Вакансії для студентів і випускників станом на 23.12.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Контент-менеджер |
РІА Медіа |
досвід роботи ведення сторінок в соц.мережах; навички роботи в Canva та інших редакторах; вміння писати короткі та влучні тексти, швидко шукати інформацію та аналізувати її. |
публікування постів (підготовка макетів та написання текстів до них); розміщення посилань на сайт довідки на різних ресурсах; відповіді на коментарі та звернення від користувачів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Сварог Девелопмент |
досвід на аналогічній посаді не менше 1-го року; вища освіта (бух.облік, економіст); знання бух.обліку, податкового обліку; володіння практичним досвідом роботи в 1С 8.3, впевнений користувач Word, Exсel; уміння і бажання працювати в команді. |
огляд первинних документів та їх визнання в системі бухгалтерського обліку; проведення звірок з контрагентами; контроль за своєчасністю подання податкової звітності та сплати відповідних платежів до бюджету. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Технолог харчової промисловості |
Грош |
освіта в сфері харчової промисловості буде перевагою; досвідчений користувач ПК (MS Office, Internet, електронна пошта); уміння аналізувати і використовувати аналітичні дані; досвід управління персоналом; комунікабельність, ініціативність, націленість на результат. |
удосконалення існуючої та впровадження нової продукції; розробка технологічних і калькуляційних карт; контроль за технологічним процесом; контроль якості готової продукції і викладки; розробка і впровадження нових рецептур. |
робота у великій компанії; гідна та стабільна оплата праці; офіційне працевлаштування; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор торгового залу |
АТБ-маркет |
ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах; наявність середньої спеціальної (торгової, економічної), незакінченої вищої або вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту); наявність успішного керівного досвіду роботи не менше 1 року в роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах; наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1С: Торгівля і склад); готовність до навчання. |
формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу); забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів Компанії; контроль і забезпечення збереження ТМЦ. |
стабільна та своєчасна оплата; безкоштовне навчання; можливість роботи поруч з будинком; дотримання трудового законодавства; кар'єра в команді Лідера. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Регіональний менеджер з продажу (B2B-напрямок) |
Lugera Ukraine |
досвід роботи в В2В продажах щонайменше 2 роки (FMCG сектор, або напрямок пакування); комунікабельність та клієнтоорієнтованість; розвинуті навички проведення переговорів; самостійність та цілеспрямованість; високий рівень знання англійської мови; водійське посвідчення та готовність до відряджень (20/80). |
пошук та залучення нових клієнтів (напрямок B2B); підтримка співпраці з існуючими замовниками, продаж продукції та обладнання для пакування; розвиток та зміцнення позицій компанії в своєму сегменті ринку; ведення корпоративної звітності. |
цікава робота в провідній міжнародній компанії; офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; службове авто; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник проєктів розвитку кредитування б/у авто в регіоні |
OTP Bank |
досвід в продажах продуктів банку від 2 років; вміння проводити переговори з клієнтами; вміння працювати в команді; постійне навчання новому; вміння брати на себе відповідальність; вміння розуміти людей. |
ведення перегорів і залучення нових партнерів; організація побудови і підтримки партнерських взаємин з автосалонами, майданчиками з продажів б/в авто та відділеннями роздрібного бізнесу; виконання планових показників з продажу. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Копірайтер |
РІА Медіа |
досвід написання текстів для цільових сторінок, сайтів, заточених для конверсій; досвід написання контенту для реклами в соціальних мережах (Facebook/Instagram); досвід SEO копірайтингу; відмінне знання української / російської мови; досвід роботи від одного року (написання текстів з нуля). |
копірайтинг і переписування статей; написання контенту для цільових сторінок, веб-сайтів; досвід написання рекламних текстів, текстів-магнітів, постів в соціальних мережах, новин на сайтах; взаємодія з командою. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інтернет-маркетолог (Хмельницький) |
Pollardi Fashion Group |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років; знання англійської мови (бажано); досвід налаштування та ведення контекстної та таргетованої реклами, розуміння трендів SMM та контент-маркетингу + загальне розуміння SEO; знання інструментів аналітики Google Analytics, Яндекс Метрика, Google Ads; знання принципів роботи Performance-маркетингу та метрик вимірювання ефективності реклами; любов до цифр та маркетингу; креативність, самоорганізованість, почуття відповідальності за кінцевий результат, комунікабельність, ініціативність; стресостійкість та готовність працювати в режимі багатозадачності. |
реалізація ефективної інтернет-маркетингової стратегії розвитку бренду; формування позиціонування бренду компанії в інтернет просторі; ведення та просування сторінок соц. мереж — Facebook, Pinterest, Instagram/ аналітика ефективності; виконання плану по якісним лідам, підрахунок конверсії, вартості ліда і окупності реклами, планування бюджетів; формування завдань підрядникам; розміщення компанії та брендів компанії на тематичних сайтах, пабліках та оновлення інформації; аналітика ефективності тематичних сайтів, пабліків та контроль правильності їх роботи; написання текстового контенту для сайтів; формування текстів для viber та смс-розсилань; формування акційних повідомлень та пошук візуальної частини; контроль технічної справності сайтів, перевірка їх роботи; координація запуску рекламних кампаній; робота з маркетинговою воронкою; аналіз ключових показників ефективності реалізації digital-стратегії і формування плану роботи по всіх каналах і інструментах; аналіз ефективності сайтів за допомогою Google Analytics, формування рекомендацій підрядникам. |
робота у м. Хмельницькому; свобода творчості і цікаві завдання; навчання і розвиток; комфортний офіс і зручне розташування компанії; амбітна команда однодумців; заробітна плата: ставка+KPI. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-економіст |
Максiма |
досвід роботи хоча б в якійсь із сфер: послуги, СГ, будівельно-ремонтні, транспортні, послуги, виробництво, будівництво. |
ведення документообігів (первинні документи, заключення договорів, оприбуткування товару); надання рахунків контрагентам; контроль взаєморозрахунків між покупцями і постачальниками; формування та здача податкової звітності; підготовка тендерної документації, комерційних договорів; володіння спеціалізованими програмами (1С, Клієнт Банк, Medok) |
графік роботи з 9:00 до 18:00; можливо не повний робочий день; оплачувані лікарняні, відпустки; службовий телефон. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Баядера Логистик |
вища, середня спеціальна економічна/бухгалтерська освіта; досвід роботи на аналогічній посаді в торговій компанії не менше 1 року; знання, досвід роботи з первинною документацією, з великою кількістю контрагентів; знання, досвід ведення бухгалтерського обліку банку, документообігу банку; знання програмного продукту 1С, впевнена команда Excel, Word; відповідальність, комунікабельність, готовність працювати з великим обсягом документів. |
облік банку, клієнт-банк, первинні документи; контроль за своєчасним і правильним відображенням на бухгалтерських рахунках операцій, пов'язаних з переміщенням безготівкового розрахунку ДС; підготовка щомісячних звітів; участь у щомісячній інвентаризації. |
офіційне працевлаштування; стабільна робота у великій компанії; гідна, своєчасна оплата праці; дружня, професійна команда; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Молодший системний адміністратор |
Медичний центр Салютем |
досвід в обслуговуванні комп’ютерної та офісної техніки і розуміє принцип її роботи; базові навички налаштування мереж; бажання навчатись та ділитись своїм досвідом з іншими; вища технічна освіта; знання архітектури ПК; володіння основами радіомонтажу (не обов’язкова вимога, але буде додатковим плюсом). |
обслуговування офісної та комп’ютерної техніки, локальної мережі, систем відеонагляду, ІР-телефонії, серверів, організації інформаційної безпеки, автоматизації бізнес-процесів та ін.; обслуговування програмного забезпечення; прокладка комунікаційних ліній; взаємодія з сервісними компаніями, постачальниками програмного забезпечення та комплектуючих до офісної і комп’ютерної техніки. |
цікава робота у професійному колективі; навчання та можливість професійного розвитку; офіційне працевлаштування; відпустка 24 календарні дні; пакет соціальних гарантій та медичного обслуговування у приватному центрі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Супервайзер торгових представників |
ЕкоДім |
|
забезпечення контролю і навчання торгових представників по ввіреній території; постановка цілей команді місячних, тижневих, щоденних, моніторинг і контроль їх виконання; виконання плану продажів; забезпечення контролю та аналізу дебіторської заборгованості; супровід ключових клієнтів на території; аналіз роботи конкурентів; розвиток території, збільшення обсягу продажів; забезпечення персоналу актуальною інформацією по товару, бонусах, умовах роботи; забезпечення виконання стандартів компанії. |
графік роботи: пн-пт, 8.30−18.00; конкурентний та стабільний рівень заробітної плати; навчання персоналу (тренінги, семінари); можливість професійного, кар'єрного і фінансового зростання; робота в компанії однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
Кондитер-С |
досконале знання комп. програм: 1C, Word, Excel, Mapex; знання території м.Вінниця і Вінницька область; досвід роботи з офісними та логістичними програмами; знання складських і транспортних процесів. |
|
соціальна захищеність; офіційне працевлаштування; просторий та затишний офіс; своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кредитний менеджер |
OTP Bank |
|
робота з клієнтами та продавцями в магазинах Ельдорадо або КОМФІ; консультація клієнтів по умовах придбання товарів в кредит і підвищувати свої вміння в продажах, продаж кредитних карток; оформлення заявок в програмах Банку, підпис кредитних договорів; допомога клієнтам після оформлення кредиту по різних питаннях. |
робота максимально близько до міста проживання; стабільний щомісячний дохід ставка+бонуси, з виплатою 2 рази на місяць та без затримок; гнучкий графік, 4/2 або 5/2, з плаваючими вихідними; офіційне працевлаштування по трудовій книжці, оплачувана відпустка та лікарняний; нові та цікаві знайомства; робота в молодіжній команді. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Касир відділення банку |
ТОВ АВ металл групп |
освіта — вища, професійно-технічна або повна середня; бажаний досвід роботи касиром банку; бажання працювати з клієнтами у відділенні; чесність, уважність, акуратність, відповідальність. |
прийом платежів; проведення валютно-обмінних операцій; оформлення касових і банківських документів; забезпечення якісної обробки, формування і упаковка грошових білетів, монет і валютних цінностей; здійснення грошових переказів. |
можливість отримати свій перший досвід роботи; кар'єрне та професійне зростання; потужна система розвитку персоналу — (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA); офіційне працевлаштування з першого робочого дня; «біла» заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу, рекрутер |
ТОВ Автострада |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років (обов’язково); досвід підбору персоналу виробничих, будівельних компаній різних рівнів; знання КЗпП, основ кадрового обліку, психології та управління персоналом; вища освіта. |
виконання роботи із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства; розробка перспективних і річних планів по кадровому резерві комплектування підприємства персоналом з урахуванням перспектив його розвитку; вирішення питань найму, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки і правильність використання у підрозділах підприємства. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень з можливістю повної та часткової зайнятості; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний економіст відділення банку |
Ощадбанк |
вища економічна освіта (перевага — банківська освіта); досвід роботи в банку на аналогічній посаді від 1 року; вміння продавати банківські продукти; досвід роботи з клієнтами — фізичними та юридичними особами; комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, чесність, клієнтоорієнтованість. |
залучення клієнтів; продаж банківських продуктів та послуг; консультація та обслуговування клієнтів; операційне супроводження клієнтів; звітність керівництву. |
кар’єрне та професійне зростання; потужна система розвитку персоналу — (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA); офіційне працевлаштування з першого робочого дня; «біла» заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з розрахунків |
ТОВ КСМ юа |
досвід роботи бухгалтером від 1-го року та аналітичний склад розуму; можливість продуктивно працювати в команді; старанність та уважність в роботі; бажання розвиватися та покращувати світ навколо; чесна, відповідальна та дисциплінована особистість; практичний досвід роботи з 1С 8.3 та впевнений користувач ПК. |
ведення собівартості товарів; нарахуванням заробітної плати, відпускних та лікарняних; звітність ПДФО та ЄСВ; робота з ФОП. |
оплата праці на випробувальному терміні; конкурентний рівень заробітної плати; офіційне працевлаштування; максимальна допомога та сприяння в роботі; цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися; перспектива кар’єрного росту та рівня доходу в амбіційному бізнес-проєкті; регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує 50% вартості за навчання); оплачувана відпустка та лікарняні; усе необхідне для комфортної і зручної роботи (ноутбук, навушники, чай, кава, печиво); корпоративні заходи та подорожі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Керівник віддаленого складу |
ТОВ Житомирский мясокомбинат |
досвід роботи в логістиці (склад, транспорт), або досвід в продажах (регіональний/територіальний менеджер); знання програми Excel; 1C; бажано наявність автомобіля. |
управління товарними запасами: підготовка та розрахунок, враховуючи план продажів, план залишків готової продукції; контроль термінів придатності продукції на складах, умов складського зберігання; проведення вибіркової інвентаризації залишків на складах; контроль авто транспорту партнерів на дотримання регламенту «холодного ланцюга»; участь в розробці маршрутів доставки продукції, враховуючи плани розвитку території. |
гідна заробітна плата; офіційне працевлаштування, соціальний пакет; відрядження 40% робочого часу; мобільний зв’язок; амортизація авто, ГСМ. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Начальник кадрового відділу |
ТОВ Автострада |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років (обов'язково); досвід роботи з кадровим документообігом виробничих, будівельних компаній різних рівнів; досвід роботи керівником відділу кадрового адміністрування; досконале знання КЗпП, основ кадрового обліку. |
організація роботи відділу кадрового адміністрування; робота по оформленню працівників потрібних професій, спеціальностей і кваліфікацій згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства; проведення прийняття, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки у підрозділах підприємства; ведення звітності відділу відповідно до норм законодавства. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Керівник відділу переміщення товарів |
Аврора |
досвід роботи в сфері складської логістики буде конкурентною перевагою; досвід управління командою від 1 року; досвід оптимізації бізнес процесів, регламентації діяльності, розробки та управління по KPI; висока відповідальність і націленість на результат; розвинені лідерські якості, вміння вибудовувати ефективну команду; уміння працювати в режимі багатозадачності, високий рівень самоорганізації; стратегічне мислення; лояльність. |
завантаження/розвантаження матеріальних цінностей; прийом переміщень зі складів; відправка переміщень на торгові точки; видача переміщень на склади; прийом повернень з торгових точок; навички роботи з MS Office, GMS, Google таблиці; комунікація з торговими точками. |
можливість стати частиною команди, яка постійно росте та розвивається; можливість швидко та ефективно рости як професіонал; комфортний інноваційний і сучасний Розподільчий Центр; внутрішні програми корпоративного центру навчання та часткова фінансова допомога на отримання освіти в престижних бізнес-школах та у відомих тренерів. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Економіст відділення банку |
Аккордбанк |
вища освіта; досвід роботи економістом в Банку від 1 року; знання ПК та оргтехніки; наявність особистих якостей, як: комунікабельність, уважність, пунктуальність, допитливість, вміння працювати в команді; знання стандартів продажів. |
залучення фізичних та юридичних осіб для обслуговування; активні продажі банківських продуктів клієнтам; здійснення розрахунково-касового обслуговування фізичних та юридичних осіб; обслуговування переказів в національній та іноземній валюті з дотриманням вимог валютного законодавства; здійснення фінансового моніторингу клієнтів; проведення фінансових операцій клієнтів відповідно до законодавства України та нормативних актів НБУ; ведення регістрів бухгалтерського обліку відповідно до вимог НБУ; складання фінансової та статистичної звітності; формування клієнтської бази відділення; дотримання високих стандартів обслуговування клієнтів. |
гідний рівень оплати праці (оклад + щомісячна премія від виконання плану+ бонуси за продажі продуктів банку+ щоквартальна премія); можливість кар’єрного росту та професійного розвитку; робочий день з 9:00 до 18:00, вихідні: Сб та Нд. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Офіс-менеджер-рекрутер |
МегаСмак |
освіта: базова вища або середня спеціальна; досконале знання офісних програм «Microsoft» (Word, Excel тощо); швидкість набору тексту; вміння організувати свій робочий час та безперебійну роботу життєдіяльності офісу; вміння організувати прийом відвідувачів. |
забезпечення життєдіяльності офісу; опрацювання договорів, оформлення додатків до договорів; відповідь на телефонні дзвінки; розміщення оголошень про вільні вакансії; участь у проведенні свят; виконання доручень HR-менеджера; виконання щоденних звітів. |
графік роботи - Пн-Пт з 9:00 до 18:00. Вихідні: Сб, Нд. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Оператор 1С |
Беліф |
впевнений користувач 1С8, Excel, ЕДІ; має досвід роботи на аналогічних посадах; комунікабельний, відповідальний, багатофункціональний і уважний. |
оперативне і коректне внесення інформації в базу 1С8; контроль правильності проведення документів іншими користувачами; формування звітів; робота в програмах електронного обігу ЕДІ та Comarch. |
робота в надійній стабільній компанії; своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 18:00; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням |