Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Фахівець відділу контролю якості

Аврора

уважність;

гарна фізична підготовка;

орієнтація на результат.

перевірка скомплектованого товару на магазин на відповідність з накладною, через програму quality assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок.

 

складське приміщення з зонами відпочинку для працюючих;

графік роботи: 5/2, вихідні плаваючі.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник маркетолога

ТОВ Атласіко Україна

комунікабельність;

цілеспрямованість та вміння планувати свій час;

творчість та креативність;

вміння писати та працювати з текстом;

рівень англійської мови від середнього.

ведення аккаунтів;

email маркетинг;

співпраця з дизайнерами та копірайтерами для забезпечення якісного контенту.

робота в дружньому колективі;

навчання;

оплачуване стажування;

затишний офіс в центрі Вінниці;

офіційне працевлаштування;

24 дні оплачуваної відпустки; лікарняні.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

Wonder

досвід в продажах (бажано);

вища освіта;

рівень знання іноземних мов: англійська, французька, іспанська, португальська (достатньо однієї);

знання технік продажів;

навики ведення переговорів та презентацій;

активність, енергійність, комунікабельність, уміння переконувати, оптимізм і впевненість у собі;

високий рівень самомотивації;

упевнений користувач ПК (MS Office, 1С, CRM);

бажання розвиватися та працювати на спільний результат.

ведення «холодних» дзвінків;

пошук нових клієнтів та робота з існуючою базою клієнтів;

розвиток закріпленого регіону;

ефективна комунікація з клієнтами по телефону, презентація продукції компанії, переваг та умов співробітництва;

укладення договорів;

контроль організації доставки, виконання договірних зобов’язань.

своєчасна оплата праці;

новий сучасний офіс з комфортними умовами для роботи та розвитку;

можливість реалізації власних ідей;

молодий та дружний колектив;

обіди за рахунок Компанії;

цікаве корпоративне життя;

оплачувана відпустка, лікарняний.

Відправити резюме можна за посиланням.

Митний декларант

ТОВ Тарімус Групп

вища освіта в галузі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності;

досвід роботи менеджером ЗЕД від 2-х років;

знання міжнародного законодавства у сфері торгівлі та логістики, відмінні знання митного законодавства;

досвід взаємодії з органами митниці та транспортними компаніями, що працюють з іноземними клієнтами;

навички складання контрактів, рекламацій, актів прийому-передачі, специфікацій, декларацій, первинної бухгалтерської документації та іншої ділової номенклатури;

навички ведення комерційних переговорів з зарубіжними партнерами;

вільне володіння англійською мовою (рівень Intermediate);

знання Incoterms 2010, MD declaration;

знання правил роботи з валютними коштами;

відповідальність, високий рівень самоорганізованості, старанність.

ведення переговорів і укладання контрактів з іноземними партнерами;

ведення переговорів і ділової переписки з логістичними компаніями та постачальниками щодо умов роботи й оптимізації поставок;

контроль і супровід поставок на всіх етапах — від розміщення замовлення до отримання товару;

контроль своєчасної оплати експортних і імпортних платежів;

оформлення необхідної супутньої документації (графіки поставок, сертифікати, дозволи, ліцензії);

складання митних документів та супровід митного контролю за переміщенням товарів і транспортних засобів через митний кордон України;

оформлення або отримання необхідних документів, таких як сертифікати, дозволи, ліцензії, паспорти якості тощо.

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт з 08:45 - 18:00, Сб, Нд - вихідний;

компенсація мобільного зв’язку;

корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Пекар

Беліф

досвід роботи пекарем;

працьовитість, проактивність та відповідальність.

заміс тіста;

формування тістових заготовок (хліб, пиріжки, здоба, пироги);

випікання виробів у печі (пароконвектоматі);

дотримання усіх норм технологічних карт та зовнішнього виду випічки.

змінний графік роботи - 3 дні через 3 дні з 06:00 до 17:00 (в роботі коригуються);

дружний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Копірайтер, контент-менеджер

Kosmotech

відмінне знання правопису українською мовою;

здатність писати пости, що викликають позитивну реакцію читачів;

посидючість та прискіпливість;

перфекціонізм;

ведення свого власного блогу (текстовий або відео);

вміння фотографувати і обробляти фото (коригування кольору);

товариськість та активність.

робити описи для наших товарів;

створювати яскраві пости для соц. мереж;

писати новини на сайт;

підбирати матеріали: фото та відеоконтент.

цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися;

регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (Компанія оплачує 50% вартості за навчання);

оплачувана відпустка та лікарняні;

корпоративні заходи та подорожі;

дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керуючий рестораном

Чорноморка

досвід роботи на аналогічній посаді від у сфері HoReCa;

досвід забезпечення якісної роботи персоналу;

досвід роботи з фінансовим плануванням;

впевнений користувач ПК;

навички ефективного командоутворення, мотивація персоналу, цілеорієнтованість;

орієнтованість на результат та виконання планів;

ініціатива у робочих процесах;

комунікабельність, чесність, відповідальність, відкритість;

високі організаторські здібності;

вміння вести ділові переговори та спілкуватися з державними структурами.

забезпечення повного циклу процесів: виконання фінансових цілей, стратегій, маркетингових планів тощо;

своєчасне та якісне виконання стандартів компанії;

створення та підтримка матеріально-технічної бази;

управління командою: створення умов для зростання та розвитку співробітників.

навчання стандартам компанії;

стабільна виплата заробітної плати;

мотиваційні бонуси та корпоративні знижки;

смачні рибні обіди та вечері.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ТОВ Консоль

профільна вища освіта;

знання сучасних норм бухгалтерського та податкового законодавства;

досвід роботи в програмі 1С версії 8.

обробка первинної документації, підготовка документів до здачі в архів;

реєстрація податкових накладних (податкові зобов’язання), розрахунки коригування;

калькуляції.

нормований робочий день (понеділок-п’ятниця 08:30 - 17:00, обід з 12:30 - 13:00);

офіційне працевлаштування;

для наполегливих і успішних - кар’єрне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

АКцентр

вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1го року;

навички планування і реалізації маркетингових заходів;

знання специфіки організації роздрібної торгівлі;

знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній;

знання SEO;

розуміння інструментів і методів онлайн і офлайн комунікацій.

розробка та реалізація маркетингових стратегій;

організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній;

проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.);

пошук та розширення каналів збуту;

здійснення моніторингу динаміки продажів, аналіз тенденцій та впровадження заходів для покращення результатів;

вплив на формування стратегії ціноутворення;

генерація креативних ідей для підвищення продажів;

формування звітів про проведену роботу.

офіційне працевлаштування;

5-ти денний робочий тиждень;

робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Товарознавець

ФОП Пшеничний В.А.

досвід роботи в галузі закупівлі та роботи з постачальниками;

навички роботи в 1С 7, Excel, World, електронна пошта;

навички оформлення документації на відвантаження та надходження товару;

комунікабельність, самоорганізованість, відповідальність, уважність.

оприходування накладних від постачальників;

переоцінка ТМЦ;

звірка з постачальниками;

ведення звітності по термінах придатності;

вирівнювання залишків продукції після інвентаризації.

робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання;

місце роботи: р-н Тяжилів;

своєчасна виплата заробітної плати, офіційне працевлаштування;

можливість купувати продукцію за цінами дистриб’ютора;

графік роботи: Пн - Пт: 10:00 - 18:00 год., вихідні - Сб, Нд.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

Развилка

охайність;

відсутність захворювань, які суперечать роботі в закладах громадського харчування;

здатність до активної роботи;

неконфліктність;

любов до порядку та високих стандартів у роботі;

вміння працювати в команді.

знання усіх ТК;

знання процесу за яким закріплений;

дотримання чистоти робочого місця.

офіційне працевлаштування;

робочий одяг, безкоштовні обіди;

графік: 3/3 з 09:00 до 22:00;

вечірній трансфер.

Відправити резюме можна за посиланням.

Продавець у пекарню

Развилка

досвід роботи продавцем, вміння гарно обслуговувати покупців;

робота з R — кіпером та терміналом;

уважність, чесність, порядність, пунктуальність, комунікабельність.

продаж випічки та кондитерських товарів;

консультація у виборі товарів;

знання товарних назв та їх цін;

контроль чистоти робочого місця;

виконання доручень керівництва.

графік 3/3 з 10:00 до 21:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець