Вакансії для студентів і випускників станом на 19.05.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Кухар |
центр психосоціального розвитку Амадея |
бажання працювати; любов до кулінарії та до дітей; чесність, акуратність, відповідальність. |
|
комфортні та сучасні умови роботи; підтримуючий колектив та гідну оплату праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
ФОП, Івахов Д.С. |
бажання навчатися новому; вміння працювати у команді; гарні комунікативні здібності і відповідальне ставлення до роботи. |
виконання поточних завдань керівника; робота у соціальних мережах; участь у створенні креативів та впровадження нових крутих ідей. |
підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації; кар’єрне зростання від помічника до керівника підрозділу; навчання від найкращих бізнес-тренерів технікам маркетингу; можливість працювати віддалено. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
студія смаку, Loft |
порядність; чистоплотність; вміння працювати з тех картами. |
приготування страв згідно калькуляцій. |
графік роботи 3 через 3, з 09:30 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу |
Укрліспартнерство |
відповідальність; досвід роботи не менше 2-х років; вища освіта; знання трудового законодавства на виробничому підприємстві; впевнений користувач ПК (Word, Excel, 1С 8.0,); уважність, здатність до навчання, позитивне ставлення до життя. |
підбір працівників для вакантних посад; ведення табелів робочого часу; здійснює прийом, звільнення, переведення працівників; облік та надання щорічних відпусток; ведення трудових книжок. |
стабільна і гідна оплата праці; п’ятиденний робочий тиждень: ПН-ПТ з 09:00 до 17:00; відпустка - 24 календарних дні; оплата лікарняного; корпоративи, кава, чай; комфортне робоче місце; затишна кухня; хороший доброзичливий колектив; адекватне і професійне керівництво; впевненість у завтрашньому дні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Секретар (молочний завод) |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року; знання методів оброблення і оформлення документів, архівної справи; знання на рівні користувача програми обліку 1С-8, програми Microsoft-Office; старанність, відповідальність; ініціативність, активність; вміння працювати в команді, організованість. |
забезпечення діяльності підприємства ефективним внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв’язками; забезпечення документообігу вхідних, внутрішніх та вихідних документів; формування справи відповідно до затвердженої номенклатури (вхідна, вихідна кореспонденція, накази по основній діяльності, службові записки, договори); здійснення підготовки документів для службових відряджень; перевірка правильності оформлення підготовлених проєктів документів, що передаються директору на підпис, забезпечення якісного їх редагування; складання листів, запитів, інших документів; виконання роботи з підготовки засідань і нарад, які проводить директор; створення у програмі 1С 8.3 УВП довіреності на отримання ТМЦ. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; компенсація обідів; програми навчання; корпоративний трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
ТОВ, Полімер |
вища освіта; досвід роботи від 1 року; впевнене користування ПК; знання програм: Business Analysis Tool, 1СБухгалтерія, Microsoft office, Photoshop, CorelDRAW, Бітрікс 24. |
комплексне впровадження маркетингової стратегії компанії (контекстна реклама, таргетована реклама, просування у соціальних мережах); медіапланування, бюджетування та налаштування кампаній: cpc, cpa, контекстна реклама, медійна/тизерна реклама, ретаргетинг; робота з google ads, google analytics, facebook ads; веб-аналітика та тестування гіпотез; сегментування споживчого ринку, аналіз та сегментування конкурентів; виявлення споживчого попиту у сегменті b2b; підготовка тз для підрядників; адміністрування та створення web-ресурсів (wordpress); web-аналітика (google analytics, serpstat, siteanalyzer); обробка даних, аналіз продажів, аналіз роботи відділу продажів, комунікація з відділом продажів. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати; перегляд заробітної плати один раз на рік; відпустка 24 календарні дні; оплачувані лікарняні; цікаві корпоративи та відпочинок з командою співробітників; супровід, підтримка на всіх етапах адаптації в компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар гарячого цеху |
холдинг ресторанів TerraMare |
досвід роботи; знання технологій приготування страв; вміння працювати в команді; акуратність та охайність. |
|
своєчасна та стабільна виплата заробітна плата; графік роботи позмінний (4/2, 10:00 - 21:00); розташування робочого місця в центрі міста; харчування; професійне навчання та можливість кар’єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-ревізор |
Рошен-Кондитер |
відповідальність; чесність; вміння ефективно працювати в колективі; порядність. |
проведення та виведення ревізії на роздрібних магазинах; ведення бухгалтерії роздрібних магазинів, знання 1-С версії 8. |
графік роботи: 09:00 до 18:00; вихідні: субота, неділя. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар |
пекарня Bun Bliss |
досвід роботи пекарем; робота в команді; активність, відповідальність, акуратність, працьовитість. |
випічка уже сформованих хлібобулочних виробів; викладка готових виробів на вітрину; підтримання чистоти на своєму робочому місці. |
графік роботи з 07:00 до 19:00; графік роботи: 4 дні робочі, 2 дні вихідні; своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Товарознавець |
ФОП Пшеничний В.А. |
досвід роботи в галузі закупівлі та роботи з постачальниками; навички роботи в 1С 7, Excel, World, електронна пошта; навички оформлення документації на відвантаження та надходження товару; комунікабельність, самоорганізованість, відповідальність, уважність. |
оприходування накладних від постачальників; переоцінка ТМЦ; звірка з постачальниками; ведення звітності по термінах придатності; вирівнювання залишків продукції після інвентаризації. |
робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання; місце роботи: р-н Тяжилів; своєчасна виплата заробітної плати, офіційне працевлаштування; можливість купувати продукцію за цінами дистриб’ютора; графік роботи: Пн - Пт: 10:00 - 18:00 год., вихідні - Сб, Нд. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
суші-бар Real Roll |
вміння працювати в системі iiko буде перевагою. |
ведення первинної документації; бухгалтерський облік; ведення ТОВ та акцизу. |
неповна зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник відділу маркетингу |
Bezbrendu |
досвід роботи в маркетингу/інтернет-маркетингу від 2-х років; досвід роботи керівником відділу маркетингу від 1-го року (мас-маркет, продукти/послуги зі своїм інтернет-магазином); досвід в побудові процесів та команди з 0; відмінний рівень знань систем управління інтернет-рекламою та інтернет-аналітикою; знання основ просування продукту в інтернеті (соц. мережі, контекстно-медійна реклама, чат-боти та ін.); розуміння формування та управління стратегією бренду; вміння досягати конкретного результату (KPI) та нести за нього відповідальність; активність, орієнтованість на результат, поставити темп роботи співробітникам відділу своїм прикладом; досвід просування продукту на міжнародному ринку. |
розробка та реалізація маркетингової стратегії компанії; відповідальність за постановку та виконання планів та KPI; організація та контроль роботи відділу; аналіз ринку (український та міжнародний), конкурентне середовище та кінцевих споживачів; організація та реалізація маркетингових заходів, спрямованих на збільшення продажів, лояльності клієнтів (акції, програми лояльності, публікації в блогах, соціальних мережах, сайтах новин та інших галузевих інтернет-майданчиках - основні канали продажу, що нас цікавлять - Instagram, Google, TikToK, Amazon, Etsy); оцінка ефективності маркетингових заходів, що проводяться. |
офіційне працевлаштування; повний соц. пакет (оплачувані лікарняні дні, відпустка 24 дні); знижка на товари власного виробництва; нові челенджі, в тому числі вихід на міжнародний ринок; можливість будувати відділ маркетингу у компанії з 0; відсутність бюрократії та швидкість прийняття рішень; гнучкий графік роботи, субота, неділя – вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Племінний завод Україна |
|
ведення обліку тмц, звірка з контрагентами; облік пдв, реєстрація податкових накладних; нарахування заробітної плати, звіти в фонди; знання програм 1с підприємство 7.7, медок, eхсеl та інші. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: з понеділка по п’ятницю (09:00 – 18:00), субота і неділя - вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер (ТОВ) |
ТД Укрсервіс |
освіта вища профільна; досвід роботи головним бухгалтером ТОВ; навички організації нових процесів з 0; участь в запуску нових проєктів (перехід на 1С-8, тощо); навички бюджетування (важливим критерієм буде планування і контроль витрат під ТОВ); самоорганізація, уважність, відповідальність, вміння працювати в команді, відсутність шкідливих звичок. |
реалізація переходу з ФОП на ТОВ; підібір ОС для ТОВ з можливістю синхронізації з CRM (власна програма); підбір впроваджувача ОС; налаштування та ведення БО та ПО по ТОВ; рішення по формуванню статутного капітала і обіговим коштам, спланувати бюджет ТОВ, прибутки, витрати і фіксальне навантаження по ТОВ на 2022р. |
графік роботи: Пн. - Пт. 8:45 -17:30, 2 суботи на місяць до 14.00; офіційне працевлаштування та соц.пакет; дружній та згуртований колектив, підтримка керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор в ювелірний магазин Pandora |
ТОВ Амадео |
досвід роботи в роздрібній мережі; вища освіта; знання законодавства України; вміння працювати з Microsoft Office Excel, Microsoft Office Word та поштовими програмами; вміння приймати самостійні та зважені рішення; комунікабельність, ініціативність, відповідальність. |
виконання планових показників; професійна консультація покупців; забезпечення дотримання в магазині касової дисципліни, виконання відповідних вимог законодавства, внутрішніх наказів та інструкцій компанії; організація роботи магазину, планування та регулювання товарних запасів; планування графіку роботи та робочого часу персоналу магазина. |
високий рівень заробітної плати; постійне цікаве навчання; знижки на наші вироби кожного нашого співробітника ми нагороджуємо приємними знижками на всі вироби PANDORA; можливість поділитися досвідом; ріст всередині компанії для активних та цілеспрямованих. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
АКцентр |
вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1го року; навички планування і реалізації маркетингових заходів; знання специфіки організації роздрібної торгівлі; знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній; знання SEO; розуміння інструментів і методів онлайн і офлайн комунікацій. |
розробка та реалізація маркетингових стратегій; організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній; проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.); пошук та розширення каналів збуту; здійснення моніторингу динаміки продажів, аналіз тенденцій та впровадження заходів для покращення результатів; вплив на формування стратегії ціноутворення; генерація креативних ідей для підвищення продажів; формування звітів про проведену роботу. |
офіційне працевлаштування; 5-ти денний робочий тиждень; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
ФОП Сокульський |
креативна та відповідальна особа, бажано з досвідом роботи в SMM; вільне володіння української мови; вміння розмовляти на камеру; навички володіння ПК, MS Office, мобільних додатків для створення контенту; бажання розвиватися разом з компанією. |
створення та пряма участь у відео/фото контенті; створення контент плану; контроль соціальних сторінок (без спілкування з клієнтами. |
трудовий графік в офісі: 5/2, 09:00 - 18:00 год; оплачуване стажування, терміном 14 днів; сучасний, комфортний офіс площею 350 кв. м. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Супервайзер |
ТД Солодкий світ |
досвід роботи у галузі продажів сектору продуктів харчування від 2-х років, в тому числі на аналогічній посаді від 1 року; навички управління командою; відмінні навички проведення переговорів та презентацій; націленість на результат. |
управління торговою командою - формування команди, постановка цілей та задач, контроль за їх виконанням, розвиток та навчання команди тощо; координація ефективної співпраці з ключовими клієнтами на території - контроль за дотриманням стандартів представленості, цінової політики, вирішення оперативних питань тощо; планування та організація заходів, спрямованих на розвиток закріпленої території та збільшення об’ємів продажів. |
конкурентий рівень заробітної плати; можливість розвиватися та зростати у компанії; колектив справжніх професіоналів та дружня атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець