Вакансії для студентів і випускників станом на 12.05.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Офіс-менеджер |
ТОВ Френдт |
закінчена вища освіта за напрямком менеджмент, адміністрування, педагогічна; обов’язковий досвід роботи від 1 року, бажано аналогічний; знання та дотримання ділового етикету, правил та норм ділового спілкування; досконале знання офісних програм «Microsoft» (Word, Excel тощо), Google-інструментів, знання 1С буде перевагою (є можливість навчання); грамотне усне та письмове мовлення; ініціативність, організованість, здатність швидко навчатись новому, відповідальність, вміння легко вести комунікацію, уважність, проактивність, пунктуальність. |
зустріч відвідувачів та гостей офісу (чай, кава); ведення вхідної та вихідної кореспонденції компанії, своєчасне та якісне проведення документообігу з контрагентами; повне забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення госп. та канц. товарів, води, контроль за використанням моб. та інтернет зв’язку тощо); комунікація з працівниками компанії; робота з кур’єрськими службами; організація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелів, трансферів). |
офіційне працевлаштування, навчання, на посаді є стажування; перспектива кар’єрного росту та професійного розвитку; професійний та дружній колектив; гідна та своєчасна заробітна плата; графік роботи: понеділок-п’ятниця - з 9:00 до 18:00, субота, неділя - вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з реклами та продажу |
ФОП Ушаков П.Ю |
вік 20-35 років; освіта вища або неповна вища; знання комп’ютера: Word, Excel, пошук та розміщення інформації в інтернеті; комунікабельність, навички ділового спілкування, чітка мова; особистісні якості: уважність, точність, вдумливість, активність, чесність, самостійність, ініціативність, пунктуальність, націленість на результат, швидке навчання; вміння написання статей. |
пошук та розміщення інформації в інтернеті; пошук нових клієнтів через інтернет; прийом та обробка замовлень по телефону; розміщення товарів на сайті; проведення інвентаризації; проведення інвентаризації підтримання порядку та чистоти. |
графік роботи з 9:00 до 19:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор комп’ютерного набору |
ТОВ Ліком-Дистриб’юшн, |
досвід роботи на аналогічній посаді (бажано); вміння працювати з таблицями Excel, 1С; володіння офісною технікою; чесність, порядність, уважність, відповідальність; комунікативні навички, здатність знаходити спільну мову. |
створення замовлень та видаткових накладних; робота з первинною документацією; контроль наявності документації, перевірка коректності її оформлення; ведення ділового документообігу; підготовка звітів; взаємодія з клієнтами, контрагентами та командою продажів. |
робота в стабільній, надійній компанії; комфортні умови праці; стабільна заробітна плата, що виплачується двічі на місяць; підтримка з боку керівника; соціальні гарантії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Секретар (молочний завод) |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року; знання методів оброблення і оформлення документів, архівної справи; знання на рівні користувача програми обліку 1С-8, програми Microsoft-Office; старанність, відповідальність; ініціативність, активність; вміння працювати в команді, організованість. |
забезпечення діяльності підприємства ефективним внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв’язками; забезпечення документообігу вхідних, внутрішніх та вихідних документів; формування справи відповідно до затвердженої номенклатури (вхідна, вихідна кореспонденція, накази по основній діяльності, службові записки, договори); здійснення підготовки документів для службових відряджень; перевірка правильності оформлення підготовлених проєктів документів, що передаються директору на підпис, забезпечення якісного їх редагування; складання листів, запитів, інших документів; виконання роботи з підготовки засідань і нарад, які проводить директор; створення у програмі 1С 8.3 УВП довіреності на отримання ТМЦ. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; компенсація обідів; програми навчання; корпоративний трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрисконсульт |
Промавтоматика Вінниця |
знання податкового обліку; знання постанов, розпоряджень, нормативних та інших керівних документів з правової діяльності підприємства; знання методів ведення ділових бесід і переговорів; знання чинного законодавства, цивільного, трудового, фінансового та адміністративного права; знання порядку оформлення та укладання господарських договорів; знання вимог до адміністративних і внутрішніх документів підприємства; знання переліку відомостей, що становлять комерційну таємницю. |
надання висновків про відповідність чинному законодавству проєктів наказів, положень, розпоряджень та інших документів підприємства; участь у роботі по оформленню господарських договорів, підготовка висновків про їх юридичну спроможність; своєчасне оформлення і подання на державну реєстрацію змін до статутних документів підприємства; консультування працівників підприємства з питань чинного законодавства; підготовка обґрунтованих відповідей на претензії; ведення довідково-інформаційної роботи із законодавства і нормативних актів із застосуванням технічних засобів; облік змін чинного законодавства та інших нормативно-правових актів, що затверджуються; проведення роботи по ознайомленню посадових осіб підприємства з нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також про зміни в чинному законодавстві; сприяння оформленню документів та актів майново-правового характеру. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; особистісний та професійний розвиток; позитивний моральний клімат колективу; гарна корпоративна культура; team building-и; кар’єрне зростання; харчування для співробітників; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Начальник відділу страхування, спеціаліст зі страхування |
українська страхова компанія Княжа |
активна життєва позиція (досвід роботи від 2-х років в банківській або страховій сферах); результативний досвід в сфері страхування та активних продажів за напрямком страхування; навички ведення переговорів; цілеспрямованість, висока працездатність, орієнтація на результат, стресостійкість. |
пошук потенційних партнерів та клієнтів в регіоні; виконання плану продажів; проведення зустрічей, переговорів з клієнтами, підготовка комерційних пропозицій щодо страхування; налагодження каналів реалізації страхових продуктів; проведення переговорів з ключовими клієнтами/партнерами; укладення договорів. |
соціальні гарантії (офіційне працевлаштування, дотримання КЗпП); нормований робочий день Пн-Пт 9:00 - 18:00; додатково до заробітної плати гарантована бонусна винагорода від продажу страхових договорів; робота в зручному офісі, дружний колектив і демократична атмосфера; корпоративний мобільний зв’язок в т.ч. включення персонального номеру до корпорації компанії з компенсацією витрат по ньому; можливість професійного і кар’єрного розвитку, конкурентні та ексклюзивні страхові продукти; можливість працювати в стабільній компанії з іноземними інвестиціями; участь в тренінгах особистісного і професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер торгового залу
|
ФОП Бетлинский О.Е. |
відповідальність; комунікабельність; |
виконання плану продажу та дотримання конкретних вимог розпорядку роботи магазину та внутрішніх правил. |
зручне робоче місце з усіма можливостями розвитку та заробітку з офіційним оформленням. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Web-аналітик |
медіа-корпорація РІА |
досвід роботи з Google Sheets; досвідроботиз Google Analytics; досвідроботиз Google Tag Manager; досвідроботиз Google Search Sonsole; базові знання SEO. |
налаштування аналітики для Automoto.ua та інших продуктів компанії; проведення А/Б тестів; підготовка аналітичних звітів; відслідковування маркетингових показників (ROMI); збір та аналіз даних в Google Sheets. |
робота 5 днів в тиждень з 9:00 до 16:00 (або 6 годин); можливість професійного росту та заробітної плати; молодий, веселий та дружній колектив, який завжди готовий прийти на допомогу та поділитися досвідом; відвідування тематичних заходів, навчання та тренінги за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR |
організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми; здібності до навчання, цілеспрямованість, ініціативність, висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 9:00 до 18:00, Сб-Нд - вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ТОВ Агро ВІЗ |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді у агрокомпанії (менеджер з продажу ЗЗР, регіональний представник, торговий представник); досвід у продажах, розуміння технологій продажів; вміння аргументувати / переконувати / продавати; водійський стаж; наявність комунікативних навичок, енергійність, активність, ініціативність, наполегливість. |
проведення переговорів з клієнтами, продаж ЗЗР та створення попиту на продукцію; розвиток та підтримка клієнтської бази на закріпленій території; співпраця з дистриб’юторами та кінцевими споживачами; проведення переговорів з клієнтами, укладання договорів; підтримка і розвиток ділових відносин з клієнтами; підтримання клієнтської бази. |
офіційне працевлаштування; професійний і кар’єрний ріст; щомісячна виплата заробітної плати; службове авто. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
АКцентр |
вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1го року; навички планування і реалізації маркетингових заходів; знання специфіки організації роздрібної торгівлі; знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній; знання SEO; розуміння інструментів і методів онлайн і офлайн комунікацій. |
розробка та реалізація маркетингових стратегій; організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній; проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.); пошук та розширення каналів збуту; здійснення моніторингу динаміки продажів, аналіз тенденцій та впровадження заходів для покращення результатів; вплив на формування стратегії ціноутворення; генерація креативних ідей для підвищення продажів; формування звітів про проведену роботу. |
офіційне працевлаштування; 5-ти денний робочий тиждень; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Греко Груп |
Вік 25 - 35 років; досвід роботи у програмі 1С; навички ведення обліку на виробництві; ввічливість; повне розуміння субординації; організованість; робота у підпорядкуванні головного бухгалтера. |
|
графік роботи з 8:30 до 17:30. (Сб.Нд вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер (ТОВ) |
ТД Укрсервіс |
освіта вища профільна; досвід роботи головним бухгалтером ТОВ; навички організації нових процесів з 0; участь в запуску нових проєктів (перехід на 1С-8, тощо); навички бюджетування (важливим критерієм буде планування і контроль витрат під ТОВ); самоорганізація, уважність, відповідальність, вміння працювати в команді, відсутність шкідливих звичок. |
реалізація переходу з ФОП на ТОВ; підібір ОС для ТОВ з можливістю синхронізації з CRM (власна програма); підбір впроваджувача ОС; налаштування та ведення БО та ПО по ТОВ; рішення по формуванню статутного капітала і обіговим коштам, спланувати бюджет ТОВ, прибутки, витрати і фіксальне навантаження по ТОВ на 2022р. |
графік роботи: Пн. - Пт. 8:45 -17:30, 2 суботи на місяць до 14.00; офіційне працевлаштування та соц.пакет; дружній та згуртований колектив, підтримка керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор клініки |
ФОП Корчун С.В. |
комунікабельність, представницька, чітка українська (російська) мова; комунікабельність; готовність та вміння навчатися, вміння працювати в умовах інтенсивного навантаження; навички роботи із соц. мережами; креативне мислення і творчий підхід. |
запис пацієнтів; прийом дзвінків; робота з терміналом, касовим апаратом; відвідування курсів підвищення кваліфікації, що супроводжує цілям. |
робота на повний робочий день: графік може бути плаваючий: Пн - Пт 15:00-19:00, (іноді весь день з 8:30-19:00), Сб 09:00 – 16:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець