Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Ревізор

Щодня

висока організованість та уважність до деталей;

відмінні аналітичні та комунікаційні навички;

здатність працювати в команді та самостійно;

вміння працювати з комп’ютером та електронною документацією;

бажання навчатися та розвиватися.

проведення регулярних перевірок обліку товарів у магазинах мережі на ввіреній території (місто та область);

здійснення аудиту інвентаризаційних звітів;

виявлення та усунення відхилень у обліку товарів;

ведення електронної документації та звітності про проведені ревізії.

самостійний вплив на заробітну плату;

зручний графік роботи;

можливість професійного розвитку і кар'єрного зростання;

дружній та сприятливий колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами, куратор проєкту

Gift UP

 

консультування нових клієнтів;

робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети більше 2-х разів;

ведення звітності в таблицях та СRМ-системі.

навчання професійної роботі з клієнтами без холодних дзвінків та пошуків клієнтів;

плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу;

можливість працювати віддалено в м. Вінниця;

повна зайнятість;

навчання працювати в різних сучасних програмах;

робота у м. Вінниця в комфортному та зручному офісі на Поділлі, де завжди тепло, світло і крута творча атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-консультант

Dnipro-M

активність;

пунктуальність;

уважність;

ініціативність.

консультація до допомога клієнту у виборі ідеального інструменту;

оформлення покупки клієнтів та ведення касової документації;

інформування покупців про спеціальні пропозиції та акції;

слідкування за порядком в торговій залі;

викладка товару (мерчандайзинг).

активна та цікава робота;

енергійна та драйвова команда;

мотиваційна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: 4/2, з 08:00 до 20:00;

розвиток професійних та особистих якостей, навчання в академії корпоративної освіти та курси для молодих лідерів;

можливість кар'єрного зростання в компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп Volia

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися;

впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах.

надавати інформацію щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта.

професійний досвід та розвиток;

найдосвідченіші тренери, висококваліфікований штат менеджерів і дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

ТОВ СЕЕФ

приємна зовнішність;

доглянутий зовнішній вигляд;

комунікабельність;

охайність у роботі;

здатність запам’ятовувати;

готовність до великого потоку клієнтів.

обслуговування відвідувачів;

підтримання хороших відносин, як з клієнтами, так і з іншими співробітниками;

допомога відвідувачеві з вибором страви;

прийняття замовлення;

подача замовлення та прибирання столу.

гнучкий графік;

обід і вечеря (на вибір), за рахунок закладу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Країна Мрій

пунктуальність;

зосередженість;

готовність до постійного навчання та розвитку.

 

гнучкий графік роботи — 3/3 або 4/2, з 9:00 -21:00 проспект Юності, 18, ТЦ Small;

своєчасна та конкурентна заробітна плата;

стабільна робота;

бонуси та мотиваційні програми;

ранкова кава та смачний обід;

перспективи розвитку в мережі;

оплачуване стажування;

мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Країна Мрій

пунктуальність;

охайність;

уважність;

ввічливість.

 

 

своєчасна та конкурентна заробітна плата;

оплачуване стажування, стабільна робота;

бонуси та мотиваційні програми;

перспективи розвитку в мережі;

мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративу;

розташування: м. Вінниця, пр. Юності 18, ТРЦ S)Mall;

графік роботи: з 09:00−21:00, гнучкий та зручний саме для тебе — 3/3, 2/2 або за домовленістю.

Відправити резюме можна за посиланням:

Торговий представник

Terminus

вища освіта;

відмінні комунікативні навички;

досвід роботи в продажах (буде перевагою), але також готові розглянути кандидатів без досвіду;

впевненість у власних здібностях та бажання досягти поставлених цілей;

вміння працювати в команді та самостійно, відповідальність та організованість.

проведення переговорів з існуючими клієнтами, презентація нашої компанії та продукції, навчання торгового персоналу клієнтів;

ведення переговорів про умови співпраці та розміщення виставкових зразків;

забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та підтримка відносин з ними;

пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази;

моніторинг ринкових тенденцій, аналіз конкурентів та розробка стратегій продажу на ввіреній території.

офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата, яка залежить від ваших результатів;

підтримка та навчання від досвідчених фахівців у сфері продажів;

кар'єрний розвиток та можливість професійного зростання;

цікава та динамічна робота у сучасній компанії з високоякісною продукцією.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (продажі телефоном)

ТОВ Файервуд

бажання навчатись і працювати;

відповідальність та пунктуальність;

досвід роботи від 1-го року (бажано), можливо працевлаштування без досвіду, є навчання;

знання 1 С,MSExcel (бажано).

 

графік: з Пн по Пт, з 08:00 до 17:00;

Відправити резюме можна за посиланням:

Промоконсультант

Accentica

комунікативні навички, без дефектів мовлення;

досвід роботи в промоутером (вітається).

інформування повнолітніх споживачів про продуктові характеристики тютюнових виробів;

виконання стандартів брифу.

гнучкий графік роботи від 4 годин в день (можливість поєднувати роботу та навчання або роботу та роботу);

висока погодинна оплата праці;

офіційне працевлаштування за договором підряду зі сплатою всіх належних податків;

комплекти стильного одягу в якості уніформи, робочий планшет.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

ПП Вінницька паляниця

знання ПК на рівні досвідченого користувача;

комунікабельність;

націленість на результат.

прийом замовлень в телефонному режимі;

формування видаткових накладних.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник на кухню

Шаурмішка

відповідальність та пунктуальність;

бажання вчитися та розвиватися;

приготування страв (бургери, дьонери, гарніри);

вижарка м’яса на жарочній поверхні.

кар'єрний розвиток у міцній та стабільній компанії;

харчування за наш рахунок;

трансфер після роботи в межах міста;

найвища оплата у сфері.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

ФОП Пшеничний В.А.

відповідальність;

дисциплінованість;

величезне бажання працювати та готовність навчатись;

відсутність протипоказань до фізичної праці.

викладка товару згідно зі стандартами компанії-партнера в супермаркетах;

відстежування наявності повного асортименту продукції;

виконання плану згідно з корпоративною програмою, яка встановлена у мобільному телефоні.

фінансова стабільність;

компенсацію за проїзд та мобільний зв’язок;

навчання у команді професіоналів;

кар'єрне зростання (молодший торговий представник — торговий представник — супервайзер);

графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:00 год, Сб-Нд — вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

InstaCoffee

бажання вчитися та розвивати кулінарні навички;

відповідальність та дисциплінованість;

здатність працювати в команді.

приготування ланчів відповідно до меню кав’ярні InstaCoffee;

дотримання стандартів якості та безпеки під час готування та приготування страв;

забезпечення чистоти та охайності на кухні та обладнанні;

дотримання графіку роботи та норм робочого часу.

графік роботи: з 08:00—21:00, 2/2 дні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач англійської мови

Школа англійської мови Flash

пунктуальність;

зосередженість;

готовність до постійного навчання та розвитку.

проведення занять відповідно до закріплених груп (офлайн та онлайн);

проведення індивідуальних занять з клієнтами (офлайн та онлайн).

 

гідний рівень доходу;

дієва методика викладання англійської мови;

стабільне завантаження;

гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір);

кар'єрний ріст;

онлайн-платформа space — реалізована автоперевірка домашнього завдання, що значно економить час викладача;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

внутрішня академія для викладачів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

ПрАТ Хлібпром

знання 1С версії 8.2;

вища економічна/бухгалтерська освіта.

облік розрахунків з контрагентами, зокрема звірки з vip-клієнтами;

облік ПДВ-зобов'язань та ПДВ-кредиту;

облік по складах готової продукції та тари на виробничому підприємстві;

контроль оформлення первинних документів відповідно до законодавства.

офіційне працевлаштування відповідно до КЗПП України, забезпечення всіх гарантій та норм;

медичне страхування;

вчасна, конкурентна і прозора оплата праці;

оплачувані лікарняні та відпустки (27 днів);

знижки на корпоративну продукцію;

комфортні умови праці;

цікава сфера бізнесу;

корпоративне навчання;

гнучкий графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Акаунт-менеджер, фармер акаунтів

Tрак Партс ЛТД

швидке навчання і прийняття нової інформації;

уважність та відповідальність;

впевнений користувач ПК;

уміння користуватися соц. мережами/ Інтернетом.

реєстрація акантів;

ведення соц. активності;

своєчасне здавання акантів.

графік з 09:00 до 18:00 (є можливість обговорити індивідуальний);

вихідні дні: субота - неділя;

комфортні умови роботи у чистому, просторому офісі;

своєчасна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з публічних закупівель

ПрАТ, страхова компанія, Місто

повна вища освіта;

знання функціоналу, структури та принципів роботи електронної системи закупівель / електронних майданчиків (система Prozorro) (буде перевагою);

досвід роботи у сфері публічних закупівель.

моніторинг актуальних, відкритих; закупівель через систему «Prozorro»;

здійснення вибору процедури закупівлі, уточнення інформації шляхом питань/скарг;

підготовка та узгодження пакету тендерної документації для участі в оголошених закупівлях зі сторони учасника;

забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених законом про публічні закупівлі;

забезпечення оприлюднення інформації щодо публічних закупівель відповідно до вимог закону про публічні закупівлі;

завантаження відповідних документів до тендерної пропозиції в систему «Prozorro».

здійснення моніторингу змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні;

здійснює належну перевірку клієнта (представника клієнта), уточнення інформації про клієнта у випадках, встановлених законом України «про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;

оформлення та супровід відповідних договорів.

стабільність і соціальні гарантії згідно з КЗпП України;

офіційне працевлаштування з 1-го дня роботи;

своєчасна конкурентна заробітна плата;

додаткова мотивація від результатів роботи;

5-ти денний робочий тиждень;

графік роботи Пн - Чт з 09:00−18:00, Пт з 09:00−17:00;

комфортні умови праці, сучасний офіс;

можливість професійного росту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кондитер, майстер-карамельє, кухар

ФОП Корпанюк В.

комунікабельність;

талановитість.

робота в карамельній команді та створення карамельних виробів власноруч;

виготовлення карамельних виробів;

презентування процесу приготування та створення дива для відвідувачів.

режим роботи з 10:00 до 19:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Персональний консультант фінансовий

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

вища економічна або юридична освіта;

досвід роботи в банківській сфері.

залучення клієнтів юридичних осіб на обслуговування в банк;

продаж банківських продуктів, в даному клієнтському сегменті;

персональне знайомство з кожним клієнтом портфелю;

розвиток комерційних відносин з закріпленим портфелем клієнтів;

аналіз і розвиток індивідуальних і комерційних потреб клієнтів;

забезпечення якості обслуговування і задоволення клієнтів.

конкурентна заробітна плата;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

медичне страхування, повністю оплачене банком;

страхування життя, повністю оплачене банком;

пільги на медичне страхування родичів;

потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо);

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

доступ до навчальних програм за міжнародними стандартами та практиками, включаючи школу лідера, школу продуктового мислення, Аgile академію та широку палітру мікро-тренінгів;

широкі можливості для міжнародної мобільності;

робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді;

робота в провідному банку Європи з міжнародним охопленням (bnp paribas group − один із найуспішніших і найбільших банків світу).

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Алюм-Сервис

амбітність;

позитивний настрій;

цілеспрямованість;

вимогливість до себе і оточуючих;

вміння продавати, аналізувати і робити правильні висновки;

вміння швидко навчатися і з позитивом ставитися до будь-яких ситуацій;

досвід роботи: в продажах;

грамотна усна і письмова мова;

презентабельний зовнішній вигляд;

приємний поставлений голос;

навички ведення переговорів, планування і контролю;

впевнений користувач ПК;

підтримка та розвиток клієнтської бази.

консультація і прямий продаж воріт, ролет з монтажем для фізичних і юридичних осіб;

ведення клієнта до підписання договору та реалізації проекту;

ведення звітності в CRM, дотримання планів продажу та конверсії;

активні продажі, опрацювання теплих заявок. холодних заявок не має;

підготовка комерційних пропозицій в т.ч розрахунок реалізації проекту, наданням технічної частини;

проведення перемовин з клієнтом;

підписання договору з замовником;

заведення замовлення в 1С8. подача замовлення на виробництво;

ведення документації проекту;

спілкування з клієнтами в живу, телефонні розмови, меседжери.

молодий дружний колектив;

перспектива кар'єрного росту;

навчання співробітників усередині компанії, а також на семінарах, тренінгах та ін.;

конкурентна заробітна плата;

робочий графік: Пн - Пт 09:00−18:00;

субота — 09.00−14.00 (по необхідності).

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар у кав'ярню

ФОП Гаврилюк І.О.

відповідальність;

пунктуальність;

вміння працювати в команді.

контроль якості сировини для приготування страв;

контроль якості видачі страв;

приготування продукції компанії згідно технологічних карт;

підтримка чистоти на робочому місті.

навчання всіх процесів;

позмінний графік роботи 3\3, з 09:00 до 21:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер інтернет-магазину

ФОП Кудла

вміння працювати з комп’ютером та інтернетом;

комунікабельність та вміння вести переговори;

відповідальність та орієнтація на результат;

досвiд роботи з соц. мережами (бажано).

консультування клієнтів щодо асортименту товарів, умов доставки та оплати;

прийом замовлень та оформлення покупок через інтернет-магазин;

контроль та вирішування проблем, що пов’язані з доставкою замовлень, актуалізацією статусів, контролем оплат;

залучення нових клієнтів та розширення клієнтської бази;

робота з базою клієнтів;

наповнення сайту контентом.

офіційне працевлаштування згідно з трудовим законодавством;

графік роботи з 08:00 до 18:00 (неділя вихідний +1 плаваючий);

конкурентоспроможна заробітна плата та система преміювання;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання в компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-універсал

Rozetka

початкові знання мобільної і комп’ютерної техніки;

знання алкогольної і тютюнової продукції (бажано);

знання касової дисципліни (бажано);

енергійність, відповідальність, клієнтоорієнтованість;

вміння швидко приймати нові знання та запам’ятовувати їх;

талант дарувати гарний настрій і позитивні емоції.

консультування клієнтів і видача товару;

дізнавання потреб клієнтів і пропонування рішення;

прийом і розміщення товарів на складі;

викладання товару на вітринах;

проведення розрахунково-касових операцій;

вивчення багато нової та корисної для успішної праці інформації.

робота в команді, що точно не дасть занудьгувати;

цікавий досвід і конкурентна зарплата;

нові актуальні знання про ґаджети та алкогольно-тютюнову продукцію;

розвиток і навчання (зокрема Внутрішня школа сомельє).

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник HR-менеджера

Конс на Бі$, бізнес-клуб підприємців

бажання та готовність вчитися та розвиватися;

стресостійкість;

грамотність (усне мовлення та письмо);

презентабельний зовнішній вигляд.

розміщення оголошень, пошук кандидатів, відбір резюме;

складання таблиць та їх введення;

пошук необхідної інформації;

допомога у обробці даних, організації співбесід, заходів.

навчання за рахунок компанії;

передбачено кар'єрне зростання від помічника до старшого відділу;

робота у відкритому та дружньому колективі, де кожен з відділу буде готовий завжди допомогти.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Stakan Coffee

любов до кави;

охайний зовнішній вигляд;

гарна поставлена мова;

пунктуальність;

порядність;

розуміння перфекціонізму та педантичності;

розуміння роботи з професійною кавовою машиною;

розуміння роботи в закладах їжі;

вміння працювати з великим об'ємом інформації.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обліку

Megasport

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

вміння працювати з великим об'ємом інформації;

впевнений користувач ПК, з навичками роботи в MS Excel, 1С;

уважність та відповідальність;

системне мислення та орієнтованість на результат;

готовність до відряджень.

робота з договорами та первинною бухгалтерською документацією в 1С;

ведення обліку торгового обладнання, проведення інвентаризацій;

збір та систематизація даних для фінансової звітності;

контроль своєчасної оплати рахунків, перевірка та закриття взаєморозрахунків з контрагентами;

ведення документообігу по переміщенню торгового обладнання, комплектуючих, аксесуарів та будівельних матеріалів;

робота з заявками на комплектацію магазинів господарськими товарами.

дружній і професійний колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи;

стабільний та конкурентний рівень винагороди;

приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії;

можливість подорожувати з роботою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

Beauty Forever, косметологічна студія

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

висока відповідальність та ініціативність;

вміння керувати персоналом та здійснювати контроль за роботою;

високі комунікативні навички;

знання основ маркетингу та бажання розвиватись у цьому напрямку;

відмінне знання української мови;

вміння користуватись комп’ютером та програмами MS Office.

організація роботи студії та керування персоналом;

прийом та обробка замовлень від клієнтів, планування записів на процедури;

контроль за роботою рецепції та косметологів;

розвиток та втілення маркетингових ідей для збільшення кількості клієнтів;

ведення обліку роботи студії та звітності.

гнучкий графік роботи;

конкурентна заробітна плата;

можливість розвитку та кар'єрного зростання;

приємний колектив та дружня атмосфера на роботі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обліку

OKKO

досконалі знання в області обліку;

вміння аналізувати і поєднувати великий об'єм інформації;

розуміння специфіки обліку

аналітичні навички.

контроль за рухом нафтопродуктів;

зведення результатів перевірок і інвентаризацій нафтопродуктів;

контроль за повнотою відображення всіх операцій, пов’язаних з рухом нафтопродуктів та зміною залишків в розрізі видів нафтопродуктів в обліковій системі SAP;

формування зведених даних щодо відвантажених та прийнятих на зберігання нафтопродуктів за звітний період.

офіційне і швидке працевлаштування на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

забезпечення безкоштовним медичним страхуванням для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

підтримка та допомога один одному, адже ОККО — це велика і дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з розвитку (нерухомість)

Аптека АНЦ

успішний комунікатор — відмінні комунікаційні навички, вміння переконувати, відмінні навички презентації та перемовин;

системне мислення — здатний організовувати робочі процеси так, щоб вони були реально ефективними;

підприємницька жилка — пошук нестандартних рішень, ініціативність у вирішенні проблем та досягненні цілей, здатність знаходити підходи для вирішення проблем у перемовинах;

дисциплінованість — здатність організовано розподілити завдання для ефективного використання часу;

переконливість — здатність впливати і змінювати думку інших, переконувати людей рухатись у потрібному вам напрямку, використовуючи при цьому раціональні аргументи, а не маніпуляції;

проактивність — здатність передбачати можливі наслідки та приймати заходи для уникнення проблем чи максимізації позитивних результатів; уміння знаходити нестандартні рішення;

бажання і вміння інтенсивно працювати на результат і досягати максимуму;

впевнений користувач Пк;

комп’ютерні навички — володіння офісними програмами (Word, Excel).

реалізація цілей та планів компанії;

пошук локації для майбутніх аптек;

ведення переговорів з контрагентами;

виконання щомісячного плану по відкриттям аптек;

організація системної роботи з моніторингу нових об'єктів в регіоні;

 

висока заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

найкраща на ринку команда професіоналів + наставництво;

можливість підвищувати кваліфікацію і свій професійний рівень;

випробувальний термін 2 місяці по контракту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор кафе

Синергія Тім

досвід роботи у ресторані або кафе;

висока організованість, відповідальність та вміння працювати в умовах високого темпу роботи;

вміння ефективно керувати персоналом та вирішувати конфліктні ситуації;

гарні комунікативні навички та вміння працювати з гостями.

забезпечення високої якості обслуговування;

координація, навчання та нагляд за роботою персоналу кафе;

контроль касової дисципліни;

робота з документацією, звіти;

спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери.

стабільна оплата праці;

зручний графік роботи: з 09:00 до 21:00 — 2 робочих 2 вихідних;

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням: