Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер зовнішньоекономічної діяльності

Нікан Групп

впевнений користувач ПК (1С бажано);

знання англійської мови;

активна життєва позиція, ефективне виконання поставлених завдань, орієнтованість на досягнення результату;

готовність до позанормованої роботи заради успіху.

супровід і розвиток існуючих клієнтів;

консультація та продаж послуг компанії;

проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб;

супровід процесу підписання договорів;

робота з документами та виписка рахунків для оплат;

забезпечення комплексного сервісу для клієнтів.

участь в різноманітних проєктах компанії;

робота в команді професіоналів;

конкурентний рівень заробітної плати;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Copywriter (SMM, PR)

BillTech

досвід написання текстів;

ідеальний правопис та граматика англійської мови;

знання в інноваціях та технологіях, бажання розібратись з криптоіндустрією і блокчейном;

почуття смаку і перфекціонізму — оформлення робіт в одному стилі;

наявність зразків робіт.

написання, редагування та оформлення статей, постів та прес-релізів з тематик IT-технологій на англійській мові.

цікава робота в міжнародному проєкті;

графік роботи з 10.00 до 19.00;

стабільна та своєчасна оплата праці;

сучасний офіс з зонами відпочинку;

безкоштовне повноцінне 2-х разове харчування в офісі;

безкоштовне відвідування спортзалу;

безкоштовні курси англійської мови;

безкоштовний корпоративний лікар;

компенсація навчання та конференцій.

Відправити резюме можна за посиланням.

Головний бухгалтер

ПрАТ Вінницяагротранссервіс

відмінне знання бухгалтерського, податкового обліку та чинного законодавства;

бажання працювати;

своєчасне та оперативне виконання своїх обов’язків;

досвід роботи від 5 років;

вища освіта;

знання 1С 7 та 1С8, Артзвіт.

 

графік роботи з 8 год до 17 год.;

5 – денний робочий тиждень.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар холодного процесу

Бібліотека, resto•bar

досвід роботи від 1 року;

вміння працювати в колективі;

відповідальність та ініціативність.

робота за технологічними картами;

підтримання чистоти та дотримання системи HACCP;

приготування страв.

позмінний графік роботи (15−20 робочих змін/місяць) з 9:00 до 23:00;

офіційне працевлаштування;

безкоштовне харчування;

робота в команді, що завжди підстрахує, навчить і допоможе;

стабільна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням.

Завідувач сектору правового забезпечення

Нова державна служба України (НАДС)

освіта вища, не нижче ступеня магістра галузі знань «Право»;

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;

вільне володіння державною мовою.

участь у забезпеченні реалізації державної правової політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні;

перевірка на відповідність законодавству проєктів наказів, доручень, що подаються на підпис начальнику Центрально-західного міжрегіонального територіального управління АРМА, погодження їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів, головних спеціалістів;

організація роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів Центрально-західного міжрегіонального територіального управління АРМА, а також погоджує (візує) проєкти договорів за наявності погодження (віз) керівників заінтересованих структурних підрозділів, головних спеціалістів;

забезпечення самопредставництва інтересів АРМА в судах України, участь у претензійній та позовній роботі, здійснення контролю за її проведенням;

аналіз матеріалів, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати позовної роботи, а також отримані за результатами перевірок, ревізій, інвентаризацій дані статистичної звітності, що характеризують стан дотримання законності, підготовка правових висновків за фактами виявлених правопорушень та участь в організації роботи з відшкодування збитків;

сприяння правильному застосуванню актів законодавства про працю, у разі невиконання або порушення їх вимог подання начальнику Центрально-західного міжрегіонального територіального управління АРМА письмовий висновок з пропозиціями щодо усунення таких порушень;

ведення обліку актів законодавства, забезпечення підтримання їх у контрольному стані та зберігання;

надання правової консультації з питань, що належать до компетенції Центрально-західного міжрегіонального територіального управління АРМА, а також за дорученням його начальника розгляд звернень громадян, звернень та запитів народних депутатів України;

здійснення заходів, спрямованих на підвищення рівня правових знань працівників Центрально-західного міжрегіонального територіального управління АРМА.

надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Відправити резюме можна за посиланням.

Категорійний менеджер

Перчатка-центр

вища освіта (економіка, торгівля);

досвід роботи на аналогічній посаді, однак готові розглядати молодих активних претендентів;

високий рівень комунікативних навичок і навичок ведення переговорів;

володіння стандартними пакетами MS Office на рівні впевненого користувача, володіння Excel — на високому рівні (зведені таблиці, робота з формулами);

аналітичний склад розуму;

уважність;

організованість, стійкість до стресів;

націленість на результат.

планування поставок;

прогнозування закупівель;

формування замовлень постачальнику;

формування достатніх товарних запасів на складах компанії.

конкурентна та своєчасна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та соціальна захищеність;

стабільний графік роботи з 9.00 до 18.00, ПН-ПТ;

комфортне робоче місце, оснащене сучасними гаджетами;

можливість професійного кар’єрного зростання і розвиток компетенцій;

навчання за рахунок компанії (при необхідності);

підтримка наставника в процесі адаптації;

регулярні тімбілдінги та корпоративний відпочинок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Категорійний менеджер

ВМ-Техніка

досвід роботи на аналогічній позиції у великій системній компанії (бажано ритейл) не менше року;

знання основ категорійного менеджменту і вміння застосовувати на практиці;

знання і розуміння оффлайн та онлайн ринку побутової техніки;

навички ведення переговорів з постачальниками;

досвідчений користувач ПК: Word, Excel, PowerPoint.

управління групою у всіх магазинах компанії;

планування та розробка стратегії по досягненню поставлених цілей товарообігу та прибутку;

управління та розвиток асортименту товарних категорій;

аналіз ринку та підбір асортименту;

організація і контроль робіт з постачальниками;

контроль цін та ціноутворення;

контроль актуальності залишків в магазинах, ведення обліку товарних запасів категорії;

організація і проведення акцій;

облік доходів і витрат, формування бюджету з операційній діяльності;

визначення критеріїв, побудова та контроль асортиментної матриці;

організація та контроль портфелю постачальників/брендів;

закупівля товару категорії;

проведення переговорів з постачальниками;

контроль актуальності залишків в інтернет-магазині, ведення обліку товарних запасів категорії;

робота з оптимізації витрат.

тренінги, семінари, навчальні заходи;

високий дохід, відповідно докладених зусиль.

Відправити резюме можна за посиланням.

Тренер, HR-менеджер

ТОВ Вордмедіа

бажання розвиватися в сфері HR-менеджменту;

досвід проведення тренінгів та інтерв'ю;

досвід у сфері продажів;

володіння базовими знаннями з підбору та адаптації персоналу;

наявність комунікативних навичок і готовність працювати з великим обсягом інформації.

проведення тренінгу для торгового персоналу;

пошук і відбір кандидатів;

проведення інтерв'ю та інтерв’ю;

допомога в адаптації нових співробітників;

оформлення працівників та ведення обліку.

стабільний і високий заробіток;

зручний графік роботи 09.00−18.00, сб і нд — вихідні дні;

офіційне працевлаштування;

комфортний офіс + зручне розташування;

можливість кар’єрного зростання і саморозвитку;

привітна команда і сприятлива атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Еталон Сервіс

знання бухгалтерських рахунків і ведення бухгалтерського обліку; знання бухгалтерського обліку підприємства на загальній системі ПДВ;

відповідний досвід роботи;

стресостійкість та наполегливість;

знання 1С Підприємство 8.3, М.Е.DOC, Електронний кабінет

оформлення первинних документів;

здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;

контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);

розрахунок заробітної плати;

складання бухгалтерської та податкової звітності.

офіційне працевлаштування;

графік з 9 до 18 год. з пн по пт;

період випробування — 2 тижні.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-менеджер

ЕкоДім

досвід роботи контент-менеджером більше року;

знання ПК, перевірка тексту на унікальність;

грамотність, креативність, стиль та лаконічність;

навики обробки фото-контенту в Photoshop (буде перевагою).

робота в SMM, підготовка постів і їх розміщення, робота з фотоматеріалом;

створення контенту для лендінгів, постів;

складання контент-плану і його виконання;

підбір фото, відеоконтенту для публікацій, постановка ТЗ;

розміщення фотоконтенту, статтейних матеріалів, наповнення текстових блоків.

робота у стабільній компанії з командою професіоналів;

конкурентний рівень заробітної плати та своєчасна виплата;

комфортні умови для роботи;

графік — повний робочий день.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу (HoReCa)

Асканія FMCG

досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;

навички ведення переговорів з клієнтами;

бажання розвиватись у сфері продажів.

залучення нових клієнтів (ресторани, кафе, бари та ін.);

організація та проведення презентації /переговори;

збільшення обсягів продажів;

підписання угод з клієнтами.

робота з відомими брендами;

зручний графік роботи;

офіційне працевлаштування та оплачувана відпустка;

конкурентна заробітна плата (ставка + %);

компенсація проїзду (пального), моб. зв’язку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

Медичний центр Салютем

досвід роботи маркетологом, SMM-менеджером від 2-х років;

практичний досвід просування брендів в соц. мережах;

вміння створювати якісний текстовий, фото, відеоконтент;

вміння працювати в Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads;

розуміння принципів seo, контекстної, таргетованої реклами;

автономність, ініціативність, креативність, аналітичний склад розуму.

комплексний маркетинговий супровід проєкту;

участь у розробці маркетингової стратегії та концепцій проєкту;

ведення соціальних сторінок компанії (Facebook, Instagram);

створення текстового та відео контенту;

налаштування та ведення каналів діджитал і офлайн просування самостійно або через підрядників;

робота над впровадженням та організацією нових акцій;

indoor,outdoor реклама;

організація PR-заходів.

зручний графік роботи;

конкурентну заробітну плату;

цікаві завдання в проєкті;

корпоративні заходи та подорожі;

комфортне робоче місце у сучасному МЦ;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет державних гарантій.

Відправити резюме можна за посиланням.

Контент-менеджер

RIA.com

володіння російською та українською мовами;

знання ПК та Інтернету на рівні впевненого користувача;

схильність до роботи з людьми, комунікабельність;

ініціативність, самостійність;

здатність до навчання;

вміння працювати в команді;

організованість і здатність до планування;

здатність грамотного і чіткого викладу матеріалу, як усно, так і письмово.

розміщення та актуалізація контенту на сайті;

можливість щодня покращувати продукт, з яким ти працюєш — команда завжди відкрита до твоїх ідей і пропозицій.

віддалений формат роботи (м.Вінниця);

«гнучкий» графік робочого дня (з 08:00, 09:00, або 10:00);

8-и годинний робочий день;

навчання та професійне зростання згідно грейду.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-менеджер

ТОВ Тарімус Групп

досвід роботи SMM/Контент-менеджером або Digital-менеджером буде перевагою;

досвід написання текстів, постів, блогів, для сайтів та соціальних мереж;

знання особливостей роботи соціальних сайтів (Instagram, Facebook, Youtube, та Telegram), їх аудиторії, технології, правила та специфіка просування в кожній з них;

навички роботи в фото-, відео- та графічних редакторах.

складання контент-плану;

написання текстів для постів відповідно до контент-плану;

підготовка креативів (фото, відео, графіки) для постів;

наповнення сторінок контентом відповідно плану;

робота з сайтом;

відстеження іміджу компанії в соціальних мережах;

модерація сторінки, робота з коментарями, відгуками, критикою;

участь у розробці маркетингової стратегії.

офіційне працевлаштування;

робота в комфортному офісі;

графік роботи — з 8:45 до 18:00, 5/2;

корпоративне навчання;

можливість кар’єрного, професійного росту і реалізації ваших сміливих ідей.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з агробізнесу

ПриватБанк

вища фінансово-економічна освіта;

1+ роки досвіду на посаді з аналогічним функціоналом;

досвід роботи в активних продажах, адмініструванні кредитних та інших банківських продуктів клієнтам сегменту агробізнесу;

успішний досвід ведення переговорів, встановлення та розвитку довгострокових відносин із клієнтами сегменту агробізнесу;

знання функціонування ринку агропромислового комплексу та клієнтів підзвітного регіону;

досконале знання продуктів та сервісів банку для клієнтів агробізнесу;

навички роботи з документами клієнтів агробізнесу, які необхідні для кредитування;

навички проведення базового фінансового аналізу підприємства агро сектору та розуміння фінансової звітності клієнта, вміння помічати важливі деталі та розуміти взаємозв’язок фінансових показників підприємства з метою ефективної обробки кредитних заяв клієнтів та представлення кредитної пропозиції співробітникам Головного Банку;

розуміння кон’юнктури клієнтів сегменту агробізнесу;

впевнений користувач MS Office та операційних систем банку;

вільне володіння українською мовою (письмова та усна);

відмінні комунікативні здібності та навички взаємодії з людьми;

проактивний підхід та позитивний світогляд;

командний гравець.

забезпечення виконання планових показників власної ефективності по приросту кредитного портфелю і клієнтської бази;

ініціація та проведення зустрічей з потенційними клієнтами агробізнесу;

продажі кредитних продуктів клієнтам агробізнесу регіону;

комунікація з закріпленими відділеннями Макрорегіону щодо клієнтів з кредитним потенціалом;

збір первинної документації для проведення фінансово-економічного аналізу клієнта та його платоспроможності;

забезпечення якісного відпрацювання кредитних заявок від клієнтів макрорегіону;

організація процесу видачі кредитів клієнтам;

супроводження кредитних клієнтів регіону упродовж процесу кредитування;

побудова партнерських довгострокових відносин з клієнтами агробізнесу;

внесення пропозицій щодо поліпшення продуктів/послуг банку для клієнтів агробізнесу.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу в Google maps

Cube Online Україна

вільне і впевнене спілкування з людьми, володіння поставленою мовою;

бажання працювати, заробляти і отримувати цінні навички;

бажання працювати на результат;

вміння планувати і організовувати свій робочий процес.

відвідування компаній і проведення переговорів з керівництвом;

аналіз компанії, виявлення потреби і формування заявок;

подання актуальної та достовірної звітності;

ведення договору до завершення всіх робіт;

контроль здійснення взаєморозрахунків із замовниками.

робочий графік з Пн по Пт, з 09:00 до 18:00;

навчання, яке дозволить Вам стати фахівцем своєї справи;

тренінги та семінари за рахунок компанії;

можливість професійного та кар’єрного росту в міжнародній компанії (з можливістю виїзду за кордон на постійне місце роботи);

підтримка на всіх етапах спільної роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Перчатка-центр

вік від 20 до 45 років;

вміння швидко навчатися в процесі роботи;

володіння ПК, пакет програм 1С, M.E.Doc, Вчасно, Клієнт-Банк; Word, Excel.

ведення ФОП на єдиному податку;

робота з клієнт-банком;

облік первинної документації (прибуткові накладні, видаткові накладні);

ведення внутрішнього документообігу та контроль за своєчасним отриманням первинних документів;

загрузка, перевірка та реєстрація в M.E.Doc вихідних податкових накладних;

списання канцелярських та господарських товарів;

підготовка даних для формування звітності по ФОП.

своєчасна виплата заробітної плати;

офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет;

повний робочий день ПН — ПТ з 9.00 до 17:00, 1 година обідньої перерви. Одна робоча субота в місяць з 9:00 до 14:00;

регулярні тімбілдінги та корпоративний відпочинок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Категорійний менеджер

ВиЯр

відкритість у спілкуванні, проактивність, відповідальність, порядність, вміння працювати в команді;

здатність дотримуватись високих стандартів обслуговування клієнтів;

готовність пройти початкове навчання у діючій філії іншого міста, протягом 2-х тижнів (відрядження, оплачує компанія);

водійські права категорії «В» та досвід водіння авто обов’язково.

 

розвиток певної категорії товару (меблева фурнітура, плитні матеріали для виробництва меблевих комплектуючих);

розширення та підтримання клієнтської бази Центального регіону;

відрядждення з метою пошуку і залучення нових клієнтів та підтримання відносин з існуючими;

розробка пропозицій, що сприяють збільшенню продажів по закріпленим клієнтам, підготовка та просування акцій;

залучення, утримання та консультація клієнтів;

проведення телефонних переговорів;

ведення клієнтів.

висока та стабільна заробітна плата;

цікава робота у компанії з високою корпоративною культурою, яка постійно розвивається;

молодий та дружній колектив;

можливість кар’єрного росту;

графік роботи: Пн-Пт, з 9.00−18.00;

офіційне працевлаштування;

місцезнаходження – 1-й км. Хмельникого шосе, р-н «Епіцентру», с. Зарванці, вул. Одеська, 2.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер з основних засобів

ТОВ Хоум-Нет

вища економічна освіта;

досвід роботи від 3х років;

знання форм та методів бухгалтерського обліку на підприємств;

знання плану і кореспонденції рахунків, зокрема, з обліку основних фондів;

знання порядку документального оформлення і відображення на рахунках бухгалтерського обліку оцінки амортизації, відновлення і вибуття основних засобів;

досвідчений користувач MS Office, 1С УТП .

 

цікава робота в компанії, що стрімко розвивається;

молодий та енергійний колектив;

лояльне керівництво;

нормований графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець із супроводу продажів

Агріі Україна

досвід роботи фахівцем з супроводу продажів, логістом або бухгалтером від 2-х років;

знання порядку документального оформлення при продажі та відвантаженні товару клієнтам;

знання правил ведення бухгалтерського обліку;

володіння правилами ведення документообігу;

наявність аналітичного мислення, уважність до деталей;

гарні комунікативні навички та високі стандарти ділового спілкування;

впевнений користувач ПК;

вільне користування 1С8 Торгівля та склад.

обробка заявок на продукцію прийом, узгодження, коригування, проведення документів в 1С;

прийом і контроль первинної документації по відповідним ділянкам бухгалтерського обліку, підготовка їх до обробки;

звірки взаєморозрахунків з контрагентами, інформування щодо протермінованої дебіторської заборгованості;

формування та контроль виписки супроводжуючих документів, та виконання всіх договірних умов;

відслідковування руху товару, участь у інвентаризації складів, тощо.

робота в дружній команді професіоналів і підтримка;

офіційна оплата праці та працевлаштування з дотримання всіх гарантій КзПП України;

можливість особистого та професійного росту;

медичне страхування та страхування життя за рахунок Компанії після проходження випробувального терміну;

оплачувані лікарняні;

оплачувана відпустка 24 дні на рік;

робота з командою, де чують та поважають твою думку;

колектив, який вміє не лише ефективно працювати, а й драйвово відпочивати.

Відправити резюме можна за посиланням

Комерційний менеджер із заготівлі с/г продукції

Агропросперис

досвід роботи від 3 років в закупівлі та заготівлі с/г продукції;

напрацьована база клієнтів по регіону;

готовність працювати не в офісі;

виконання плану закупівлі по регіону.

заготівля с/г продукції на елеваторах Групи Агропросперіс;

моніторинг ринку елеваторів / зберігання в регіоні;

збільшення бази с/г виробників;

знання і моніторинг цін основних трейдерів;

робота з поклажодавцями (с/г виробники, трейдера);

виявлення потреб с/г виробників;

планування роботи елеватора з поклажодавцями (приймання, відвантаження, перевалка і тд);

внесення пропозицій щодо оптимізації процесів;

організація закупівлі сільгосппродукції зернових і олійних по регіону;

ведення переговорів з товаровиробником і кінцевим покупцем / трейдером сільгосппродукції.

оклад + щоквартальний бонус;

мобільний зв’язок, ноутбук;

медичне страхування на добровільній основі;

корпоративне навчання, участь в корпоративних заходах.

Відправити резюме можна за посиланням

Аналітик

Датагруп

вища технічна або економічна освіта;

обов’язковий досвід на аналогічній посаді;

обов’язково досвідчений користувач пакету MS Office (особливо Excel — зведення таблиць, візуалізація даних, робота з формулами);

вміння звітувати;

готовність працювати в активному режимі;

уважність під час виконання монотонної роботи;

впевненість у своїх рішеннях і готовність їх аргументувати;

уважність, ініціативність та прагнення до розвитку;

емоційна врівноваженість та стійкість до стресових ситуацій.

забезпечення аналітичної підтримки та супровід роботи проєктів;

ведення статистичних даних;

формування операційних звітів;

зведення заробітної плати;

контроль за дотримання показників проєктів;

узгодження, контроль та виставлення рахунків контрагентам.

зручний сучасний офіс;

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування з дотримання КЗпП України;

оплачувана відпустка 24 дні та лікарняний;

стабільний графік: 9.00−18.00 з Пн по Пт;

безкоштовне медичне страхування;

цікаві проєкти, молодий активний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Мерчендайзер

Партнер-ДК

досвід прямих продажів вітається;

наявність водійських прав і стажу водіння 2 роки;

бажання працювати на результат;

вміння вести переговори;

пунктуальність і відповідальність;

бажання розвиватися в сфері продажів.

слідкувати за відображенням товарів на полицях в магазинах і супермаркетах;

слідкувати за розміщенням вітрин і додаткового обладнання;

розміщення POS-матеріалів (цінників, плакатів);

оцінка запасів, відстеження та своєчасне поповнення залишків;

заміна торгового агента (якщо ТА знаходиться у відпустці або на лікарняному).

п'ятиденний робочий день з 8:00 до 18:00;

забезпечення корпоративного мобільного зв'язку;

корпоративне навчання;

корпоративний автомобіль;

можливості для кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням