Вакансії для студентів і випускників станом на 01.02.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Ревізор |
Щодня |
висока організованість та уважність до деталей; відмінні аналітичні та комунікаційні навички; здатність працювати в команді та самостійно; вміння працювати з комп’ютером та електронною документацією; бажання навчатися та розвиватися. |
проведення регулярних перевірок обліку товарів у магазинах мережі на ввіреній території (місто та область); здійснення аудиту інвентаризаційних звітів; виявлення та усунення відхилень у обліку товарів; ведення електронної документації та звітності про проведені ревізії. |
самостійний вплив на заробітну плату; зручний графік роботи; можливість професійного розвитку і кар'єрного зростання; дружній та сприятливий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами, куратор проєкту |
Gift UP |
|
консультування нових клієнтів; робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети більше 2-х разів; ведення звітності в таблицях та СRМ-системі. |
навчання професійної роботі з клієнтами без холодних дзвінків та пошуків клієнтів; плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу; можливість працювати віддалено в м. Вінниця; повна зайнятість; навчання працювати в різних сучасних програмах; робота у м. Вінниця в комфортному та зручному офісі на Поділлі, де завжди тепло, світло і крута творча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант |
Dnipro-M |
активність; пунктуальність; уважність; ініціативність. |
консультація до допомога клієнту у виборі ідеального інструменту; оформлення покупки клієнтів та ведення касової документації; інформування покупців про спеціальні пропозиції та акції; слідкування за порядком в торговій залі; викладка товару (мерчандайзинг). |
активна та цікава робота; енергійна та драйвова команда; мотиваційна заробітна плата; офіційне працевлаштування; графік роботи: 4/2, з 08:00 до 20:00; розвиток професійних та особистих якостей, навчання в академії корпоративної освіти та курси для молодих лідерів; можливість кар'єрного зростання в компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах. |
надавати інформацію щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта. |
професійний досвід та розвиток; найдосвідченіші тренери, висококваліфікований штат менеджерів і дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
ТОВ СЕЕФ |
приємна зовнішність; доглянутий зовнішній вигляд; комунікабельність; охайність у роботі; здатність запам’ятовувати; готовність до великого потоку клієнтів. |
обслуговування відвідувачів; підтримання хороших відносин, як з клієнтами, так і з іншими співробітниками; допомога відвідувачеві з вибором страви; прийняття замовлення; подача замовлення та прибирання столу. |
гнучкий графік; обід і вечеря (на вибір), за рахунок закладу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Країна Мрій |
пунктуальність; зосередженість; готовність до постійного навчання та розвитку. |
|
гнучкий графік роботи — 3/3 або 4/2, з 9:00 -21:00 проспект Юності, 18, ТЦ Small; своєчасна та конкурентна заробітна плата; стабільна робота; бонуси та мотиваційні програми; ранкова кава та смачний обід; перспективи розвитку в мережі; оплачуване стажування; мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Країна Мрій |
пунктуальність; охайність; уважність; ввічливість.
|
|
своєчасна та конкурентна заробітна плата; оплачуване стажування, стабільна робота; бонуси та мотиваційні програми; перспективи розвитку в мережі; мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративу; розташування: м. Вінниця, пр. Юності 18, ТРЦ S)Mall; графік роботи: з 09:00−21:00, гнучкий та зручний саме для тебе — 3/3, 2/2 або за домовленістю. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
Terminus |
вища освіта; відмінні комунікативні навички; досвід роботи в продажах (буде перевагою), але також готові розглянути кандидатів без досвіду; впевненість у власних здібностях та бажання досягти поставлених цілей; вміння працювати в команді та самостійно, відповідальність та організованість. |
проведення переговорів з існуючими клієнтами, презентація нашої компанії та продукції, навчання торгового персоналу клієнтів; ведення переговорів про умови співпраці та розміщення виставкових зразків; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та підтримка відносин з ними; пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази; моніторинг ринкових тенденцій, аналіз конкурентів та розробка стратегій продажу на ввіреній території. |
офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата, яка залежить від ваших результатів; підтримка та навчання від досвідчених фахівців у сфері продажів; кар'єрний розвиток та можливість професійного зростання; цікава та динамічна робота у сучасній компанії з високоякісною продукцією. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (продажі телефоном) |
ТОВ Файервуд |
бажання навчатись і працювати; відповідальність та пунктуальність; досвід роботи від 1-го року (бажано), можливо працевлаштування без досвіду, є навчання; знання 1 С,MSExcel (бажано). |
|
графік: з Пн по Пт, з 08:00 до 17:00; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Промоконсультант |
Accentica |
комунікативні навички, без дефектів мовлення; досвід роботи в промоутером (вітається). |
інформування повнолітніх споживачів про продуктові характеристики тютюнових виробів; виконання стандартів брифу. |
гнучкий графік роботи від 4 годин в день (можливість поєднувати роботу та навчання або роботу та роботу); висока погодинна оплата праці; офіційне працевлаштування за договором підряду зі сплатою всіх належних податків; комплекти стильного одягу в якості уніформи, робочий планшет. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ПП Вінницька паляниця |
знання ПК на рівні досвідченого користувача; комунікабельність; націленість на результат. |
прийом замовлень в телефонному режимі; формування видаткових накладних. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник на кухню |
Шаурмішка |
відповідальність та пунктуальність; бажання вчитися та розвиватися; |
приготування страв (бургери, дьонери, гарніри); вижарка м’яса на жарочній поверхні. |
кар'єрний розвиток у міцній та стабільній компанії; харчування за наш рахунок; трансфер після роботи в межах міста; найвища оплата у сфері. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
ФОП Пшеничний В.А. |
відповідальність; дисциплінованість; величезне бажання працювати та готовність навчатись; відсутність протипоказань до фізичної праці. |
викладка товару згідно зі стандартами компанії-партнера в супермаркетах; відстежування наявності повного асортименту продукції; виконання плану згідно з корпоративною програмою, яка встановлена у мобільному телефоні. |
фінансова стабільність; компенсацію за проїзд та мобільний зв’язок; навчання у команді професіоналів; кар'єрне зростання (молодший торговий представник — торговий представник — супервайзер); графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:00 год, Сб-Нд — вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
InstaCoffee |
бажання вчитися та розвивати кулінарні навички; відповідальність та дисциплінованість; здатність працювати в команді. |
приготування ланчів відповідно до меню кав’ярні InstaCoffee; дотримання стандартів якості та безпеки під час готування та приготування страв; забезпечення чистоти та охайності на кухні та обладнанні; дотримання графіку роботи та норм робочого часу. |
графік роботи: з 08:00—21:00, 2/2 дні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови |
Школа англійської мови Flash |
пунктуальність; зосередженість; готовність до постійного навчання та розвитку. |
проведення занять відповідно до закріплених груп (офлайн та онлайн); проведення індивідуальних занять з клієнтами (офлайн та онлайн).
|
гідний рівень доходу; дієва методика викладання англійської мови; стабільне завантаження; гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір); кар'єрний ріст; онлайн-платформа space — реалізована автоперевірка домашнього завдання, що значно економить час викладача; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; внутрішня академія для викладачів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ПрАТ Хлібпром |
знання 1С версії 8.2; вища економічна/бухгалтерська освіта. |
облік розрахунків з контрагентами, зокрема звірки з vip-клієнтами; облік ПДВ-зобов'язань та ПДВ-кредиту; облік по складах готової продукції та тари на виробничому підприємстві; контроль оформлення первинних документів відповідно до законодавства. |
офіційне працевлаштування відповідно до КЗПП України, забезпечення всіх гарантій та норм; медичне страхування; вчасна, конкурентна і прозора оплата праці; оплачувані лікарняні та відпустки (27 днів); знижки на корпоративну продукцію; комфортні умови праці; цікава сфера бізнесу; корпоративне навчання; гнучкий графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Акаунт-менеджер, фармер акаунтів |
Tрак Партс ЛТД |
швидке навчання і прийняття нової інформації; уважність та відповідальність; впевнений користувач ПК; уміння користуватися соц. мережами/ Інтернетом. |
реєстрація акантів; ведення соц. активності; своєчасне здавання акантів. |
графік з 09:00 до 18:00 (є можливість обговорити індивідуальний); вихідні дні: субота - неділя; комфортні умови роботи у чистому, просторому офісі; своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з публічних закупівель |
ПрАТ, страхова компанія, Місто |
повна вища освіта; знання функціоналу, структури та принципів роботи електронної системи закупівель / електронних майданчиків (система Prozorro) (буде перевагою); досвід роботи у сфері публічних закупівель. |
моніторинг актуальних, відкритих; закупівель через систему «Prozorro»; здійснення вибору процедури закупівлі, уточнення інформації шляхом питань/скарг; підготовка та узгодження пакету тендерної документації для участі в оголошених закупівлях зі сторони учасника; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених законом про публічні закупівлі; забезпечення оприлюднення інформації щодо публічних закупівель відповідно до вимог закону про публічні закупівлі; завантаження відповідних документів до тендерної пропозиції в систему «Prozorro». здійснення моніторингу змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні; здійснює належну перевірку клієнта (представника клієнта), уточнення інформації про клієнта у випадках, встановлених законом України «про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; оформлення та супровід відповідних договорів. |
стабільність і соціальні гарантії згідно з КЗпП України; офіційне працевлаштування з 1-го дня роботи; своєчасна конкурентна заробітна плата; додаткова мотивація від результатів роботи; 5-ти денний робочий тиждень; графік роботи Пн - Чт з 09:00−18:00, Пт з 09:00−17:00; комфортні умови праці, сучасний офіс; можливість професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер, майстер-карамельє, кухар |
ФОП Корпанюк В. |
комунікабельність; талановитість. |
робота в карамельній команді та створення карамельних виробів власноруч; виготовлення карамельних виробів; презентування процесу приготування та створення дива для відвідувачів. |
режим роботи з 10:00 до 19:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Персональний консультант фінансовий |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища економічна або юридична освіта; досвід роботи в банківській сфері. |
залучення клієнтів юридичних осіб на обслуговування в банк; продаж банківських продуктів, в даному клієнтському сегменті; персональне знайомство з кожним клієнтом портфелю; розвиток комерційних відносин з закріпленим портфелем клієнтів; аналіз і розвиток індивідуальних і комерційних потреб клієнтів; забезпечення якості обслуговування і задоволення клієнтів. |
конкурентна заробітна плата; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; медичне страхування, повністю оплачене банком; страхування життя, повністю оплачене банком; пільги на медичне страхування родичів; потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо); 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; доступ до навчальних програм за міжнародними стандартами та практиками, включаючи школу лідера, школу продуктового мислення, Аgile академію та широку палітру мікро-тренінгів; широкі можливості для міжнародної мобільності; робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді; робота в провідному банку Європи з міжнародним охопленням (bnp paribas group − один із найуспішніших і найбільших банків світу). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Алюм-Сервис |
амбітність; позитивний настрій; цілеспрямованість; вимогливість до себе і оточуючих; вміння продавати, аналізувати і робити правильні висновки; вміння швидко навчатися і з позитивом ставитися до будь-яких ситуацій; досвід роботи: в продажах; грамотна усна і письмова мова; презентабельний зовнішній вигляд; приємний поставлений голос; навички ведення переговорів, планування і контролю; впевнений користувач ПК; підтримка та розвиток клієнтської бази. |
консультація і прямий продаж воріт, ролет з монтажем для фізичних і юридичних осіб; ведення клієнта до підписання договору та реалізації проекту; ведення звітності в CRM, дотримання планів продажу та конверсії; активні продажі, опрацювання теплих заявок. холодних заявок не має; підготовка комерційних пропозицій в т.ч розрахунок реалізації проекту, наданням технічної частини; проведення перемовин з клієнтом; підписання договору з замовником; заведення замовлення в 1С8. подача замовлення на виробництво; ведення документації проекту; спілкування з клієнтами в живу, телефонні розмови, меседжери. |
молодий дружний колектив; перспектива кар'єрного росту; навчання співробітників усередині компанії, а також на семінарах, тренінгах та ін.; конкурентна заробітна плата; робочий графік: Пн - Пт 09:00−18:00; субота — 09.00−14.00 (по необхідності). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар у кав'ярню |
ФОП Гаврилюк І.О. |
відповідальність; пунктуальність; вміння працювати в команді. |
контроль якості сировини для приготування страв; контроль якості видачі страв; приготування продукції компанії згідно технологічних карт; підтримка чистоти на робочому місті. |
навчання всіх процесів; позмінний графік роботи 3\3, з 09:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер інтернет-магазину |
ФОП Кудла |
вміння працювати з комп’ютером та інтернетом; комунікабельність та вміння вести переговори; відповідальність та орієнтація на результат; досвiд роботи з соц. мережами (бажано). |
консультування клієнтів щодо асортименту товарів, умов доставки та оплати; прийом замовлень та оформлення покупок через інтернет-магазин; контроль та вирішування проблем, що пов’язані з доставкою замовлень, актуалізацією статусів, контролем оплат; залучення нових клієнтів та розширення клієнтської бази; робота з базою клієнтів; наповнення сайту контентом. |
офіційне працевлаштування згідно з трудовим законодавством; графік роботи з 08:00 до 18:00 (неділя вихідний +1 плаваючий); конкурентоспроможна заробітна плата та система преміювання; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання в компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-універсал |
Rozetka |
початкові знання мобільної і комп’ютерної техніки; знання алкогольної і тютюнової продукції (бажано); знання касової дисципліни (бажано); енергійність, відповідальність, клієнтоорієнтованість; вміння швидко приймати нові знання та запам’ятовувати їх; талант дарувати гарний настрій і позитивні емоції. |
консультування клієнтів і видача товару; дізнавання потреб клієнтів і пропонування рішення; прийом і розміщення товарів на складі; викладання товару на вітринах; проведення розрахунково-касових операцій; вивчення багато нової та корисної для успішної праці інформації. |
робота в команді, що точно не дасть занудьгувати; цікавий досвід і конкурентна зарплата; нові актуальні знання про ґаджети та алкогольно-тютюнову продукцію; розвиток і навчання (зокрема Внутрішня школа сомельє). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник HR-менеджера |
Конс на Бі$, бізнес-клуб підприємців |
бажання та готовність вчитися та розвиватися; стресостійкість; грамотність (усне мовлення та письмо); презентабельний зовнішній вигляд. |
розміщення оголошень, пошук кандидатів, відбір резюме; складання таблиць та їх введення; пошук необхідної інформації; допомога у обробці даних, організації співбесід, заходів. |
навчання за рахунок компанії; передбачено кар'єрне зростання від помічника до старшого відділу; робота у відкритому та дружньому колективі, де кожен з відділу буде готовий завжди допомогти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Stakan Coffee |
любов до кави; охайний зовнішній вигляд; гарна поставлена мова; пунктуальність; порядність; розуміння перфекціонізму та педантичності; розуміння роботи з професійною кавовою машиною; розуміння роботи в закладах їжі; вміння працювати з великим об'ємом інформації. |
|
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
Megasport |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вміння працювати з великим об'ємом інформації; впевнений користувач ПК, з навичками роботи в MS Excel, 1С; уважність та відповідальність; системне мислення та орієнтованість на результат; готовність до відряджень. |
робота з договорами та первинною бухгалтерською документацією в 1С; ведення обліку торгового обладнання, проведення інвентаризацій; збір та систематизація даних для фінансової звітності; контроль своєчасної оплати рахунків, перевірка та закриття взаєморозрахунків з контрагентами; ведення документообігу по переміщенню торгового обладнання, комплектуючих, аксесуарів та будівельних матеріалів; робота з заявками на комплектацію магазинів господарськими товарами. |
дружній і професійний колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи; стабільний та конкурентний рівень винагороди; приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії; можливість подорожувати з роботою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Beauty Forever, косметологічна студія |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; висока відповідальність та ініціативність; вміння керувати персоналом та здійснювати контроль за роботою; високі комунікативні навички; знання основ маркетингу та бажання розвиватись у цьому напрямку; відмінне знання української мови; вміння користуватись комп’ютером та програмами MS Office. |
організація роботи студії та керування персоналом; прийом та обробка замовлень від клієнтів, планування записів на процедури; контроль за роботою рецепції та косметологів; розвиток та втілення маркетингових ідей для збільшення кількості клієнтів; ведення обліку роботи студії та звітності. |
гнучкий графік роботи; конкурентна заробітна плата; можливість розвитку та кар'єрного зростання; приємний колектив та дружня атмосфера на роботі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
OKKO |
досконалі знання в області обліку; вміння аналізувати і поєднувати великий об'єм інформації; розуміння специфіки обліку аналітичні навички. |
контроль за рухом нафтопродуктів; зведення результатів перевірок і інвентаризацій нафтопродуктів; контроль за повнотою відображення всіх операцій, пов’язаних з рухом нафтопродуктів та зміною залишків в розрізі видів нафтопродуктів в обліковій системі SAP; формування зведених даних щодо відвантажених та прийнятих на зберігання нафтопродуктів за звітний період. |
офіційне і швидке працевлаштування на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовним медичним страхуванням для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомога один одному, адже ОККО — це велика і дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з розвитку (нерухомість) |
Аптека АНЦ |
успішний комунікатор — відмінні комунікаційні навички, вміння переконувати, відмінні навички презентації та перемовин; системне мислення — здатний організовувати робочі процеси так, щоб вони були реально ефективними; підприємницька жилка — пошук нестандартних рішень, ініціативність у вирішенні проблем та досягненні цілей, здатність знаходити підходи для вирішення проблем у перемовинах; дисциплінованість — здатність організовано розподілити завдання для ефективного використання часу; переконливість — здатність впливати і змінювати думку інших, переконувати людей рухатись у потрібному вам напрямку, використовуючи при цьому раціональні аргументи, а не маніпуляції; проактивність — здатність передбачати можливі наслідки та приймати заходи для уникнення проблем чи максимізації позитивних результатів; уміння знаходити нестандартні рішення; бажання і вміння інтенсивно працювати на результат і досягати максимуму; впевнений користувач Пк; комп’ютерні навички — володіння офісними програмами (Word, Excel). |
реалізація цілей та планів компанії; пошук локації для майбутніх аптек; ведення переговорів з контрагентами; виконання щомісячного плану по відкриттям аптек; організація системної роботи з моніторингу нових об'єктів в регіоні;
|
висока заробітна плата; гнучкий графік роботи; найкраща на ринку команда професіоналів + наставництво; можливість підвищувати кваліфікацію і свій професійний рівень; випробувальний термін 2 місяці по контракту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор кафе |
Синергія Тім |
досвід роботи у ресторані або кафе; висока організованість, відповідальність та вміння працювати в умовах високого темпу роботи; вміння ефективно керувати персоналом та вирішувати конфліктні ситуації; гарні комунікативні навички та вміння працювати з гостями. |
забезпечення високої якості обслуговування; координація, навчання та нагляд за роботою персоналу кафе; контроль касової дисципліни; робота з документацією, звіти; спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери. |
стабільна оплата праці; зручний графік роботи: з 09:00 до 21:00 — 2 робочих 2 вихідних; корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |