Вакансії для студентів і випускників станом на 11.01.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер, фінансист |
Grand Car |
вміння працювати з бухгалтерськими програмами; уважність та прискіпливість до деталей; високий рівень відповідальності та дисципліни. |
ведення бухгалтерського обліку та первинної документації; розрахунки та виплата заробітної плати; складання фінансової звітності; здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами. |
зручний графік роботи з Пн-Пт з 09:00 — 18:00; робота в сучасному комфортному офісі в центрі міста, який обладнаний генератором та starlink на випадок блекаутів; сучасна техніка для роботи; молодий, дружній, позитивний колектив; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен, бариста |
Big Man, кав'ярня |
|
обслуговування споживачів, реалізація готового до споживання товару; приготування обмеженого асортименту безалкогольних напоїв; відбракування неякісних товарів за органолептичними показниками; забезпечення зберігання товарів відповідно до термінів і режиму зберігання; дотримання чистоти на робочому місці і торговельному залі; оформлення вітрин та прилавків, утримання їх у належному стані; контроль належного технічного стану обладнання; контроль додержання споживачами культури поведінки; ведення необхідний облік наявності товару; підрахування та здача грошей, контроль купюр; проходження медичного обстеження в установленому порядку. |
18 робочих днів в місяць; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Перчатка-центр |
успішний досвід в активних продажах (b2b) від 2-х років; орієнтованість на результат; амбіційність; цілеспрямованість; впевненість у власних силах; ініціативність. |
розвиток діючої клієнтської бази в м. Київ та регулярне збільшення особистих продажів; виконання поставлених цілей і планів; володіння технікою продажів із застосуванням «холодних» дзвінків; ведення документообігу по своїм клієнтам, звітність. |
офіційне працевлаштування та соціальна захищеність; графік роботи: Пн — Пт з 09:00 до 17:00, обідня перерва 1 год; конкурентна заробітна плата; корпоративний транспорт для відряджень; можливості розвитку та зростання в компанії; лояльний керівник, який готовий підтримувати на всіх етапах адаптації та роботи; альтернативне джерело енергії, тому завжди є світло, інтернет та тепло; компенсація мобільних витрат, навчання (тренінгів); комфортні умови праці, зона відпочинку, чайний стіл, корпоративний відпочинок; знижки на товари компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Cube Online Україна |
Відсутність бар'єру у спілкуванні; легке знаходження спільної мови з людьми; відповідальність; серйозне ставлення до роботи. |
відвідування бізнесу та допомога власникам розібратись з послугами Google; пропонування послуг та заключення угод. |
цікава робота в міжнародній компанії; графік роботи: з 09:00 до 18:00 може бути гнучким; цікаві тренінги, вилазки в гори та море заохочувальних плюшок від компанії; висока заплата; круті перспективи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контролер відділу якості |
Торгтехніка, гофрокомбінат |
досвід роботи на виробництві, лабораторії (бажано), знання програм MSWord, MSExcel,1С; відповідальність, стресостійкість, уважність. |
контроль відділу якості. |
офіційне працевлаштування; спецодяг, їдальня; позмінний графік роботи (денні та нічні зміни). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар у VIVO cafe |
UPG |
профільна освіта (бажано); досвід роботи кухарем у сфері horeca від 1-го року; бажання навчатися і розвиватися; відповідальність і порядність; активність у своїх діях. |
швидке приготування і за технологічними картками; забезпечення свіжості і якості страв з меню; дотримання санітарно-гігієнічних норм. |
офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП; офіційна заробітна плата; зручний графік роботи — 1/3 (7−8 робочих змін у місяць); можливість особистого і кар'єрного зростання (старший кухар, адміністратор кафе); комфортні умови праці (кімната для обіду і відпочинку, душова кімната); знижка на харчування; безкоштовна форма. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир |
Альянс Рітейл Груп |
|
прийом та викладка товару, розміщення цінників; контроль якості та термінів придатності товару; обслуговування гостей за касою; участь у переобліках. |
графік роботи: 08:00 22:00 (позмінно). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з логістики |
Группа компаний Неолит |
досвід роботи у сфері транспортної логістики від 1-го року; володіння знаннями про транспортний ринок, правила та стандарти перевезення вантажів; досвід із супроводу перевезень в Україні та міжнародних; досвід проведення переговорів; комунікабельність і активність, вміння працювати у команді. |
обробка замовлень клієнтів, робота з перевізниками та транспортними замовниками; повний цикл організації та контроль процесу перевезень; документальний супровід процесу перевезень. |
можливість постійного розвитку та навчання; можливість кар'єрного зростання (всі наші керівники розпочинали свій трудовий шлях з роботи менеджера); можливість впливати на свій дохід, а також заохочення та бонуси для кращих співробітників; комфортні умови праці, дружний молодий колектив, соціальний пакет та офіційне працевлаштування, неповторні корпоративні заходи, оплата мобільного зв’язку, додаткові бонуси; графік роботи: з 09:00 до 18:00 Пн-Чт, з 09:00 до 17:00 Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Ресторан Острів |
досвід роботи офіціантом принаймні 1 рік; вміння працювати в команді та високий рівень комунікативних навичок; знання меню та уміння рекомендувати страви гостям (у вас буде оплачуване стажування, на якому ви зможете вивчити необхідну інформацію); уважність до деталей та здатність до багатозадачності; висока витривалість та енергійність. |
прийом та обслуговування гостей з високим рівнем професіоналізму та уваги до деталей; рекомендація гостям страв з меню та напоїв, враховуючи їхні побажання; підтримка чистоти та порядку у робочому просторі; виконання замовлень з високою швидкістю та точністю; взаємодія з кухні та баром для забезпечення якісного сервісу; реагування на будь-які запити або скарги гостей та забезпечення їх задоволення. |
можливість приєднатися до нашої дружньої команди та отримати гідну винагороду за вашу працю; графік робочої зміни 09:00—22:00; корпоративне харчування (обід та вечеря) та корпоративна форма у стилістиці закладу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник відділу продажу |
ФОП Добронецька В.О. |
бізнес орієнтованість; проактивність; орієнтованість на результат; лідерські якості; Знання 1С, MS Exel. |
організація роботи відділу продажів; напрямок онлайн (сайт, Instagram, Facebook); ефективне управління командою: мотивування, та вибудовування всередині відносин, заснованих на цінностях та філософії компанії; побудова та розвиток нових скриптів продажів продукції, розвиток клієнтської бази; забезпечення досягнення та перевищення показників у продажах; аналіз основних показників ефективності продажів, виявлення причин відхилень, розробка та впровадження заходів, що їх коригують; залучення додаткових платформ/маркетплейсів для реалізації товару; аналіз ринку та конкурентів для ідентифікації нових можливостей. |
високий рівень навичок продажів і роботи із запереченнями, вміння переконувати, аргументувати свою позицію; розуміння специфіки продажів через онлайн (інстаграм, сайт).
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Авто-комфорт |
грамотне письмове та усне мовлення; вільне володіння: Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel); аналітичний склад розуму, кмітливість, орієнтація на результат. |
робота з базою даних; допомога у роботі менеджерам (формування звітів, дзвінок клієнтів); друк маршрутних листів та накладних на вивезення товару; робота у програмах MS Word таMS Excel. |
повна зайнятість, з повним робочим днем (графік з Пн по Пт з 08:30 до 17:30); молодий, професійний та дружний колектив; оплата мобільного зв’язку; компанія, що розвивається зі сформованою культурою; можливість професійного та кар'єрного зростання, корпоративне навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
Terminus |
вища освіта; відмінні комунікативні навички; досвід роботи в продажах (буде перевагою), але також готові розглянути кандидатів без досвіду; впевненість у власних здібностях та бажання досягти поставлених цілей; вміння працювати в команді та самостійно, відповідальність та організованість. |
проведення переговорів з існуючими клієнтами, презентація нашої компанії та продукції, навчання торгового персоналу клієнтів; ведення переговорів про умови співпраці та розміщення виставкових зразків; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та підтримка відносин з ними; пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази; моніторинг ринкових тенденцій, аналіз конкурентів та розробка стратегій продажу на ввіреній території. |
офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата, яка залежить від ваших результатів; підтримка та навчання від досвідчених фахівців у сфері продажів; кар'єрний розвиток та можливість професійного зростання; цікава та динамічна робота у сучасній компанії з високоякісною продукцією. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир |
Лінія магазинів Eva |
бажання опанувати роботу з касою; бажання навчитись правильно консультувати клієнтів з питань товару; бажання дізнатись основи стандартів обслуговування клієнтів; бажання отримати досвід роботи з товаром (проведення інвентаризацій, викладок, перевірки асортименту та ін.); середня/середньо-спеціальна/вища освіта; вільне володіння українською мовою; доброзичливість; комунікабельність; цілеспрямованість та відповідальність. |
консультування клієнтів з питань товару; робота за касовим апаратом; виконання планових показників з продажу і стандартів обслуговування; викладання товару, слідкування за асортиментом, за дотриманням термінів придатності; участь в проведенні інвентаризацій. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Direct-менеджер |
Gift UP |
наявність базового розуміння ведення перемовин; приємність та доброзичливість; позитивний підхід до роботи та оточуючих. |
комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів; робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів; ведення звітності в CRM-системі; контроль оплат; ведення таблиць. |
плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу; навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії; можливість працювати віддалено в м. Вінниця; повна зайнятість; навчання працювати в різних сучасних програмах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар холодного процесу |
Georgian Factory, ресторан |
досвід роботи кухарем від півроку; знання та виконання санітарно-гігієнічних норм; відповідальність та уважність до деталей; бажання розвиватися професійно. |
приготування страв згідно з меню ресторану; дотримання стандартів якості та безпеки продуктів; забезпечення чистоти та охайності на кухні; співпраця з іншими членами кухні для забезпечення швидкої та якісної роботи. |
зручний графік роботи (з 09:30 до 22:00, 15 робочих змін у місяць; можливість професійного зростання; безкоштовне харчування; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
JustSchool |
досвід роботи в продажах (обов’язковий від 2 місяців); вільне володіння українською мовою; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном. бажання самовдосконалюватися та готовність стрімко рости разом з компанією. |
знайомлення клієнта з продуктами школи та продаж пакетів уроків без пробного заняття; допомога з підключенням на пробний урок; прийом участі у конкурсах та змаганнях в середині команди; постійне покращення своїх навичок та відвідування тренінгів від професіоналів у сфері продажів. |
фіксована ставка; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання; постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер, помічник HR-менеджера |
ФОП Сліщенко Ю.О. |
енергійність; амбіційність; творчість; бажання розпочати свій шлях у світі рекрутингу. |
проведення пошуку та відбору кандидатів на різні вакансії; розміщення вакансії у соц. мережах, на job-сайтах та залучати рекламні компанії для співпраці; проведення первинних телефонних інтерв’ю та надання зворотного зв’язку кандидатам. |
навчання для новачків; конкурентна заробітна плата; зручний графік роботи: з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00; робота в сучасному комфортному офісі; цікаве ком’юніті. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах; |
надавати інформацію щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта. |
професійний досвід та розвиток.найдосвідченіші тренери, висококваліфікований штат менеджерів і дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з приймання та обліку товарів |
Мережа супермаркетів Сільпо |
енергійність; ввічливість; вміння спілкуватися з людьми. |
приймання товару по кількості та якості; розміщення прийнятого товару з урахуванням умов та терміну зберігання. |
стабільна зарплата й офіційне працевлаштування; гнучкий графік роботи і можливість часткової зайнятості; знижки на власне виробництво «сільпо» (кулінарія, випічка, кондитерські вироби, чай та кава); спеціальні пропозиції в компаніях, що входять до Fozzy Group; допомога колег і керівників у адаптації новачків; розвиток кар'єри та відповідний перегляд рівня оплати праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор ПК |
Паперовий рай |
вміння швидко навчатися та аналітично мислити; знання ПК на рівні досвідченого користувача; високий рівень відповідальності та самоорганізації; комунікабельність; чесність; націленість на результат. |
консультація клієнтів по асортименту продукції; обробка замовлень клієнтів; координація замовлень на виконання друкованої продукції. |
зручний графік роботи (Пн-Пт 09:00—17:00, Сб, Нд-вихідні) комфортний офіс в 10 хв від центру міста; офіційне працевлаштування; дружна атмосфера в компанії та професійний колектив; можливість кар'єрного зростання; підтримка наставників на всіх етапах навчання та подальшого розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Sharikava |
відкритість та комунікабельність; уважність та відповідальність; ініціативність; порядність та охайність. |
|
гідна та вчасна заробітна плата двічі на місяць; змінний графік роботи; графік роботи локації з 07:30 до 22:00; повне навчання роботі з кавою і не тільки; підвищення кваліфікації, тренінги, семінари; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1C |
Snack Production |
досвід роботи від півроку на посаді оператора, стресостійкість, комунікабельність, відповідальність; досвід роботи з програмами 1С (v 7,8), MS Word, MS Excel; знання основ первинного та бухгалтерського обліку. |
формування довідника контрагентів; прийом замовлень від торговельних представників та звірка по замовленням; надання звітності; підготовка, передача видаткових накладних на склад; формування реєстру видаткових накладних. |
виплата заробітної плати 2 рази на місяць; робочий графік Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб, Нд — вихідні; професійний колектив; системний підхід до навчання; кар'єрний та професійний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-спеціаліст |
ТОВ Френдт |
досвід роботи в сфері інтернет-маркетингу, SMM, таргетингу від 1-го року; знання і розуміння основних інструментів і стратегій маркетингу в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Tik-Tok, Linkedin та ін.); вміння створювати та оптимізувати рекламні кампанії на цифрових платформах (Google Ads, Facebook ADS, та ін.); аналітичні здібності та вміння працювати з веб-аналітикою; креативність, вміння працювати з контентом та графічними редакторами; високий рівень комунікаційних та організаційних навичок; відмінне володіння українською мовою; творчий підхід до роботи та бажання розвиватись. |
розробка та реалізація стратегій просування компанії в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Tik-Tok та ін.); створення контент-планів та регулярна публікація цікавого та актуального контенту; управління та модерування сторінки компанії в соціальних мережах; відстежування реакцій аудиторії та взаємодія з нею; налаштування таргетової реклами, щоб влучати в саме «яблучко»; залучення цільової аудиторії через соціальні медіа, пошук нових каналів просування бренду компанії та продукту; аналіз ефективність рекламних кампаній та регулярно звітувати про результати; розширення коло наших друзів і прихильників в соц. мережах; взаємодія з підрядниками та виконання інших завдання керівника. |
робота в драйвовій і креативній команді однодумців; цікаві проекти та можливість реалізувати усі свої самі сміливі професійні ідеї; стабільна, конкурентна та вчасна оплата праці; комфортне робоче місце в сучасному офісі з гарною логістичною розв’язкою; звичайний графік роботи 5 днів на тиждень (Пн-Пт) з 09:00 до 18:00; яскраве корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу та підтримки в онлайн-проєкт "Топ 20" |
РІА Медіа |
досвід роботи в продажах (буде великим плюсом), але ми готові розглянути кандидатів без досвіду; вміння переконувати та вести переговори; високий рівень комунікабельності та вміння працювати в команді; бажання розвиватися, вивчати нові методи продажів та вдосконалювати свої навички; впевнений користувач ПК та програм офісного пакету. |
переговори з потенційними партнерами; підтримка існуючих клієнтів та вирішення їхніх запитів та проблем; укладання договорів та контроль за їх виконанням; знайомство клієнтів з нашим сайтом. |
кар'єрний ріст у провідній медіа-групі; конкурентоспроможна заробітна плата та преміальна система; дружня та професійна команда; можливість працювати з відомими брендами та компаніями; зручний графік роботи, часткова зайнятість 10:00 до 15:00 або повна зайнятість 09:00 до 16:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
ТОВ Фора, |
досвід роботи на адміністративній посаді від 1-го року; вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент); вільне володіння українською мовою; висока ефективність, багатозадачність, готовність до навчання; впевнений користувач ПК; вміння працювати на результат та у команді. |
забезпечувати обслуговування покупців на високому рівні; вивчати та аналізувати динаміку продажів; організовувати та контролювати проведення передпродажної підготовки товару; організовувати та проводити інвентаризації; контролювати роботу персоналу. |
висока і стабільна заробітної плати; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання; допомога з житлом; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв`язок; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант |
ДТІ Груп |
ініціативність, прагнення до кращого та бажання досягати високих результатів; саморозвиток; готовність знайомитися та спілкуватися з великою кількістю людей; позитивний настрій та почуття гумору; знання ПК, наявність телефону з доступом до телеграм; технічне розуміння принципів роботи інструменту (бажано). |
консультація клієнтів щодо переваг інструменту; здійснення допомоги та супровід продажу на всіх етапах спілкування з клієнтом; надання допомоги клієнтам у питаннях сервісного обслуговування; інформування клієнтів про спецпропозиції та акції; робота з документами: накладні, чеки та ін.; контроль залишків товару на складі магазину та своєчасне замовлення їх доставки зі складу; дотримання правил, норм та стандартів компанії. |
своєчасна та повна оплата праці, не дивлячись на кризи, карантин та воєнний час; щомісячні бонуси за результатами продажів; гнучкий графік роботи (5 днів на тиждень з 8 до 18); дружній колектив із професіоналів своєї справи; постійний розвиток та навчання за рахунок компанії; можливість кар'єрного росту: при розгляді кандидатів на лідерські позиції ми віддаємо перевагу штатним співробітникам. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник менеджера із збуту |
WOG |
впевнений користувач ПК (MS Excel, CRM, 1С); робота на результат; високий рівень відповідальності. |
відповідь за приймання та видачу паливних талонів; супроводжування діючої клієнтської бази (договірна робота, документообіг, контроль взаєморозрахунків); збирання та комплектування первинної документації. |
офіційне працевлаштування та стабільна зарплата; місцерозташування офісу: м. Вінниця, вул. Героїв Нацгвардії (Некрасова), 25 графік роботи: Пн-Пт, 09:00−18:00; допомога в адаптації, навчанні та розвитку; реалізація у великій компанії; більше переваг для працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Дизайнер |
АКцентр |
робота в програмах: Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator; досвід в розробці дизайнів; хороший художній смак. |
розробка, макетування, дизайн різної поліграфічної продукції (листівок, бордів для сайту та соц. мереж, плакатів, каталогів та інше) для різних проєктів. |
офіційне працевлаштування; 5-ти денний робочий тиждень Пн-Пт; графік роботи 08:30−18:00; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер (HR) |
ТОВ, КМН |
знання основ діловодства та документообігу; знання 1С.8 зуп (етап впровадження буде перевагою); добре розвинені письмові та усні комунікативні навички; здатність працювати у режимі багатозадачності; впевнений користувач ПК та CRM систем; особисті якості: організованість, відповідальність, гнучкість, старанність та активність. |
організація документообігу компанії; ведення кадрового обліку, підбір персоналу; закупівля, облік, зберігання та розподілення брендованої рекламної продукції, канцелярії, господарських, продовольчих товарів, медикаментів; комунікація із сервісно-ремонтними службами з питань проведення ремонтних робіт (меблів, оргтехніки тощо); організація ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз); організація корпоративних заходів; контроль за дотриманням порядку в офісних приміщеннях, координація роботи технічного персоналу; ведення документообігу з контрагентами щодо вироблених закупівель товарів та послуг; підготовка проектів листів, запитів та інших документів щодо діяльності компанії; інформаційна підтримка співробітників компанії та клієнтів. |
офіційне працевлаштування (згідно з КЗПП України); зручний графік роботи: Пн-Пт 09:00—17:00; робота в стабільній компанії, яка цінує ідеї співробітників та розвивається разом з ними; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Cherry Lake |
наявність будь-якої освіти і грамотної мови; любов до спілкування (буде перевагою при прийомі на роботу); пунктуальність і здатність до навчання. |
|
гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Відеограф, контент-мейкер |
Grand Car |
зйомка на мобільний телефон / проф. техніку відеоматеріалів, включаючи відеорепортажі з заходів, інтерв'ю та огляди; монтаж знятого матеріалу в мобільних додатках, щоб створити креативні та захоплюючі відеоролики; робота в команді продакшена на знімальних майданчиках; відповідальність та здатність працювати в команді. |
досвід у зйомці та монтажі відео, бажано на мобільних пристроях; навички дизайну та досвід роботи з графічними програмами (PhotoShop); креативне мислення та здатність вигадувати цікаві ідеї для медіаконтенту; досвід роботи у маркетингу чи СММ (буде перевагою).
|
конкурентна заробітна плата; робота у найзручнішому графіку: Пн-Пт 09:00 — 18:00; можливість проявити свою креативність та розвиватися в галузі медіаконтенту; робота в дружній, молодій та надихаючій команді; своя власна студія звукозапису та відеозона в офісі, яка оснащена крутою технікою для роботи; компанія організовує щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); можливість придбання авто із США за вигідною ціною; велика кількість креативних проєктів, як точно розкриє творчий потенціал. |
Відправити резюме можна за посиланням: |