Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

вПосада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з продажу

Торговельна група Sandi+

навички телефонних продажів, та знання, як виявляти та задовольняти потребу клієнта;

вміння аналізувати та планувати свої дії для досягнення результату;

інтерес до технічного товару та бажання вивчати інформацію про нього;

володіння навичками роботи з 1С та MS Office.

розуміння потреб постійних партнерів, їх потенціал та планування дій для збільшення долі продажів в їх TT;

системний та вчасний продзвін клієнтів згідно з маршрутом;

формування конкретних пропозицій по асортименту на кожен контакт з клієнтом;

поглиблення знань клієнтів про товар та пояснення як краще його реалізувати;

супроводжування постачання продукції до клієнта та розв’язання проблемних питань, які виникають.

високий рівень заробітної плати;

графік роботи: Пн — Пт, з 08:40 до 18:30;

сильна корпоративна культура, яка об'єднує всіх у досягненні єдиної мети;

головною цінністю є «орієнтація на споживача» — створення бездоганного продукту для клієнта;

компанія надає усі ресурси та можливості для постійного розвитку та професійного зростання (навчання, інформаційний простір, підтримка і допомога колег у розв’язання будь-яких питань);

робота у середовищі, де кожен співробітник знає свою місію, цілі, бачення та прагне досягати максимальних результатів;

участь в різних благодійних заходах.

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач ІТ-навчання

Навчальний центр, ПП, Гранд

вища/незакінчена вища освіта;

уважність;

цілеспрямованість;

талановитість.

робота в офісі /центр міста/, ведення онлайн та вживу занять.

 

підбір графіка, щоб поєднувати з навчанням;

розвиток в ІТ сфері;

хороша заробітна плата.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор салону краси

ФОП Лар І.І.

відповідальність;

позитивний настрій;

комунікабельність;

ведення сторінки в Instagram.

нагадування клієнтам про запис;

консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону;

зустріч клієнта.

виплати щотижня;

зручне розташування салону;

комфортні умови для роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Pizza Day

комунікабельність;

стресостійкість;

цілеспрямованість.

 

оплачуване стажування та підтримка наставника;

зручна система навчання у смартфоні;

робоче місце недалеко від дому, адже заклади є у кожному районі;

своєчасна та чесна виплата заробітної плати 3 рази на місяць;

регулярний перегляд заробітної плати;

гнучкий графік роботи 2/2, 3/3 з 09:00 до 22:00;

можливість побудувати кар’єру від піцайоло до менеджера закладів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу освітніх послуг

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер, навушники з мікрофоном та вебкамера;

постійне бажання навчатися та готовність стрімко рости разом з компанією.

проведення демонстраційних, вже розроблених уроків, для дітей 4−18 років та для дорослих;

діагностування, за допомогою скрипта, потреб клієнта, визначення мети навчання;

визначення рівня учня за допомогою спеціально розроблених завдань (для цього не потрібно мати високий рівень знань англійської);

презентування платформи та робити продаж пакету уроків під потреби зацікавленим клієнтам;

постійний розвиток, проходження тренінгів та прокачування своїх навичок у продажах;

участь у змаганнях та конкурсах в середині команди, нудьгувати не доведеться.

фіксована ставка за кожен проведений пробний урок;

стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць;

оплачувана відпустка та лікарняні;

безкоштовне п’ятиденне навчання;

постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів;

швидке кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Ресторан Острів

привітність;

вміння створювати позитивну атмосферу;

досвід роботи офіціанта;

майстерне володіння комунікативними навичками;

гарне почуття гумору;

бажання працювати і розвиватися у ресторанній сфері.

обслуговування гостей (консультація з меню ресторану, прийом замовлень, зворотній зв’язок, розрахунок).

 

графік роботи: 09:00−22:00 (плаваючий, позмінний);

конкурентний рівень заробітку;

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

форма закладу;

професійний ріст та внутрішнє навчання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бариста

ФОП Михайлов О.К.

бажання працювати та навчатись;

комунікабельність;

охайність;

здатність до навчання.

прийом замовлення;

прибирання по залу;

дотримання чистоти;

контроль десертів.

графік роботи закладу з 08:00−21:00;

графік складається індивідуально, 2/2, 3/3 можливі інші варіанти;

вчасна виплата заробітної плати;

харчування за рахунок закладу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ТОВ (iCredit, ТМ)Ізі Кредит

активність;

комунікабельність;

стресостійкість;

цілеспрямованість.

робота з рекламою, на офісі, та на телефонній лінії.

графік роботи вільний;

можливе поєднання з навчанням або з основною роботою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Промоутер

Датагруп Volia

навички комунікації та презентації;

готовність проявляти ініціативу та працювати на результат;

відповідальність та самоорганізованість.

щоденне проклеювання території (розміщення оголошень, реклами на дошці оголошень, флаєри в ящики, реклама в чатах);

контроль наявності реклами на території;

знання продуктів компанії, акцій;

ведення щоденної звітності (фотозвіт).

офіційне працевлаштування згідно КЗпП;

«біла» і своєчасна виплата заробітної плати 2 рази/міс;

графік роботи: Пн-Пт, 09:00—18:00;

медичне страхування;

робота у великій, стабільній компанії;

можливість професійного та кар'єрного росту;

розвинена корпоративна культура, заснована на повазі до праці і особистості кожного співробітника компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

ТОВ Фінанс Актив Груп

відповідальне ставлення до роботи;

активна життєва позиція;

обов’язкова наявність мобільного телефону на основі android для можливості робити звіти;

досвід роботи мерчандайзером (буде перевагою).

контроль та викладання продукції компанії згідно з планограмою магазину;

забезпечення вітрини цінниками;

робота з такими супермаркетами, як АТБ, Фора, Еко та Сільпо;

звітування про виконану роботу в мобільному додатку.

відвідування 8 тт на день (не повний робочий день);

графік роботи обговорюється індивідуально, можна поєднувати з основною роботою або навчанням;

цікава робота з відомим українським продуктом;

дружній та професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Територіальний менеджер ЗЗР та мінеральних добрив

ТОВ Кеарфілд

досвід роботи від 1-го року, на аналогічні посаді в агросфері;

уміння вибудовувати довгострокові відносини з клієнтами;

високий рівень комунікабельності, грамотна мова;

уміння переконувати і працювати з запереченнями.

аналіз ринку мінеральних добрив, збір інформації з ринку;

візити до клієнтів, згідно встановленого маршруту;

формування замовлення;

проведення переговорів, укладання договорів (угод);

контроль виконання домовленостей, робота з дебіторською заборгованістю;

розробка та впровадження заходів спрямованих на збільшення продажів, пошук нових клієнтів;

робота в CRM;

звітність про виконану роботу;

участь в конференціях, виставках, «днях поля».

прозора систем мотивації;

службовий автомобіль;

корпоративний зв’язок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар гарячого процесу

ChaCha

досвід роботи на даному процесі від 6 міс.;

шалене бажанням розвиватись;

вміння працювати з технологічними картами;

вміння працювати в команді;

ввічливість та відповідальність.

приготування страв з любов`ю та натхненням;

видача страв згідно меню;

підтримання чистоти свого робочого місця;

робота з командою на один результат.

дружній та крутий колектив;

простора на обладнана кухня;

графік позмінний з 09:30 до 21:00.

трансфер після роботи;

щорічна оплачувана відпустка.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

Перчатка-центр

досвід роботи в сфері маркетингу не менше 1-го року;

аналітичний склад розуму, нездоланна симпатія до економіки і маркетингу;

знання базових методів аналізу і роботи з даними;

досвід аналізу комерційних показників компанії;

творчий потенціал та вміння генерувати ідеї;

навички роботи у графічних редакторах (Photoshop, Corel, Figma) (будуть перевагою).

аналіз ринку, конкурентів, продажів в розрізі продуктів, каналів збуту, клієнтів;

систематизація інформації про запуски РК і аналіз їх ефективності;

ініціювання проектів по збільшенню продажів;

маркетингове планування та управління рекламним бюджетом;

організація та проведення маркетингових заходів;

вивчення тенденцій ринку, кращих практик (в т.ч. світових) і формування рекомендацій на їх основі.

щоденні побачення з 09:00 до 17:00 в будні дні;

комфортне робоче місце, оснащене сучасними гаджетами;

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та соціальна захищеність;

можливість розвиватись;

корпоративний відпочинок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

ТОВ, 2К, СУНП

досвід роботи мерчандайзером від 6 місяців;

знання основ мерчендайзингу;

відповідальність;

комунікабельність;

ініціативність.

відвідування торгових точок відповідно до затвердженого маршруту;

викладка товарів згідно стандартів компанії;

забезпечення додаткових місць продажу;

контроль актуальних цінників;

розміщення рекламних матеріалів;

ведення звітності в мобільному додатку.

конкурентний рівень заробітної плати;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

компенсація проїзду.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

вища освіта;

навички активних продажів та роботи із запереченнями;

орієнтація на результат;

фокус на клієнті;

ефективна комунікація;

робота в команді;

побудова контактів;

стресостійкість;

вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою);

впевнений користувач ПК та планшету.

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими kpi;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Інженер-програміст

Конекс

вища освіта в галузі комп’ютерних наук, програмування або суміжних спеціальностей;

знання pure PHP і JavaScript;

досвід роботи з Laravel та Vue.js, реляційними базами даних (MySQL чи Postgres), базами даних NoSQL (MongoDB, Redis);

розуміння та практичне застосування ООП і патернів проектування, чистого коду, SOLID/KISS/DRY;

досвід інтеграції API-рішень сторонніх сервісів;

розуміння концепцій MVC, REST API, JWT, HTTP;

вміння працювати з Git, Composer;

англійська мова — на рівні читання технічної документації;

вміння працювати в команді та готовність до постійного саморозвитку.

розробка, тестування та впровадження програмного забезпечення для покращення роботи компанії;

підтримка і вдосконалення існуючих систем і додатків;

аналіз потреб бізнесу і впровадження нових функцій та функціональності.

конкурентна заробітна плата, що відповідає вашим навичкам і досвіду;

можливості для професійного розвитку і кар'єрного зростання;

приємна та дружня робоча атмосфера в сучасному та просторому офісі;

можливість брати участь у проектах, що мають значний вплив на життя людей;

можливість пограти в настільний теніс та позайматися у спортзалі не покидаючи офіс.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Вінтар

вища освіта;

досвід роботи бухгалтером від 1 року;

досвідчений користувач ПК, знання програми 1С, Excel, Word, BAS Бухгалтерія;

відповідальність;

уважність до деталей;

порядність;

стресостійкість;

орієнтованість на результат;

бажання працювати та навчатися.

обробка первинних документів (рахунки від постачальників, накладні на оприбуткування ТМЦ, списання ТМЦ, акти виконаних робіт, ТТН);

участь в інвентаризації;

контроль наявності первинних документів/договорів;

проведення актів звірки з контрагентами.

5-денний робочий тиждень;

щорічна оплачувана відпустка;

працевлаштування згідно КЗпП України;

затишне робоче місце та дружний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер клієнтської підтримки

Dnipro-M

грамотна розмовна та письмова українська мова;

багатозадачність;

бажання вирішити питання та проявляти турботу в кожній розмові;

вміння працювати в команді;

вміння швидко адаптуватись під зміни та нововведення;

любов до спілкування з клієнтами.

прийом та обробка вхідних дзвінків;

оформлення продажів та додаткових продажів;

консультація споживача щодо його звернення на гарячу лінію.

можливість реалізації найсміливіших рішень та проектів в масштабній компанії;

колектив, що заряджає;

можливість роботи з міжнародними проектами (в трьох країнах Європи);

горизонтальне та/або вертикальне карʼєрне зростання;

індивідуальна система знижок в мережі заправок WOG;

тренінги та бізнес-івенти від нашої Академії Корпоративного Розвитку;

безлімітна кава-брейк, смаколики та фрукти в офісі;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (9 годин робочих).

Відправити резюме можна за посиланням:

Касир

Мережа магазинів «Grono»

талановитість;

відповідальність;

досвід роботи в сфері обслуговування.

обслуговування покупців;

ввічливе спілкування.

графік роботи 08:00-22:00 3/3 дні;

конкурентна заробітна плата;

можливість карʼєрного зростання у мережі.

+380965614712 - Аліна (HR менеджер)

Пекар

Мережа магазинів «Grono»

бажання працювати в команді;

відповідальність;

чесність;

професійне зацікавлення в роботі.

випічка хлібобулочних виробів.

графік роботи: 07:00- 19:00 3/3 дні

+380965614712 - Аліна (HR менеджер)

Фахівець з обліку податків

ПрАТ, МХП

навички роботи з 1С, Excel, MeDoc, електронним кабінетом;

знання законодавства в частині ПДВ.

формування податкових накладних;

вивантаження і завантаження податкових накладних до системи;

виписка та реєстрація податкових накладних;

проведення вхідного кредиту по ПДВ.

команда однодумців;

вдосконалення кожен день у власному центрі розвитку співробітників;

можливість доєднатись до унікальних проєктів, яким немає аналогів в Україні;

офіційна та конкурентна заробітна плата за всіма нормами Трудового кодексу України;

можливість користуватися послугами корпоративного психолога;

корпоративний трансфер до та від місця роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер

ТОВ Дебет Плюс, консалтинговий центр

креативність;

досвід роботи у сфері SMM та таргетингу;

створення фото та відео контенту;

вміння керувати персоналом, ставити задачі та формувати графік роботи;

хороші навички роботи у фото та відео редакторах;

 вміння втілювати тренди у життя компанії.

ведення сторінок нашої компанії у Facebook та Instagram, Tik Tok;

створення фото, відео та текстового контенту для соц. мереж;

розробка контент-плану;

ведення рекламних кампаній у FB;

проявляти ініціативу та пропонувати своє бачення розвитку SMM.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу освітніх послуг

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер, навушники з мікрофоном та вебкамера.

постійне бажання навчатися та готовність стрімко рости разом з компанією.

проведення демонстраційних, вже розроблених уроків, для дітей 4−18 років та для дорослих;

діагностування, за допомогою скрипта, потреб клієнта, визначення мети навчання;

визначення рівня учня за допомогою спеціально розроблених завдань (для цього не потрібно мати високий рівень знань англійської);

презентування платформи та робити продаж пакету уроків під потреби зацікавленим клієнтам;

постійний розвиток, проходження тренінгів та прокачування своїх навичок у продажах;

участь у змаганнях та конкурсах в середині команди.

стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць;

оплачувана відпустка та лікарняні;

безкоштовне п’ятиденне навчання;

постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів;

швидке кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник керівника

ТОВ Малавак

позитивна та енергійна людина;

вільне та відкрите спілкування з людьми;

почуття гумору.

робота з первинною документацією;

призначення зустрічей;

вчасне виконання завдань керівника в межах офісах.

графік роботи Пн-Пт 09:00−18:00;

підтримка та навчання від керівника;

лояльне керівництво;

робота в крутому та дружньому колективі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу юридичних послуг

Всеукраїнський юридичний центр

грамотна українська;

навички ведення переговорів;

вміння працювати з великим потоком інформації, стресостійкість;

бажання розвиватися та вчитися новому.

ведення повного циклу перемовин з клієнтами: від першого дзвінка до укладання договору;

дзвінки за гарячими заявками від клієнтів, виявлення їх потреб і презентація послуг компанії телефоном;

внесення даних щодо запитів потенційних клієнтів до CRM-системи, фіксація домовленостей і подальший контроль статусу;

виконання індивідуального плану продажів.

всебічна підтримка спеціаліста на етапі адаптації;

система мотивації з бонусами та преміями;

робота з клієнтською базою, яка щодня поповнюється новими гарячими зверненнями;

постійне вдосконалення в переговорах, продажах, публічних виступах, тайм-менеджменті, особистій ефективності та інших крутих речах, зокрема тренінги та семінари за рахунок компанії;

затишний офіс у центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Ресторан Базилік

уважність;

акуратність;

охайність;

бажання працювати та готовність до навчання;

досвід роботи в даній сфері або проходження практики (вітається).

приготування страв згідно з технологічними картами;

знання санітарних норм та правил виробництва.

можливість кар'єрного зростання;

з 10:00 до 22:15;

позмінний графік;

стабільна заробітна плата двічі на місяць;

безкоштовне харчування;

трансфер, дружній молодий колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Ревізор

Dnipro-M

впевнений користувач пакету MS Office, Google Sheets;

готовність до частих відряджень;

знання 1С;

чесність;

досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді.

проводити ревізію фірмових магазинів по всій Україні;

здійснення документальної перевірки з метою виявлення невідповідностей вимогам нормативної бази;

проведення аналізу результатів перевірки;

виявлення недостач та надлишків;

складання поточної звітності відділу.

можливість реалізації найсміливіших рішень та проектів в масштабній компанії;

колектив, що заряджає;

можливість роботи з міжнародними проектами (ми вже представлені в трьох країнах Європи);

горизонтальне та/або вертикальне карʼєрне зростання;

індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog;

тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративного розвитку;

безлімітна каву-брейк, смаколики та фрукти в офісі;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні).

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер

Headway.Global

 

спілкування по телефону з кандидатами, які відгукнулись на вакансію;

проведення співбесід та доведення кандидата до керівника;

закриття вакансій та допомога адаптуватись новачкам у компанії;

проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також — групові співбесіди з претендентами як в онлайн, так і офлайн форматі;

робота в суперзручній CRM — системі;

пропрацьовування холодної бази кандидатів та доведення їх до співбесіди.

зручний графік роботи з 11:00 — 19:30, робочі Сб та Нд (2 вихідні посеред тижня на вибір);

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний;

офіс у якому завжди є світло, завдяки потужним генераторам, немає проблем з інтернетом, завдяки старлінкам, п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи;

покрокова система адаптації;

постійний розвиток та зростання;

забезпечення усього необхідного для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок;

крута система освіти в компанії, доступ до освітніх програм по управлінню і по бізнес інтелекту;

корпоративні заходи (тренінги, тімбілдінги, корпоративи) — новий рік, літні виїзди які проводяться в найпрестижніших закладах одеси, таких як ренесанс та park residence.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з працевлаштування (HR)

Grand Car

охайний зовнішній вигляд, здатність зачарувати своєю харизмою;

досвід роботи в галузі HR і роботи з командою;

вміння проводити ефективно співбесіди та оцінювати кандидатів.

участь у внутрішніх проєктах, формування корпоративної культури та організація заходів;

проведення телефонних інтерв'ю та співбесід, підбір та оцінка кандидатів, що відповідають корпоративним цінностям;

забезпечення повного циклу роботи з командою (процеси найму, адаптації співробітників).

графік роботи: з Пн-Пт з 09:00 — 18:00, робота в зручності та комфорті;

робота з різноманітними проєктами та клієнтами з різних країн світу, що дозволить тобі розширити горизонти свого досвіду та знань;

система KPI, прозора оцінка результатів та успіхів;

окрім роботи корпоративні заходи та цікаві марафони та додаткові мотивації за виконання плану;

навчання на внутрішніх та зовнішніх заходах компанії, які оплачує компанія;

робота, консультації та навчання з досвідченими HR;

первинне навчання, адаптація та підтримка твого кар'єрного зростання в перспективі;

відкритість до ідей та зворотного зв’язку співробітників;

молода команда, оточення, що мотивує та надає підтримку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста-касир

Альянс Рітейл Груп

 

приготування кавових напоїв та коктейлів;

підтримка чистоти на робочому місці;

контроль термінів придатності;

фасування та викладка товару.

графік роботи: з 08:00 до 22:00 (позмінно).

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст (залізничні перевезення)

 

вища освіта («Логістика», «Менеджмент»);

досвід роботи у залізничній логістиці;

уважність;

комунікабельність;

самоорганізованість;

відповідальність;

стресостійкість;

бажання працювати на спільний результат;

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання розвиватися та працювати на спільний результат.

прийом та обробка замовлення від менеджерів з продажів;

розрахунок вартості залізничних перевезень;

подання замовлення на склади (залізничний напрямок);

внесення інформації по відвантаженню товару в 1С;

оформлення заявок про надання транспортних послуг;

контроль якісного процесу здійснення вантажних перевезень залізницею.

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна з/п;

оплачені обіди в ресторані поруч з офісом;

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням: