Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів

Посадові обов’язки

Умови праці

Як податися?

Економіст управління операційних контролів та ефективності бек-офісу

Credit Agricole Group

повна вища економічна\фінансова освіта;

досвід роботи в банку від 2 років;

знання нормативних документів та законодавства, що регулюють операційну діяльність Банку;

знання економічного змісту і технології банківських операцій;

вміння робити перехресну перевірку;

вміння працювати з таблицями в Excel;

уважність до деталей, пунктуальність, здатність працювати з великими об'ємами інформації, організованість, високий рівень відповідальності.

перевірка в системі електронного документообігу електронних анкет клієнтів ФО, створених в рамках реалізації зарплатно-карткових проєктів;

перевірка справ з юридичного оформлення рахунків та електронних анкет клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

перевірка електронних анкет та погодження клієнтів — юридичних осіб в системі електронного документообігу;

контроль та супроводження операцій фізичних\юридичних осіб;

контроль та супроводження функцій операційного блоку;

формування необхідної звітності.

стабільна робота в одній із провідних банківських груп Європи;

фіксована ринкова заробітна платня, річний бонус за результатами роботи;

соціальний пакет згідно КЗпП та медичне страхування за рахунок Банку через три місяці роботи;

участь у проєктах кадрового резерву.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

ТОВ Хаскі Аутсорсинг

 

пошук потенційних клієнтів;

здійснення холодних дзвінків представникам бізнесу;

проведення ділових зустрічей, ведення переговорів, укладання договорів.

авторська програма навчання та адаптації для співробітників (5 днів);

графік: пн-пт 9:00 -18:00

офіс у Вінниці на проспекті Коцюбинського;

можливість працювати віддалено після проходження випробувального терміну (3 місяці);

постійне навчання для менеджерів з продажу, тренінги, а також англійська і польська мови за бажанням;

чудова корпоративна культура, дружні колеги;

оплачувана відпустка та лікарняні;

оплачуваний спортзал, бонуси за не куріння;

подорожі за виконання плану.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

АКцентр

знання Google Analytics, Photoshop, Illustrator (фото, відео редактори);

досвід проведення конкурсів, розіграшів та вікторин;

вміння легко писати цікаві тексти;

знання трендів інтернет-маркетингу;

грамотне володіння українською та російською мовами;

креативність, адаптивність, бажання навчатись та розвиватись;

вміння чути керівників, легкість в комунікації.

ведення та наповнення сторінок компанії в соціальних мережах;

формування контент-плану;

створення та оформлення контенту: текст, фото, відео та інше;

аналіз ринку, аудиторії і конкурентів;

залучення підписників, збільшення аудиторії;

формування та підвищення лояльності до бренду;

комунікація з підписниками, відповіді на коментарі;

моніторинг ефективності просування сторінок;

робота з дизайнером;

організація sms та Viber розсилки.

офіційне працевлаштування;

стабільна висока з/п (рівень оговорюється на співбесіді);

соціальні гарантії;

корпоративний відпочинок та навчання;

робота в колективі, який завжди готовий підтримати та допомогти.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрисконсульт

Мережа права

вища освіта;

досвід в продажах буде великою перевагою;

вміння працювати швидко;

високий рівень самоорганізації.

консультування клієнтів по телефону / при особистій зустрічі;

ведення системи обліку клієнтів;

дотримання плану продажів;

підвищення рівня кваліфікації;

відрядження.

безкоштовне навчання;

справедлива оплата Вашої праці;

дружний колектив;

грошові призи лідерам команди за результатами місяця;

можливість кар'єрного росту та розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар

ПП Вікторія

стаж роботи (бажано);

вміння працювати в колективі.

приготування страв;

контроль якості приготування.

постійна робота;

харчування;

висока заробітна плата;

доставка до роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст з організації, оформлення перевезень

ТМ АСУ

 

аналіз ринку транспортних послуг і пошук перевізників;

оформлення усієї супровідної документації до перевезення;

контроль водія від моменту завантаження до моменту розвантаження;

контролювати та аналізувати ціни на транспортні перевезення;

робота з таблицями Exel.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по роботі з клієнтами (вхідна лінія)

Dnipro-M

вільна українська, російська мови;

здатність швидко навчатись;

щире бажання допомагати людям;

бажання професійно зростати.

 

мотиваційна заробітна плата;

зручний позмінний графік;

стажування 1 тиждень, випробувальний термін 2 місяці;

оплата стажування у разі проходження випробувального терміну;

реалізація амбіцій в цікавих проєктах і перспектива кар'єрного росту;

офіційне працевлаштування;

комфортний офіс зі зручним місце розташуванням, смачною кавою, чаєм та печивом;

розвиток професійних і особистих якостей у навчальних програмах «Business start» та «Академії Корпоративної Освіти».

Відправити резюме можна за посиланням

Туристичний менеджер

Travel Service

дівчина з досвідом роботи в туризмі;

вік від 19 до 35 років;

знання основних напрямків і готельної бази;

вміння продавати;

активна життєва позиція;

робота на результат;

комунікабельність та стресостійкість;

креативність та відповідальність.

 

робота в дружньому колективі;

цікава і не нудна робота;

своєчасна заробітна плата;

часті подорожі по світу за відносно невеликі гроші;

можливість стати професіоналом і при цьому постійно розвиватися.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер (первинна документація)

ПКЛ Вінницька газетна друкарня

знання 1С;

досвід роботи;

бажання навчатись;

відповідальність.

оформлення первинної документації;

контроль оплат;

повернення накладних, оформлення договорів.

робота в офісі;

соцпакет;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор

ФОП Тищенко А.А.

активна, позитивна дівчина-без шкідливих звичок, весела та товариська, але при цьому ввічлива, грамотна, пунктуальна;

вік 25−40 років, приємної зовнішності;

вміння працювати з людьми;

відповідальне ставлення до своїх обов’язків;

бажано досвід роботи у сфері адміністратора.

доброзичлива зустріч клієнтів;

налаштування позитивної атмосфери;

ведення бази даних клієнтів по ЦРМ системі;

запис, нагадування і консультування клієнтів про послуги та продукцію центру згідно скрипта;

вміння організувати робочий день, згідно чек листа.

відмінні умови праці (тепло, комфорт і затишок), чудовий колектив;

стабільна заробітна плата та офіційне працевлаштування;

корегуючий графік роботи;

зручне місце розташування, з комфортною транспортною розв’язкою.

Відправити резюме можна за посиланням

Контент-менеджер

ФОП Степановський А.Ю.

вміння читати і збирати інформацію англійською мовою;

базові розуміння серфінгу в інтернеті;

впевнений користувач пк;

посидючість, уважність, можливість довго робити монотонну роботу.

робота з каталогом компаній;

перевірка актуальності даних в таблицях.

повний робочий день;

8-ми годинний робочий день;

можливість працювати віддалено.

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

комунікабельність та стресостійкість;

навички активних продажів, грамотне мовлення;

бажаний досвід у сфері обслуговування клієнтів.

 

заробітна плата виплачується 3 рази на місяць;

стабільний графік 5/2;

широка мережа відділень — ви можете працювати поруч з домом;

дружній та професійний колектив;

корпоративна культура;

гарантований кар'єрний ріст;

офіційне працевлаштування;

24 дні оплачуваної відпустки, лікарняні;

привабливий соцпакет;

навчання від початку стажування і впродовж всієї кар'єри у банку (91 програма для ефективного навчання співробітників).

Відправити резюме можна за посиланням

Логіст-диспетчер

ТОВ Кеарфілд

наявність практичного досвіду роботи з 1С8;

високі знання і досвід їх практичного застосування в області логістики, (бажано в агросфері);

права на право водіння автотранспорту категорії В.

формування транспортної документації;

ведення документообігу відділу;

контроль процесу завантаження і відвантаження автотранспорту;

здійснення пошуку автотранспорту,

формування замовлення і реєстру доставок;

контроль та аналіз ціни на транспортні перевезення;

планувати поставки;

відслідковування руху вантажу по маршруту;

відображення всіх операцій складської і транспортної логістики в обліковій системі 1С;

підготовка звіту.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст з бухгалтерського обліку

Агропросперис

закінчена вища освіта;

досвід роботи бухгалтером (обов’язково);

знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства;

впевнений користувач системи «Клієнт-банк»;

впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, Word, Excel;

уважність та готовність працювати з великими об'ємами інформації.

формування та експорт платіжних доручень, відомостей на виплату коштів;

створення заявок в системі «Клієнт-банк» на купівлю/продаж валюти;

проведення експорту банківських документів в системі «Клієнт-банк»;

проведення імпорту банківських виписок в систему 1С та рознесення банківських документів за попередній банківський день;

проведення перевірки нарахування відсотків по кредитах з іноземними кредиторами відповідно до договорів, які заключено;

перед сплатою відсотків по кредитах підготовка розрахунків відсотків за договорами в розрізі договорів, передача в електронному варіанті на УК та ПК (для підпису оригіналів та відправлення на банк).

офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України;

декретне місце;

повний робочий день (з 8.00 до 17.00, п’ятиденка);

участь в професійних тренінгах;

добровільне медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер служби підтримки зі знанням польської та англійської мови

LetyShops

вміння грамотно і зрозуміло викладати думки письмово і усно (російською та українською);

високий рівень володіння польською та англійською мовами;

відповідальне і скрупульозне ставлення до поставлених задач;

бажання працювати в задоволення.

консультування користувачів в режимах електронної пошти, онлайн-чату;

активна взаємодія з колегами та іншими відділами для виконання завдань;

бажання розвиватися і охоче ділитися своїми знаннями з колегами і користувачами.

робота в сучасному і комфортному офісі Вінниці;

конкурентна зарплата;

офіційне оформлення;

уроки англійської та іспанської мов.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог, менеджер акцій

ТОВ Шик і Блиск

 

організація та участь у масових заходах, соціальних проєктах;

спонсорство, благодійність (розуміння які проєкти відповідають цінностям компанії, де варто бути присутніми);

іміджева реклама;

організація відкриття нових магазинів, акції, промо;

аналітика та механіка акцій.

сучасний класний офіс;

офіційне працевлаштування;

весь соц пакет;

навчання, розвиток;

харчування, зона відпочинку;

івенти, подорожі, просто посиденьки з колегами.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з туризму

Анекс Тур

презентабельна зовнішність + грамотна мова;

досвід роботи в туризмі обов'язковий;

знання хоча б декількох популярних курортів;

вміння продавати, бажання вчитися і розвиватися;

бажання професійно виявляти потребу мандрівника, а «Не впарювати тур» аби продати;

розбиратися в туристичному законодавстві: візове оформлення, правила перетину кордону і т.д .;

бажання виконати замовлення найкращим чином;

знання англійської мови (базовий рівень);

вміння працювати в команді,

стресостійкість;

уважність.

прийом замовлень, підбір турів, бронювання;

підготовка та оформлення документів, договорів;

консультування та підбір турів відповідно до вимог туристів;

повний цикл ведення туриста від моменту отримання заявки до повернення з подорожі;

робота з соціальними мережами.

комфортні умови роботи: 5 робочих днів, 2 вихідних (пн-пт з 10:00 до 19:00, сб 11: 00-17: 00);

франчайзинговий офіс найбільшого оператора в Україні в самому центрі міста;

постійний розвиток і навчання.

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник фінансиста

ФОП Івахов Д.С.

дівчина 21-27 років.

робота з базою 1С;

ведення звітності;

розрахунок заробітної плати.

комфортна робота з дому або в центрі міста;

постійне зростання заробітної плати;

кар’єрний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ТОВ Вінницька НБК

економічна освіта;

досвід роботи в програмах «1С:Бухгалтерія», «Медок»;

вміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-Банк»;

знання та досконале використання офісних програм «Microsoft» (Word, Excel тощо);

вміння працювати з великою кількістю завдань та обсягом інформації;

вміння працювати в команді, відповідальність, комунікабельність, дисциплінованість;

вік — від 25 до 40 років;

розглядаються резюме при наявності фото.

бух/облік матеріалів;

постановка обліку виробничих операцій;

складання бухгалтерської та податкової звітності;

ведення кадрової документації та розрахунок заробітної плати;

контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;

ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;

прийом, контроль і обробка первинної документації;

ведення документів по складу, формування документації по списанню товарів та участь в проведенні інвентаризації;

ведення бухгалтерського та податкового обліку;

здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;

надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;

контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами).

стабільна та висока заробітна плата;

дружній колектив;

офіційне працевлаштування;

зручний графік роботи;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням