Вакансії для студентів і випускників станом на 21.10.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності |
Нікан Групп |
впевнений користувач ПК (1С бажано); знання англійської мови; активна життєва позиція, ефективне виконання поставлених завдань, орієнтованість на досягнення результату; готовність до позанормованої роботи заради успіху. |
супровід і розвиток існуючих клієнтів; консультація та продаж послуг компанії; проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб; супровід процесу підписання договорів; робота з документами та виписка рахунків для оплат; забезпечення комплексного сервісу для клієнтів. |
участь в різноманітних проєктах компанії; робота в команді професіоналів; конкурентний рівень заробітної плати; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Copywriter (SMM, PR) |
BillTech |
досвід написання текстів; ідеальний правопис та граматика англійської мови; знання в інноваціях та технологіях, бажання розібратись з криптоіндустрією і блокчейном; почуття смаку і перфекціонізму — оформлення робіт в одному стилі; наявність зразків робіт. |
написання, редагування та оформлення статей, постів та прес-релізів з тематик IT-технологій на англійській мові. |
цікава робота в міжнародному проєкті; графік роботи з 10.00 до 19.00; стабільна та своєчасна оплата праці; сучасний офіс з зонами відпочинку; безкоштовне повноцінне 2-х разове харчування в офісі; безкоштовне відвідування спортзалу; безкоштовні курси англійської мови; безкоштовний корпоративний лікар; компенсація навчання та конференцій. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер |
ПрАТ Вінницяагротранссервіс |
відмінне знання бухгалтерського, податкового обліку та чинного законодавства; бажання працювати; своєчасне та оперативне виконання своїх обов’язків; досвід роботи від 5 років; вища освіта; знання 1С 7 та 1С8, Артзвіт. |
|
графік роботи з 8 год до 17 год.; 5 – денний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар холодного процесу |
Бібліотека, resto•bar |
досвід роботи від 1 року; вміння працювати в колективі; відповідальність та ініціативність. |
робота за технологічними картами; підтримання чистоти та дотримання системи HACCP; приготування страв. |
позмінний графік роботи (15−20 робочих змін/місяць) з 9:00 до 23:00; офіційне працевлаштування; безкоштовне харчування; робота в команді, що завжди підстрахує, навчить і допоможе; стабільна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Завідувач сектору правового забезпечення |
Нова державна служба України (НАДС) |
освіта вища, не нижче ступеня магістра галузі знань «Право»; досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років; вільне володіння державною мовою. |
участь у забезпеченні реалізації державної правової політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні; перевірка на відповідність законодавству проєктів наказів, доручень, що подаються на підпис начальнику Центрально-західного міжрегіонального територіального управління АРМА, погодження їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів, головних спеціалістів; організація роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів Центрально-західного міжрегіонального територіального управління АРМА, а також погоджує (візує) проєкти договорів за наявності погодження (віз) керівників заінтересованих структурних підрозділів, головних спеціалістів; забезпечення самопредставництва інтересів АРМА в судах України, участь у претензійній та позовній роботі, здійснення контролю за її проведенням; аналіз матеріалів, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати позовної роботи, а також отримані за результатами перевірок, ревізій, інвентаризацій дані статистичної звітності, що характеризують стан дотримання законності, підготовка правових висновків за фактами виявлених правопорушень та участь в організації роботи з відшкодування збитків; сприяння правильному застосуванню актів законодавства про працю, у разі невиконання або порушення їх вимог подання начальнику Центрально-західного міжрегіонального територіального управління АРМА письмовий висновок з пропозиціями щодо усунення таких порушень; ведення обліку актів законодавства, забезпечення підтримання їх у контрольному стані та зберігання; надання правової консультації з питань, що належать до компетенції Центрально-західного міжрегіонального територіального управління АРМА, а також за дорученням його начальника розгляд звернень громадян, звернень та запитів народних депутатів України; здійснення заходів, спрямованих на підвищення рівня правових знань працівників Центрально-західного міжрегіонального територіального управління АРМА. |
надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу». |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Категорійний менеджер |
Перчатка-центр |
вища освіта (економіка, торгівля); досвід роботи на аналогічній посаді, однак готові розглядати молодих активних претендентів; високий рівень комунікативних навичок і навичок ведення переговорів; володіння стандартними пакетами MS Office на рівні впевненого користувача, володіння Excel — на високому рівні (зведені таблиці, робота з формулами); аналітичний склад розуму; уважність; організованість, стійкість до стресів; націленість на результат. |
планування поставок; прогнозування закупівель; формування замовлень постачальнику; формування достатніх товарних запасів на складах компанії. |
конкурентна та своєчасна заробітна плата; офіційне працевлаштування та соціальна захищеність; стабільний графік роботи з 9.00 до 18.00, ПН-ПТ; комфортне робоче місце, оснащене сучасними гаджетами; можливість професійного кар’єрного зростання і розвиток компетенцій; навчання за рахунок компанії (при необхідності); підтримка наставника в процесі адаптації; регулярні тімбілдінги та корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Категорійний менеджер |
ВМ-Техніка |
досвід роботи на аналогічній позиції у великій системній компанії (бажано ритейл) не менше року; знання основ категорійного менеджменту і вміння застосовувати на практиці; знання і розуміння оффлайн та онлайн ринку побутової техніки; навички ведення переговорів з постачальниками; досвідчений користувач ПК: Word, Excel, PowerPoint. |
управління групою у всіх магазинах компанії; планування та розробка стратегії по досягненню поставлених цілей товарообігу та прибутку; управління та розвиток асортименту товарних категорій; аналіз ринку та підбір асортименту; організація і контроль робіт з постачальниками; контроль цін та ціноутворення; контроль актуальності залишків в магазинах, ведення обліку товарних запасів категорії; організація і проведення акцій; облік доходів і витрат, формування бюджету з операційній діяльності; визначення критеріїв, побудова та контроль асортиментної матриці; організація та контроль портфелю постачальників/брендів; закупівля товару категорії; проведення переговорів з постачальниками; контроль актуальності залишків в інтернет-магазині, ведення обліку товарних запасів категорії; робота з оптимізації витрат. |
тренінги, семінари, навчальні заходи; високий дохід, відповідно докладених зусиль. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Тренер, HR-менеджер |
ТОВ Вордмедіа |
бажання розвиватися в сфері HR-менеджменту; досвід проведення тренінгів та інтерв'ю; досвід у сфері продажів; володіння базовими знаннями з підбору та адаптації персоналу; наявність комунікативних навичок і готовність працювати з великим обсягом інформації. |
проведення тренінгу для торгового персоналу; пошук і відбір кандидатів; проведення інтерв'ю та інтерв’ю; допомога в адаптації нових співробітників; оформлення працівників та ведення обліку. |
стабільний і високий заробіток; зручний графік роботи 09.00−18.00, сб і нд — вихідні дні; офіційне працевлаштування; комфортний офіс + зручне розташування; можливість кар’єрного зростання і саморозвитку; привітна команда і сприятлива атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Еталон Сервіс |
знання бухгалтерських рахунків і ведення бухгалтерського обліку; знання бухгалтерського обліку підприємства на загальній системі ПДВ; відповідний досвід роботи; стресостійкість та наполегливість; знання 1С Підприємство 8.3, М.Е.DOC, Електронний кабінет |
оформлення первинних документів; здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк; контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами); розрахунок заробітної плати; складання бухгалтерської та податкової звітності. |
офіційне працевлаштування; графік з 9 до 18 год. з пн по пт; період випробування — 2 тижні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
ЕкоДім |
досвід роботи контент-менеджером більше року; знання ПК, перевірка тексту на унікальність; грамотність, креативність, стиль та лаконічність; навики обробки фото-контенту в Photoshop (буде перевагою). |
робота в SMM, підготовка постів і їх розміщення, робота з фотоматеріалом; створення контенту для лендінгів, постів; складання контент-плану і його виконання; підбір фото, відеоконтенту для публікацій, постановка ТЗ; розміщення фотоконтенту, статтейних матеріалів, наповнення текстових блоків. |
робота у стабільній компанії з командою професіоналів; конкурентний рівень заробітної плати та своєчасна виплата; комфортні умови для роботи; графік — повний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (HoReCa) |
Асканія FMCG |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; навички ведення переговорів з клієнтами; бажання розвиватись у сфері продажів. |
залучення нових клієнтів (ресторани, кафе, бари та ін.); організація та проведення презентації /переговори; збільшення обсягів продажів; підписання угод з клієнтами. |
робота з відомими брендами; зручний графік роботи; офіційне працевлаштування та оплачувана відпустка; конкурентна заробітна плата (ставка + %); компенсація проїзду (пального), моб. зв’язку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
Медичний центр Салютем |
досвід роботи маркетологом, SMM-менеджером від 2-х років; практичний досвід просування брендів в соц. мережах; вміння створювати якісний текстовий, фото, відеоконтент; вміння працювати в Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads; розуміння принципів seo, контекстної, таргетованої реклами; автономність, ініціативність, креативність, аналітичний склад розуму. |
комплексний маркетинговий супровід проєкту; участь у розробці маркетингової стратегії та концепцій проєкту; ведення соціальних сторінок компанії (Facebook, Instagram); створення текстового та відео контенту; налаштування та ведення каналів діджитал і офлайн просування самостійно або через підрядників; робота над впровадженням та організацією нових акцій; indoor,outdoor реклама; організація PR-заходів. |
зручний графік роботи; конкурентну заробітну плату; цікаві завдання в проєкті; корпоративні заходи та подорожі; комфортне робоче місце у сучасному МЦ; офіційне працевлаштування; соціальний пакет державних гарантій. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-менеджер |
RIA.com |
володіння російською та українською мовами; знання ПК та Інтернету на рівні впевненого користувача; схильність до роботи з людьми, комунікабельність; ініціативність, самостійність; здатність до навчання; вміння працювати в команді; організованість і здатність до планування; здатність грамотного і чіткого викладу матеріалу, як усно, так і письмово. |
розміщення та актуалізація контенту на сайті; можливість щодня покращувати продукт, з яким ти працюєш — команда завжди відкрита до твоїх ідей і пропозицій. |
віддалений формат роботи (м.Вінниця); «гнучкий» графік робочого дня (з 08:00, 09:00, або 10:00); 8-и годинний робочий день; навчання та професійне зростання згідно грейду. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
ТОВ Тарімус Групп |
досвід роботи SMM/Контент-менеджером або Digital-менеджером буде перевагою; досвід написання текстів, постів, блогів, для сайтів та соціальних мереж; знання особливостей роботи соціальних сайтів (Instagram, Facebook, Youtube, та Telegram), їх аудиторії, технології, правила та специфіка просування в кожній з них; навички роботи в фото-, відео- та графічних редакторах. |
складання контент-плану; написання текстів для постів відповідно до контент-плану; підготовка креативів (фото, відео, графіки) для постів; наповнення сторінок контентом відповідно плану; робота з сайтом; відстеження іміджу компанії в соціальних мережах; модерація сторінки, робота з коментарями, відгуками, критикою; участь у розробці маркетингової стратегії. |
офіційне працевлаштування; робота в комфортному офісі; графік роботи — з 8:45 до 18:00, 5/2; корпоративне навчання; можливість кар’єрного, професійного росту і реалізації ваших сміливих ідей. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з агробізнесу |
ПриватБанк |
вища фінансово-економічна освіта; 1+ роки досвіду на посаді з аналогічним функціоналом; досвід роботи в активних продажах, адмініструванні кредитних та інших банківських продуктів клієнтам сегменту агробізнесу; успішний досвід ведення переговорів, встановлення та розвитку довгострокових відносин із клієнтами сегменту агробізнесу; знання функціонування ринку агропромислового комплексу та клієнтів підзвітного регіону; досконале знання продуктів та сервісів банку для клієнтів агробізнесу; навички роботи з документами клієнтів агробізнесу, які необхідні для кредитування; навички проведення базового фінансового аналізу підприємства агро сектору та розуміння фінансової звітності клієнта, вміння помічати важливі деталі та розуміти взаємозв’язок фінансових показників підприємства з метою ефективної обробки кредитних заяв клієнтів та представлення кредитної пропозиції співробітникам Головного Банку; розуміння кон’юнктури клієнтів сегменту агробізнесу; впевнений користувач MS Office та операційних систем банку; вільне володіння українською мовою (письмова та усна); відмінні комунікативні здібності та навички взаємодії з людьми; проактивний підхід та позитивний світогляд; командний гравець. |
забезпечення виконання планових показників власної ефективності по приросту кредитного портфелю і клієнтської бази; ініціація та проведення зустрічей з потенційними клієнтами агробізнесу; продажі кредитних продуктів клієнтам агробізнесу регіону; комунікація з закріпленими відділеннями Макрорегіону щодо клієнтів з кредитним потенціалом; збір первинної документації для проведення фінансово-економічного аналізу клієнта та його платоспроможності; забезпечення якісного відпрацювання кредитних заявок від клієнтів макрорегіону; організація процесу видачі кредитів клієнтам; супроводження кредитних клієнтів регіону упродовж процесу кредитування; побудова партнерських довгострокових відносин з клієнтами агробізнесу; внесення пропозицій щодо поліпшення продуктів/послуг банку для клієнтів агробізнесу. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу в Google maps |
Cube Online Україна |
вільне і впевнене спілкування з людьми, володіння поставленою мовою; бажання працювати, заробляти і отримувати цінні навички; бажання працювати на результат; вміння планувати і організовувати свій робочий процес. |
відвідування компаній і проведення переговорів з керівництвом; аналіз компанії, виявлення потреби і формування заявок; подання актуальної та достовірної звітності; ведення договору до завершення всіх робіт; контроль здійснення взаєморозрахунків із замовниками. |
робочий графік з Пн по Пт, з 09:00 до 18:00; навчання, яке дозволить Вам стати фахівцем своєї справи; тренінги та семінари за рахунок компанії; можливість професійного та кар’єрного росту в міжнародній компанії (з можливістю виїзду за кордон на постійне місце роботи); підтримка на всіх етапах спільної роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Перчатка-центр |
вік від 20 до 45 років; вміння швидко навчатися в процесі роботи; володіння ПК, пакет програм 1С, M.E.Doc, Вчасно, Клієнт-Банк; Word, Excel. |
ведення ФОП на єдиному податку; робота з клієнт-банком; облік первинної документації (прибуткові накладні, видаткові накладні); ведення внутрішнього документообігу та контроль за своєчасним отриманням первинних документів; загрузка, перевірка та реєстрація в M.E.Doc вихідних податкових накладних; списання канцелярських та господарських товарів; підготовка даних для формування звітності по ФОП. |
своєчасна виплата заробітної плати; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; повний робочий день ПН — ПТ з 9.00 до 17:00, 1 година обідньої перерви. Одна робоча субота в місяць з 9:00 до 14:00; регулярні тімбілдінги та корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Категорійний менеджер |
ВиЯр |
відкритість у спілкуванні, проактивність, відповідальність, порядність, вміння працювати в команді; здатність дотримуватись високих стандартів обслуговування клієнтів; готовність пройти початкове навчання у діючій філії іншого міста, протягом 2-х тижнів (відрядження, оплачує компанія); водійські права категорії «В» та досвід водіння авто обов’язково.
|
розвиток певної категорії товару (меблева фурнітура, плитні матеріали для виробництва меблевих комплектуючих); розширення та підтримання клієнтської бази Центального регіону; відрядждення з метою пошуку і залучення нових клієнтів та підтримання відносин з існуючими; розробка пропозицій, що сприяють збільшенню продажів по закріпленим клієнтам, підготовка та просування акцій; залучення, утримання та консультація клієнтів; проведення телефонних переговорів; ведення клієнтів. |
висока та стабільна заробітна плата; цікава робота у компанії з високою корпоративною культурою, яка постійно розвивається; молодий та дружній колектив; можливість кар’єрного росту; графік роботи: Пн-Пт, з 9.00−18.00; офіційне працевлаштування; місцезнаходження – 1-й км. Хмельникого шосе, р-н «Епіцентру», с. Зарванці, вул. Одеська, 2. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з основних засобів |
ТОВ Хоум-Нет |
вища економічна освіта; досвід роботи від 3х років; знання форм та методів бухгалтерського обліку на підприємств; знання плану і кореспонденції рахунків, зокрема, з обліку основних фондів; знання порядку документального оформлення і відображення на рахунках бухгалтерського обліку оцінки амортизації, відновлення і вибуття основних засобів; досвідчений користувач MS Office, 1С УТП . |
|
цікава робота в компанії, що стрімко розвивається; молодий та енергійний колектив; лояльне керівництво; нормований графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець із супроводу продажів |
Агріі Україна |
досвід роботи фахівцем з супроводу продажів, логістом або бухгалтером від 2-х років; знання порядку документального оформлення при продажі та відвантаженні товару клієнтам; знання правил ведення бухгалтерського обліку; володіння правилами ведення документообігу; наявність аналітичного мислення, уважність до деталей; гарні комунікативні навички та високі стандарти ділового спілкування; впевнений користувач ПК; вільне користування 1С8 Торгівля та склад. |
обробка заявок на продукцію прийом, узгодження, коригування, проведення документів в 1С; прийом і контроль первинної документації по відповідним ділянкам бухгалтерського обліку, підготовка їх до обробки; звірки взаєморозрахунків з контрагентами, інформування щодо протермінованої дебіторської заборгованості; формування та контроль виписки супроводжуючих документів, та виконання всіх договірних умов; відслідковування руху товару, участь у інвентаризації складів, тощо. |
робота в дружній команді професіоналів і підтримка; офіційна оплата праці та працевлаштування з дотримання всіх гарантій КзПП України; можливість особистого та професійного росту; медичне страхування та страхування життя за рахунок Компанії після проходження випробувального терміну; оплачувані лікарняні; оплачувана відпустка 24 дні на рік; робота з командою, де чують та поважають твою думку; колектив, який вміє не лише ефективно працювати, а й драйвово відпочивати. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Комерційний менеджер із заготівлі с/г продукції |
Агропросперис |
досвід роботи від 3 років в закупівлі та заготівлі с/г продукції; напрацьована база клієнтів по регіону; готовність працювати не в офісі; виконання плану закупівлі по регіону. |
заготівля с/г продукції на елеваторах Групи Агропросперіс; моніторинг ринку елеваторів / зберігання в регіоні; збільшення бази с/г виробників; знання і моніторинг цін основних трейдерів; робота з поклажодавцями (с/г виробники, трейдера); виявлення потреб с/г виробників; планування роботи елеватора з поклажодавцями (приймання, відвантаження, перевалка і тд); внесення пропозицій щодо оптимізації процесів; організація закупівлі сільгосппродукції зернових і олійних по регіону; ведення переговорів з товаровиробником і кінцевим покупцем / трейдером сільгосппродукції. |
оклад + щоквартальний бонус; мобільний зв’язок, ноутбук; медичне страхування на добровільній основі; корпоративне навчання, участь в корпоративних заходах. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Аналітик |
Датагруп |
вища технічна або економічна освіта; обов’язковий досвід на аналогічній посаді; обов’язково досвідчений користувач пакету MS Office (особливо Excel — зведення таблиць, візуалізація даних, робота з формулами); вміння звітувати; готовність працювати в активному режимі; уважність під час виконання монотонної роботи; впевненість у своїх рішеннях і готовність їх аргументувати; уважність, ініціативність та прагнення до розвитку; емоційна врівноваженість та стійкість до стресових ситуацій. |
забезпечення аналітичної підтримки та супровід роботи проєктів; ведення статистичних даних; формування операційних звітів; зведення заробітної плати; контроль за дотримання показників проєктів; узгодження, контроль та виставлення рахунків контрагентам. |
зручний сучасний офіс; конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування з дотримання КЗпП України; оплачувана відпустка 24 дні та лікарняний; стабільний графік: 9.00−18.00 з Пн по Пт; безкоштовне медичне страхування; цікаві проєкти, молодий активний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Мерчендайзер |
Партнер-ДК |
досвід прямих продажів вітається; наявність водійських прав і стажу водіння 2 роки; бажання працювати на результат; вміння вести переговори; пунктуальність і відповідальність; бажання розвиватися в сфері продажів. |
слідкувати за відображенням товарів на полицях в магазинах і супермаркетах; слідкувати за розміщенням вітрин і додаткового обладнання; розміщення POS-матеріалів (цінників, плакатів); оцінка запасів, відстеження та своєчасне поповнення залишків; заміна торгового агента (якщо ТА знаходиться у відпустці або на лікарняному). |
п'ятиденний робочий день з 8:00 до 18:00; забезпечення корпоративного мобільного зв'язку; корпоративне навчання; корпоративний автомобіль; можливості для кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |