Вакансії для студентів і випускників станом на 04.04.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища або середньо-спеціальна освіта, можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання; грамотне і впевнене спілкування українською мовою; виконання поставлених цілей; комунікабельність; відповідальність. |
активне залучення і консультація клієнтів банку на торгових точках магазинів Eldorado, Comfy або Епіцентр ; формування кредитного договору; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
один з найкращих роботодавців України; офіційне працевлаштування з першого дня; комфортне робоче місце; професійна та дружня команда; біла заробітна плата; навчання з бізнес-тренерами нашого банку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер клієнтської підтримки |
Dnipro-M |
відмінне володіння українською мовою як усно, так і письмово; вміння ефективно працювати в команді та співпрацювати з колегами; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб у кожному спілкуванні; позитивне ставлення та любов до спілкування з клієнтами; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на їх запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток разом з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається; дружній колектив, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики ; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих+обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від академії корпоративного розвитку; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз |
вік від 18-ти років; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлень та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня; гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії для студентів заочної форми навчання; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку, корпоративні тренінги та курси; можливість часткової оплати компанією медичного страхування після 1-го року роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир, оператор АЗК |
OKKO |
впорядковані документи: наявний військово-обліковий документ (для чоловіків до 27 р. — «приписне», після 27 р. — військовий квиток); діючий паспорт (непротермінований); досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано); вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни. |
консультування клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувані відпускні (24 дні в рік) та лікарняні; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомога один одному, адже ОККО — це велика і дружня команда; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Tereveni |
досвід роботи (бажано), але якщо без досвіду —є можливість навчити; вільна та грамотна українська мова; ввічливість; уважність; активність; позитивний настрій; вміння працювати в команді. |
зустріч гостей та ознайомлення з меню (допомога у виборі страв); приділення гостям належної уваги, незалежно від потоку гостей; підтримання чистоти та порядку (у своїй зоні ресторану). |
оплачуване навчання під час стажування (у разі відсутності досвіду роботи); офіційне працевлаштування; гідна і стабільна оплата праці; можливість кар'єрного росту; гнучкий графік роботи (обговорюється на співбесіді, робоча змінна 8−10 год); можливість прцювати неповний робочий тиждень (2−3 дні); корпоративне харчування; трансфер додому після вечірньої зміни. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Системний адміністратор (мережевий) |
Aйпi-koннеkт |
базові знання Linux, Windows; наявність інтелектуальних та технічних здібностей; бажання навчатися; досвід роботи необов’язковий; наявність сертифікату з мережевого обладнання (зокрема CISCO, Ubiquiti, MikroTik, D-link, TP-link і т.д.) (буде перевагою). |
віддалене встановлення на серверах операційних систем і необхідного ПЗ; підтримання працездатності стану та здійснення конфігурації ПЗ на серверах; здійснення моніторингу мереж і сервісів на серверах та своєчасне реагування на виявлені проблеми; здійснення технічної підтримки користувачів; адміністрування внутрішніх локальних мереж; встановлення всіх офісних програм; монтаж. |
графік роботи: позмінний (можливі нічні зміни); офіційне оформлення, повний соц.пакет; оплата праці за результатами співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого цеху |
Fazenda |
досвід роботи на аналогічній посаді протягом принаймні 1 року; вміння працювати в команді; відповідальність та організованість; бажання розвиватися та вдосконалювати свої кулінарні навички. |
приготування страв гарячого цеху згідно з рецептами та стандартами компанії; контроль якості і порцій страв; дотримання правил санітарії та гігієни на кухні; співпраця з іншими членами кухні для забезпечення ефективного функціонування кухні. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по закупкам |
ФОП Бойко О.В. |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; технічна компетентність (технічна освіта або досвід роботи з технікою); вміння проводити переговори та встановлювати взаємовигідні відносини з постачальниками; висока відповідальність та організованість, гарна моторика; вміння працювати з 1С та/або CRM; добре володіння пакетом Ms Office, зокрема Ms Excel. |
оптимальне планування запасів та управління складськими запасами; аналіз ринку; проведення закупівель у виробників та постачальників; ведення переговорів з постачальниками щодо цін, умов поставок та інших деталей; ведення повного циклу документації із закупівельної діяльності. |
конкурентна заробітна плата, яка обговорюється індивідуально; програма наставництва та навчання (персонально під вас буде прописано програму навчання з урахуванням ваших навичок та знань); можливість професійного та кар'єрного розвитку; офіційне працевлаштування, оплата відпусток та лікарняних; комфортне робоче місце в сучасному офісі; зручний графік роботи: 09:00—17:30; автопарковка; бронювання співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по продажам |
Gurman |
наявність ноутбука (ПК) та доступу до провідного інтернету; досвід роботи в сфері продажів обов’язковий; грамотне спілкування; добре володіє офісними програмами; цілеспрямований і дисциплінований. |
обробка замовлень з усіх джерел через CRM (сайт, соціальні мережі, маркетплейси); спілкування з клієнтами та консультація стосовно товарного асортименту; оформлення замовлень по телефону; вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами. |
графік роботи Пн-Пт: з 09:00 до 18:00; сб: з 10:00 до 14:00; неділя: вихідний; офіційне працевлаштування; робота віддалена з дому. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бургер-мейкер, піцмайстер |
LA П'ЄЦ |
досвід роботи на посаді кухаря від 1-го року ( без досвіду, якщо є бажання вчитись); прагнення ефективно, стабільно та плідно працювати; бажання зростати та розвиватися у своїй кар'єрі. |
приготування бургерів, фрі, хот-догів та шаурми чи піци; вчасна видача замовлення; дотримання чистоти на робочому місці. |
робоче місце найближче до дому (2 локаціїї по місту); вчасна та чесна виплата 2 рази в місяць; оплачувана відпустка; офіційне працевлаштування; харчування за рахунок компанії; повністю забезпечуємо якісним одягом; знижка -50% на все меню LA П'ЄЦ; трансфер додому після зміни в межах Вінниці; кар'єрний зріст до старшого зміни. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер (TikTok) |
ФОП Добронецька В.О. |
досвід у відеомонтажі та редагуванні відео для соціальних мереж, зокрема Tik-Tok, від 1-го року; вміння працювати з програмними засобами для монтажу відео (Adobe Premiere pro, FInal Cut Pro тощо); знання та розуміння платформи Tik-Tok, а також трендів та алгоритмів, що допомагають привертати увагу аудиторії; вміння працювати в команді та виконувати завдання відповідно до вимог та термінів; креативне мислення та здатність до самостійної роботи; високий рівень візуального сприйняття та естетичного смаку; особиста участь у зйомці роликів. креативність; орієнтація на результат; високий рівень комунікабельності; системність в роботі. |
зйомки контенту (на телефон); роботи в програмах для монтажу відео (телефон); написання рекламних текстів та прес-релізів. |
плаваючий графік з 10:00 до 18:00 (бути на зв’язку до 20:00); виїзди на магазини та офіс. з нетерпінням. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник, працівник складу, комплектувальник |
ПП Вінтехпостач |
дисциплінованість; комунікабельність; уважність; вміння працювати з колективом (від 40 осіб), складською документацією; досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою). |
контролювати процес завантаження та відвантаження товару; організація приймання / збереження / видачі ТМЦ; робота зі складською документацією. |
стабільна робота — р-н Тяжилів, м. Вінниця; графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень. Пн-Пт: 08:00 — 18:00 год., субота робоча раз на два тижні, неділя — вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор закладу харчування |
Шаурмішка |
досвід роботи; вміння керувати командою та доводити її до результату; вміння вирішувати стресостійкі ситуації; вимогливість до себе та оточуючих.
|
контроль якості процесу роботи працівників, якості обслуговування, збільшення продаж, контроль якості та зберігання продуктів, контроль чистоти в закладі; навчання команди та зменшення помилок на закладі. |
стабільна заробітна плата, з виплатою двічі на місяць; харчування; стабільний графік роботи по домовленності; графік роботи з 09:00 по 22:00; 4−5 робочих днів на тиждень; трансфер до дому. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника, офіс-менеджер (HR) |
БК, ТОВ, Мазанка |
досвід роботи на позиції HR-менеджера від -го року; висока комунікативна та організаторська здатність; знання основних принципів роботи з персоналом; вміння працювати з рекрутинговими платформами та соціальними мережами; великий бажання розвиватися та впроваджувати нові HR-практики. |
проведення пошуку та набору персоналу для вакансій будівельної компанії; розміщення оголошень про вакансії на різних рекрутингових платформах та соціальних мережах; проведення співбесід з потенційними кандидатами та оцінка їхніх професійних навичок та розуміння культури компанії; забезпечення ефективного процесу інтеграції нових працівників у колектив; організація та ведення періодичних навчань та тренінгів для персоналу з питань HR; допомога керівнику у поточних задачах. |
конкурентна заробітна плата; професійне зростання та розвиток у сфері HR; дружня та професійна команда, готова поділитися досвідом; затишний офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант (Sinsay, ТРЦ "Мегамолл") |
LPP Ukraine |
|
ведення приємного та професійного обслуговування клієнтів магазину; робота у команді, бо результат не залежить від особистих продажів; прийом поставки, робота в залі та на складі в магазині, дотримуючись необхідних стандартів — наш пріоритет це робота з товаром; ведення розрахунків покупців, дотримуючись правил касової дисципліни. |
офіційне працевлаштування з першого робочого дня, без безкоштовних стажувань; соціальна безпека, лікарняні і відпустки, стабільні виплати двічі на місяць, відповідно до відпрацьованих годин; легке поєднання свого робочого графіку з навчанням (work-life balance); 25% знижки на всі товари брендів; приємна дружня атмосфера our team. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор рецепції |
Тіп Топ |
вік від 18 років; досвід роботи касиром (буде перевагою), але також готові навчити на підприємстві; грамотне володіння українською мовою. |
надання інформації про вартість на послуги компанії; розрахунок гостей на касі рецепції; дотримання стандартів сервісу. |
графік роботи 10:00—22:00; 12:00—20:00 (плаваючий, позмінний); дружня та позитивна робоча атмосфера; оплачуване навчання на підприємстві; кар'єрний ріст та можливість розвитку у межах компанії; адреса: вул 600-річчя 17, ТРЦ Мегамолл. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Тіп Топ |
досвід роботи на посаді кондитера від 1-го року; вміння готувати та прикрашати торти, печиво, десерти та інші кондитерські вироби; креативність та увага до деталей. |
виготовлення кондитерських виробів (мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макарони, круасани, тарти, печиво та ін.); декорування десертів; дотримання правил безпеки та санітарних норм. |
графік роботи: позмінний, 10:00 до 22:00 або 08:00 до 20:00 можливості професійного та кар'єрного росту; у роботі використовуються виключно високоякісні продукти; розташування: вул. 600-річчя 17 (ТРЦ Мегамолл). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Суши-бар Real Roll |
бажання працювати у гастрономічній сфері; вміння працювати в команді; вміння працювати швидко та ефективно; відповідальність та уважність до деталей. |
|
своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: 4/3, 5/2 з 09:30 до 21:30; можливість кар'єрного росту та навчання; безкоштовні обіди за рахунок компанії; корпоративна знижка та бонуси для працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ Вілея |
грамотне мовлення; знання української мови; готовність швидко навчитися. |
робота з клієнтами; ведення переговорів; прийом замовлень. |
стабільна оплата; гідні умови праці; гнучкий графік; перспективи кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир каси перерахунку |
ПриватБанк |
професійно-технічна освіта (бухгалтер, банківська справа, касир, фінанси, торгівля); знання ознак справжності національної та іноземних валют; бездоганна ділова репутація; впевнений користувач ПК; наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, увага до деталей, стресостійкість, дотримання процедур та правил; вільне володіння українською мовою (т.ч. діловою). |
прийом, перерахунок та обробка готівкових коштів, які надійшли з відділень банку; прийом, перерахунок, обробка та своєчасне зарахування сум інкасованої виручки з торгових точок; формування та видача розмінної монети/банкноти на торгові точки згідно заявок; перерахунок та обробка готівки при її завантаженні/вивантаженні в/з касет/сейф-пакетів; перерахунок та обробка коштів за готівковими операціями з іншими підрозділами кас банку; сортування, обробка, формування придатної та не придатної до обігу готівки для здавання в національний банк України; обробка позабалансових цінностей, операції з вантажами та конвертами (формування, обробка та прийом-видача на маршрут та з маршруту); своєчасне відображення всіх операцій в програмних комплексах банку; дотримання правил касової дисципліни. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильну команду. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен-офіціант |
ФОП (кафе, суши-бар) Мироненко М. В. |
досвід роботи на аналогічній посаді принаймні 1 рік; вміння працювати в команді та в умовах високого обсягу роботи; комунікативні навички та вміння працювати з гостями; відповідальність та дотримання правил санітарно-гігієнічного режиму. |
приготування та подача напоїв, включаючи каву, чай, алкогольні та безалкогольні напої; обслуговування гостей; рекомендації гостям страв та напоїв, враховуючи їхні смакові уподобання ; утримання бару в чистоті та порядку; розрахунок з гостями за замовлені послуги. |
офіційне працевлаштування та стабільна заробітна плата; дружній та професійний колектив; позмінний гнучкий графік роботи; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрист |
ТОВ Крайтекс-Сервіс |
вища профільна освіта, досвід роботи від 1-го року; знання господарського та цивільного права, трудового та адміністративного законодавства; впевнений користувач Пк (Ms Office, ліга закон, 1С); бажання працювати і вчитися практичним навичкам юриспруденції. |
супровід договірної кампанії; облік, систематизація, зберігання і забезпечення збереження документів; підготовка висновків з питань господарської діяльності підприємства, підготовка відповідей на зовнішні запити. |
офіційне працевлаштування; повний соціальний пакет, заробітна плата вище середньої (щорічна відпустка 28 календарних днів, лікарняні). доставка працівників службовим транспортом із залізничного вокзалу; можливість додаткового навчання та планування кар'єри. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
ТОВ Студія Комфорт Груп |
готовність працювати з людьми; презентабельна зовнішність; відповідальність, позитивність, націленість на результат; користувач ПК (офісні програми). |
робота з клієнтами та партнерами, ведення переговорів; планування робочого процесу; розміщення реклами в інтернеті; допомога керівнику з персоналом. |
можливий гнучкий графік. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Вінтар |
вища освіта; досвід роботи бухгалтером від 1 року; досвідчений користувач ПК, знання програми 1С, Excel, Word, BAS Бухгалтерія; відповідальність, уважність до деталей, порядність, стресостійкість, орієнтованість на результат, бажання працювати та навчатися. |
обробка первинних документів (рахунки від постачальників, накладні на оприбуткування ТМЦ, списання ТМЦ, акти виконаних робіт, ТТН). участь в інвентаризації. контроль наявності первинних документів/договорів; проведення актів звірки з контрагентами. |
5-денний робочий тиждень; щорічна оплачувана відпустка; працевлаштування згідно КЗпП України; затишне робоче місце та дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Бар Бульвар |
вік від 18 років; бажання працювати в обслуговуванні; висока комунікативність та ввічливість; готовність працювати у вечірні години та у вихідні дні. |
обслуговування гостей бару, прийом та обробка замовлень; рекомендація напоїв та страв, відповідь на запитання клієнтів; дотримання стандартів обслуговування та чистоти робочого місця. |
гнучкий графік роботи; своєчасна зарплата; дружній та підтримуючий колектив; лояльне відношення з боку керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
ФОП Чобанов О.Н. |
охайність; працьовитість; комунікабельність; відповідальність; стрессостійкість. |
приготування кавових напоїв; реалізація супутніх товарів кавʼярні; обслуговування та розрахунок гостей; підтримання чистоти та порядку робочої зони. |
зручний графік (складається індивідуально), орієнтовно 3−4 зміни в тиждень; час роботи: 09:00—23:00 (трансфер персоналу). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир каси перерахунку |
ПриватБанк |
професійно-технічна освіта (бухгалтер, банківська справа, касир, фінанси, торгівля); знання ознак справжності національної та іноземних валют; бездоганна ділова репутація; впевнений користувач ПК; наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді; фокус на клієнті, увага до деталей; стресостійкість; дотримання процедур та правил; вільне володіння українською мовою (т.ч. діловою). |
прийом, перерахунок та обробка готівкових коштів, які надійшли з відділень банку; прийом, перерахунок, обробка та своєчасне зарахування сум інкасованої виручки з торгових точок; формування та видача розмінної монети/банкноти на торгові точки згідно заявок; перерахунок та обробка готівки при її завантаженні/вивантаженні в/з касет/сейф-пакетів; перерахунок та обробка коштів за готівковими операціями з іншими підрозділами кас банку; сортування, обробка, формування придатної та не придатної до обігу готівки для здавання в національний банк України; обробка позабалансових цінностей, операції з вантажами та конвертами (формування, обробка та прийом-видача на маршрут та з маршруту); своєчасне відображення всіх операцій в програмних комплексах банку;. дотримання правил касової дисципліни. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (онлайн) |
JustSchool |
високий рівень комунікаційної англійської мови; бажання працювати і швидко навчатись, готовність стрімко рости разом з компанією; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи компютера, навушників з мікрофоном і можливість працювати за відключень світла (бажано); потенціал та бажання працювати важливіші за досвід. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками і програмою; написання коротких коментарів для учнів після уроків, це займає не більше п’яти хвилин. |
можливість самостійно виставляти години роботи; робота за розробленими матеріалами; можливість набути різноплановий досвід викладання; забезпечення достатньою кількістю учнів; можливість кар'єрного зростання; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць без затримок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність; ведення сторінки в Instagram. |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу освітніх послуг |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер, навушники з мікрофоном та вебкамера; постійне бажання навчатися та готовність стрімко рости разом з компанією. |
проведення демонстраційних, вже розроблених уроків, для дітей 4−18 років та для дорослих; діагностування, за допомогою скрипта, потреб клієнта, визначення мети навчання; визначення рівня учня за допомогою спеціально розроблених завдань (для цього не потрібно мати високий рівень знань англійської); презентування платформи та робити продаж пакету уроків під потреби зацікавленим клієнтам; постійний розвиток, проходження тренінгів та прокачування своїх навичок у продажах; участь у змаганнях та конкурсах в середині команди, нудьгувати не доведеться. |
фіксована ставка за кожен проведений пробний урок; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання; постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |