Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Бухгалтер, фінансист

Grand Car

вміння працювати з бухгалтерськими програмами;

уважність та прискіпливість до деталей;

високий рівень відповідальності та дисципліни.

ведення бухгалтерського обліку та первинної документації;

розрахунки та виплата заробітної плати;

складання фінансової звітності;

здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами.

зручний графік роботи з Пн-Пт з 09:00 — 18:00;

робота в сучасному комфортному офісі в центрі міста, який обладнаний генератором та starlink на випадок блекаутів;

сучасна техніка для роботи;

молодий, дружній, позитивний колектив;

можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен, бариста

Big Man, кав'ярня

 

обслуговування споживачів, реалізація готового до споживання товару;

приготування обмеженого асортименту безалкогольних напоїв;

відбракування неякісних товарів за органолептичними показниками;

забезпечення зберігання товарів відповідно до термінів і режиму зберігання;

дотримання чистоти на робочому місці і торговельному залі;

оформлення вітрин та прилавків, утримання їх у належному стані;

контроль належного технічного стану обладнання;

контроль додержання споживачами культури поведінки;

ведення необхідний облік наявності товару;

підрахування та здача грошей, контроль купюр;

проходження медичного обстеження в установленому порядку.

18 робочих днів в місяць;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Перчатка-центр

успішний досвід в активних продажах (b2b) від 2-х років;

орієнтованість на результат;

 амбіційність;

цілеспрямованість;

впевненість у власних силах;

ініціативність.

розвиток діючої клієнтської бази в м. Київ та регулярне збільшення особистих продажів;

виконання поставлених цілей і планів;

володіння технікою продажів із застосуванням «холодних» дзвінків;

ведення документообігу по своїм клієнтам, звітність.

офіційне працевлаштування та соціальна захищеність;

графік роботи: Пн — Пт з 09:00 до 17:00, обідня перерва 1 год;

конкурентна заробітна плата;

корпоративний транспорт для відряджень;

можливості розвитку та зростання в компанії;

лояльний керівник, який готовий підтримувати на всіх етапах адаптації та роботи;

альтернативне джерело енергії, тому завжди є світло, інтернет та тепло;

компенсація мобільних витрат, навчання (тренінгів);

комфортні умови праці, зона відпочинку, чайний стіл, корпоративний відпочинок;

знижки на товари компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Cube Online Україна

Відсутність бар'єру у спілкуванні;

легке знаходження спільної мови з людьми;

відповідальність;

серйозне ставлення до роботи.

відвідування бізнесу та допомога власникам розібратись з послугами Google;

пропонування послуг та заключення угод.

цікава робота в міжнародній компанії;

графік роботи: з 09:00 до 18:00 може бути гнучким;

цікаві тренінги, вилазки в гори та море заохочувальних плюшок від компанії;

висока заплата;

круті перспективи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контролер відділу якості

Торгтехніка, гофрокомбінат

досвід роботи на виробництві, лабораторії (бажано),

знання програм MSWord, MSExcel,1С;

відповідальність, стресостійкість, уважність.

контроль відділу якості.

офіційне працевлаштування;

спецодяг, їдальня;

позмінний графік роботи (денні та нічні зміни).

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар у VIVO cafe

UPG

профільна освіта (бажано);

досвід роботи кухарем у сфері horeca від 1-го року;

бажання навчатися і розвиватися;

відповідальність і порядність;

активність у своїх діях.

швидке приготування і за технологічними картками;

забезпечення свіжості і якості страв з меню;

дотримання санітарно-гігієнічних норм.

офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП;

офіційна заробітна плата;

зручний графік роботи — 1/3 (7−8 робочих змін у місяць);

можливість особистого і кар'єрного зростання (старший кухар, адміністратор кафе);

комфортні умови праці (кімната для обіду і відпочинку, душова кімната);

знижка на харчування;

безкоштовна форма.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-касир

Альянс Рітейл Груп

 

прийом та викладка товару, розміщення цінників;

контроль якості та термінів придатності товару;

обслуговування гостей за касою;

участь у переобліках.

графік роботи: 08:00 22:00 (позмінно).

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з логістики

Группа компаний Неолит

досвід роботи у сфері транспортної логістики від 1-го року;

володіння знаннями про транспортний ринок, правила та стандарти перевезення вантажів;

досвід із супроводу перевезень в Україні та міжнародних;

досвід проведення переговорів;

комунікабельність і активність, вміння працювати у команді.

обробка замовлень клієнтів, робота з перевізниками та транспортними замовниками;

повний цикл організації та контроль процесу перевезень;

документальний супровід процесу перевезень.

можливість постійного розвитку та навчання;

можливість кар'єрного зростання (всі наші керівники розпочинали свій трудовий шлях з роботи менеджера);

можливість впливати на свій дохід, а також заохочення та бонуси для кращих співробітників;

комфортні умови праці, дружний молодий колектив, соціальний пакет та офіційне працевлаштування, неповторні корпоративні заходи, оплата мобільного зв’язку, додаткові бонуси;

графік роботи: з 09:00 до 18:00 Пн-Чт, з 09:00 до 17:00 Пт.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Ресторан Острів

досвід роботи офіціантом принаймні 1 рік;

вміння працювати в команді та високий рівень комунікативних навичок;

знання меню та уміння рекомендувати страви гостям (у вас буде оплачуване стажування, на якому ви зможете вивчити необхідну інформацію);

уважність до деталей та здатність до багатозадачності;

висока витривалість та енергійність.

прийом та обслуговування гостей з високим рівнем професіоналізму та уваги до деталей;

рекомендація гостям страв з меню та напоїв, враховуючи їхні побажання;

підтримка чистоти та порядку у робочому просторі;

виконання замовлень з високою швидкістю та точністю;

взаємодія з кухні та баром для забезпечення якісного сервісу;

реагування на будь-які запити або скарги гостей та забезпечення їх задоволення.

можливість приєднатися до нашої дружньої команди та отримати гідну винагороду за вашу працю;

графік робочої зміни 09:00—22:00;

корпоративне харчування (обід та вечеря) та корпоративна форма у стилістиці закладу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керівник відділу продажу

ФОП Добронецька В.О.

бізнес орієнтованість;

проактивність;

орієнтованість на результат;

лідерські якості;

Знання 1С, MS Exel.

організація роботи відділу продажів;

напрямок онлайн (сайт, Instagram, Facebook);

ефективне управління командою: мотивування, та вибудовування всередині відносин, заснованих на цінностях та філософії компанії;

побудова та розвиток нових скриптів продажів продукції, розвиток клієнтської бази;

забезпечення досягнення та перевищення показників у продажах;

аналіз основних показників ефективності продажів, виявлення причин відхилень, розробка та впровадження заходів, що їх коригують;

залучення додаткових платформ/маркетплейсів для реалізації товару;

аналіз ринку та конкурентів для ідентифікації нових можливостей.

високий рівень навичок продажів і роботи із запереченнями, вміння переконувати, аргументувати свою позицію;

розуміння специфіки продажів через онлайн (інстаграм, сайт).

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіс-менеджер

Авто-комфорт

грамотне письмове та усне мовлення;

вільне володіння: Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel);

аналітичний склад розуму, кмітливість, орієнтація на результат.

робота з базою даних;

допомога у роботі менеджерам (формування звітів, дзвінок клієнтів);

друк маршрутних листів та накладних на вивезення товару;

робота у програмах MS Word таMS Excel.

повна зайнятість, з повним робочим днем ​​(графік з Пн по Пт з 08:30 до 17:30);

молодий, професійний та дружний колектив;

оплата мобільного зв’язку;

компанія, що розвивається зі сформованою культурою;

можливість професійного та кар'єрного зростання, корпоративне навчання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Торговий представник

Terminus

вища освіта;

відмінні комунікативні навички;

досвід роботи в продажах (буде перевагою), але також готові розглянути кандидатів без досвіду;

впевненість у власних здібностях та бажання досягти поставлених цілей;

вміння працювати в команді та самостійно, відповідальність та організованість.

проведення переговорів з існуючими клієнтами, презентація нашої компанії та продукції, навчання торгового персоналу клієнтів;

ведення переговорів про умови співпраці та розміщення виставкових зразків;

забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та підтримка відносин з ними;

пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази;

моніторинг ринкових тенденцій, аналіз конкурентів та розробка стратегій продажу на ввіреній території.

офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата, яка залежить від ваших результатів;

підтримка та навчання від досвідчених фахівців у сфері продажів;

кар'єрний розвиток та можливість професійного зростання;

цікава та динамічна робота у сучасній компанії з високоякісною продукцією.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-касир

Лінія магазинів Eva

бажання опанувати роботу з касою;

бажання навчитись правильно консультувати клієнтів з питань товару;

бажання дізнатись основи стандартів обслуговування клієнтів;

бажання отримати досвід роботи з товаром (проведення інвентаризацій, викладок, перевірки асортименту та ін.);

середня/середньо-спеціальна/вища освіта;

вільне володіння українською мовою;

доброзичливість;

комунікабельність;

цілеспрямованість та відповідальність.

консультування клієнтів з питань товару;

робота за касовим апаратом;

виконання планових показників з продажу і стандартів обслуговування;

викладання товару, слідкування за асортиментом, за дотриманням термінів придатності;

участь в проведенні інвентаризацій.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Direct-менеджер

Gift UP

наявність базового розуміння ведення перемовин;

приємність та доброзичливість;

позитивний підхід до роботи та оточуючих.

комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів;

робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів;

ведення звітності в CRM-системі;

контроль оплат;

ведення таблиць.

плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу;

навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії;

можливість працювати віддалено в м. Вінниця;

повна зайнятість;

навчання працювати в різних сучасних програмах.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар холодного процесу

Georgian Factory, ресторан

досвід роботи кухарем від півроку;

знання та виконання санітарно-гігієнічних норм;

відповідальність та уважність до деталей;

бажання розвиватися професійно.

приготування страв згідно з меню ресторану;

дотримання стандартів якості та безпеки продуктів;

забезпечення чистоти та охайності на кухні;

співпраця з іншими членами кухні для забезпечення швидкої та якісної роботи.

зручний графік роботи (з 09:30 до 22:00, 15 робочих змін у місяць;

можливість професійного зростання;

безкоштовне харчування;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

JustSchool

досвід роботи в продажах (обов’язковий від 2 місяців);

вільне володіння українською мовою;

розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном.

бажання самовдосконалюватися та готовність стрімко рости разом з компанією.

знайомлення клієнта з продуктами школи та продаж пакетів уроків без пробного заняття;

допомога з підключенням на пробний урок;

прийом участі у конкурсах та змаганнях в середині команди;

постійне покращення своїх навичок та відвідування тренінгів від професіоналів у сфері продажів.

фіксована ставка;

стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць;

оплачувана відпустка та лікарняні;

безкоштовне п’ятиденне навчання;

постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів;

швидке кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер, помічник HR-менеджера

ФОП Сліщенко Ю.О.

енергійність;

амбіційність;

творчість;

бажання розпочати свій шлях у світі рекрутингу.

проведення пошуку та відбору кандидатів на різні вакансії;

розміщення вакансії у соц. мережах, на job-сайтах та залучати рекламні компанії для співпраці;

проведення первинних телефонних інтерв’ю та надання зворотного зв’язку кандидатам.

навчання для новачків;

конкурентна заробітна плата;

зручний графік роботи: з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00;

робота в сучасному комфортному офісі;

цікаве ком’юніті.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп Volia

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися;

впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах;

надавати інформацію щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта.

професійний досвід та розвиток.найдосвідченіші тренери, висококваліфікований штат менеджерів і дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з приймання та обліку товарів

Мережа супермаркетів Сільпо

енергійність;

ввічливість;

вміння спілкуватися з людьми.

приймання товару по кількості та якості;

розміщення прийнятого товару з урахуванням умов та терміну зберігання.

стабільна зарплата й офіційне працевлаштування;

гнучкий графік роботи і можливість часткової зайнятості;

знижки на власне виробництво «сільпо» (кулінарія, випічка, кондитерські вироби, чай та кава);

спеціальні пропозиції в компаніях, що входять до Fozzy Group;

допомога колег і керівників у адаптації новачків;

розвиток кар'єри та відповідний перегляд рівня оплати праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор ПК

Паперовий рай

вміння швидко навчатися та аналітично мислити;

знання ПК на рівні досвідченого користувача;

високий рівень відповідальності та самоорганізації;

комунікабельність;

чесність;

націленість на результат.

консультація клієнтів по асортименту продукції;

обробка замовлень клієнтів;

координація замовлень на виконання друкованої продукції.

зручний графік роботи (Пн-Пт 09:00—17:00, Сб, Нд-вихідні)

комфортний офіс в 10 хв від центру міста;

офіційне працевлаштування;

дружна атмосфера в компанії та професійний колектив;

можливість кар'єрного зростання;

підтримка наставників на всіх етапах навчання та подальшого розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Sharikava

відкритість та комунікабельність;

уважність та відповідальність;

ініціативність;

порядність та охайність.

 

гідна та вчасна заробітна плата двічі на місяць;

змінний графік роботи;

графік роботи локації з 07:30 до 22:00;

повне навчання роботі з кавою і не тільки;

підвищення кваліфікації, тренінги, семінари;

можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор 1C

Snack Production

досвід роботи від півроку на посаді оператора,

стресостійкість, комунікабельність, відповідальність;

досвід роботи з програмами 1С (v 7,8), MS Word, MS Excel;

знання основ первинного та бухгалтерського обліку.

формування довідника контрагентів;

прийом замовлень від торговельних представників та звірка по замовленням;

надання звітності;

підготовка, передача видаткових накладних на склад;

формування реєстру видаткових накладних.

виплата заробітної плати 2 рази на місяць;

робочий графік Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб, Нд — вихідні;

професійний колектив;

системний підхід до навчання;

кар'єрний та професійний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-спеціаліст

ТОВ Френдт

досвід роботи в сфері інтернет-маркетингу, SMM, таргетингу від 1-го року;

знання і розуміння основних інструментів і стратегій маркетингу в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Tik-Tok, Linkedin та ін.);

вміння створювати та оптимізувати рекламні кампанії на цифрових платформах (Google Ads, Facebook ADS, та ін.);

аналітичні здібності та вміння працювати з веб-аналітикою;

креативність, вміння працювати з контентом та графічними редакторами;

високий рівень комунікаційних та організаційних навичок;

відмінне володіння українською мовою;

творчий підхід до роботи та бажання розвиватись.

розробка та реалізація стратегій просування компанії в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Tik-Tok та ін.);

створення контент-планів та регулярна публікація цікавого та актуального контенту;

управління та модерування сторінки компанії в соціальних мережах; відстежування реакцій аудиторії та взаємодія з нею;

налаштування таргетової реклами, щоб влучати в саме «яблучко»;

залучення цільової аудиторії через соціальні медіа, пошук нових каналів просування бренду компанії та продукту;

аналіз ефективність рекламних кампаній та регулярно звітувати про результати;

розширення коло наших друзів і прихильників в соц. мережах;

взаємодія з підрядниками та виконання інших завдання керівника.

робота в драйвовій і креативній команді однодумців;

цікаві проекти та можливість реалізувати усі свої самі сміливі професійні ідеї;

стабільна, конкурентна та вчасна оплата праці;

комфортне робоче місце в сучасному офісі з гарною логістичною розв’язкою;

звичайний графік роботи 5 днів на тиждень (Пн-Пт) з 09:00 до 18:00;

яскраве корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу та підтримки в онлайн-проєкт "Топ 20"

РІА Медіа

досвід роботи в продажах (буде великим плюсом), але ми готові розглянути кандидатів без досвіду;

вміння переконувати та вести переговори;

високий рівень комунікабельності та вміння працювати в команді;

бажання розвиватися, вивчати нові методи продажів та вдосконалювати свої навички;

впевнений користувач ПК та програм офісного пакету.

переговори з потенційними партнерами;

підтримка існуючих клієнтів та вирішення їхніх запитів та проблем;

укладання договорів та контроль за їх виконанням;

знайомство клієнтів з нашим сайтом.

кар'єрний ріст у провідній медіа-групі;

конкурентоспроможна заробітна плата та преміальна система;

дружня та професійна команда;

можливість працювати з відомими брендами та компаніями;

зручний графік роботи, часткова зайнятість 10:00 до 15:00 або повна зайнятість 09:00 до 16:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керуючий магазином

ТОВ Фора,

досвід роботи на адміністративній посаді від 1-го року;

вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент);

вільне володіння українською мовою;

висока ефективність, багатозадачність, готовність до навчання;

впевнений користувач ПК;

вміння працювати на результат та у команді.

забезпечувати обслуговування покупців на високому рівні;

вивчати та аналізувати динаміку продажів;

організовувати та контролювати проведення передпродажної підготовки товару;

організовувати та проводити інвентаризації;

контролювати роботу персоналу.

висока і стабільна заробітної плати;

офіційне працевлаштування;

отримання знань від досвідчених професіоналів;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

допомога з житлом;

корпоративне медичне страхування;

корпоративний мобільний зв`язок;

знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-консультант

ДТІ Груп

ініціативність, прагнення до кращого та бажання досягати високих результатів;

саморозвиток;

готовність знайомитися та спілкуватися з великою кількістю людей;

позитивний настрій та почуття гумору;

знання ПК, наявність телефону з доступом до телеграм;

технічне розуміння принципів роботи інструменту (бажано).

консультація клієнтів щодо переваг інструменту;

здійснення допомоги та супровід продажу на всіх етапах спілкування з клієнтом;

надання допомоги клієнтам у питаннях сервісного обслуговування;

інформування клієнтів про спецпропозиції та акції;

робота з документами: накладні, чеки та ін.;

контроль залишків товару на складі магазину та своєчасне замовлення їх доставки зі складу;

дотримання правил, норм та стандартів компанії.

своєчасна та повна оплата праці, не дивлячись на кризи, карантин та воєнний час;

щомісячні бонуси за результатами продажів;

гнучкий графік роботи (5 днів на тиждень з 8 до 18);

дружній колектив із професіоналів своєї справи;

постійний розвиток та навчання за рахунок компанії;

можливість кар'єрного росту: при розгляді кандидатів на лідерські позиції ми віддаємо перевагу штатним співробітникам.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник менеджера із збуту

WOG

впевнений користувач ПК (MS Excel, CRM, 1С);

робота на результат;

високий рівень відповідальності.

відповідь за приймання та видачу паливних талонів;

супроводжування діючої клієнтської бази (договірна робота, документообіг, контроль взаєморозрахунків);

збирання та комплектування первинної документації.

офіційне працевлаштування та стабільна зарплата;

місцерозташування офісу: м. Вінниця, вул. Героїв Нацгвардії (Некрасова), 25

графік роботи: Пн-Пт, 09:00−18:00;

допомога в адаптації, навчанні та розвитку;

реалізація у великій компанії;

більше переваг для працівників.

Відправити резюме можна за посиланням:

Дизайнер

АКцентр

робота в програмах: Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator;

досвід в розробці дизайнів;

хороший художній смак.

розробка, макетування, дизайн різної поліграфічної продукції (листівок, бордів для сайту та соц. мереж, плакатів, каталогів та інше) для різних проєктів.

офіційне працевлаштування;

5-ти денний робочий тиждень Пн-Пт;

графік роботи 08:30−18:00;

робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіс-менеджер (HR)

ТОВ, КМН

знання основ діловодства та документообігу;

знання 1С.8 зуп (етап впровадження буде перевагою);

добре розвинені письмові та усні комунікативні навички;

здатність працювати у режимі багатозадачності;

впевнений користувач ПК та CRM систем;

особисті якості: організованість, відповідальність, гнучкість, старанність та активність.

організація документообігу компанії;

ведення кадрового обліку, підбір персоналу;

закупівля, облік, зберігання та розподілення брендованої рекламної продукції, канцелярії, господарських, продовольчих товарів, медикаментів;

комунікація із сервісно-ремонтними службами з питань проведення ремонтних робіт (меблів, оргтехніки тощо);

організація ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз);

організація корпоративних заходів;

контроль за дотриманням порядку в офісних приміщеннях, координація роботи технічного персоналу;

ведення документообігу з контрагентами щодо вироблених закупівель товарів та послуг;

підготовка проектів листів, запитів та інших документів щодо діяльності компанії;

інформаційна підтримка співробітників компанії та клієнтів.

офіційне працевлаштування (згідно з КЗПП України);

зручний графік роботи: Пн-Пт 09:00—17:00;

робота в стабільній компанії, яка цінує ідеї співробітників та розвивається разом з ними;

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор ресторану

Cherry Lake

наявність будь-якої освіти і грамотної мови;

любов до спілкування (буде перевагою при прийомі на роботу);

пунктуальність і здатність до навчання.

 

гнучкий графік роботи;

офіційне працевлаштування;

кар'єрний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням:

Відеограф, контент-мейкер

Grand Car

зйомка на мобільний телефон / проф. техніку відеоматеріалів, включаючи відеорепортажі з заходів, інтерв'ю та огляди;

монтаж знятого матеріалу в мобільних додатках, щоб створити креативні та захоплюючі відеоролики;

робота в команді продакшена на знімальних майданчиках;

відповідальність та здатність працювати в команді.

досвід у зйомці та монтажі відео, бажано на мобільних пристроях;

навички дизайну та досвід роботи з графічними програмами (PhotoShop);

креативне мислення та здатність вигадувати цікаві ідеї для медіаконтенту;

досвід роботи у маркетингу чи СММ (буде перевагою).

 

конкурентна заробітна плата;

робота у найзручнішому графіку: Пн-Пт 09:00 — 18:00;

можливість проявити свою креативність та розвиватися в галузі медіаконтенту;

робота в дружній, молодій та надихаючій команді;

своя власна студія звукозапису та відеозона в офісі, яка оснащена крутою технікою для роботи;

компанія організовує щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи);

можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

велика кількість креативних проєктів, як точно розкриє творчий потенціал.

Відправити резюме можна за посиланням: