Вакансії для студентів і випускників станом на 04.11.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по персоналу |
ТД СМК-групп |
вища освіта; досвід роботи в підборі персоналу — від 3-х років (від лінійного персоналу до ТОПів); знання програми 1С; вміння налагодити коммунікацію з керівниками підрозділів. |
пошук, підбір, адаптація та мотивація персоналу; ведення бази кандидатів; ведення управлінського обліку; участь у HR-процессах компанії. |
стабільна заробітна плата; графік роботи з 09:00 до 18:00; знижки на продукцію для працівників; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
попередній досвід з бронювання/купівлі авіапослуг буде перевагою; знання англійської мови на середньому рівні і вище; впевнений користувач ПК; уважність, відповідальність, уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання в офісі; графік роботи 3/2; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кредитний менеджер |
ПУМБ |
вища або середньо-спеціальна освіта можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання; грамотна і впевнена українська та російська мови; комунікабельність і відповідальність. |
активне залучення і консультація клієнтів Банку на торгових точках магазинів Eldorado, Comfy або Епіцентр; формування кредитного договору; інформування клієнтів Банку з усіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
офіційне працевлаштування; кар’єрне зростання і багато нового досвіду; класний і молодий колектив; корпоративи та тимбілдінги; навчання з бізнес-тренерами банку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрист, спеціаліст з тендерних закупівель |
ТОВ Стар Груп-02 |
вища юридична освіта (також бажано економічна); вміння складати договори, претензії, позови, оскарження рішень контролюючих та контролюючих органів; знання трудового та процесуального законодавства, господарського та цивільного права; знання закону про публічні закупівлі; досвід роботи з електронними торговими майданчиками в системі Prozorro; вміння ефективно працювати з великим об’ємом інформації; навики ділового спілкування та ведення переговорів, вміння проводити телефонні перемовини з замовниками; знання правил роботи з документами та основ діловодства; впевнений користувач ПК, Іnternet, MS Office, 1-С; має досвід закупівель (бажано); комунікабельність, вміння працювати в команді; бажання вчитися та самовдосконалюватися, здатність швидко навчатися; вільне володіння українською мовою, знання етики ділового спілкування. |
супровід компанії (договори з постачальниками, клієнтами, дистриб’юції, купівлі-продажу, маркетингу, оренди та інші); робота з проблемною заборгованістю (за потреби — претензії, суди); моніторинг системи Prozzoro з метою пошуку необхідних та запланованих торгів; підготовка та подання повного пакету документів для участі в тендері відповідно до законодавчих вимог; безпосередня участь у торгах, електронних аукціонах; оскарження результатів процедур закупівель; укладення договорів з замовниками; реєстраційні дії (за необхідності). |
офіційне працевлаштування; конкурентна оплата праці; 5-денний робочий тиждень з 9:00 до 18:00, вихідні: сб, нд; комп’ютер, корпоративний мобільний зв’язок; розвиток на корпоративних тренінгах, вебінарах, семінарах; робота в команді з амбіційними цілями; можливість подорожей та відпочинку в команді. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Секретар судового засідання |
Нова державна служба України (НАДС) |
освіта вища не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Право» або «Правознавство» та «Правоохоронна діяльність»; без вимог до досвіду роботи; вільне володіння державною мовою на рівні вільного володіння першого ступеня (C1) або на рівні вільного володіння другого ступеня (C2). |
здійснення судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді, оформлення заявки до РКС ГУНП України у Вінницькій області адміністрації та ВУВП № 1 про доставку до суду обвинувачених, засуджених, підготовка копій відповідних судових рішень та їх надсилання; здійснення оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду; перевірка наявності і з’ясування причини відсутності, осіб яких викликано до суду і доповідання про це головуючому судді, зазначення на повістках час перебування у суді; забезпечення фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами, робота з технічними засобами відеозапису під час проведення процесуальних дій у режимі відеоконференції та забезпечення надійного функціонування відеозапису в режимі відеоконференції на високому, якісному та належному рівні; ведення журналу (протоколу) судового засідання, робота в автоматизованій системі документообігу суду КП «Д-3», відображення у ОСК відомості про підготовчий розгляд справи, про призначення справи до розгляду, причини нерозгляду, типи нерозгляду, про виконання приводу обвинувачених, свідків чи потерпілих, а також внесення до ОСК іншу інформацію по справі, яка знаходиться на розгляді у судді; виготовлення копій судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді та здійснення оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи; здійснення заходів щодо вручення копій вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально — процесуального кодексу України; здійснення заходів щодо формування та направлення SMS-повідомлень сторонам по справах; оформлення судових справ і матеріалів, здійснення передачі справ до канцелярії суду; виконання інших доручень керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду, головуючого судді, що стосуються організації розгляду судових справ. |
посадовий оклад згідно штатного розпису; надбавка доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-менеджер |
RIA.com |
володіння російською та українською мовами; знання ПК та Інтернету на рівні впевненого користувача; схильність до роботи з людьми, комунікабельність; ініціативність, самостійність; здатність до навчання; вміння працювати в команді; організованість і здатність до планування; здатність грамотного і чіткого викладу матеріалу, як усно, так і письмово. |
розміщення та актуалізація контенту на сайті; створення перевіреного інтернету через актуалізацію контенту; можливість щодня покращувати продукт, з яким ти працюєш — команда завжди відкрита до твоїх ідей і пропозицій. |
віддалений формат роботи; «гнучкий» графік робочого дня (з 08:00, 09:00, або 10:00); 8-и годинний робочий день; навчання та професійне зростання згідно грейду. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер |
Укрпошта |
досвід роботи в підборі персоналу від 1 року; розуміння і знання методів роботи з персоналом (проведення співбесід); особисті якості: доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, прагнення до розвитку і досягнення результату, уважність. |
проведення телефонних та особистих інтерв’ю; пошук кандидатів на job сайтах та різних джерелах; закриття офісних вакансій компанії різних напрямків; участь в адаптації та супровід персоналу; відрядження до районних центрів; формування та створення внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву; підтримка сприятливої робочої атмосфери в колективі, формування і розвиток корпоративної культури. |
робота в чудовому колективі та лояльне керівництво; можливість розвиватись і реалізовувати себе; кар’єрний ріст; стабільна заробітна плата згідно КЗпП; Графік роботи: Пн-Пт з 8:30 — 17:30 год. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника, менеджер по роботі з клієнтами |
Lexstatus |
вміння досконало працювати за ПК; постійний саморозвиток; високі комунікаційні навички, нестандартний склад розуму; відповідальність, самостійність, стресостійкість; відсутність шкідливих звичок; готовність працювати на результат, заробляти, а не отримувати. |
проведення переговорів з потенційними клієнтами; ведення документообігу (реєстрація документів, договорів і т. д.); зустрічі та ведення ділової переписки з партнерами; виконання наказів і доручень керівника; підготовка звітів. |
ставка + %; офіційне працевлаштування; кар’єрне зростання: від стажера до керівника; корпоративна бібліотека для підвищення компетенцій; регулярні внутрішньокорпоративні і виїзні тренінги; комфортний офіс у центрі м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Аналітик |
Megasport |
досвід роботи на аналогічній посаді; досвід роботи з великими обсягами інформації; досконалі навики користування ПК, а саме відмінне знання програмного пакета MS Office (MS Excel-досконально!), Інтернет / електронна пошта: Internet Explorer, Opera, Outlook, The bat. |
формування оперативних і планових звітів по переміщенню товару; аналітика товарообігу; обробка статистичних даних; ведення супровідного документообігу; розробка нових форм звітності. |
цікава робота в дружній команді професіоналів; можливість кар’єрного росту та професійного розвитку; достойна винагорода. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
Agrohills nut |
освіта вища повна (логістика, економічна); досвід роботи в логістичній / транспортній компанії; практичний досвід в сфері організації міжнародних перевезень; досвід ведення переговорів; знання основ правил міжнародних перевезень вантажів; досвід роботи з транспортними сайтами (Lardi-trans.com та della.ua). |
організація і координування міжнародних та внутрішніх перевезень вантажів наземним транспортом; моніторинг і аналіз ринку, робота з існуючою клієнтською базою; переговори з контрагентами, обговорення умов, термінів і вартості доставки вантажів; робота з договорами. |
оформлення трудових відносин згідно КЗпП України; своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: Пн. — Пт. з 8:00 до 17:00 (за необхідністю вихід у суботу). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Аналітик |
Датагруп |
вища технічна або економічна освіта; обов’язковий досвід на аналогічній посаді; обов’язково досвідчений користувач пакету MS Office (особливо Excel — зведення таблиць, візуалізація даних, робота з формулами); вміння звітувати; готовність працювати в активному режимі; уважність під час виконання монотонної роботи; впевненість у своїх рішеннях і готовність їх аргументувати; уважність, ініціативність та прагнення до розвитку; емоційна врівноваженість та стійкість до стресових ситуацій. |
забезпечення аналітичної підтримки та супровід роботи проєктів; ведення статистичних даних; формування операційних звітів; зведення заробітної плати; контроль за дотримання показників проєктів; узгодження, контроль та виставлення рахунків контрагентам. |
зручний сучасний офіс; конкурентна заробітна платна; офіційне працевлаштування з дотримання КЗпП України; оплачувана відпустка 24 дні та лікарняний; стабільний графік: 9−18 з Пн по Пт; безкоштовне медичне страхування; цікаві проєкти, молодий активний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-касир |
ТОВ Юдар-М |
досвід роботи від 2 років; вища освіта; самоорганізація; відповідальність; уважність; вміння працювати з великими об’ємами інформації; вміння приймати самостійно відповідальне рішення в рамках своєї компетенції. |
здійснення грошових переказів; ведення касової документації; касова звітність; прийом та видача готівки; ведення звітності по взаєморозрахунках; вміння оформити приходні та розхідні накладні; обробка приходних та розхідних касових ордерів; робота з 1С8, «Клієнт-банк». |
графік роботи 5/2 з 10:00 по 19:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер по заробітній платі |
ФОП Їжаковський О.Л. |
вища економічна освіта; досвід роботи від 2 років (нарахування з/п+кадрова документація); знання бухгалтерського та податкового законодавства; впевнений користувач ПК; знання 1-С, Excel, Word, МЕДос.; самоорганізованість, відповідальність; чесність, уважність та порядність. |
нарахування заробітної плати, авансу відпускних, лікарняних; формування та здача звітності по ФОП; ведення кадрового обліку; підготовка співробітникам довідок про доходи; організація і вдосконалення системи обліку. |
гідна та конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; режим роботи — з 9:00 до 18:00 (сб, нд. — вих.); дружній та молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Експерт з обслуговування клієнтів |
OTP Bank |
досвід в продажах продуктів банку від 1 року; досвід здійснення усіх касових операцій банку; вміння проводити переговори з клієнтами. |
РКО фізичних та юридичних осіб; продаж банківських продуктів; обслуговування клієнтів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник юриста |
Промавтоматика Вінниця |
вища юридична освіта; грамотність; високий рівень самоорганізації; відповідальність, уважність. |
виконання доручень керівника; участь у роботі з тендерною документацією; претензійно-позовна робота; договірна робота, участь у підготовці, укладенні та контролі за виконанням договорів. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; особистісний та професійний розвиток; позитивний моральний клімат колективу; курси англійської мови; team building-и; кар’єрне зростання; харчування для співробітників; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Племінний завод Україна |
вища освіта за фахом; спеціальність — «Бухгалтер»; досвід роботи від 2 років (бажано на підприємстві сільськогосподарського напряму). |
ведення обліку ТМЦ, звірка з контрагентами; облік ПДВ, реєстрація податкових накладних; нарахування заробітної плати, звіти в фонди; робота в програмах 1С Підприємство 7.7, Медок, Eхсеl та інші. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: з понеділка по п’ятницю (9:00−18:00), субота і неділя — вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Перчатка-центр |
вік від 20 до 45 років; вміння швидко навчатися в процесі роботи; володіння ПК, пакет програм 1С, M.E.Doc, Вчасно, Клієнт-Банк; Word, Excel. |
ведення ФОП на єдиному податку; робота з клієнт-банком; облік первинної документації (прибуткові накладні, видаткові накладні); ведення внутрішнього документообігу та контроль за своєчасним отриманням первинних документів; завантаження, перевірка та реєстрація в M.E.Doc вихідних податкових накладних; списання канцелярських та господарських товарів; підготовка даних для формування звітності по ФОП. |
своєчасна виплата заробітної плати; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; повний робочий день ПН — ПТ з 9:00 до 17:00, 1 година обідньої перерви. Одна робоча субота в місяць з 9:00 до 14:00; регулярні тімбілдінги та корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
ЕкоДім |
досвід роботи контент-менеджером більше року; знання ПК, перевірка тексту на унікальність; грамотність, креативність, стиль та лаконічність; навики обробки фото-контенту в Photoshop (буде перевагою). |
робота в SMM, підготовка постів і їх розміщення, робота з фотоматеріалом; створення контенту для лендінгів, постів; складання контент-плану і його виконання; підбір фото, відеоконтенту для публікацій, постановка ТЗ; розміщення фотоконтенту, статтейних матеріалів, наповнення текстових блоків. |
робота у стабільній компанії з командою професіоналів; конкурентний рівень заробітної плати та своєчасна виплата; комфортні умови для роботи; графік — повний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (B2B) |
ТОВ Хаскі Аутсорсинг |
досвід у продажах В2В або велике бажання і готовність вчитися; комунікабельність, активність і націленість на результат. |
пошук потенційних клієнтів; холодні дзвінки представникам бізнесу, в тому числі директорам і власникам. проведення ділових зустрічей, ведення переговорів, укладання договорів. |
авторська програма навчання (для різного рівня, від новачків до просунутих менеджерів); графік: Пн-Пт 9:00 -18:00; оплачувана відпустка та лікарняний; оплачуваний спортзал; тренінги з залученням зовнішніх спікерів; подорожі за виконання плану. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець із супроводу продажів |
Агріі Україна |
досвід роботи фахівцем з супроводу продажів, логістом або бухгалтером від 2-х років; знання порядку документального оформлення при продажі та відвантаженні товару клієнтам; знання правил ведення бухгалтерського обліку; володіння правилами ведення документообігу; наявність аналітичного мислення, уважність до деталей; гарні комунікативні навички та високі стандарти ділового спілкування; впевнений користувач ПК; вільне користування 1С8 Торгівля та склад. |
обробка заявок на продукцію прийом, узгодження, коригування, проведення документів в 1С; прийом і контроль первинної документації по відповідним ділянкам бухгалтерського обліку, підготовка їх до обробки; звірки взаєморозрахунків з контрагентами, інформування щодо протермінованої дебіторської заборгованості; формування та контроль виписки супроводжуючих документів, та виконання всіх договірних умов; відслідковування руху товару, участь у інвентаризації складів, тощо. |
робота в дружній команді професіоналів і підтримка; офіційна оплата праці та працевлаштування з дотримання всіх гарантій КзПП України; можливість особистого та професійного росту; медичне страхування та страхування життя за рахунок Компанії після проходження випробувального терміну; оплачувані лікарняні; оплачувана відпустка 24 дні на рік; робота з командою, де чують та поважають твою думку; колектив, який вміє не лише ефективно працювати, а й драйвово відпочивати. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог |
Медичний центр Салютем |
досвід роботи маркетологом, SMM-менеджером від 2-х років; практичний досвід просування брендів в соц. мережах; вміння створювати якісний текстовий, фото, відеоконтент; вміння працювати в Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads; розуміння принципів seo, контекстної, таргетованої реклами; автономність, ініціативність, креативність, аналітичний склад розуму. |
комплексний маркетинговий супровід проєкту; участь у розробці маркетингової стратегії та концепцій проєкту; ведення соціальних сторінок компанії (Facebook, Instagram); створення текстового та відео контенту; самостійн або через підрядників налаштування та ведення каналів діджитал і офлайн просування; робота над впровадженням та організацією нових акцій; indoor,outdoor реклама; організація PR-заходів. |
зручний графік роботи; конкурентна заробітна плата; цікаві завдання в проєкті; корпоративні заходи та подорожі; комфортне робоче місце у сучасному МЦ; офіційне працевлаштування; соціальний пакет державних гарантій. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Головний бухгалтер |
ТОВ Агро-Віннер |
вища освіта (бухгалтерський облік, фінанси); досвід роботи на аналогічній посаді бажаний від 2 років; досвідчений користувач ПК та орг.техніки (1С8, УТП, 1-С, клієнт-банк, Word, Exel, месенджери, ел.пошта); українська та російська — вільно; високі лідерські та організаторські здібності, комунікабельність, відповідальність. |
ведення бухгалтерського і податкового обліку в повному обсязі (загальна система оподаткування); якісне та своєчасне складання і здача бухгалтерської та податкової звітності, а також іншої звітності в державні органи; розподіл обов’язків у відділі, відповідальне керівництво відділом. |
офіційне працевлаштування; стабільна, ринкова заробітна плата; можливості професійного розвитку; графік: п’ятиденний робочий тиждень з 8:30 до 17:30 в офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Мерчендайзер |
IDS |
бажаний досвід роботи на посаді мерчендайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців; порядність, взаємоповага, ініціативність, ефективність, відповідальність, орієнтація на результат; бажання розвиватись у напрямку продажів; навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією; наявність діючої медичної книжки. |
відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом; викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу; управління товарним запасом в торговій точці; розміщення POS матеріалів; подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів. |
офіційне працевлаштування; гідна та стабільна заробітна плата; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії; дружний колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Мерчендайзер |
Партнер-ДК |
досвід прямих продажів вітається; наявність водійських прав і стажу водіння 2 роки; бажання працювати на результат; вміння вести переговори; пунктуальність і відповідальність; бажання розвиватися в сфері продажів. |
слідкувати за відображенням товарів на полицях в магазинах і супермаркетах; слідкувати за розміщенням вітрин і додаткового обладнання; розміщення POS-матеріалів (цінників, плакатів); оцінка запасів, відстеження та своєчасне поповнення залишків; заміна торгового агента (якщо ТА знаходиться у відпустці або на лікарняному). |
п’ятиденний робочий день з 8:00 до 18:00; забезпечення корпоративного мобільного зв’язку; корпоративне навчання; корпоративний автомобіль; можливості для кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |