Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Фахівець з бронювання авіаквитків

Aviacontact

без досвіду роботи;

знання англійської мови на рівні В2 (upper-intermediate) і вище;

впевнений користувач ПК;

уважність, відповідальність, уміння швидко сприймати та обробляти інформацію.

своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків;

купівля авіаквитків;

заповнення інформації із закупівлі у системі замовника;

надання звітності по виконаній роботі.

попереднє навчання в офісі;

графік роботи 3/2;

для студентів є можливість проходження практики;

дружня атмосфера, підтримка та допомога.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець відділу контролю якості

Аврора

уважність;

гарна фізична підготовка;

орієнтація на результат.

перевірка скомплектованого товару на магазин на відповідність з накладною, через програму quality assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок;

фахівець отримує завдання з номером магазинів, які підлягають контрольному перерахунку. перевірка проводиться шляхом вибору необхідного магазину на відповідній комірці й доставляє його до відділу для проведення перерахунку;

проведення перерахунку проводиться під камерами відеоспостереження та перераховується поштучно з одноразовою фіксацією помилок (товару який не відображено в накладній, а по факту він присутній; товару що є в накладній в меншій чи більшій якості);

детальніше процес перерахунку описаний в інструкції по роботі з програмою quality assurance;

після перерахунку фахівець зберігає всі дані та автоматично програма змінює накладну, після чого товар повертається на місце зберігання.

графік роботи: 5/2;

вихідні плаваючі.

Відправити резюме можна за посиланням.

Провідний менеджер із збуту (В2В)

Щедро

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років (FMCG);

наявність особистого автомобіля.

управління продажами на закріпленій території;

розробка планів і програм по збільшенню обсягів продажів продукції В2В в регіоні;

взаємодія з клієнтами В2В з питань, пов’язаних з розвитком продажів на закріпленій території.

офіційне оформлення відповідно до КЗпП України;

повний соціальний пакет згідно КЗпП України (оплачувана відпустка, лікарняні та відрядження);

цікаві завдання у великій компанії;

професійне зростання і можливість проявити себе;

корпоративне навчання і розвиток;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер зі збуту ЗЗР, насіння та добрив

ТОВ ГрейсАгро

досвід в продажах ЗЗР, насіння, мікродобрив(обов'язково);

знання технології вирощування с/г культур і діючих речовин у засобах захисту рослин (обов'язково);

знання ключових клієнтів і ЛПР на вашій території;

водійське посвідчення кат.B та безаварійний стаж водіння для поїздок у відрядження.

виконання планів продажів.

офіційне працевлаштування, оплачувані відпустки;

службове авто;

паливна картка та технічне обслуговування автомобіля;

поїздки за кордон для співробітника з родиною;

медичне страхування для співробітника та його родини;

корпоративний відпочинок у затишних місцях країни декілька разів на рік;

регулярні навчання по агрономії, по продукції компанії, по технікам продажів;

затишна атмосфера, корпоративний дух, спільні свята, подарунки дітям працівників, смачна кава та багато іншого, щоб відчувати себе щасливим.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бармен

готель Франція

вік від 21 року;

досвід роботи від 3 років;

активність, чесність, командність, комунікабельність;

відкритість, приємна зовнішність;

бажання розвиватися у ресторанній сфері.

вітання, інформування гостей;

прийом замовлень та обслуговування клієнтів;

знання барної та винної карти;

знання касової дисципліни;

приготування напоїв.

можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку;

офіційне оформлення;

робота у команді професіоналів;

графік роботи позмінний.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

Перчатка-центр

комунікабельність;

активність;

бажання постійно вчитися і розвиватися.

знання повного асортименту продукції, її характеристик і конкурентних переваг;

володіння актуальною інформацією про те, на яких умовах здійснюються продаж, доставка і оплата товару, про знижки та акції;

володіння технікою продажів із застосуванням «холодних» дзвінків;

пошук та аналіз клієнтів;

продаж товарів;

робота з базою, переговори та зустрічі з ключовими особами організацій;

ведення документообігу по своїм клієнтам, звітність.

офіційне працевлаштування та соціальна захищеність;

конкурентна та своєчасно виплачена заробітна плата;

графік роботи Пн-Пт, з 9:00 до 17:00;

компенсація мобільних витрат, навчання (тренінги).

комфортні умови праці, зона відпочинку, чайний стіл, корпоративний відпочинок

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор ПК

Аврора

комунікабельність;

уважність;

відповідальність;

стресостійкість;

посидючість;

знання комп’ютера, впевнене володіння програмою MSЕxcel;

досвід роботи в команді.

робота з програмою GMS;

постановка задач в Бітрікс;

фіксація інформації про прийнятого постачальника;

друк документів;

перенесення інформації, корегування з друкованих розподілень в програму;

робота в програмі з розбіжностями в кількості товару;

формування накладних на ТТ про надходження товару;

комунікація з цехами, відділами РЦ, ОП;

зворотній зв’язок комерційному відділу про оброблений товар.

позмінний графік (денні і нічні зміни).

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер-ревізор

ТОВ Рошен-Кондитер

відповідальність;

чесність;

вміння ефективно працювати в колективі;

порядність.

проведення ревізії на роздрібних магазинах;

ведення бухгалтерії роздрібних магазинів, знання 1С версії 8.

графік роботи з 9:00 до 18:00;

вихідні: субота, неділя.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ФОП Пшеничний В.А.

досвід роботи від 3-х років (у сфері роздрібної торгівлі буде перевагою);

знання ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку, ПДВ, податкового кредиту;

практичні навички роботи в M.E.Doc, РРО, 1С 7, Клієнт-банк;

відповідальні, вмієте працювати у режимі багатозадачності та стресостійкості, терплячі, позитивні.

ведення і контроль бухгалтерського обліку на ділянці оприбуткування і реалізації товару, податкової звітності;

звірка з двома базами та постачальниками;

формування видаткових накладних.

робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання;

місце роботи в офісі в р-ні Тяжилів, Пн.-Пт з 10:00 до 18:00 год., вихідні — Сб, Нд.

своєчасна виплата та офіційне працевлаштування;

наставництво головного бухгалтера;

можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора.

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор відділу продажу

Солді І Ко

вища освіта, технічна — буде перевагою;

аналогічний досвід роботи — від 2-х років;

вміння спілкуватися з різними клієнтами;

знання ПК, вміння працювати з оргтехнікою (принтер, сканер, факс), досвід роботи з програмою 1С —  бажано;

знання документообігу і досвід рутинної роботи;

особисті якості — відповідальність, акуратність, а також вміння нести відповідальність за свої вчинки.

виставлення рахунків клієнтам;

спілкування з клієнтами по товарній лінійці (наявність, заміна, доставка);

документообіг — робота з видатковими накладними, договорами, звітністю, актами звірок, відслідковування дебіторки.

графік роботи — з понеділка по п’ятницю, з 09.00 до 18.00;

офіційне працевлаштування та дотримання соціальних гарантій;

безлімітний корпоративний мобільний зв’язок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фінансовий контролер

Smart Investment Fund

аналітичне мислення та вміння працювати з великими масивами інформації;

уважність до деталей, відповідальність;

уміння працювати самостійно та організовано;

уміння чути та надавати зворотний зв’язок;

не менше 3 років досвіду на позиції фінансиста або в області управлінського обліку і бюджетування;

вища освіта у сфері (фінанси, бухгалтерський облік, аудит, економіка);

глибокі знання бухгалтерського, управлінського обліку та податкового законодавства, стандартів МСФЗ;

навички фінансового аналізу, планування та прогнозування показників діяльності компанії;

високий рівень володіння 1С 8; Microsoft Office, Клієнт-Банк;

АССА; СFA, СIMA, IPFM (буде перевагою);

англійська — intermediate.

супровід процесу бюджетування компанії;

виконання казначейських операцій;

підготовка оперативної та періодичної аналітичної звітності;

підготовка та аналіз управлінської звітності (PL, CF, BS);

формування прогнозів по доходах і витратах та руху коштів (в т.ч платіжний календар);

впровадження та супровід системи управлінського обліку.

офіційне оформлення згідно КЗпП.

Відправити резюме можна за посиланням.

Заступник головного технолога

Бонус У

вища освіта харчовий напрямок, бажано технологія хлібобулочних виробів;

знання та розуміння технологічних схем виробництва;

досвід роботи на аналогічній посаді (бажаний);

знання стандартів якості роботи харчової промисловості;

особисті якості: чесність, порядність, організованість, відповідальність, командна робота, бажання навчатись;

впевнений користувач ПК.

вхідний контроль сировини;

ведення робочих журналів для контролю технологічних процесів;

забезпечення та контроль дотримання технології виробничих процесів і експлуатації обладнання;

контроль якості готової продукції;

контроль дотримання санітарних норм і правил;

аналіз інвентаризації;

ведення внутрішньої документації;

робота в рамках системи безпеки харчових продуктів (ISO 22000), ощадливого виробництва (Lean).

конкурентна оплата праці;

професійні виклики і постійний розвиток у професії;

службове житло;

адреса: м. Літин.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Медіскан-Вінниця

досвід роботи бухгалтером — від 1 року;

вища спеціальна освіта (бух. облік, аудит);

досвідчений користувач ПК (програми MS Office, 1С. 8 бухгалтерія, M.E.doc);

знання форм і методів бухгалтерського обліку, кореспонденції рахунків;

впевненні знання податкового законодавства;

бажання розвиватися та самовдосконалюватися, комунікабельність.

ведення первинної документації;

знання касової дисципліни;

ведення касової документації;

проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами та формування Актів звірки;

контроль взаєморозрахунків, дебіторської, кредиторської заборгованості;

виконання поставлених завдань керівника (адміністративні обов’язки).

офіційне працевлаштування;

гідна оплата праці;

п’ятиденний робочий тиждень з 09.00 до 18.00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер ЗЕД

промислова група Vioil

вища освіта;

досвід роботи в сфері супроводу експортних операцій, роботи з контрактами зовнішньоекономічної діяльності;

володіння технологіями продажів, хорошими презентаційними та комунікативними навичками;

вільне володіння англійською мовою (ділове листування, телефонні розмови);

знання основ логістики;

впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook, Internet);

навички роботи з базами даних 1С і CRM;

вміння працювати в команді, відповідальність, високий рівень самоорганізації, старанність, швидке навчання.

підготовка, координація та підписання зовнішньоторговельних контрактів;

переговори з іноземними партнерами (експорт);

взаємодія з контрагентами щодо виконання договорів, контроль за своєчасним виконанням договірних зобов'язань;

документальне забезпечення процесу виконання контрактів зовнішньоекономічної діяльності на рослинні олії;

організація документообігу між відділом продажів та іншими підрозділами компанії, а також банківськими організаціями;

заповнення бухгалтерських таблиць, підтримка додатків в CRM;

координація обміну інформацією за експортними контрактами, гармонізація даних.

офіційне правцевлаштування відповідно до КЗпП;

гідна заробітна плата;

можливість професійного та кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер з розрахунків

ТРК Еверест

хороші комунікативні здібності;

вміння працювати в команді;

уважність;

оперативність;

пунктуальність;

освіта: вища по спеціальності;

досвід роботи від 2 років;

обов’язкове знання: 1С Бухгалтерія, MS Office, Internet;

вміння працювати з великими обсягами інформації.

банківські виписки, облік розрахункових операцій.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Таргетолог

GoncharDeco

організованість;

досвід роботи є обов’язковим критерієм;

наявність хорошого Інтернету;

чесність та відповідальність.

налаштування таргетованої реклами (Facebook, Instagram);

повноцінний аналіз реклами;

масштабування.

можливість працювати з дому, дистанційно;

можливість кар'єрного зростанням з подальшим зростанням заробітної плати;

корпоративна етика та подарунки на свята і день народження;

знижки на товар компанії;

зручний графік роботи;

молодий та перспективний колектив;

постійна підтримка з боку керівництва.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бармен, бариста

GBS Level

досвід роботи від 1 року;

знання стандартів обслуговування;

грамотне володіння українською, російською мовами, знання англійської мови буде перевагою;

бажання рости і розвиватись в даній сфері.

приготування напоїв згідно стандартів;

знання класичних коктейлів та фірмових коктейлів закладу (СПОРПІТ);

контроль і підготовка бару до обслуговування.

постійна робота;

гідна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

робота в дружній та молодій команді;

навчання та корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу (стажер)

Гарант-Інфо

бажано вища /не повна вища освіта, може бути студент останнього курсу;

гарна дикція, грамотність, приємна зовнішність;

бажаний досвід або навики в продажах, активна людина, яка ставить амбіційні цілі, та отримує задоволення від знаходження шляхів їх досягнення, висока комунікабельність;

знання іноземної мови англійської (вільний — розмовний рівень), буде постійна співпраця з клієнтами з країн Європейського Союзу.

виконання доручення керівника, робота з клієнтами (робота в офісі — телефонні перемовини, листування, робота з клієнтами в онлайн режимі).

офіс в самому центрі міста Вінниці;

гарна і дружня атмосфера в колективі;

графік роботи з понеділка по п’ятницю;

робота з якісною групою товарів;

можливість працевлаштуватись кандидату без досвіду роботи, але з великим бажанням розвиватись як спеціаліст у сфері міжнародних продажів;

офіційне працевлаштування;

лояльний керівник.

Відправити резюме можна за посиланням

Митний декларант

ТОВ Тарімус Групп,

вища освіта в галузі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності;

досвід роботи менеджером ЗЕД від 2-х років;

знання міжнародного законодавства у сфері торгівлі та логістики, відмінні знання митного законодавства;

досвід взаємодії з органами митниці та транспортними компаніями, що працюють з іноземними клієнтами;

навички складання контрактів, рекламацій, актів прийому-передачі, специфікацій, декларацій, первинної бухгалтерської документації та іншої ділової номенклатури;

навички ведення комерційних переговорів із зарубіжними партнерами;

вільне володіння англійською мовою (рівень Intermediate);

знання Incoterms 2010, MD declaration;

знання правил роботи з валютними коштами;

відповідальність, високий рівень самоорганізованості, старанність.

ведення переговорів і укладання контрактів з іноземними партнерами;

ведення переговорів і ділової переписки з логістичними компаніями та постачальниками щодо умов роботи й оптимізації поставок;

контроль і супровід поставок на всіх етапах — від розміщення замовлення до отримання товару;

контроль своєчасної оплати експортних і імпортних платежів;

оформлення необхідної супутньої документації (графіки поставок, сертифікати, дозволи, ліцензії);

складання митних документів та супровід митного контролю за переміщенням товарів і транспортних засобів через митний кордон України;

оформлення або отримання необхідних документів, таких як сертифікати, дозволи, ліцензії, паспорти якості тощо.

офіційне працевлаштування;

своєчасна виплата заробітної плати;

графік роботи: Пн-Пт з 8:45—18:00, Сб, Нд — вихідний;

компенсація мобільного зв’язку;

корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням

Копірайтер, контент-менеджер

Kosmotech

відмінне знання правопису української мови;

здатність писати публцікації, що викликають позитивну реакцію читачів;

посидючість та прискіпливість;

перфекціонізм;

ведення свого власного блогу (текстовий або відео);

вміння фотографувати і обробляти фото (коригування кольору);

товариська та активна людина.

розробка описів для товарів;

створення яскравих публікацій для соціальних мереж;

написання новин на сайт;

підбір матеріалів: фото та відеоконтент.

стабільна та конкурентна оплата праці (ставка + KPI);

цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися;

регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує 50% вартості за навчання);

оплачувана відпустка та лікарняні;

корпоративні заходи та подорожі.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу)

наявність медичного огляду.

прийом, аналіз, контроль і обробка табелів робочого часу;

контроль, оформлення і обробка листків непрацездатності;

нарахування і контроль за фондом оплати праці;

реєстрація і рознесення бухгалтерських проводок, нарахування і перерахування страхових внесків до фондів, підготовка подання звітності по ЕСН і складання балансу, виконання доручень керівництва та інше.

5-ти денний робочий тиждень.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ФОП Штельмах

успішний досвід роботи на посаді бухгалтера комерційної структури від 2-х років;

досвідчений користувач ПК (1С, M.E.Doc, MSWord, MS Excel);

досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни).

складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності;

ведення ФОП (2, 3 група);

підготовка первинних документів: договори, акти;

проведення внутрішніх аудитів ФОП.

виконання службових доручень керівника.

5 денний робочий тиждень;

графік роботи з 09.00 до 17.00.

Відправити резюме можна за посиланням

Економіст

КНП ВМКПБ №1

 

планування, складання розрахунків до фінансового плану, формування фінансового плану; складання розрахунків до плану використання бюджетних коштів;

контроль за виконанням фінансового плану, складання звіту по виконанню показників фінансового плану;

аналіз ФЗП, розуміння нормування робочого часу, проведення хронометражу, складання тарифікаційних списків працівників;

складання звітності до органів статистики;

складання калькуляцій по платним послугам;

складання, внесення змін та затвердження в установленому порядку тарифікації, та штатного розпису;

проведення фінансово-економічного аналізу і формування звітності.

п’ятиденний робочий тиждень;

графік роботи — 8.00 - 17.00 (декретна посада).

Відправити резюме можна за посиланням

Старший преміальний менеджер по роботі з клієнтами СМБ

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

вища фінансово-економічна освіта;

досвід роботи в банківській сфері — не менше 1 року;

знання продуктів для клієнтів банку — юридичних осіб.

залучення клієнтів юридичних осіб на обслуговування в банк;

продаж банківських продуктів, в даному клієнтському сегменті;

персональне знайомство з кожним клієнтом портфелю;

розвиток комерційних відносин із закріпленим портфелем клієнтів;

аналіз і розвиток індивідуальних та комерційних потреб клієнтів;

забезпечення якості обслуговування і задоволення клієнтів.

робота в міжнародній фінансовій організації (BNP Paribas Group — один з найуспішніших та найбільших світових банків);

офіційне працевлаштування;

медичне страхування та страхування життя;

25 календарних днів відпустки;

щомісячний бонус за результатами роботи;

доступ до програм навчання та тренінгів;

широкі можливості міжнародної мобільності.

Відправити резюме можна за посиланням

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець