Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Регіональний менеджер з продажу сільськогосподарської техніки

ТОВ Інтертехінвест

знання ринку сільськогосподарських машин (наявність клієнтської бази, наявність особистого контакту з товаросельхозпроізводітелямі);

досвід роботи не менше одного року в «активних» продажах сільськогосподарської техніки (знання предмета);

вища освіта;

водійські права - обов'язково категорія «В» - легковий транспорт;

знання комп'ютера - обов'язково Exel, Word, вітається 1С-бухгалтерія.

продаж сільськогосподарської техніки імпортного та вітчизняного виробництва і запчастин до неї;

пошук потенційних покупців, підтримка довгострокових відносин з ними;

зміцнення іміджу компанії;

робота з первинною документацією, складання звітності про виконану роботу;

ведення клієнтської бази, ведення переговорів в умовах жорсткої конкуренції.

повний соц.пакет;

службовий автомобіль, мобільний зв'язок, ноутбук;

повна зайнятість;

висока З.П., плюс% від продажів, + премія за підсумками роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу насіння

ВНІС-Захід

дівчина, з чіткою дикцією;

вміння успішного користування ПК, Excel;

комунікативність, відповідальність, стресостійкість.

холодні дзвінки;

створення своєї клієнтської бази та розвиток існуючої;

створення попиту на продукцію у клієнта;

грамотна консультація та продаж.

оплата стажування, лікарняного, відпустки;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП;

корпоративний зв’язок, ПК, телефон;

корпоративний автомобіль для виїзду до клієнта;

комфортий офіс та дружній колектив;

графік роботи — Пн.-Пт., 9.00 — 17.00.;

ЗП: ставка + %

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

O.L.KAR.

організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми;

здібності до навчання, цілеспрямованість, ініціативність, висока працездатність;

вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації.

продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту;

контроль дебіторської заборгованості клієнтів.

зарплата — ставка + відсоток;

комфортабельне робоче місце в офісі;

можливість фахової самореалізації та професійного розвитку;

оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії;

повний робочий тиждень (Пн-Пт з 9.00 до 18.00, Сб-Нд — вихідні).

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець відділу логістики

Aptiv Services Ukraine

вища освіта;

Intermediate English level (співбесіда буде проходити на англійській мові);

просунутий користувач Microsoft Office;

комунікативні навички;

вміння працювати в команді;

орієнтація на результат;

вміння ефективно вирішувати проблеми;

досвід в автомото галузі буде перевагою;

досвід роботи у програмі SAP буде перевагою.

контроль наявності компонентів та матеріалів для забезпечення виробництва;

співпраця з постачальниками;

комунікація з відділами, відповідальними за виробництво;

ведення звітності.

офіційне працевлаштування та соціальний пакет згідно КЗпП України;

конкурентна заробітна плата;

навчання на робочому місці;

можливість кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Регіональний HR-менеджер (фармацевтична сфера)

ТОВ Юрія-Фарм

досвід реалізації та вдосконалення HR-проектів;

практичні навички використання ефективних методів на інструментів пошуку персоналу;

практичні навички супроводження процесу адаптації нових співробітників;

успішний досвід реалізації програм розвитку персоналу;

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;

лідерська позиція;

відповідальність за результат;

вміння налагоджувати партнерські відносини;

володіє навичками ефективної комунікації.

проведення процесів адаптації та оцінки персоналу на різних етапах employee journey map в регіональному торговому представництві;

організація вивчення задоволеності, лояльності та залученості персоналу, аналіз його результатів;

попередження і вирішення конфліктних ситуацій в підрозділах;

організація і контроль ведення кадрового адміністрування в підрозділі;

організація корпоративних мотиваційних заходів, згідно потреб підрозділу;

імплементація корпоративної культури та підтримка стратегії внутрішніх і зовнішніх комунікацій;

збір і аналіз HR-метрики;

підготовка звіту по HR функціям до бюджетного комітету підрозділу;

забезпечення наявності кандидатів необхідної компетенції в необхідній кількості, з корпоративними цінностями для за закриття вакансій.

офіційне працевлаштування в корпорації з корпоративною культурою і цінностями;

робота в амбіційній і цілеспрямованій команді;

конкурентний рівень оплати праці (ставка, премії, 13 заробітна плата);

комфортні умови праці:

безкоштовне корпоративне харчування;

корпоративне навчання: семінари, вебінари, тренінги;

участь в цікавих HR-проектах;

30 днів щорічної відпустки, замість 24 відповідно КЗпП;

корпоративний ноутбук, телефон та оплату мобільного зв’язку;

багато інших переваг про які розкажемо при зустрічі).

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець з проблемних відправлень

ТОВ Нова пошта

вільне володіння ПК, 1С, AWIS, MS Office;

відповідальність, старанність в роботі;

освіта середня-спеціальна, незакінчена вища.

здійснення якісного та вчасного пошуку нерозпізнаних відправлень;

оформлення довозів нерозпізнаних відправлень;

обробка відео з камер спостереження для пошуку відправлень.

повні соціальні гарантії згідно КЗпП України у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження;

можливість кар'єрного росту;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Торговий представник з авто

STV group

автомобіль і готовий використовувати його для роботи;

досвід роботи в торгівлі;

володіння ключовими навичками активних продажів;

досвід роботи з запереченнями;

вміння проводити переговори та презентації;

знання основ мерчандайзингу;

націленість на результат.

відвідування торгових точок;

організація ефективної роботи з клієнтами;

виконання плану продажів;

контроль дебіторської заборгованості;

забезпечення домінуючої представленості в точках;

виконання стандартів мерчандайзингу в торгових точках;

пошук нових клієнтів та розширення покриття;

своєчасне надання звітності керівнику.

досвід роботи в масштабній компанії;

фінансова стабільність: винагорода регулярна та переглядається щороку;

навчальні, лідерські програми та функціональні конференції;

можливість побудувати кар'єру;

робота з унікальним товарним асортиментом та професійними партнерами;

офіційне працевлаштування;

привітна, дружня та досвідчена команда;

оплата амортизації;

компенсація палива та мобільного зв’язку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Заступник головного бухгалтера

ТОВ Астов

досвід роботи від 2-х років;

знання бухгалтерського обліку;

досконале володіння податковим законодавством;

знання ПК, 1С-8, МЕДОК, клієнт банк.

робота з первинною документацією;

розрахунок заробітної плати, лікарняних, розрахункових та відпускних;

підготовка та здача звітності в податкову та фонди.

офіційне працевлаштування;

повний робочий день.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу (В2В)

Azmol British Petrochemicals

вища освіта (бажано економічного напрямку);

успішний досвід роботи в активних продажах буде перевагою;

досвід роботи з автомастилами, автокосметикою, автозапчастинами бажаний;

комунікабельність, активність, стресостійкість, цілеспрямованість, робота на результат;

впевнене користування ПК;

наявність авто обов`язкова.

розвиток регіону, розширення ринку збуту мастильних матеріалів та олив у сегменті В2В;

просування товарної групи та нового бренду на ринок;

пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази (сільськогосподарські, виробничі підприємства, ключові клієнти);

планування, виконання плану продажу, відвантаження;

проведення переговорів, підтримка існуючої клієнтської бази;

організація промо-заходів у своєму регіоні;

контроль дебіторської заборгованості;

моніторинг цін та пропозицій ринку.

робота в команді професіоналів, в дружньому колективі;

перспектива кар`єрного росту (регіональний керівник);

компенсаційний пакет: амортизація авто, палива, мобільного зв`язку;

регулярне навчання (тренінги щодо продукту, продажу, переговорів та інші.);

періодичні відрядження;

стабільна оплата за схемою: ставка + %.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з персоналу, рекрутер

ТОВ Автострада

досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років (обов'язково);

досвід підбору персоналу виробничих, будівельних компаній різних рівнів;

знання КЗпП, основ кадрового обліку, психології та управління персоналом;

вища освіта.

виконання роботи із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства;

розробка перспективних і річних планів по кадровому резерві комплектування підприємства персоналом з урахуванням перспектив його розвитку;

вирішення питань найму, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки і правильність використання у підрозділах підприємства.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

медичне страхування;

п’ятиденний робочий тиждень;

цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається;

можливість зростати разом з компанією.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ТОВ Хоум-Нет

вища освіта;

досвід ведення первинного бухгалтерського та управлінського обліку;

знання бухгалтерського обліку матеріалів, ОЗ та необоротних активів;

знання обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками;

знання обліку ПДВ;

робота з договорами;

досвідчений користувач MS Office, 1С УТП, Медок.

 

цікава робота в Компанії, що стрімко розвивається;

молодий та енергійний колектив;

лояльне керівництво;

нормований графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Туристичний менеджер

Travel Service

дівчина з досвідом роботи в туризмі;

вік від 19 до 35 років;

знання основних напрямків і готельної бази;

вміння продавати;

активна життєва позиція;

робота на результат;

комунікабельність та стресостійкість;

креативність та відповідальність.

 

дружній колектив;

цікава і не нудна робота;

своєчасна заробітна плата;

можливість часто подорожувати по світу за відносно невеликі гроші.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фінансовий консультант у відділ продажу

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання);

грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами;

бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері.

спілкування з клієнтами в телефонному режимі;

презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит);

призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку.

офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга);

офіційна заробітна платня (ставка + бонус);

гнучкий графік роботи, повний робочий день;

оплачуване навчання та підтримка наставника;

кар'єрний ріст, 100% керівників в цьому відділі починали з позиції фінансового консультанта;

за період карантину ми забезпечили наших співробітників можливістю працювати віддалено;

дружній колектив;

цікаві задачі та можливості розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з персоналу

ТОВ Рост Лімітед

досвід роботи не менше 2-х років;

знання КЗпП, основ кадрового обліку, управління персоналом; ови роботи: понеділок-п«ятниця робочі дні, субота, неділя вихідні.

виконання роботи із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства;

розробка перспективних і річних планів по кадровому резерві комплектування підприємства персоналом з урахуванням перспектив його розвитку;

вирішення питань найму, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки і правильність використання у підрозділах підприємства.

ведення кадрового облiку;

оформлення документацii з кадрiв;

облiк особового складу та його систематичний аналiз.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Експедитор

STV group

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

готовність до фізичних навантажень.

прийом товару зі складу, перевірка товару за накладними;

розвантаження та завантажувати товар;

супровід доставки товару в торговельні точки;

вивантаження товару в торговельні точки;

робота з документами.

 

соц. пакет: офіційне оформлення, оплачувані лікарняні та відпустки;

стабільна заробітна плата (без затримок);

можливість професійного і кар'єрного росту;

графік роботи 5 дн/тиждень, 07:00 — 16:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник юриста

Юридичний центр захисту боржників

вища юридична освіта, в тому числі на рівні молодшого бакалавра;

вік від 25 років;

грамотна юридична мова;

контроль оплат;

охайний зовнішній вигляд;

чемність;

комунікабельність;

старанність;

наполегливість.

повноцінний контроль дорожньої карти клієнта;

повна взаємодія з клієнтом протягом його юридичного обслуговування;

виконання доручень юриста (адвоката);

ведення журналу зайнятості юриста (адвоката);

організація зустрічей з клієнтами і т.д.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор салону краси

Secret de Beaute

досвід роботи в сфері послуг – вітається;

навички роботи в команді і хороше почуття гумору - обов'язкові).

відповіді телефонні дзвінки та повідомлення в соціальних мережах;

консультація клієнтів по послугах і косметиці;

зустріч і обслуговування клієнтів,;

ведення каси;

координування роботи майстрів;

підтримання чистоти і порядку в салоні;

замовлення продукції та витратних матеріалів.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер, помічник головного бухгалтера

Теплова практика

досвід роботи;

1-С 8 Бухгалтерія.

робота з первинною документацією;

ведення каси;

складання ТТН;

списання палива;

взаєморозрахунки з контрагентами;

кадровий облік.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ТОВ Френдт

досвід роботи не менше 2 років;

знання 1С-8 УТП, Excel, MEDOC;

здатність працювати в режимі багатозадачності та опрацьовувати великий об'єм інформації.

внесення оплати через систему Клієнт-банк;

рознесення банківської виписки;

взаєморозрахунки з покупцями та постачальниками;

первинна документація;

ведення обліку розрахунків з підзвітними особами;

ведення та оформлення відряджень, ведення шляхових листів, списання палива.

сучасний офіс за містом (с.Писарівка);

офіційне працевлаштування;

організоване робоче місце всім необхідним;

обіди за рахунок компанії;

трансфер до офісу і назад.

Відправити резюме можна за посиланням.

Економіст

БіоХімІнвест

досвід роботи від 1 року;

бажаний досвід роботи у виробничій або агро компанії;

знання економіки підприємства - економічний аналіз, складання калькуляцій, бюджетування, планування.

постійний аналіз та оптимізація виробничих процесів, споживаних ресурсів з точки зору зниження собівартості виробництва;

річне / квартальне / місячне планування за напрямами (в т.ч формування і затвердження бюджетів);

порівняння план / прогноз, виявлення причин відхилень;

щомісячне формування цін на готову продукцію в Україні, розрахунок калькуляції собівартості готової продукції становить, в т.ч. розрахунок калькуляцій по трейдингу супутніх продуктів;

розрахунок техніко-економічних обґрунтувань по проектам, визначення їх економічної доцільності та термінів окупності;

надання аналітики / інформації за запитом керівництва.

безкоштовна доставка співробітників з м Вінниця до місця роботи і назад;

графік роботи з 9:00 до 18:00, Пн-Чт.

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор магазину

Люксоптика

вища освіта;

досвід управління магазином від 2 років (колектив, асортимент і товарні запаси, облікова політика);

досвід роботи в продажах непродовольчих товарів;

бажання і вміння спілкуватися;

грамотна мова і приємна зовнішність;

відповідальність, готовність працювати на результат;

прагнення професійно розвиватися, докладаючи власні зусилля.

планування продажів магазину, забезпечення виконання планових показників;

консультування відвідувачів магазину;

управління роботою команди магазину;

організація та контроль дотримання стандартів роботи;

контроль оформлення магазину (асортимент, викладка, рекламні матеріали);

контроль ТМЦ, участь в інвентаризації;

ведення встановленої звітності;

аналіз конкурентного середовища;

взаємодія з контролюючими організаціями;

виконання політик і розпоряджень компанії, що регламентують роботу роздробу.

робота у відомій і стабільній компанії;

офіційне працевлаштування, згідно КЗпП;

соціальні гарантії;

корпоративне навчання;

дружний колектив, допомога і підтримка колег;

можливість кар'єрного і професійного зростання;

гідна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Юрист

ТОВ Еко-Сфера

знання законодавства та вміння його застосовувати;

здатність забезпечити юридичну безпеку компанії та порядок внутрішньої документації;

успішний досвід на попередніх місцях роботи.

робота з договорами та юридичні консультації підрозділам компанії;

робота з претензіями, вимогами та іншими запитами;

участь у співпраці з банками з юридичного боку.

навчання та безліч можливостей для професійного росту;

стабільна конкурентна зарплата;

офіційне працевлаштування;

корпоративний мобільний зв’язок;

графік роботи: пн-пт з 8:00 до 17:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор ресторану

TerraMare

вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року ( кандидати без досвіду не розглядаються );

знання ПК (MS Office, Keeper, Ultra);

досвід в організації та проведенні банкетів.

зустріч гостей;

підтримання комфорту і приємної атмосфери для гостей в залі;

прийом заявок, організація і проведення банкетів;

робота з удосконаленням діяльності організації;

підвищення виторгу;

створення сприятливих умов для виявлення творчої ініціативи співробітників в досягненні високих результатів роботи.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

комунікабельність та стресостійкість;

навички активних продажів, грамотне мовлення;

бажаний досвід у сфері обслуговування клієнтів.

 

стабільний графік 5/2, а також широка мережа відділень — ви можете працювати поруч з домом;

дружній та професійний колектив, якій з радістю вас навчить та підтримає у перші місяці роботи;

корпоративна культура — наша гордість;

гарантований кар'єрний ріст;

офіційне працевлаштування;

24 дні оплачуваної відпустки, лікарняні;

привабливий соцпакет: медичне страхування, пільгове кредитування, консультаційні послуги з юридичних питань, забезпечення безпеки працівників та членів їх сімей програма «Захист», корпоративний мобільний зв’язок;

навчання від початку стажування і впродовж всієї кар'єри у банку, 91 програма для ефективного навчання співробітників;

веселі корпоративні свята і заходи для любителів здорового способу життя.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Агроресурс-А

вища освіта відповідного напрямку;

досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2-х років.

обробка та внесення до програми 1С замовлень;

підготовка первинної документації для відвантаження товару;

контроль наявності товару і відображення його в складських залишках в програмі;

формування актів звірки і звірка з клієнтами;

підготовка договорів та специфікацій для роботи з клієнтами;

створення карток нових клієнтів в 1С.

офіційне працевлаштування;

конкурентний рівень заробітної плати;

службовий ноутбук, мобільний зв’язок;

гарний колектив та дружня атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням.