Вакансії для студентів і випускників станом на 13.10.2022
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник керівника |
ФОП Івахов Д.С. |
бажання до розвитку та професійного зростання; готовність працювати у команді задля досягнення поставленої мети. |
обробка вхідних заявок, перегляд резюме потенційних кандидатів; пошук і підбір персоналу; ведення бази резюме; допомога у проведенні співбесід та відбір потенційних кандидатів; вдосконалення корпоративної культури компанії. |
конкурентна заробітна плата; робота в соціально-відповідальній компанії, яка має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; підтримка та навчання керівника на моменті вашої адаптації; кар’єрний ріст від помічника до керівника підрозділу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Englishdom |
любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток своїх навичок.
|
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота на онлайн-платформі Englishdom; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар-сушист |
ТС ПЛЮС (WINETIME) |
досвід роботи від 6-ти місяців; знання технології приготування суші; відповідальність; добросовісність; комунікабельність; бажання розвиватися. |
спілкування та консультування гостей; прийом та видача замовлень; дотримання санітарних норм; організація робочого процесу на кухні.
|
графік роботи позмінний (3/3); офіційне працевлаштування з першого дня; соціальні гарантії згідно чинного законодавства; можливості для професійного та кар’єрного зростання; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер із заробітної плати |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років зі штатом від 500 співробітників; вища освіта: економіка, фінанси, облік та аудит; досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Outlook), 1С:Підприємство 7 (УТП) МЕДок; знання бухгалтерського та податкового обліку з нарахування заробітної плати та розрахунків з підзвітними особами; аналітичне мислення; уважність; відповідальність; організованість. |
нарахування та виплата заробітної плати співробітникам та інших виплат пов’язаних з трудовими відносинами; складання та подача податкової та статистичної звітності із заробітної плати (об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ, 1ПВ, ФСС); формування та подача заявок у ФСС; складання та оформлення довідок про заробітну плату.
|
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; медичне страхування; компенсація обідів.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Лаборант |
ТОВ ВП Надія-В |
|
контроль сировини; контроль готової продукції; контроль упаковки та маркування в процесі виробництва; контроль відповідності продукції до технічних умов; контроль за виконанням вимог документів системи менеджменту якості та харчової безпеки; ведення лабораторних журналів; приготування хімічних та робочих розчинів. |
офіційне працевлаштування; повний соціальний пакет та медичне страхування.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з обслуговування клієнтів |
Альфа-Банк Україна |
повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (ОКР «Спеціаліст» або ОС «Бакалавр»); стаж роботи за професією фахівця - не менше 1-го року; наполегливість, дисциплінованість, відкритість.
|
забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів банку - фізичних осіб; залучення нових клієнтів; виконання планових завдань; касове обслуговування клієнтів банку.
|
гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; додаткові вихідні; персональні знижки від партнерів; преміальний пакет банківських продуктів; прогресивне навчання для всіх категорій співробітників; доступ до світової електронної бібліотеки. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор кар’ярень |
МегаСмак |
освіта: економіка або менеджмент; досвід роботи в торговельній сфері (буде перевагою); досвід роботи керівником або досвід роботи з підлеглим персоналом (буде перевагою); вміння швидко навчатися; вміння працювати в колективі; вміння правильно розставляти пріоритети.
|
формування графіків роботи об’єктів; пошук персоналу, ведення стажерів, атестації; контроль якості обслуговування; контроль якості напоїв; закупка мілкого обладнання; пошук замін на об’єкти при необхідності; контроль чистоти та привабливого зовнішнього вигляду в кав’ярнях; готовність замінити баристу при необхідності. |
графік роботи: Пн - Пт з 09:00 до 18:00; стабільна заробітна плата; професійне та кар’єрне зростання; безкоштовне навчання; підвищення кваліфікації; комфортні умови праці.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів у чаті |
Raiffeisen Bank |
повна середня або вища освіта; вільне володіння українською мовою; знання англійської мови (буде перевагою); володіння навичками роботи на комп’ютері; навички швидко навчатись та сприймати великий обсяг інформації; готовність допомагати клієнтам банку; підтримання діалогу на будь-яку тему; навички легко пояснювати складні речі; вміння працювати у команді. |
допомога у чаті клієнтам банку у розв’язанні різних банківських питань: операцій за рахунками, користування мобільним застосунком тощо; надання пропозицій клієнтам щодо нових банківських продуктів та послуг.
|
офіційне працевлаштування; медичне страхування; гнучкий графік роботи; можливість працювати дистанційно; підтримка наставника з перших днів роботи; оплачуване навчання; тренінги та вебінари.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-спеціаліст, контент-менеджер |
ТОВ Макош Мінерал |
досвід роботи на аналогічній посаді; володіння навичками роботи з текстовим та візуальним контентом для соціальних мереж; креативність; бажання професійного розвитку. |
створення креативного мультимедійного контенту для соціальних мереж; написання тематичних статей у блог на сайті, сценаріїв для сюжетів відео та інтерв’ю; проведення прямих ефірів у соціальних мережах разом із агрономами, експертами, проведення розіграшів; генерування нових ідей щодо розвитку та просування бренду в інтернет мережах. |
висока та конкурентна заробітна плата; робота в сучасному, комфортному офісі; оплата обідів в ресторані поруч з офісом; навчання та розвиток у компанії; всебічна підтримка колег; власний спортзал та тенісний корт.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Сімейний клуб Mikland |
знання англійської мови; уміння зацікавити дітей; ввічливість, охайність, креативність; уміння спілкуватися з батьками, пунктуальність; використання різних методик навчання. |
проведення групових та індивідуальних занять з вивчення англійської мови для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер ЗЕД |
ГК БіоХімІнвест |
знання нормативно-законодавчої бази України у галузі ЗЕД; знання правил Інкотермс; знання документообігу при оформленні експорту-імпорту вантажів; знання англійської мови: рівень вище за середній; готовність до закордонних відряджень.
|
маркетингові дослідження зарубіжних ринків збуту, аналіз ринку продукції та супутніх матеріалів, робота з базою виробників/покупців, їх розширення; участь у формуванні стратегії розвитку бізнесу компанії, розробка та розвиток нових напрямів зовнішньоекономічної діяльності компанії; організація та забезпечення пошуку зарубіжних постачальників та покупців; організація роботи поставок, укладання контрактів, регулярна робота з постачальниками; створення клієнтської бази, взаємодія з іноземними партнерами, проведення тендерів; проведення переговорів та здійснення замовлень, укладання договорів та зовнішньоторговельних контрактів; планування, підготовка та управління експортно-імпортними операціями; формування різних видів звітності та прогнозування поставок; регулярне закордонне відрядження до постачальників 50−60% робочого часу; пошук фрахтування суден; робота з експедиторами та агентами. |
офіційне працевлаштування; преміювання; корпоративний мобільний зв’язок та ноутбук.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Технолог харчової промисловості |
ПП Вінницька Паляниця |
закінчена спеціальна освіта; комунікабельність; відповідальність; акуратність; стресостійкість. |
розробка нових рецептур хлібобулочної продукції; введення нового асортименту у виробничий процес; контроль усіх процесів підприємства; контроль за якістю продукції на всіх етапах; дотриманням санітарних норм. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
ТОВ Френдт |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; навички роботи в режимі багатозадачності; гарні навички роботи з комп’ютером (MS Office: Word, Excel, Інтернет-браузери); обов’язковий досвід роботи в 1С (бажано 8.3); вміння планувати та організовувати свою роботу за пріоритетністю задач; вміння грамотно і структуровано подавати інформацію; посвідчення водія категорії В обов’язково (з реальним стажем водіння від 1-го року).
|
пошук товарів/обладнання відповідно до потреб виробництва з оптимальним співвідношенням ціна/якість; оформлення рахунків в плані витрат; ведення обліку рахунків в 1С; контроль оплат та опрацювання рахунків, виписка доручень; контроль руху вантажів і термінів відвантаження товару; контроль за наявністю супровідних документів на придбаний товар; контроль за розстрочками платежів та вчасна подача заявок на черговий платіж.
|
стабільна оплата праці; професійний наставник та всебічна підтримка команди; графік роботи: Пн - Пт з 09:00 до 18:00; дружній колектив та яскраве корпоративне життя; комфортний офіс.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник нотаріуса |
приватний нотаріус Гавінська Є.А. |
знання законів у сфері нотаріату; знання реєстрів; вміння вести архів; уважність, пунктуальність, точність; бажання навчатися і розвиватися. |
підготовка та набір документів; реєстрація в реєстрах; ведення архіву.
|
графік роботи: Пн - Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор ресторану |
YOY |
досвід роботи офіціантом або барменом від 1-го року та на посаді адміністратора не менше 1-го року (обов’язково); відмінне знання всіх стандартів обслуговування гостей; володіння англійською мовою на розмовному рівні (буде перевагою); стресостійкість, відповідальність, пунктуальність, організованість, висока корпоративна культура; охайність, порядність.
|
організація та налагодження роботи закладу, планування та аналіз результатів його діяльності; складання графіків роботи персоналу, відповідно до планового навантаження та контроль за їх виконанням; контроль за дотриманням працівниками санітарних вимог та правил особистої гігієни, правил охорони праці, правил внутрішнього трудового розпорядку; контроль чистоти та належного стану приміщення ресторану та технічного обладнання на кухні; контроль якості та швидкість обслуговування гостей; контроль дотримання стандартів ресторану; контроль належної роботи з касою, за необхідності особисто забезпечувати її; проведення планових інвентаризацій; набір, стажування та навчання працівників; спільно з фінансовим аналітиком розробка акційних пропозицій, нових способів монетизації діяльності закладу. |
графік роботи та робочі години за домовленістю; офіційне працевлаштування; повний соціальний пакет.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR - менеджер |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу; володіння гарними комунікативними навичками; готовність працювати для досягнення мети. |
обробка відгуків кандидатів; проведення первинних онлайн-співбесід; розміщення вакансій.
|
зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00; робота в офісі; багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Диспетчер - логіст |
ТОВ Автострада |
освіта: оператор ПК, бухгалтер, економіст, програміст, менеджмент; досвід роботи (від 1-го року бажано на посаді логіста, диспетчера, бухгалтера або економіста з обліку матеріалів); знання принципів транспортної логістики; впевнений користувач ПК (Excel, Word), знання і досвід роботи з 1С (буде перевагою); готовність працювати в режимі багатозадачності; уважність, стресостійкість. |
ведення табеля обліку працівників дільниці; складання службових, рапортів; контроль переміщення транспортних засобів; підготовка супроводжуючих документів; контроль завантажень/вивантажень; облік палива та пробігу транспортних засобів; складання звітів, ведення контролю за вивозом матеріалів на об’єкти по накладним, облік матеріалів.
|
офіційне працевлаштування; робота в компанії, яка активно розвивається.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з кредитування |
IdeaBank |
неповна вища або вища освіта; наявність досвіду роботи в банківській або фінансовій сфері (буде перевагою); володіння ПК на рівні досвідченого користувача; розвинені комунікативні навички; пунктуальність, організованість, дисциплінованість; відповідальність, уважність, акуратність; вміння виконувати декілька задач одночасно; цілеспрямованість, здатність до швидкого навчання; бажання працювати на результат та розвиватись. |
консультація та обслуговування клієнтів інформаційно-консультаційного центру; оформлення заявок на відкриття кредиту чи кредитної карти; виконання поставленого плану продажів.
|
робота в одному із найбільш надійних банків України; конкурентна заробітна плата; отримання досвіду роботи у команді професіоналів; цікаві робочі завдання та можливості для професійного розвитку; внутрішні мотиваційні програми та корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер відділу маркетингу |
ТД Укрсервіс |
досвід роботи з обліковими програмами (1С, CRM) та знання Excel; навички проведення переговорів; розуміння основних та комерційних понять: націнка, маржа, РРЦ тощо; вміння працювати з первинною документацією, обліком товару (рахунки, надходження, переміщення, списання); розуміння технічної групи товарів або бажання навчатись. |
робота з асортиментом - аналіз цін, конкурентів, залишків; нарощування продажів по основному асортименту, виведення неліквідів; постачання товарів під замовлення, при наявних вхідних даних; взаємодія з постачальниками; створення карток товарів, переміщення між складами, вчасне поповнення залишків на складі; робота з документами, договорами. |
графік роботи: Пн – Пт 08:45 - 17:30, дві робочих суботи на місяць до 14:00; оплачувані відпустки та лікарняні; професійний розвиток в стабільній компанії.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з закупівель |
ТД Укрсервіс |
досвід роботи з постачальниками; досвід роботи з обліковими програмами (1С, CRM) та знання Excel; досвід в системних закупках; навички роботи з первинною документацією, обліком товару.
|
контроль наявності товару на складі і своєчасне поповнення запасів; вибір кращих постачальників (Україна) і цінових пропозицій; ведення переговорів з постачальниками (найкращі умови, ціни, відтермінування, акції тощо); контроль якості продукції; технічна та інформаційна підтримка відділів продажу; робота з документами, договорами. |
графік роботи: Пн - Пт 08:45 - 17:30, дві робочих суботи на місяць до 14:00; оплачувані відпустки та лікарняні; професійний розвиток в стабільній компанії.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
JustSchool |
досвід роботи (буде перевагою); рівень англійської мови B2+ (Upper-Intermediate і вище); бажання працювати та швидко навчатись; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою; заповнення коротких коментарів після кожного уроку. |
вибір графіку та вікової категорії учнів; графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00; своєчасна оплата праці; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор контактного центру банку |
Raiffeisen Bank |
повна або середня освіта; навички роботи з комп’ютером; вільне володіння українською мовою; володіння англійською мовою (буде перевагою); готовність допомагати клієнтам банку; вміння працювати у команді; комунікабельність. |
допомага клієнтам банку у розв’язанні різних банківських питань: операції за рахунками, користування мобільним додатком тощо; пропозиції для клієнтів щодо додаткових банківських продуктів та послуг.
|
офіційне працевлаштування; можливість працювати дистанційно; гнучкий графік роботи; бонуси за гарні результати роботи; підтримка наставника з перших днів роботі; навчання та тренінги; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар-продавець |
Франс.уа |
бажаннянавчатися новій професії та вдосконалювати свої навички; налаштованість на результат. |
знання асортименту, новинок, акцій; обслуговування гостей відповідно до затверджених стандартів; випічка фірмової продукції (готові вироби); оформлення вітрини згідно із затвердженими стандартами; дотримання умов зберігання продукції та сировини, правил особистої гігієни; утримання у чистоті устаткування робочого місця; користування сучасною технікою для випікання, забезпечення якості фірмової продукції.
|
навчання від компанії; позмінний графік роботи; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі зі стратегічними клієнтами |
ТОВ Нова Пошта |
повна вища освіта; досвід роботи з персонального супроводу клієнтів (буде перевагою); досвід роботи не менше 1-го року на керівній посаді (буде перевагою); володіння Microsoft Office (Word, Excel); досвід роботи в СРМ (буде перевагою).
|
пошук нових та розвиток існуючих клієнтів; забезпечення виконання планових показників з продажу послуг; проведення усіх необхідних заходів та процедур щодо взаємодії з клієнтами (підписання договорів, додаткових угод, комерційних пропозицій, протоколів розбіжностей тощо) та узгодження їх з безпосереднім керівником; організація та контроль вирішення проблемних ситуацій корпоративних клієнтів; участь в розробці нових та удосконалення наявних продуктів підприємства для задоволення потреб корпоративних клієнтів; контроль процесів погашення дебіторської заборгованості клієнтів; аналіз активності конкурентів на предмет їх взаємодії з існуючими та потенційними клієнтами підприємства. |
оплачувані відпустки, лікарняні, відрядження; молодий дружній колектив; можливість кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з фінансів |
Action contre la Faim |
вища освіта або професійно-технічний ступінь в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, економіки, менеджменту (або еквівалентний); досвід роботи на фінансовій або адміністративній посаді від 1-го року; сильні навички роботи з Microsoft Excel; вільне володіння українською мовою; знання англійської мови на рівні B2 (Intermediate); досвід роботи в неурядовій організації (буде перевагою). |
надання підтримки фінансовому менеджеру/місцевому координатору в управлінні коштами; управління архівуванням бухгалтерських та адміністративних документів; перевірка дотримання процедур закупівель; здійснення щомісячного прогнозування; надання підтримки фінансовому відділу у питаннях щодо надання грантів місцевим партнерам.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник з підбору персоналу |
ThinkGlobal |
вища освіта; досвід роботи в сфері спілкування з клієнтами; впевнене володіння офісними програмами; досконале володіння письмовою та розмовною українською та російською мовами; комунікабельність та гнучкість. |
пошук та підбір персоналу, закриття вакансій; робота з job-сайтами; підготовка вакансій до публікації, складання портретів, профілів кандидатів; обробка вхідних дзвінків та відгуків на сайтах, у соціальних мережах; запис та проведення співбесід; ведення статистики підбору та бази кандидатів (резерв); організація корпоративних заходів; організація процесу оцінки персоналу; організація процесу адаптації персоналу; перевірка знань персоналу, проведення тестувань; подання звітності. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар, сендвіч-мейкер |
Lviv Croissants |
бажання навчатись; любов до кулінарії; швидкість та акуратність; дотримання правил. |
відповідальність за гарну та швидку подачу круасанів; знання рецептури; готовність до роботи з великим потоком відвідувачів. |
навчання для початківців; позмінний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант, менеджер |
City Finance |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами; впевнений користувач ПК (Word, Excel); вміння працювати із великим об’ємом інформації; організованість, працездатність, орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування; оплачуване навчання та підтримка наставника; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер, контент-мейкер |
MobiPrint.com.ua |
навички обробки фото/відео, грамотне написання цікавих текстів; розуміння SMM-стратегії та азів маркетингу; вміння працювати з актуальними темами та трендами; активна життєва позиція; генерування цікавих ідей з контенту; вчасне виконання задач. |
ведення сторінки Instagram та TikTok; створення фото/відео контенту (фотозйомка, зйомка відео, монтаж); створення та підтримка контент-стратегії; створення та підтримка контент-плану; взаємодія з блогерами. |
офіційне працевлаштування; оплачувані лікарняні та відпустка; медичне страхування; знижка 40% на продукцію; кар’єрний ріст; постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії); часткова або повна оплата навчання в топових тренерів; комфортний офіс з власною терасою та барбекю зоною; подарунки на свята від компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Асистент HR-відділу |
Triangle Generation Humanitaire |
вища освіта; попередній досвід роботи з адміністрування, підбору персоналу або будь-якої відповідної до підбору персоналу або освіти сфери; навички роботи з Microsoft Office, особливо з Excel; комунікаційні навички; гарне володіння англійською мовою (буде перевагою). |
створення бази даних для відділу персоналу; підбір персоналу; оновлення всіх онлайн-трекерів; оновлення інформації про співробітників; допомога спеціалісту по підбору персоналу у виконанні повсякденних завдань, таких як координація співбесід та документації. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
Snack Production |
комунікабельність. |
викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів; проведення цінового моніторингу конкурентів; проведення ротації термінів придатності продукції. |
компенсація вартості проїзду; робочий графік: Пн - Пт з 09:00 до 18:00, Сб, Нд - вихідні; професійний колектив; системний підхід до навчання; кар’єрний та професійний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрисконсульт (продаж юридичних послуг) |
Мережа права |
вища юридична освіта; наявність досягнень у продажах послуг (B2C, продаж на фінансових ринках); активність, швидка реакція на поточні завдання; високий рівень самоорганізації; клієнтоорієнтованість. |
консультування клієнтів по телефону; аналіз ситуації клієнта та підбір відповідних програм (послуг) для нього; доведення клієнта до угоди (продаж послуги), збирання необхідних документів, підписання договорів; контроль оплати від клієнта; коректне ведення CRM системи. |
спеціально створена платформа для навчання та допомога на першому етапі випробувального терміну; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; можливість кар’єрного зростання та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Pan Cake |
вік від 20-ти років; вільне володіння українською мовою; знання англійської мови (рівень B1 та вище); ввічливість та доброзичливість; енергійність, бажання та здатність швидко навчатись; грамотність та вміння підтримувати розмову. |
приготування кави та інших напоїв; прийом та видача замовлень; розрахунок відвідувачів; підтримання чистоти за баром та в залі; підтримання порядку на вітринах та столику самообслуговування.
|
офіційне працевлаштування; графік роботи: вибір ранкової чи вечірньої зміни; оплачуване навчання (10 днів); бонуси за роботу на свята та за довгий термін роботи в команді; знижки в закладах Pan Cake та пратнерських закладах.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
Комо Україна |
|
нарізка вагової продукції ТМ КОМО; викладка фасованої, плавленої, вагової продукції, згідно затверджених стандартів; внесення звітності в систему MMCS, згідно узгодженого маршруту і стандартів внесення даних; візити в торгові точки, згідно встановленого маршруту. |
офіційне працевлаштування; 5-ти денний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець


