Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер по роботі з клієнтами

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

вища або середньо-спеціальна освіта, можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання;

грамотне і впевнене спілкування українською мовою;

виконання поставлених цілей;

комунікабельність;

відповідальність.

активне залучення і консультація клієнтів банку на торгових точках магазинів Eldorado, Comfy або Епіцентр ;

формування кредитного договору;

інформування клієнтів банку з усіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту.

один з найкращих роботодавців України;

офіційне працевлаштування з першого дня;

комфортне робоче місце;

професійна та дружня команда;

біла заробітна плата;

навчання з бізнес-тренерами нашого банку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер клієнтської підтримки

Dnipro-M

відмінне володіння українською мовою як усно, так і письмово;

вміння ефективно працювати в команді та співпрацювати з колегами;

бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб у кожному спілкуванні;

позитивне ставлення та любов до спілкування з клієнтами;

гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін.

консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на їх запитання через телефону комунікацію;

забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів;

розвиток разом з командою однодумців.

робота у компанії що розвивається;

дружній колектив, який заряджає, де кожен цінується та підтримується;

комфортний офіс, кава-брейки та смаколики ;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих+обідня година);

конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання;

тренінги та бізнес-івенти від академії корпоративного розвитку;

можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи);

крута програма лояльності для працівників;

індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog;

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

МакДональдз

вік від 18-ти років;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлень та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня;

гнучкий графік роботи;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії для студентів заочної форми навчання;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку, корпоративні тренінги та курси;

можливість часткової оплати компанією медичного страхування після 1-го року роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-касир, оператор АЗК

OKKO

впорядковані документи: наявний військово-обліковий документ (для чоловіків до 27 р. — «приписне», після 27 р. — військовий квиток); діючий паспорт (непротермінований);

досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано);

вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою;

готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни.

консультування клієнтів щодо асортименту АЗК;

активний продаж пального, товарів кафе та магазину;

розрахунок клієнтів на касі;

приготування продукції кафе за стандартами мережі.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувані відпускні (24 дні в рік) та лікарняні;

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

підтримка та допомога один одному, адже ОККО — це велика і дружня команда;

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Tereveni

досвід роботи (бажано), але якщо без досвіду —є можливість навчити;

вільна та грамотна українська мова;

ввічливість;

уважність;

активність;

позитивний настрій;

вміння працювати в команді.

зустріч гостей та ознайомлення з меню (допомога у виборі страв);

приділення гостям належної уваги, незалежно від потоку гостей;

підтримання чистоти та порядку (у своїй зоні ресторану).

оплачуване навчання під час стажування (у разі відсутності досвіду роботи);

офіційне працевлаштування;

гідна і стабільна оплата праці;

можливість кар'єрного росту;

гнучкий графік роботи (обговорюється на співбесіді, робоча змінна 8−10 год); можливість прцювати неповний робочий тиждень (2−3 дні);

корпоративне харчування;

трансфер додому після вечірньої зміни.

Відправити резюме можна за посиланням:

Системний адміністратор (мережевий)

Aйпi-koннеkт

базові знання Linux, Windows;

наявність інтелектуальних та технічних здібностей;

бажання навчатися;

досвід роботи необов’язковий;

наявність сертифікату з мережевого обладнання (зокрема CISCO, Ubiquiti, MikroTik, D-link, TP-link і т.д.) (буде перевагою).

віддалене встановлення на серверах операційних систем і необхідного ПЗ;

підтримання працездатності стану та здійснення конфігурації ПЗ на серверах;

здійснення моніторингу мереж і сервісів на серверах та своєчасне реагування на виявлені проблеми;

здійснення технічної підтримки користувачів;

адміністрування внутрішніх локальних мереж;

встановлення всіх офісних програм; монтаж.

графік роботи: позмінний (можливі нічні зміни);

офіційне оформлення, повний соц.пакет;

оплата праці за результатами співбесіди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар гарячого цеху

Fazenda

досвід роботи на аналогічній посаді протягом принаймні 1 року;

вміння працювати в команді;

відповідальність та організованість;

бажання розвиватися та вдосконалювати свої кулінарні навички.

приготування страв гарячого цеху згідно з рецептами та стандартами компанії;

контроль якості і порцій страв;

дотримання правил санітарії та гігієни на кухні;

співпраця з іншими членами кухні для забезпечення ефективного функціонування кухні.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по закупкам

ФОП Бойко О.В.

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

технічна компетентність (технічна освіта або досвід роботи з технікою);

вміння проводити переговори та встановлювати взаємовигідні відносини з постачальниками;

висока відповідальність та організованість, гарна моторика;

вміння працювати з 1С та/або CRM;

добре володіння пакетом Ms Office, зокрема Ms Excel.

оптимальне планування запасів та управління складськими запасами;

аналіз ринку;

проведення закупівель у виробників та постачальників;

ведення переговорів з постачальниками щодо цін, умов поставок та інших деталей;

ведення повного циклу документації із закупівельної діяльності.

конкурентна заробітна плата, яка  обговорюється індивідуально;

програма наставництва та навчання (персонально під вас буде прописано програму навчання з урахуванням ваших навичок та знань);

можливість професійного та кар'єрного розвитку;

офіційне працевлаштування, оплата відпусток та лікарняних;

комфортне робоче місце в сучасному офісі;

зручний графік роботи: 09:00—17:30;

автопарковка;

бронювання співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по продажам

Gurman

наявність ноутбука (ПК) та доступу до провідного інтернету;

досвід роботи в сфері продажів обов’язковий;

грамотне спілкування;

добре володіє офісними програмами; цілеспрямований і дисциплінований.

обробка замовлень з усіх джерел через CRM (сайт, соціальні мережі, маркетплейси);

спілкування з клієнтами та консультація стосовно товарного асортименту; оформлення замовлень по телефону;

вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.

графік роботи Пн-Пт: з 09:00 до 18:00;

сб: з 10:00 до 14:00;

неділя: вихідний;

офіційне працевлаштування;

робота віддалена з дому.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бургер-мейкер, піцмайстер

LA П'ЄЦ

досвід роботи на посаді кухаря від 1-го року ( без досвіду, якщо є бажання вчитись);

прагнення ефективно, стабільно та плідно працювати;

бажання зростати та розвиватися у своїй кар'єрі.

приготування бургерів, фрі, хот-догів та шаурми чи піци;

вчасна видача замовлення;

дотримання чистоти на робочому місці.

робоче місце найближче до дому (2 локаціїї по місту);

вчасна та чесна виплата 2 рази в місяць;

оплачувана відпустка;

офіційне працевлаштування;

харчування за рахунок компанії;

повністю забезпечуємо якісним одягом;

знижка -50% на все меню LA П'ЄЦ;

трансфер додому після зміни в межах Вінниці;

кар'єрний зріст до старшого зміни.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер (TikTok)

ФОП Добронецька В.О.

досвід у відеомонтажі та редагуванні відео для соціальних мереж, зокрема Tik-Tok, від 1-го року;

вміння працювати з програмними засобами для монтажу відео (Adobe Premiere pro, FInal Cut Pro тощо);

знання та розуміння платформи Tik-Tok, а також трендів та алгоритмів, що допомагають привертати увагу аудиторії;

вміння працювати в команді та виконувати завдання відповідно до вимог та термінів;

креативне мислення та здатність до самостійної роботи;

високий рівень візуального сприйняття та естетичного смаку;

особиста участь у зйомці роликів.

креативність;

орієнтація на результат;

високий рівень комунікабельності;

системність в роботі.

зйомки контенту (на телефон);

роботи в програмах для монтажу відео (телефон);

написання рекламних текстів та прес-релізів.

плаваючий графік з 10:00 до 18:00 (бути на зв’язку до 20:00);

виїзди на магазини та офіс. з нетерпінням.

Відправити резюме можна за посиланням:

Комірник, працівник складу, комплектувальник

ПП Вінтехпостач

дисциплінованість;

комунікабельність;

уважність;

вміння працювати з колективом (від 40 осіб), складською документацією;

досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою).

контролювати процес завантаження та відвантаження товару;

організація приймання / збереження / видачі ТМЦ;

робота зі складською документацією.

стабільна робота — р-н Тяжилів, м. Вінниця;

графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень. Пн-Пт: 08:00 — 18:00 год., субота робоча раз на два тижні, неділя — вихідний.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор закладу харчування

Шаурмішка

досвід роботи;

вміння керувати командою та доводити її до результату;

вміння вирішувати стресостійкі ситуації;

вимогливість до себе та оточуючих.

 

контроль якості процесу роботи працівників, якості обслуговування, збільшення продаж, контроль якості та зберігання продуктів, контроль чистоти в закладі;

навчання команди та зменшення помилок на закладі.

стабільна заробітна плата, з виплатою двічі на місяць;

харчування;

стабільний графік роботи по домовленності;

графік роботи з 09:00 по 22:00;

4−5 робочих днів на тиждень;

трансфер до дому.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник керівника, офіс-менеджер (HR)

БК, ТОВ, Мазанка

досвід роботи на позиції HR-менеджера від -го року;

висока комунікативна та організаторська здатність;

знання основних принципів роботи з персоналом;

вміння працювати з рекрутинговими платформами та соціальними мережами;

великий бажання розвиватися та впроваджувати нові HR-практики.

проведення пошуку та набору персоналу для вакансій будівельної компанії;

розміщення оголошень про вакансії на різних рекрутингових платформах та соціальних мережах;

проведення співбесід з потенційними кандидатами та оцінка їхніх професійних навичок та розуміння культури компанії;

забезпечення ефективного процесу інтеграції нових працівників у колектив;

організація та ведення періодичних навчань та тренінгів для персоналу з питань HR;

допомога керівнику у поточних задачах.

конкурентна заробітна плата;

професійне зростання та розвиток у сфері HR;

дружня та професійна команда, готова поділитися досвідом;

затишний офіс.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-консультант (Sinsay, ТРЦ "Мегамолл")

LPP Ukraine

 

ведення приємного та професійного обслуговування клієнтів магазину;

робота у команді, бо результат не залежить від особистих продажів;

прийом поставки, робота в залі та на складі в магазині, дотримуючись необхідних стандартів — наш пріоритет це робота з товаром;

ведення розрахунків покупців, дотримуючись правил касової дисципліни.

офіційне працевлаштування з першого робочого дня, без безкоштовних стажувань;

соціальна безпека, лікарняні і відпустки, стабільні виплати двічі на місяць, відповідно до відпрацьованих годин;

легке поєднання свого робочого графіку з навчанням (work-life balance);

25% знижки на всі товари брендів;

приємна дружня атмосфера our team.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор рецепції

Тіп Топ

вік від 18 років;

досвід роботи касиром (буде перевагою), але також готові навчити на підприємстві;

грамотне володіння українською мовою.

надання інформації про вартість на послуги компанії;

розрахунок гостей на касі рецепції;

дотримання стандартів сервісу.

графік роботи 10:00—22:00; 12:00—20:00 (плаваючий, позмінний);

дружня та позитивна робоча атмосфера;

оплачуване навчання на підприємстві;

кар'єрний ріст та можливість розвитку у межах компанії;

адреса: вул 600-річчя 17, ТРЦ Мегамолл.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кондитер

Тіп Топ

досвід роботи на посаді кондитера від 1-го року;

вміння готувати та прикрашати торти, печиво, десерти та інші кондитерські вироби;

креативність та увага до деталей.

виготовлення кондитерських виробів (мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макарони, круасани, тарти, печиво та ін.);

декорування десертів;

дотримання правил безпеки та санітарних норм.

графік роботи: позмінний, 10:00 до 22:00 або 08:00 до 20:00

можливості професійного та кар'єрного росту;

у роботі використовуються виключно високоякісні продукти;

розташування: вул. 600-річчя 17 (ТРЦ Мегамолл).

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Суши-бар Real Roll

бажання працювати у гастрономічній сфері;

вміння працювати в команді;

вміння працювати швидко та ефективно;

відповідальність та уважність до деталей.

 

своєчасна виплата заробітної плати;

графік роботи: 4/3, 5/2 з 09:30 до 21:30;

можливість кар'єрного росту та навчання;

безкоштовні обіди за рахунок компанії;

корпоративна знижка та бонуси для працівників.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

ТОВ Вілея

грамотне мовлення;

знання української мови;

готовність швидко навчитися.

робота з клієнтами;

ведення переговорів;

прийом замовлень.

стабільна оплата;

гідні умови праці;

гнучкий графік;

перспективи кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Касир каси перерахунку

ПриватБанк

професійно-технічна освіта (бухгалтер, банківська справа, касир, фінанси, торгівля);

знання ознак справжності національної та іноземних валют;

бездоганна ділова репутація;

впевнений користувач ПК;

наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, увага до деталей, стресостійкість, дотримання процедур та правил;

вільне володіння українською мовою (т.ч. діловою).

прийом, перерахунок та обробка готівкових коштів, які надійшли з відділень банку;

прийом, перерахунок, обробка та своєчасне зарахування сум інкасованої виручки з торгових точок;

формування та видача розмінної монети/банкноти на торгові точки згідно заявок;

перерахунок та обробка готівки при її завантаженні/вивантаженні в/з касет/сейф-пакетів;

перерахунок та обробка коштів за готівковими операціями з іншими підрозділами кас банку;

сортування, обробка, формування придатної та не придатної до обігу готівки для здавання в національний банк України;

обробка позабалансових цінностей, операції з вантажами та конвертами (формування, обробка та прийом-видача на маршрут та з маршруту);

своєчасне відображення всіх операцій в програмних комплексах банку;

дотримання правил касової дисципліни.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильну команду.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен-офіціант

ФОП (кафе, суши-бар) Мироненко М. В.

досвід роботи на аналогічній посаді принаймні 1 рік;

вміння працювати в команді та в умовах високого обсягу роботи;

комунікативні навички та вміння працювати з гостями;

відповідальність та дотримання правил санітарно-гігієнічного режиму.

приготування та подача напоїв, включаючи каву, чай, алкогольні та безалкогольні напої;

обслуговування гостей;

рекомендації гостям страв та напоїв, враховуючи їхні смакові уподобання ;

утримання бару в чистоті та порядку;

розрахунок з гостями за замовлені послуги.

офіційне працевлаштування та стабільна заробітна плата;

дружній та професійний колектив;

позмінний гнучкий графік роботи;

Відправити резюме можна за посиланням:

Юрист

ТОВ Крайтекс-Сервіс

вища профільна освіта, досвід роботи від 1-го року;

знання господарського та цивільного права, трудового та адміністративного законодавства;

впевнений користувач Пк (Ms Office, ліга закон, 1С);

бажання працювати і вчитися практичним навичкам юриспруденції.

супровід договірної кампанії;

облік, систематизація, зберігання і забезпечення збереження документів;

підготовка висновків з питань господарської діяльності підприємства, підготовка відповідей на зовнішні запити.

офіційне працевлаштування;

повний соціальний пакет, заробітна плата вище середньої (щорічна відпустка 28 календарних днів, лікарняні).

доставка працівників службовим транспортом із залізничного вокзалу;

можливість додаткового навчання та планування кар'єри.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник керівника

ТОВ Студія Комфорт Груп

готовність працювати з людьми;

презентабельна зовнішність;

відповідальність, позитивність, націленість на результат;

користувач ПК (офісні програми).

робота з клієнтами та партнерами, ведення переговорів;

планування робочого процесу;

розміщення реклами в інтернеті;

допомога керівнику з персоналом.

можливий гнучкий графік.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Вінтар

вища освіта;

досвід роботи бухгалтером від 1 року;

досвідчений користувач ПК, знання програми 1С, Excel, Word, BAS Бухгалтерія;

відповідальність, уважність до деталей, порядність, стресостійкість, орієнтованість на результат, бажання працювати та навчатися.

обробка первинних документів (рахунки від постачальників, накладні на оприбуткування ТМЦ, списання ТМЦ, акти виконаних робіт, ТТН).

участь в інвентаризації.

контроль наявності первинних документів/договорів;

проведення актів звірки з контрагентами.

5-денний робочий тиждень;

щорічна оплачувана відпустка;

працевлаштування згідно КЗпП України;

затишне робоче місце та дружний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Бар Бульвар

вік від 18 років;

бажання працювати в обслуговуванні;

висока комунікативність та ввічливість;

готовність працювати у вечірні години та у вихідні дні.

обслуговування гостей бару, прийом та обробка замовлень;

рекомендація напоїв та страв, відповідь на запитання клієнтів;

дотримання стандартів обслуговування та чистоти робочого місця.

гнучкий графік роботи;

своєчасна зарплата;

дружній та підтримуючий колектив;

лояльне відношення з боку керівництва.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

ФОП Чобанов О.Н.

охайність;

працьовитість;

комунікабельність;

відповідальність;

стрессостійкість.

приготування кавових напоїв;

реалізація супутніх товарів кавʼярні;

обслуговування та розрахунок гостей;

підтримання чистоти та порядку робочої зони.

зручний графік (складається індивідуально), орієнтовно 3−4 зміни в тиждень;

час роботи: 09:00—23:00 (трансфер персоналу).

Відправити резюме можна за посиланням:

Касир каси перерахунку

ПриватБанк

професійно-технічна освіта (бухгалтер, банківська справа, касир, фінанси, торгівля);

знання ознак справжності національної та іноземних валют;

бездоганна ділова репутація;

впевнений користувач ПК;

наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді;

фокус на клієнті, увага до деталей;

стресостійкість;

дотримання процедур та правил;

вільне володіння українською мовою (т.ч. діловою).

прийом, перерахунок та обробка готівкових коштів, які надійшли з відділень банку;

прийом, перерахунок, обробка та своєчасне зарахування сум інкасованої виручки з торгових точок;

формування та видача розмінної монети/банкноти на торгові точки згідно заявок;

перерахунок та обробка готівки при її завантаженні/вивантаженні в/з касет/сейф-пакетів;

перерахунок та обробка коштів за готівковими операціями з іншими підрозділами кас банку;

сортування, обробка, формування придатної та не придатної до обігу готівки для здавання в національний банк України;

обробка позабалансових цінностей, операції з вантажами та конвертами (формування, обробка та прийом-видача на маршрут та з маршруту);

своєчасне відображення всіх операцій в програмних комплексах банку;.

дотримання правил касової дисципліни.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач англійської мови (онлайн)

JustSchool

високий рівень комунікаційної англійської мови;

бажання працювати і швидко навчатись, готовність стрімко рости разом з компанією;

наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи компютера, навушників з мікрофоном і можливість працювати за відключень світла (бажано);

потенціал та бажання працювати важливіші за досвід.

робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками і програмою;

написання коротких коментарів для учнів після уроків, це займає не більше п’яти хвилин.

можливість самостійно виставляти години роботи;

робота за розробленими матеріалами;

можливість набути різноплановий досвід викладання;

забезпечення достатньою кількістю учнів;

можливість кар'єрного зростання;

стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць без затримок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор салону краси

ФОП Лар І.І.

відповідальність;

позитивний настрій;

комунікабельність;

ведення сторінки в Instagram.

нагадування клієнтам про запис;

консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону;

зустріч клієнта.

виплати щотижня;

зручне розташування салону;

комфортні умови для роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу освітніх послуг

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер, навушники з мікрофоном та вебкамера;

постійне бажання навчатися та готовність стрімко рости разом з компанією.

проведення демонстраційних, вже розроблених уроків, для дітей 4−18 років та для дорослих;

діагностування, за допомогою скрипта, потреб клієнта, визначення мети навчання;

визначення рівня учня за допомогою спеціально розроблених завдань (для цього не потрібно мати високий рівень знань англійської);

презентування платформи та робити продаж пакету уроків під потреби зацікавленим клієнтам;

постійний розвиток, проходження тренінгів та прокачування своїх навичок у продажах;

участь у змаганнях та конкурсах в середині команди, нудьгувати не доведеться.

фіксована ставка за кожен проведений пробний урок;

стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць;

оплачувана відпустка та лікарняні;

безкоштовне п’ятиденне навчання;

постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів;

швидке кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням: