Вакансії для студентів і випускників станом на 26.05.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Фахівець відділу контролю якості |
Аврора |
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат. |
перевірка скомплектованого товару на магазин на відповідність з накладною, через програму quality assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок.
|
складське приміщення з зонами відпочинку для працюючих; графік роботи: 5/2, вихідні плаваючі.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник маркетолога |
ТОВ Атласіко Україна |
комунікабельність; цілеспрямованість та вміння планувати свій час; творчість та креативність; вміння писати та працювати з текстом; рівень англійської мови від середнього. |
ведення аккаунтів; email маркетинг; співпраця з дизайнерами та копірайтерами для забезпечення якісного контенту. |
робота в дружньому колективі; навчання; оплачуване стажування; затишний офіс в центрі Вінниці; офіційне працевлаштування; 24 дні оплачуваної відпустки; лікарняні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Wonder |
досвід в продажах (бажано); вища освіта; рівень знання іноземних мов: англійська, французька, іспанська, португальська (достатньо однієї); знання технік продажів; навики ведення переговорів та презентацій; активність, енергійність, комунікабельність, уміння переконувати, оптимізм і впевненість у собі; високий рівень самомотивації; упевнений користувач ПК (MS Office, 1С, CRM); бажання розвиватися та працювати на спільний результат. |
ведення «холодних» дзвінків; пошук нових клієнтів та робота з існуючою базою клієнтів; розвиток закріпленого регіону; ефективна комунікація з клієнтами по телефону, презентація продукції компанії, переваг та умов співробітництва; укладення договорів; контроль організації доставки, виконання договірних зобов’язань. |
своєчасна оплата праці; новий сучасний офіс з комфортними умовами для роботи та розвитку; можливість реалізації власних ідей; молодий та дружний колектив; обіди за рахунок Компанії; цікаве корпоративне життя; оплачувана відпустка, лікарняний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Митний декларант |
ТОВ Тарімус Групп |
вища освіта в галузі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності; досвід роботи менеджером ЗЕД від 2-х років; знання міжнародного законодавства у сфері торгівлі та логістики, відмінні знання митного законодавства; досвід взаємодії з органами митниці та транспортними компаніями, що працюють з іноземними клієнтами; навички складання контрактів, рекламацій, актів прийому-передачі, специфікацій, декларацій, первинної бухгалтерської документації та іншої ділової номенклатури; навички ведення комерційних переговорів з зарубіжними партнерами; вільне володіння англійською мовою (рівень Intermediate); знання Incoterms 2010, MD declaration; знання правил роботи з валютними коштами; відповідальність, високий рівень самоорганізованості, старанність. |
ведення переговорів і укладання контрактів з іноземними партнерами; ведення переговорів і ділової переписки з логістичними компаніями та постачальниками щодо умов роботи й оптимізації поставок; контроль і супровід поставок на всіх етапах — від розміщення замовлення до отримання товару; контроль своєчасної оплати експортних і імпортних платежів; оформлення необхідної супутньої документації (графіки поставок, сертифікати, дозволи, ліцензії); складання митних документів та супровід митного контролю за переміщенням товарів і транспортних засобів через митний кордон України; оформлення або отримання необхідних документів, таких як сертифікати, дозволи, ліцензії, паспорти якості тощо. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт з 08:45 - 18:00, Сб, Нд - вихідний; компенсація мобільного зв’язку; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар |
Беліф |
досвід роботи пекарем; працьовитість, проактивність та відповідальність. |
заміс тіста; формування тістових заготовок (хліб, пиріжки, здоба, пироги); випікання виробів у печі (пароконвектоматі); дотримання усіх норм технологічних карт та зовнішнього виду випічки. |
змінний графік роботи - 3 дні через 3 дні з 06:00 до 17:00 (в роботі коригуються); дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Копірайтер, контент-менеджер |
Kosmotech |
відмінне знання правопису українською мовою; здатність писати пости, що викликають позитивну реакцію читачів; посидючість та прискіпливість; перфекціонізм; ведення свого власного блогу (текстовий або відео); вміння фотографувати і обробляти фото (коригування кольору); товариськість та активність. |
робити описи для наших товарів; створювати яскраві пости для соц. мереж; писати новини на сайт; підбирати матеріали: фото та відеоконтент. |
цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися; регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (Компанія оплачує 50% вартості за навчання); оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративні заходи та подорожі; дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керуючий рестораном |
Чорноморка |
досвід роботи на аналогічній посаді від у сфері HoReCa; досвід забезпечення якісної роботи персоналу; досвід роботи з фінансовим плануванням; впевнений користувач ПК; навички ефективного командоутворення, мотивація персоналу, цілеорієнтованість; орієнтованість на результат та виконання планів; ініціатива у робочих процесах; комунікабельність, чесність, відповідальність, відкритість; високі організаторські здібності; вміння вести ділові переговори та спілкуватися з державними структурами. |
забезпечення повного циклу процесів: виконання фінансових цілей, стратегій, маркетингових планів тощо; своєчасне та якісне виконання стандартів компанії; створення та підтримка матеріально-технічної бази; управління командою: створення умов для зростання та розвитку співробітників. |
навчання стандартам компанії; стабільна виплата заробітної плати; мотиваційні бонуси та корпоративні знижки; смачні рибні обіди та вечері. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Консоль |
профільна вища освіта; знання сучасних норм бухгалтерського та податкового законодавства; досвід роботи в програмі 1С версії 8. |
обробка первинної документації, підготовка документів до здачі в архів; реєстрація податкових накладних (податкові зобов’язання), розрахунки коригування; калькуляції. |
нормований робочий день (понеділок-п’ятниця 08:30 - 17:00, обід з 12:30 - 13:00); офіційне працевлаштування; для наполегливих і успішних - кар’єрне зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
АКцентр |
вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1го року; навички планування і реалізації маркетингових заходів; знання специфіки організації роздрібної торгівлі; знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній; знання SEO; розуміння інструментів і методів онлайн і офлайн комунікацій. |
розробка та реалізація маркетингових стратегій; організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній; проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.); пошук та розширення каналів збуту; здійснення моніторингу динаміки продажів, аналіз тенденцій та впровадження заходів для покращення результатів; вплив на формування стратегії ціноутворення; генерація креативних ідей для підвищення продажів; формування звітів про проведену роботу. |
офіційне працевлаштування; 5-ти денний робочий тиждень; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Товарознавець |
ФОП Пшеничний В.А. |
досвід роботи в галузі закупівлі та роботи з постачальниками; навички роботи в 1С 7, Excel, World, електронна пошта; навички оформлення документації на відвантаження та надходження товару; комунікабельність, самоорганізованість, відповідальність, уважність. |
оприходування накладних від постачальників; переоцінка ТМЦ; звірка з постачальниками; ведення звітності по термінах придатності; вирівнювання залишків продукції після інвентаризації. |
робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання; місце роботи: р-н Тяжилів; своєчасна виплата заробітної плати, офіційне працевлаштування; можливість купувати продукцію за цінами дистриб’ютора; графік роботи: Пн - Пт: 10:00 - 18:00 год., вихідні - Сб, Нд. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Развилка |
охайність; відсутність захворювань, які суперечать роботі в закладах громадського харчування; здатність до активної роботи; неконфліктність; любов до порядку та високих стандартів у роботі; вміння працювати в команді. |
знання усіх ТК; знання процесу за яким закріплений; дотримання чистоти робочого місця. |
офіційне працевлаштування; робочий одяг, безкоштовні обіди; графік: 3/3 з 09:00 до 22:00; вечірній трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Продавець у пекарню |
Развилка |
досвід роботи продавцем, вміння гарно обслуговувати покупців; робота з R — кіпером та терміналом; уважність, чесність, порядність, пунктуальність, комунікабельність. |
продаж випічки та кондитерських товарів; консультація у виборі товарів; знання товарних назв та їх цін; контроль чистоти робочого місця; виконання доручень керівництва. |
графік 3/3 з 10:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець