Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Бухгалтер

ТОВ Консалтинг Корект

освіта за спеціальністю «Облік та аудит»;

високі компетенції щодо податкового та бухгалтерського обліку в різних галузях економіки, таких як: оптова торгівля, сільське господарство, виробництво;

реальне вміння працювати в режимі багатозадачності;

стресостійкість;

досвід роботи бухгалтером від 2-х років.

забезпечення документообігу з покупцями в тісній комунікації з менеджерами з продажу;

документальне оформлення тендерних процедур;

внесення в бухгалтерські програми первинних документів;

ведення ФОП на єдиному податку;

ПДВ (реєстрація податкових накладних);

деяка статистична звітність;

можливо організація роботи та контроль помічника.

комфортний офіс;

молодий, дружній колектив;

всі соціальні гарантії згідно КЗпП України;

гнучкий графік за необхідності, п’ятиденний робочий тиждень;

корпоративне навчання;

індивідуальне навантаження з пропорційною оплатою;

реальна можливість кар’єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор на ресепшн

SmartApart

знання розмовної англійської мови є обов’язковим;

вища освіта;

хороші навички ПК;

відповідальність;

зв’язок;

приємний зовнішній вигляд;

грамотна мова.

 

позмінний графік роботи ½;

офіційне працевлаштування;

чудова команда.

Відправити резюме можна за посиланням.

PR-менеджер

BillTech

досвід в PR, вміння аналізувати ринок, конкурентів та можливостей для розвитку та просування продукту;

базове розуміння крипти та крипто ринку (буде перевагою);

досвід реалізації рекламних кампаній;

досвід роботи з Google ADS (буде перевагою);

English B1 і вище — обов’язково.

пошук та аналіз інфлюенсерів (Youtube, Instagram, Twitter);

пошук та аналіз рекламних порталів, площадок, місць під банери та івенти;

ведення переговорів, виставлення чітких умов та закріплення умов договором.

цікава робота в міжнародному проєкті;

графік роботи з 10:00 до 19:00, вихідні Сб-Нд;

стабільну та своєчасну оплату праці;

сучасний офіс з зонами відпочинку та техніку Apple;

безкоштовне повноцінне 2-х разове харчування в офісі;

безкоштовне відвідування спортзалу;

безкоштовні курси англійської мови;

безкоштовний корпоративний лікар;

компенсація навчання та конференцій.

Відправити резюме можна за посиланням.

Диспетчер-логіст

ТОВ Кеарфілд

 

створення і ведення графіків по переміщенню сільськогосподарської техніки з фіксацією продуктивності;

інформування клієнтів і менеджерів про всі робочі процеси, від виїзду техніки на господарство, до закінчення робіт;

контроль виїзду та приїзду техніки до клієнта (підписання акту про виїзд техніки, контроль переїзду техніки по GPS трекеру, супровід механізаторів по мобільному зв’язку);

вирішення питання механізаторів на господарстві (поселення, харчування, організаційні питання по виробничому процесу);

перевірка шляхових листів (щоденна обробка групи «Viber» по використанню техніки на господарстві);

здійснення звірки з клієнтом про об'єми виконаних робіт (по шляховим листам, GPS трекерам, тощо);

внесення даних в 1С-8,3;

внесення даних в «Бітрікс24»;

своєчасне та якісне надавання звітів (Excel);

виконання інших доручень керівництва та завдання протягом дня.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

Smilefood

бажання працювати в дружній команді;

вміння готувати смачно і з душею;

швидкість і точність приготування;

готовність до високих показників роботи.

дотримання графіка робочих змін;

дотримання суворого погодинного робочого графіка;

робота над технічними картками.

 

навчальна програма для всіх співробітників нашої компанії;

можливість стати професіоналом;

кар’єрне зростання;

стабільна заробітна плата (без затримок), бонусна система;

корпоративні заходи для всіх співробітників компанії;

мотиваційні програми;

гнучкий графік робочого часу;

дружня команда;

дворазове харчування;

система знижок для персоналу;

виплата заробітної плати двічі на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фінансовий консультант у відділ продажу

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання);

грамотна і впевнена українська та російська мови;

бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері.

спілкування з клієнтами в телефонному режимі;

презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит);

призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку.

офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга);

біла заробітна платня (ставка + бонус);

гнучкий графік роботи, повний робочий день;

оплачуване навчання та підтримка наставника;

кар'єрний ріст (100% керівників в цьому відділі починали з позиції фінансового консультанта);

можливість працювати віддалено;

дружній колектив;

цікаві задачі та можливості розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кошторисник

ТОВ Юкрейн Девелопмент Індастрі

вища економічна/ будівельна освіта, розглянемо кандидата студента;

впевнене володіння ПК, АВК 5;

досвід роботи в будівництві;

навички читання креслень, знання етапів будівництва;

знання порядку розроблення та оформлення проєктно-кошторисної та технічної документації;

організованість, відповідальність, аналітичний склад мислення.

складання кошторисної документації на будівельні роботи;

ведення перемовин з підрядником щодо кошторисів, розцінок, норм витрат;

підготовка проєктно-кошторисної документації;

попередній прорахунок об’ємів робіт та матеріалів по кресленням;

розуміння ціноутворення будівельних робіт;

фактичний замір і підрахунок об’ємів робіт та матеріалів виконаних робіт;

ведення накопичувальних таблиць, звітність.

офіційне працевлаштування;

робота в команді з перспективою професійного росту та самореалізації;

повна зайнятість, цікаві потужні проєкти;

конкурентна заробітна плата, регулярні перегляди в залежності від виконаних обов’язків;

сучасний офіс  м.Вінниця, вул.Юності 18, S)mall;

графік: 8:00−17:00 Пн- Пт.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець з операційно-касового обслуговування клієнтів

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

вища освіта за економічним напрямом;

досвід роботи від 1 року у банку;

знання нормативних документів НБУ та знання операційних банківських програм;

досвід операційно-касового обслуговування фізичних та юридичних осіб обов’язковий.

здійснення супроводу продажів;

відкриття та обслуговування рахунків фізичних та юридичних осіб, проведення платіжних доручень, чеків;

прийом та відправка грошових переказів;

покупка, продаж, конвертація валюти;

оформлення розрахункових документів;

ведення касової звітності;

зведення касових документів і документів дня;

продаж банківських продуктів.

робота в міжнародній фінансовій організації (BNP Paribas Group — один з найуспішніших та найбільших світових банків);

офіційне працевлаштування;

медичне страхування та страхування життя;

25 календарних днів відпустки;

щомісячний бонус за результатами роботи;

доступ до програм навчання та тренінгів;

широкі можливості міжнародної мобільності.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

ТД Укрсервис

досвід роботи в сфері продажів;

уміння швидко орієнтуватися в технічних характеристиках товару;

ПК — впевнений користувач (Word, Excel);

уміння презентувати продукцію;

розуміння первинних бухгалтерських документів (рахунок, видаткова накладна, податкова накладна);

хороші комунікативні навички, активність, вміння працювати в команді, поставлена ​​мова і дикція.

робота з клієнтами безпосередньо в сервісному центрі (консультація по асортименту, цінам, технічними характеристикам, оформлення документів при продажу);

робота з базою контрагентів, підтримання зв’язку з закріпленими клієнтами;

контроль відвантаження та дебіторської заборгованості.

оплата праці: на ВТ 12 тис грн., після ВТ 14 тис грн. (ставка + виконання ключових показників);

професійне навчання і можливість стати експертом в складному технологічному обладнанні;

можливість розвитку професійних переговорних навичок;

оплачувана відпустка, лікарняний.

Відправити резюме можна за посиланням.

Тревел - Менеджер

Славянский тур

презентабельний зовнішній вигляд + грамотна мова;

здатність переконувати, наполегливість;

знання англійської мови (базовий рівень);

вільно користуватися обладнанням, ноутбуком, можливістю пошуку інформації в мережі.

прийом замовлень, підбір турів, бронювання;

обслуговування бази даних, обробка інформації, робота з документами;

регулярний обдзвін клієнтської бази.

можливість самостійно впливати на суму свого прибутку (% від продажів);

офіційне працевлаштування (повний соціальний пакет);

затишний офіс, кава, чай в центрі міста;

графік роботи: 5 робочих днів на тиждень і 2 вихідних;

амбітна і творча команда;

безкоштовне навчання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Контент-менеджер

Енергооблік

креативність в створенні контенту, вміння генерувати ідеї та реалізувати їх;

наявність базових знань з копірайтингу;

здатність швидко навчатись і аналізувати;

знання 1С та вміння наповнювати сайт.

виконання задач та дотриманням дедлайнів;

додавання товарів на сайт, наповнення характеристиками, фото та іншим контентом;

підтримка контенту в актуальному стані;

робота над технічним удосконаленням сайту (постановка ТЗ для 1С).

молодий колектив, що підтримає та навчить;

офіційне працевлаштування;

повний соціальний пакет;

перспективний проєкт та можливість розвитку;

можлива дистанційна робота;

графік роботи - понеділок – п’ятниця з 08:30 до 17:30;

субота та неділя — вихідний.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер із закупівель

ЕкоДім

вища освіта;

знання ПК (1С 8, Excel);

досвід роботи на аналогічній посаді є обов’язковим;

здатність опрацьовувати великий об’єм інформації;

аналітичний склад розуму, багатозадачність та розвинені комунікативні навички.

аналітика та формування оптимальних залишків на складах, формування замовлення постачальнику;

робота із запитами відділу продажів по термінах доставки та вартості товару;

пошук, аналіз, вибір постачальників;

визначення та контроль умов поставки та розрахунків;

укладення договорів та звірка взаєморозрахунків з постачальниками;

моніторинг асортименту та цін.

робота у стабільній компанії;

графік роботи: Пн-Пт, 8:30−18:00;

гідний рівень оплати праці;

можливість професійного та кар’єрного зростання;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

ТОВ АВ металл групп

досвід продажів від 2 років (бажано промислової або будівельної групи товарів);

вміння працювати з ПК, Outlook, Word, Excel, 1С;

знання методів продажів;

вміння вести переговори, працювати з запереченнями;

наявність водійських прав категорії В (перевагою буде наявність власного автомобіля);

товариськість;

самовідданість;

амбітність;

зосередження на результаті.

активні продажі (пошук і розширення клієнтської бази);

рекламна підтримка роздрібного складу;

моніторинг конкурентного середовища;

обслуговування клієнтів;

контроль і повний супровід транзакцій.

впевненість у завтрашньому дні, стабільна зарплата, яка переглядається щороку;

регулярні бонуси;

офіційна реєстрація з першого робочого дня;

24 дні відпустки, корпоративні заходи, а також оплачувані лікарняні;

дружня команда професіоналів, які завжди готові допомогти;

корпоративний мобільний зв’язок;

графік роботи Пн-Пт з 08:00 до 17:00, Сб, Нд – вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з адміністративної діяльності

ТОВ Айстра Стронг

вільний користувач ПК, Exel, Word;

вища освіта – менеджмент;

відповідальність, комунікабельність, стресостійкість та організаційні навички;

досвід роботи з людьми обов’язковий.

контроль якості прибирання на закріпленому об'єкті;

табелювання працівників складання графіків роботи підлеглих та графіків прибирання по ділянках;

видача миючих засобів, витратних матеріалів та інвентарю;

усунення в короткі терміни різних зауважень по прибиранню на об'єкті з боку замовника.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер із закупівель

Буд Енерго Сервіс

знання програми 1С;

пошук нових надійних постачальників;

здатність швидко приймати рішення та висока стресостійкість;

пріоритетність виконання задач;

знання стандартних офісних програм (MS Word, Excel);

вміння вести ефективні переговори;

здатність обробляти великі об’єми інформації;

вміння працювати в команді;

ефективна організація робочого процесу;

обізнаність в роботі логістичної системи;

знання умов постачання товарів.

організація доставок ТМЦ на підприємство;

виписка рахунків;

укладення договорів купівлі-продажу (постачання товарів, тощо);

забезпечення підприємства усіма необхідними матеріалами;

моніторинг поточної заборгованості та звірка взаєморозрахунків із контрагентами;

виписка необхідних витратних матеріалів монтажним бригадам.

робочий день з 8:30—17:30;

офіційне працевлаштування;

сучасний офіс та комфортні умови праці;

молодий та дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

ТОВ Хоум-Нет

досвід на аналогічній посаді від 2-х років;

знання трендів маркетингу;

знання інструментів роботи в соц.мережах, принципи seo-просування сайту, знання наскрізної аналітики;

досвід в організації маркетингових заходів;

вміння визначати потреби цільової аудиторії;

креативність та іноваційний підхід.

комплексна реалізація маркетингової стратегії;

пошук нових та цікавих рекламних каналів;

розробка (робота з дизайнером, організація виготовлення поліграфії, сувенірної продукції, аудіо/відео контенту, тощо) та розповсюжєення рекламної продукції;

організація та проведення маркетингових заходів;

аналіз маркетингових трендів та ринку конкурентів;

медіапланування;

організація та контроль digital-маркетингу.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

конкурентний рівень заробітної плати;

можливість навчання, професійного та кар’єрного росту;

дружній колектив та цікаві задачі;

участь в різноманітних корпоративних заходах.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ТОВ Рошен-Кондитер

знання податкового законодавства на загальній системі та єдиному податку;

відповідальність;

чесність;

вміння ефективно працювати в колективі;

порядність.

ведення касової дисципліни;

нарахування з/п та відповідні звіти;

знання 1С та клієнт-банкінг;

звірка з контрагентами.

графік роботи з 9:00 до 18:00;

вихідні: субота, неділя.

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст з тендерів

ПП Сучасні будівельні технології-12

досвід роботи з тендерною документацією та підготовки тендерів для участі у державних закупівлях;

відповідальність, стресостійкість;

комунікабельність, організованість;

здатність працювати в умовах багатозадачності.

підготовка тендерної пропозиції (документації) згідно зі правилами здійснення закупівель та вимог замовника держзакупівлях Prozorro;

розробка внутрішніх документів;

завантаження документів на електронний майданчик (сайт) для участі у закупівлі, та на переможця торгів;

пошук недоліків у пропозиціях конкурентів.

офіційне працевлаштування;

робота в офісі;

належний рівень оплати праці;

повна зайнятість;

робочий день Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, Сб-Нд вихідний.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер-аналітик бізнес-процесів

кадрова агенція Твої люди

знання процесів системи менеджменту якості, вміння розробляти системні бізнес-процеси (Visio чи інше ПО для розробки БП);

знання Excel на просунутому рівні;

досвід у бізнесі продажів від 3-х років, розуміння системних процесів продажів, в тому числі бізнес-процесів контакт-центру (продажі по телефону);

вміння збирати бізнес-вимоги, навички проєктного управління;

досвідчений користувач 1С, CRM (будь-якої);

вміння вибудовувати відносини із замовниками та колегами, чітко формулювати задачі і доносити ідеї.

розвиток повноцінного використання CRM One-Box у всіх бізнес-процесах продажів (збір бізнес-вимог, вивчення функціоналу, постановка ТЗ розробникам по допрацюванням функціоналу, навчання співробітників, контроль коректності системної роботи в CRM менеджерів з продажів, ін.);

розробка бізнес-процесів по різним напрямкам продажів, доведення даних БП співробітникам і контроль їх виконання;

участь в розвитку бізнес-процесів Відділу телефонних продажів;

формування дашбордів та звітів по ефективності бізнес-процесів для керівництва.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор готелю

готельно-ресторанний комплекс Дубовий Гай

ПК:впевнений користувач;

грамотна, ввічлива мова;

гарні комунікативні навички, активна позиція, позитивність;

відповідальність, приємна зовнішність, без шкідливих звичок;

досвід роботи у сфері готельних послуг буде перевагою;

розуміння стандартів гостинності.

бронювання номерів;

зустріч, поселення та виселення гостей, їх реєстрація;

проведення розрахунків;

консультування гостей, надання необхідної інформації.

позмінний графік роботи, ½ (разом 10 робочих змін на місяць) з 09:00 до 09:00;

навчання та підтримка;

безкоштовний обід;

можливість роботи вахтовим способом.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог-таргетолог

ФОП Мальченко Л.В.

досвід створення стратегічних кампаній та ретаргетингу в соціальних мережах та пошукових системах;

наявність футлярів;

володіння англійською мовою не нижче B2.

можливість побудови воронки і відстеження конверсії на кожному з етапів;

оцінка ефективності діяльності в соціальних мережах, визначивши цільову аудиторію;

розробка і запуск рекламних кампаній в соціальних мережах і пошукових системах;

відстежування показників кампанії та аналіз трафіку пошукових систем;

розробка креативу та дизайну для соціальних мереж;

розробка та впровадження SMM-стратегії для різних клієнтів і ринків;

відстеження тенденцій, конкурентів, нових продуктів, ситуацій і використання в контенті бренду.

графік роботи з 16:00 до 00:00;

комфортний, сучасний офіс;

привітний і доброзичливий персонал;

уроки англійської мови за рахунок компанії;

кава, чай, солодощі, в кінці робочого дня таксі за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер-логіст

ТОВ Екофікс

досвід роботи в сфері логістики/продажу;

відповідальність та чесність;

відсутність шкідливих звичок;

охайність, пунктуальність.

продаж бетону по телефону та клієнту фактично;

організація логістики на підприємстві;

підготовка первинної документації та робота в 1С.

цікава та стабільна робота в компанії, що розвивається;

своєчасна та чесна виплата заробітної плати;

чесне та справедливе керівництво;

дружній колектив.

Відправити резюме можна запосиланням

Копірайтер

РІА Медіа

досвід написання вмісту для цільових сторінок, сайтів, заточених для конверсій;

досвід написання контенту для реклами в соціальних мережах (Facebook/Instagram);

досвід SEO копірайтингу;

відмінне знання української / російської мови;

досвід роботи від 1-го року (написання текстів з нуля).

копірайтинг і переписування статей;

написання контенту для цільових сторінок, веб-сайтів;

написання рекламних текстів, текстів-магнітів, постів в соціальних мережах. мережі, новини на сайтах;

взаємодія з командою.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець відділу супроводження користувачів та ІТ-обладнання

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

вища освіта;

мінімальний попередній досвід роботи з ПК, в службах підтримки\колл центрі (бажано).

консультація, прийом, реєстрація, супровід та контроль надання доступу до інформаційних систем та систем віддаленого доступу;

консультація, прийом, реєстрація, супровід та контроль звернень користувачів по проблемах програмного забезпечення, інформаційних сервісів (помилки, збої, скарги на надані послуги) та ІТ обладнання;

супровід інцидентів в роботі програмного забезпечення;

надання інформації користувачам про нові та існуючі інформаційні сервіси;

надання документації на прохання користувачів;

своєчасне формування та надання звітності у встановленому порядку;

проведення масових інформувань користувачів у межах функціоналу підрозділу;

контроль рівня якості надаваних інформаційних сервісів в межах функціоналу підрозділу;

формування та розповсюдження інструктивних матеріалів та інформації, щодо типових рішень у межах функціоналу підрозділу;

навчання та надання консультацій персоналу інших структурних підрозділів Банку в межах функціоналу підрозділу;

навчання та надання консультацій персоналу свого структурного підрозділу за напрямком основної діяльності підрозділу;

виконання вимог із забезпечення безпеки інформації.

робота в міжнародній фінансовій організації (BNP Paribas Group — один з найуспішніших та найбільших світових банків);

офіційне працевлаштування;

медичне страхування та страхування життя;

25 календарних днів відпустки;

щорічний бонус за результатами роботи;

доступ до програм навчання та тренінгів;

широкі можливості міжнародної мобільності.

Відправити резюме можна за посиланням

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець