2 років;

вміння складати договори, зокрема в ЗЕД;

вміння швидко орієнтуватися в різних робочих ситуаціях;

вміння представляти інтереси компанії;

наявність досвіду у трудовому, цивільному праві в контексті господарської діяльності.

розробка текстів договорів згідно з чинним законодавством та інтересами компанії;

аналіз договорів від постачальників, винесення на розгляд пропозицій про необхідність корегування пунктів і розділів таких договорів;

аудит наявних внутрішніх договорів, ділової документації;

ведення ділового листування із замовниками, постачальниками, партнерами та іншими контрагентами;

контроль за термінами дії договорів;

організація і супровід задач, пов`язаних з різними реєстраційними діями (оформлення і припинення діяльності ФОП, внесення змін в статути, виключення або внесення нових кведів для ФОП і юр. осіб) та інше;

періодичний аудит роздрібних офісів (точок продажу) на предмет наявності і актуальності необхідної документації;

постійна співпраця з бухгалтерією по робочим питанням.

повний робочий день (09:00 до 18:00, обідня перерва 13:00 —

14:00);

офіційне працевлаштування;

комфортний офіс в центрі міста;

можливість навчання і підвищення кваліфікації за кошти компанії;

випробувальний термін — 1 місяць.

Відправити резюме можна за посиланням

Асистент HR-відділу

ТОВ Хоум-Нет

вища освіта;

досвід роботи в HR або рекрутингу буде перевагою;

знання сучасних тенденцій в сфері HR;

навички рекрутингу та оцінки персоналу;

високорозвинені комунікативні навички, вміння слухати, емпатичність, емоційна стійкість;

досвідчений користувач MS Office.

 

цікава робота в Компанії, що стрімко розвивається;

можливість реалізувати найцікавіші ідеї;

молодий та енергійний колектив;

лояльне керівництво;

нормований графік роботи;

можливість зовнішнього навчання та розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер магазину

Мережа магазинів «Грош»

вища освіта;

досвід роботи від 1-го року;

вільне володіння ПК (1С 8, MS Office, M.E.Doc).

повернення товару;

списання товару;

уцінка товару;

ведення інвентаризаційної відомості;

друк цінників;

документальне приготування випічки.

робота у великій та успішній компанії;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

плаваючий графік роботи;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням

Головний спеціаліст відділу адресної допомоги та соціально-трудових відносин

Нова державна служба України (НАДС)

вища освіта не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра;

досвіду роботи не потрібно;

вільне володіння державною мовою.

здійснення координації та моніторингу призначення, надання і виплати органами соціального захисту населення райдержадміністрацій, міських рад міст обласного значення одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка», грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка», державних допомог на дітей, збору, обробки та підготовки звітної інформації Міністерству соціальної політики України, іншим центральним органам у визначений термін;

надання консультативної допомоги структурним підрозділам районних державних адміністрацій, міст обласного значення, територіальних громад, відповідальних за реалізацію державної політики у сфері соціального захисту громадян, які мають право на державні допомоги;

проведення моніторингу діяльності структурних підрозділів райдержадміністрацій, міських рад міст обласного значення, територіальних громад в частині реалізації державної політики у сфері соціального захисту громадян, які мають право на державні допомоги;

надання методичної допомоги структурним підрозділам райдержадміністрацій, міським радам міст обласного значення, територіальним громадам в частині реалізації державної політики у сфері соціального захисту громадян, які мають право на державні допомоги;

забезпечення збору, аналізу та надання інформації Міністерству соціальної політики України та іншим центральним органам, структурним підрозділам облдержадміністрації, іншим підприємствам, закладам та організаціям;

розгляд звернень громадян, підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань тощо. Підготовка, в межах компетенції, проєктів доручень, розпоряджень голови облдержадміністрації, пропозицій до нарад, колегій, інформаційно-аналітичних довідок;

здійснення підготовки інформації щодо завдань і заходів з виконання державних, обласних програм щодо питань реалізації державної політики;

виконання інших доручень начальника відділу, управління, дотримання регламенту Департаменту та правил внутрішнього службового розпорядку для державних службовців;

дотримання вимог чинного законодавства щодо запобігання корупції, захисту персональних даних, внутрішнього контролю.

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

 

Термін подачі заявок — 30 червня 2021

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з приймання та обліку товарів

Мережа супермаркетів «Сільпо»

знання основ товарного обліку;

впевненість у користуванні ПК;

бажання рости та розвиватися.

прийом товару та контроль розміщення на складі;

постановка на облік товару в базі даних;

організація роботи вантажників.

стабільна зарплата та офіційне працевлаштування;

можливий індивідуальній графік роботи з урахуванням бізнес-процесів та власних побажань;

допомога колег і керівників у адаптації новачків;

кар'єра в компанії, що входить до ТОП-ритейлерів України;

різноманітні тренінги, пільги на вивчення іноземної мови або відвідування спортивних закладів;

відкрита лінія для важливих питань, екологічних та інноваційних ідей працівників;

спеціальні пропозиції в компаніях, що належать Fozzy Group;

захопливі розваги, мотиваційні програми та конкурси;

знижки на власне виробництво «Сільпо» (кулінарія, випічка, кондитерські вироби, чай та кава).

Відправити резюме можна за посиланням

Консультант по роботі з клієнтами

ТОВ Муніципальний консалтинговий центр

вік 30−45 років;

освіта: середня, вища;

вільне володіння українською мовою;

впевнений користувач ПК та мобільних застосунків;

навички ділового спілкування та етикету;

відповідальність та емоційна стабільність;

уміння працювати в команді.

прийом заявок від клієнтів по телефону, через мессенджери, та електронну пошту (40−60 звернень в день);

надання інформації клієнтам про нараховані житлово-комунальні послуги;

врегулювання конфліктних ситуацій зі збереженням у клієнтів лояльності до бренду;

знання механізмів роботи сервісу та надання компетентної допомоги клієнтам;

повідомлення про помилки і фіксування запитів від користувачів для поліпшення сервісу;

робота з CRM-системою.

робота в перспективній компанії;

комфортний офіс в центрі міста;

офіційне працевлаштування, тобто впевненість і стабільність;

оплата праці: оклад + бонуси;

повна зайнятість з понеділка до п’ятниці з 9:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням

Таргетолог, менеджер з реклами

Real Roll

досвід роботи від 2-х років;

глибоке знання таргетингу соціальних мереж Facebook та Instagram;

досвід налаштування таргетованої реклами;

налаштування рекламних кампаній в Google Ads;

уміння аналізувати ЦА і конкурентів.

розсилка смс / вайбер: формування і вивантаження з СР БД для розсилки, генерація ідей по розсилці, складання тексту повідомлення, запуск розсилки, підрахунок конверсії;

розробка ТЗ для дизайнера і контент-менеджерів, узгодження правок, контроль виконання;

підвищення коефіцієнта конверсії на сайті;

надання пропозицій щодо поліпшення юзабіліті сайту на постійній основі;

складання ТЗ для розробника;

дослідження клієнтської бази і ринку з розробкою наступних пропозицій;

навички роботи в Photoshop; Lightroom; Figma;

робота 5/7.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з продажу клієнтам (ХоРеКа)

Metro Cash and Carry

досвід та натхнення здійснювати продажі клієнтам ХоРеКа;

водійські права категорії «В», аби здійснювати регулярні візити до клієнтів.

налагодження тісних та успішних довгострокових відносин з клієнтами;

вміння долати заперечення та стати для клієнта найкращим бізнес-партнером.

усі необхідні для роботи знання зібрані в зручні формати: відео, книги, тренінги.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з проблемних відправлень

ТОВ Нова пошта

вільне володіння ПК, 1С, AWIS, MS Office;

відповідальність, старанність в роботі;

освіта середня-спеціальна, незакінчена вища.

здійснення якісного та вчасного пошуку нерозпізнаних відправлень;

оформлення довозів нерозпізнаних відправлень;

обробка відео з камер спостереження для пошуку відправлень .

повні соціальні гарантії згідно КЗпП України у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження;

можливість кар'єрного росту;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ТОВ Баядера Логістик

вища, середньо-спеціальна економічна / бухгалтерська освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді в торговій компанії не менше 1 року;

знання, досвід роботи з первинною документацією, з великою кількістю контрагентів;

знання, досвід ведення ПММ, ОС, МЦ;

знання програмного продукту 1С, впевнене володіння Excel, Word;

відповідальність, комунікабельність, готовність до роботи з великим об'ємом документів.

ведення бухгалтерського обліку з надходження, ведення, списання ПММ, ОС, МЦ;

контроль за своєчасним і правильним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом ПММ, ОС, МЦ;

складання щомісячних звітів;

проведення квартальної інвентаризації та документальне відображення результатів;

щоденна звірка складських документів з реєстром витрат.

офіційне працевлаштування;

стабільна робота в крупній Компанії;

гідна, своєчасна оплата праці;

дружний, професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Експедитор

STV group

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

готовність до фізичних навантажень.

прийом товару зі складу, перевірка товару за накладними;

розвантаження і завантаження товару;

супровід доставки товару в торговельні точки;

вивантаження товару в торговельні точки;

робота з документами.

соц. пакет: офіційне оформлення, оплачувані лікарняні та відпустки;

стабільна заробітна плата (без затримок);

можливість професійного і кар'єрного росту;

графік роботи 5 дн/тиждень, 07:00 — 16:00.

Відправити резюме можна за посиланням

Фінансовий консультант у відділ продажу

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання);

грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами;

бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері;

вміння ставити перед собою цілі і досягати їх.

спілкування з клієнтами в телефонному режимі;

презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит);

призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку.

офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга);

біла заробітна платня (ставка + бонус);

гнучкий графік роботи, повний робочий день;

оплачуване навчання та підтримка наставника;

кар'єрний ріст. 100% керівників в цьому відділі починали з позиції фінансового консультанта;

дружній колектив;

цікаві задачі та можливості розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

HR бізнес-партнер

Eva, лінія магазинів

вища освіта;

досвід розробки та проведення управлінських тренінгів від 2 року;

вільний розмовна та письмова українська мова.

відмінні комунікативні навички;

педагогічні здібності;

орієнтація на результат;

грамотна мова;

активна життєва позиція;

проактивність.

проведення тренінгів, майстер-класів, воркшопів та інших навчальних заходів для ключових співробітників офісу (middle management);

розробка методичного і навчального матеріалу;

організація зовнішніх навчальних заходів, співпраця з тренінговими компаніями;

організація і проведення комплексної оцінки ключових співробітників офісу (middle management).

 

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

Агроресурс-А

вища освіта відповідного напрямку;

досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2-х років.

обробка та внесення до програми 1С замовлень;

підготовка первинної документації для відвантаження товару;

контроль наявності товару і відображення його в складських залишках в програмі;

формування актів звірки і звірка з клієнтами;

підготовка договорів та специфікацій для роботи з клієнтами;

створення карток нових клієнтів в 1С.

офіційне працевлаштування;

конкурентний рівень заробітної плати;

службовий ноутбук, мобільний зв’язок;

гарний колектив та дружня атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист

Правогруп, юридична компанія

вища юридична освіта;

досвід претензійно-позовної роботи;

знання нормативно-правової бази та законодавчих актів в області: господарського, трудового, податкового, адміністративного, цивільного, земельного, сімейного права;

практичні навички складання процесуальних заяв, скарг, заперечень, претензій, тощо;

знання процесуального законодавства ГПК, ЦПК, КАС Україн, правових позицій ВСУ.

державна реєстрація Юридичних осіб та ФОП, реєстрація змін та відомостей в статутних документах;

ведення всіх видів договірної роботи;

юридичні операції з землею та нерухомістю, ведення та підготовка супутньої документації;

оформлення та отримання різних юридичних документів компанії;

написання процесуальних документів; підготовка документів для судових засідань;

взаємодія з державними органами, з правоохоронними органами, фіскальною службою;

виконання доручень керівництва та інше.

п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 18:00;

офіційне працевлаштування;

комфортабельний офіс в центрі міста;

гідна оплата праці за результатами співбесіди;

можливість реалізувати свої ідеї та потенціал.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

Аквавін

 

проведення аналізу конкурентів;

розпис цільової аудиторії;

складання маркетингового плану;

формування заходів для залучення та утримання клієнтів.

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

комунікабельність та стресостійкість;

навички активних продажів, грамотне мовлення;

бажаний досвід у сфері обслуговування клієнтів.

 

заробітна плата виплачується 3 рази на місяць. Крім фіксованого доходу, ви отримуєте бонуси, розмір яких залежить тільки від вас. Середній дохід наших співробітників 14 500 грн в місяць;

стабільний графік 5/2, а також широка мережа відділень — ви можете працювати поруч з домом;

дружній та професійний колектив, який з радістю вас навчить та підтримає у перші місяці роботи. Корпоративна культура — наша гордість;

гарантований кар'єрний ріст;

офіційне працевлаштування, 24 дні оплачуваної відпустки, лікарняні;

привабливий соцпакет: медичне страхування, пільгове кредитування, консультаційні послуги з юридичних питань, забезпечення безпеки працівників та членів їх сімей програма 'Захист', корпоративний мобільний зв’язок;

навчання від початку стажування і впродовж всієї кар'єри у банку 91 програма для ефективного навчання співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням

Контролер-ревізор

Megasport

вища освіта;

вільне володіння MS Office, MS Excel;

перевагою буде досвід роботи від 1 року, на таких позиціях: аудитор, ревізор, товарознавець, фахівець контрольно-ревізійного відділу;

готовність до відряджень 4 відрядження на місяць!;

уважність, відповідальність, витривалість, аналітичні здібності, високий рівень самоорганізації.

проведення інвентаризації ТМЦ;

перевірка ведення товарної документації;

контроль касової дисципліни та документообігу;

перевірка фінансової діяльності торговельних точок;

контроль виконання внутрішніх стандартів роботи компанії;

аналітика діяльності торгових точок в товарному обліку.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Інструктор з трудової адаптації

Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу)

досвід роботи від 1 року.

організація трудової діяльності інвалідів та людей з різними порушеннями фізичного та розумового розвитку;

вибір ефективних форм, методів й засобів трудової адаптації інвалідів;

планування і аналіз роботи щодо їх професійної орієнтації;

робота щодо професійної реабілітації інваліда методом навчання професії відповідно до адаптованих освітніх програм, освітніх стандартів, встановлених державою.

5-денний робочий тиждень.

Відправити резюме можна за посиланням

Інженер з нормування праці

Укрпошта

повна вища освіта;

впевнений користувач ПК;

здатність швидко навчатися та працювати з великим об'ємом інформації;

знання Word, Excel;

уважність та відповідальність.

розрахунки нормативної чисельності виробничого штату;

нарахування заохочень;

складання фотографії робочого дня;

хронометражні спостереження;

складання наказів, звіту з праці;

нормування доставних дільниць.

можливість здобути досвід роботи в компанії, яка активно розвивається;

повна зайнятість: 8−30 до 17−30 з Пн-Пт;

дружній колектив, котрий працює командно і на результат;

заробітна плата з перспективою росту.

Відправити резюме можна за посиланням

Експедитор

Аріта

досвід роботи на посаді експедитора;

проживання в місті Вінниця;

чесність, порядність та бажання працювати.

 

офіційне оформлення;

своєчасна висока заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ТД Укрсервіс

закінчена профільна освіта;

навички роботи в MS Excel, Word;

володіння або знання M.E.Doc, клієнт-банк.

банківські операції (виписки та платіжні доручення);

контроль дебіторської заборгованості по видатковим накладним та актам виконаних робіт, аналіз сальдо, проведення звірки з контрагентами;

ПДВ-зобов'язання: виписка ПН, контроль правильності виписки ПН менеджерами, реєстрація ПН в ЄРПН (програма Медок);

виписка коригувань до ПН, реєстрація в ЄРПН.

конкурентна оплата праці;

доброзичливий та дружний колектив;

офіційне працевлаштування;

п’ятиденний графік роботи 9:00−17.30;

затишний світлий теплий офіс;

знижки на товари компанії.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з маркетингу

ElephantsLab

1+ рік досвіду роботи на аналогічній посаді;

досвід роботи з контент-маркетингом (блог, веб-сайт, SEO, цільові сторінки, розповсюдження контенту);

розуміння основних ІТ-концепцій (що таке CMS, CRM, open source, SaaS);

досвід в аналітиці;

високий рівень володіння письмовою та розмовною англійською (C1);

знання маркетингових та цифрових тенденцій;

розуміння специфіки і термінології блокчейн;

командний гравець, який швидко навчається;

відмінні організаторські здібності та багатозадачність.

забезпечення ефективного розвитку бізнесу та реалізація маркетингової стратегії;

використання різних каналів для залучення нових клієнтів для наших провідних продуктів;

керування маркетинговою кампанією для просування бренду та продуктів;

розробка маркетингових матеріалів;

аналіз ефективності маркетингової діяльності;

сприяння інноваціям та спостерігання за останніми тенденціями маркетингу, впровадження найкращих галузевих практик;

надання загальної маркетингової допомоги, якщо потрібно;

володіння CRM та платформами автоматизації маркетингу;

участь у створенні цифрових стратегій;

планування бюджету.

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік;

оплачувана відпустка та лікарняний;

можливість відвідувати конференції, вебінари та інші заходи, що підвищать вашу професійну майстерність;

регулярні корпоративні заходи та тімбілдинги;

комфортні умови праці в просторому офісі;

смаколики.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ТОВ Френдт

 

оплата через систему клієнт-банк;

рознесення банківської виписки;

взаєморозрахунки з покупцями та постачальниками;

первинна документація;

ведення обліку розрахунків з підзвітними особами;

ведення та оформлення відряджень, ведення шляхових листів, списання палива.

сучасний офіс за містом (с.Писарівка);

офіційне працевлаштування;

організоване робоче місце всім необхідним;

обіди за рахунок компанії;

трансфер до офісу і назад.

Відправити резюме можна за посиланням