Вакансії для студентів і випускників станом на 15.06.2023
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Керуючий, Housekeeper manager в заміський котедж |
ФОП Павлова М.С. |
досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі; вміння працювати в команді та мотивувати персонал; досвід спілкування з підрядними організаціями; вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів; відсутність шкідливих звичок; знання етикету та дотримання субординації. |
організація роботи домашнього персоналу; закупівля продуктів харчування та всього необхідного інвентарю для роботи; робота з підрядниками; планування бюджету, формувати звіти по витратах; нагляд за дотриманням графіків роботи та забезпечення ефективної і своєчасної роботи персоналу. |
гнучкий графік роботи; безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця; робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста; співпраця з невеликою, дружньою командою; робота в оточенні людей, які постійно саморозвиваються; можливість підвищення комунікативних навичок; своєчасна виплата заробітної плати без затримок; можливість довготривалої співпраці; цікава та відповідальна робота в престижному заміському будинку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар з приготування піци |
ТОВ Фора |
бажання навчатися і розвиватися; вільне володіння українською мовою; комунікабельність, привітність; вміння працювати у команді; позитивний настрій в роботі та драйвовість. |
формування та випікатння найсмачнішої піци; підготовка начинок та тіста; дотримання санітарних норм на робочому місті. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з логістики |
Група компаній Неоліт |
досвід роботи у сфері продажів, транспортної логістики; володіння знаннями про транспортний ринок, правилами та стандартами перевезення вантажів; досвід із супроводу міжнародних перевезень та по Україні; досвід проведення переговорів; комунікабельність активність, вміння працювати у команді. |
обробка замовлень клієнтів; робота з перевізниками та транспортними замовниками; повний цикл організації та контроль процесу перевезень; документальний супровід процесу перевезень. |
можливість постійного розвитку та навчання; можливість кар'єрного зростання; можливість впливати на свій дохід; комфортні умови праці, дружний молодий колектив, соціальний пакет та офіційне працевлаштування, неповторні корпоративні заходи, оплата мобільного зв’язку, додаткові бонуси; графік роботи: Пн-Чт з 09:00 до 18:00, Пт з 09:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
92°кава |
досвід роботи баристою; знання та дотримання стандартів приготування кави; вміння працювати в команді та оперативно реагувати на зміни в роботі; відповідальність та уважність до деталей. |
приготування кавових напоїв відповідно до стандартів компанії; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці; обслуговування клієнтів та надання рекомендацій щодо вибору напоїв. |
гнучкий графік роботи; робота у затишному та дружньому колективі; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з закупівель |
Makeup |
досвід роботи в закупівлях від 1-го року; досвідчений користувач усіх офісних програмам; знання MS Excel та 1C на високому рівні. |
проведення аналізу товарообігу, контроль товарних залишків в програмі 1C; оформлення замовлень товарного асортименту у постачальників; комунікація з постачальниками, заключення договорів; ведення всієї необхідної звітності. |
робота в офісі; повний робочий день з Пн по Пт з 09:00 до 18:00. оплата праці два рази на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з маркетингових досліджень |
Кондитер-С |
досвід роботи; знання програми 1С; уважність, порядність, відповідальність; знання MS Excel і вміння працювати з базами даних (побудова зведених таблиць, робота з формулами). |
робота в програмі 1С; здійснення маркетингового аналізу/формування аналітичних звітів; аналітика даних по продажах; виконання додаткових розпоряджень керівництва. |
офіційне працевлаштування; своєчасна заробітна плата; робота в дружньому колективі; затишний офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бургер-мейкер, кухар-універсал |
LA П'ЄЦ |
досвід роботи на посаді кухаря від 1-го року; досвід роботи на кухні (бажано); прагнення ефективно, стабільно та плідно працювати; бажання зростати та розвиватися у своїй кар'єрі. |
приготування бургерів, фрі, хот-догів; вчасна видача замовлень; дотримання чистоти на робочому місці. |
оплачувана відпустка; офіційне працевлаштування; харчування за рахунок компанії; якісна уніформа; знижка -50% на все меню LA П'ЄЦ; трансфер після зміни в межах Вінниці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Майстер виробничої дільниці (виробництво сиру, масла) |
ТОВ Іноверс Груп |
досвід роботи виробництві сиру та масла принаймні 1 рік (бажано); знання технологічних процесів виробництва сиру та масла; бажання працювати та розвиватися в даній сфері; вміння працювати в команді та дотримуватися виробничої дисципліни; бажання вчитися та підвищувати свій рівень знань та навичок. |
контроль якості виготовленого продукту; забезпечення виробничого процесу необхідними матеріалами та інструментами; виконання технологічних норм та правил безпеки під час виробництва; здійснення поточного ремонту та обслуговування обладнання; виконання інших завдань, що випливають з процесу виробництва. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; гідна заробітна плата; можливість розвитку та кар'єрного зростання; дружній колектив та сприятливі умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст відділу контролю ідентифікації фізичних осіб |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
повна вища освіта (ОС “Бакалавр” /ОКР “Спеціаліст”/ОС “Магістр”); орієнтованість на результат, комунікабельність, уважність та відповідальність. |
перевірка оформлення і відповідності вимогам законодавства України копій документів для відкриття рахунків фізичних осіб; введення в програму даних клієнта — фізичних осіб, перевірка і коригування даних, при необхідності; контроль першого рівня по ідентифікації фізичних осіб, осіб, відкритих списково в рамках зарплатно-карткового проєкту. |
офіційне працевлаштування; 24 календарних дні відпустки; доступ до програм навчання та тренінгів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Супервайзер, регіональний менеджер з розвитку |
TermoUnion |
досвід роботи у продажах В2В супервайзером, менеджером з продаж; готовність до відряджень по території м. Вінниця та Вінницької обл.; навики ведення переговорів з клієнтами; знання різноманітних технік продаж; аналітичний склад розуму, стратегічне мислення; управлінські та організаторські навики, лідерські якості. |
складання звітів про готовність кожного конкретного працівника до виконання тих чи інших завдань, про досягнуті результати, про причини, що привели до зриву виконання планів; контроль взаєморозрахунків з клієнтами, та безпосередня участь у вирішенні складних завдань, відвідування торгової точки відповідно до запланованого маршруту, зберігаючи заплановану послідовність візитів; ведення переговорів з керівниками та / або представниками торгових точок (далі — клієнт) щодо співробітництва, постачання товару, отримання від клієнтів замовлення на постачання товару та встановлення / заміну / маркетингового обладнання; забезпечення наявності повного асортименту продукції у всіх торгових точках на визначеній території; знаходження нових торгових точок на визначеній території, ведення переговорів з представниками цих торгових точок та укладення договорів щодо співробітництва; контроль дебіторської заборгованості клієнтів, ведення переговорів щодо своєчасного погашення такої заборгованості клієнтами; встановлення маркетингового обладнання згідно планограм та вимог; забезпечення своєчасного та якісного оформлення та переоформлення договорів з клієнтами щодо поставок товару. |
навчання, семінари та тренінги за рахунок компанії; графік роботи: 09:00—18:00, Пн-Пт (Сб, Нд — вихідні); корпоративні знижки та бонуси; широкі можливості для професійного та кар'єрного росту; якісне навчання на етапі адаптації та допомогу наставника після її завершення; драйвова команда однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцейола |
Альянс Рітейл Груп |
|
приготування піци; контроль за запасами продуктів та інгредієнтів; дотримання правил техніки безпеки та санітарних норм; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці. |
графік роботи: 08:00 — 22:30, 4/4.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп & Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах. |
здійснення вихідних дзвінків до діючих клієнтів банку по банківських продуктах; інформування та консультація клієнтів. |
стабільний графік роботи: 5/2 з 10:00 до 19:00, вихідні: субота та неділя; офіційне працевлаштування; робота у офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
Бізнес-клуб підприємців Конс на Бі$ |
робота з людьми та заради людей; знаходження спільної мови з різними людьми та вміння їх переконувати; бажання навчатися та розвиватися у сфері HR; володіння гарною самоорганізованістю та самостійністю; володіння базовими навичками роботи з комп’ютером та офісними програмами; чітке усне та письмове мовлення, великий словниковий запас і вміння логічно висловлювати свої думки. |
|
гнучкий графік роботи, молодий і результативний колектив, де панує здорова атмосфера; можливість брати участь у бізнес-івентах та спілкуватися з успішними підприємцями України. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
ТД Бойчак |
досвід роботи торговим представником від 1-го року; навик переговорів, вміння добре рахувати цифри і аналізувати показники. |
здійснення продажу продукції та виконання планів продажів; здійснення візитів в торгову точку по маршруту; виконання поставлених керівником завдань; залучення якомога більшої кількості клієнтів до співпраці по наданій території; аналіз конкурентів по цінах та по присутності товару в торговій точці; робота з новинками та акціями; контроль дебіторської заборгованісті (контроль повернення коштів з клієнтів по наданому їм відтермінуванні); мерчендайзинг: викладка продукції на основних або додаткових місцях продаж, формувати корпоративний блок торгової марки. |
. можливість придбати продукцію компанії зі знижкою; графік роботи: Пн — Пт, з 08:00 — в першій торговій точці і до завершення маршруту, Сб-Нд вихідні; кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Формувальниця тіста |
ПП Вінницька паляниця |
|
робота в виробничому цеху. |
графік роботи: доба через дві. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар піци |
Грош |
відповідальність і працьовитість, акуратність; любов до приготування їжі; наявність санітарної книжки з чинним допуском до роботи (не більше 6 міс). |
приготування піци згідно технологічної карти. |
робота у великій та успішній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗПП України; графік роботи — плаваючий; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ФОП Пшеничний В.А. |
досвід роботи від 1-го року (у сфері роздрібної торгівлі буде перевагою); знання ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку, ПДВ; практичні навички роботи в M.E.Doc, РРО, 1С 7, Клієнт-банк; відповідальність; бажння працювати у режимі багатозадачності та стресостійкості, терплячість, позитивність. |
робота з РРО; реєстрація податкових накладних; заміни та РК податкових накладних; звірка з контрагентами. |
робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання; місце роботи в комфортному офісі в р-ні Тяжилів, Пн-Пт з 12:00 до 19:00, вихідні — Сб, Нд; своєчасна виплата заробітної плати та офіційне працевлаштування; наставництво головного бухгалтера; можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином "Антошка" |
RedHead Family Corporation |
досвід роботи на аналогічній посаді; знання основних показників ефективності магазину; навички ефективного управління персоналом; підтримка корпоративних стандартів, вимог та регламентів роботи, продажу та якості обслуговування покупців у магазині. |
виконання планових показників магазину; аналіз продажів та наявності асортименту в магазині; контроль дотримання стандартів обслуговування та забезпечення якісного сервісу в магазині; побудова команди та забезпечення ефективності роботи персоналу; організація і контроль всієї роботи магазину. |
офіційне працевлаштування; стабільна та своєчасна оплата праці; можливості для професійного та особистісного розвитку; соціальні гарантії згідно законодавства. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник PPC-менеджера (Amazon) |
Technie |
рівень англійської мови — середньо-просунутий/ Upper Intermediate; розуміння під час читання: підбір ключових слів англійською, читання документації від Amazon, статей; розуміння на слух: навчання з онлайн-курсів; аналітичний склад розуму; наявність системного мислення; гнучкість у роботі та спілкуванні; бажання розвиватися та підвищувати професійний рівень. |
підбір ключових слів для продуктів, розробка семантичного ядра; підготовка та формування звітів (Amazon PPC); проведення експериментів із Amazon PPC, A\B Tests; управління наявних PPC кампаній, планування та створення нових; збір даних для звітів (Helium 10, Sellerboard); можливі інші завдання в Online Marketing, наприклад, робота з блогерами та outreach, налаштування flows у ManyChat, налаштування розсилки з використанням Sellerboard та Amazon; оновлення сайту компанії. |
повністю віддалена робота; повний робочий день: 8 годин, 5 днів на тиждень, вихідні дні — субота та неділя; відстеження часу роботи за допомогою TimeDoctor; оплачувана відпустка або місячна надбавка до заробітної плати в кінці року на вибір працівника; перегляд заробітної плати на початку року, за результатами роботи;
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер відділення по роботі з клієнтами ММСБ |
Ощадбанк |
вища освіта; досвід роботи в банку; знання спектру банківських продуктів та послуг; знання діючого законодавства України в напрямку організації і контролю роботи відділення, РКО, валютного регулювання та контроля, кредитування, порядку оформлення банківських операцій у відділенні. |
супроводження портфелю юридичних осіб; надання консультацій клієнтам мікро-, малого та середнього бізнесу щодо здійснення операцій, умов банківський продуктів та послуг; комплексний продаж банківських продуктів юридичних осіб (РКО, кредити, депозити); створення інноваційних продуктів та послуг; дотримання корпоративних стандартів банку та стандартів якісного обслуговування клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу. |
створення умов для професійного та кар'єрного зростання кожного співробітника; піклування та підтримка — офіційне працевлаштування, дотримання всіх соціальних гарантій; досягнення успіху. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
ТМ Україночка |
досвід роботи з різними видами страв; вміння швидко приймати рішення та працювати в команді. |
приготування і подача страв; контроль якості продуктів та чистоти кухні. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Синергия Тім |
досвід роботи; особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність, охайність, пунктуальність, бажання зростати та підвищувати свої знання разом із нами. |
приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм. |
графік роботи: позмінний з 09:00 до 22:00; висока заробітна плата; комфортне розташування біля ТРЦ «Мегамолл» (вул. 600-річчя 17). корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); використання виключно високоякісних продуктів у роботі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
ТвояКава |
бажання працювати кондитером та розвиватись в цій сфері; знання основ кондитерської справи; відповідальність та пунктуальність; комунікабельність та вміння працювати в команді. досвід роботи або освіта (буде перевагою, але не обов’язково). |
|
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00—18:00, Сб-Нд вихідні; навчання та розвиток в кондитерській сфері; дружний та професійний колектив; можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер із заробітної плати у Калинівку |
Terminus |
вища освіта в галузі бухгалтерського обліку; досвід роботи не менше 1-го року на аналогічній посаді; знання законодавства з питань заробітної плати та оподаткування; вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку; висока відповідальність та уважність до деталей, комунікабельність та здатність працювати в команді. |
підготовка звітності по заробітній платі; розрахунок заробітної плати; оподаткування заробітної плати та інші пов’язані з цим обов’язки. |
конкурентоспроможна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання в компанії зі стабільним ринковим становищем. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ Макош Мінерал |
доброзичливість та відповідальність; активна життєва позиція; бажання розвиватись; впевнений користувач ПК (MS Office). |
організація і ведення адміністративних функцій відділу продажів; складання протоколів нарад відділу; організація, підготовка до зустрічей з ключовими партнерами; моніторинг та контроль за актуальним наповненням CRM системи, необхідною інформацією для продажів і професійного навчання; співпраця з відділом маркетингу щодо рекламацій по товару від менеджерів; участь в підготовці аналітичної інформації та звітності відділу; ведення електронної переписки та CRM комунікації з менеджерами та клієнтами (у разі відсутності менеджера). |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди в ресторані поруч з офісом; навчання, розвиток, кар'єрний ріст, цікаві задачі; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами для продажу систем опалення |
ФОП Тарасов Д.В. |
надійність; організованість; відповідальність. |
продаж опалювального обладнання та сантехніки; пошук об'єктів квартир, приватних будинків, торгових центрів, новобудов, виконробів монтажників з подальшим перенапором їх у магазин ТеплоБуд для укладання угод та співпраці. |
Офіс: м.Вінниця, вулиця Зодчих, 36. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Ресторан Rivali |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання та розуміння асортименту алкогольних та безалкогольних напоїв; навички змішування та подачі коктейлів; вміння комунікувати з гостями та зберігати відносини з ними; відповідальність та організованість. |
підготовка бару та робочого місця до роботи; змішування та подача коктейлів та напоїв; контроль за наявністю та якістю алкогольних та безалкогольних напоїв; дотримання правил безпеки та гігієни на робочому місці. |
стабільна робота в ресторані з високою репутацією; конкурентна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружній та професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
АТБ-маркет |
ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах; наявность успішного керівного досвіду роботи не менше 1-го року в роздрібній торгівлі продуктами харчування; наявність вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту); наявність досвіду роботи на ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1С: торгівля і склад); |
формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу); забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії; контроль і забезпечення збереження ТМЦ; замовлення товару та контроль постачання продукції. |
стабільна та своєчасна оплата; безкоштовне навчання; можливість роботи поруч з будинком; дотримання трудового законодавства; кар'єра в команді лідера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
ФОП Іщенко О.Д. |
працьовитість; |
|
офіційне працевлаштування; гідна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер дослідження попиту (Research and development) |
Twinsann |
здатність до аналізу даних та прийняття рішень; вміння аналізувати креативи запущені на рекламу; навики ведення переговорів. |
аналіз ринку, збір інформації про нові тенденції у дизайні меблі; відслідковування роботи конкурентів та їхніх новинок; створення контенту; тестування нових оферів; запуск таргетованої реклами; домовлення з іншими виробниками про співпрацю. |
гібридний формат роботи (в офісі та віддалено); постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії); подарунки на свята від компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу в інтернет-магазин |
Будинок Полімерів |
грамотне усне та письмове мовлення; вміння роботи на комп’ютері на рівні впевненого користувача; уважність та відповідальність; знання 1С; досвід роботи з СRM; розуміння алгоритмів інтернет-продажів. |
обробка вхідних замовлень в СRM та 1С, по телефону, електронною поштою, а також через Viber та Telegram; якісна консультація клієнтів з питань щодо товару, умов купівлі та доставки тощо; контроль оплат; проведення реалізацій та повернень в 1С; виконання нескладних додаткових завдань. |
офіційне оформлення згідно КЗпП України; повний робочий день: Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб в черговому режимі (1 раз на 3 тижні); робота в офісі з власним складом. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий рестораном |
ФОП Корбут Ю.В. |
ініціативність та лідерські якості; комунікабельність, привітність, оптимізм; грамотність та вміння спілкуватись з людьми; дисциплінованість, пунктуальність та відповідальність. |
|
офіційне працевлаштування; гідна та конкурентна фінансова винагорода; комфортні умови праці, включаючи харчування; гнучкий та зручний позмінний графік; оплачуваний період стажування; підтримка та доброзичливість колективу; швидкий та чесний зворотній зв’язок від керівника та команди; реальні можливості професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
ФОП Шульга В.А. |
дівчина від 20-ти років; досвід роботи у ресторанному господарстві.
|
робота з персоналом; робота з гостями; робота з постачальниками. |
графік роботи: 3/3 09:30−23:00; робота в стабільній компанії; постійний розвиток, навчання та підтримка; конкурентна та стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |


