Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

1. Освітня програма «Право» передбачає фундаментальну теоретичну підготовку та практико-орієнтоване навчання фахівців на якісно новому рівні, які володіють базовими знаннями й навичками у галузі професійної правничої діяльності, дає можливість впевнено орієнтуватися у чинному законодавстві, генерувати оригінальні й ефективні для суспільства ідеї, креативно мислити та діяти.

2. Своє головне завдання ми вбачаємо в підготовці правників нового покоління, спроможних на високому професійному рівні реалізовувати отримані знання в усіх сферах юридичної науки та практики.

3. Можливість участі у міжнародних, наукових, творчих та спортивних заходах. Наші студенти є учасниками та переможцями багатьох конкурсів у сфері юриспруденції.

4. Практична орієнтованість освітнього процесу. Освітня програма «Право» розроблена спільно з фахівцями у сфері юриспруденції. Під час складання переліку фахових дисциплін обов’язково враховуються рекомендації юристів-практиків.

5. Викладання супроводжується застосуванням сучасних інноваційних форм, методів та засобів навчання. Під час навчального процесу використовуються мультимедійні технології, проводяться практичні заняття з елементами ділових ігор, майстер-класи із запрошенням відомих юристів та громадських діячів.

6. Навчання студентів-правознавців ВТЕІ ДТЕУ побудоване на взаємодії викладачів, що мають значний досвід практичної роботи та поєднують юридичну практику з викладанням. До викладання правничих дисциплін залучені досвідчені працівники суду, прокуратури, інших державних органів, адвокатури та нотаріату.

7. Під час навчання студенти відвідують судові установи різних інстанцій та спеціалізацій, мають можливість бути присутніми на судових засіданнях та працювати судовими волонтерами.

8. У ВТЕІ ДТЕУ діє модельна зала судових засідань, яка стала вагомим майданчиком для розвитку практичних навичок студентів-правників. На постійній основі там проводяться практичні заняття та ділові ігри у формі судових засідань. Це дозволяє майбутнім правникам отримати повне відчуття присутності та активної участі у судових процесах щодо вирішення юридичних спорів з різних галузей права.

9. Проходження практики полягає у закріплені теоретичних знань власним практичним досвідом в органах державної влади, місцевого самоврядування, судових та правоохоронних органах, престижних юридичних компаніях. Договори про співробітництво з установами та закладами, де працюють юристи-практики (суди, адвокатські об’єднання, криміналістичні лабораторії, відділки поліції, Прозорі офіси тощо) дозволяють залучати студентів-правників ВТЕІ ДТЕУ до різнопланової правничої діяльності, що стимулює їх інтерес до опанування професії юриста.

10. Професія юриста відкриває безмежні можливості для самореалізації та особистого розвитку. Кожна нова справа сприяє постійному вдосконаленню власних практичних навичок. Юридичні знання дозволяють правильно тлумачити нормативно-правові акти, юридично грамотно складати договори, а також супроводжувати господарську діяльність фізичних та юридичних осіб.

1. Розуміючи, що на сьогоднішній день для можливості здійснювати підприємницьку діяльність у сфері ресторанного господарства необхідно мати магістерський ступінь, я планую продовжити навчання за спеціальністю «Харчові технології» на освітній програмі «Ресторанні технології». Без системи спеціальних знань та вмінь неможливо бути конкурентоспроможним на ринку ресторанного бізнесу. Ті компетентності, формування яких передбачається даною освітньою програмою, повністю задовольняють мої очікування від навчання, а також дозволять у майбутньому організувати та ефективно управляти закладом ресторанного господарства.

2. Для мене дуже важливим є навчання на такій магістерській освітній програмі, яка дасть можливість отримати сучасні актуальні знання та ґрунтовну практичну підготовку. Маючи свідомі плани працювати у галузі ресторанного господарства, очолювати заклад, необхідно мати досвід роботи не тільки в Україні, але і за кордоном. Дана освітня програма дає можливість на достатньому для роботи рівні оволодіти іноземною мовою, що сприятиме успішному проходженню практики закордоном, відкриє для мене нові можливості та забезпечить перспективи успішної комунікації з майбутніми міжнародними партнерами.

3. У освітній програмі «Ресторанні технології» магістерського рівня найбільше мене приваблює можливість брати участь у майстер-класах та семінарах за участю фахівців галузі, практична підготовка в закладах ресторанного господарства, студентоцентроване та проблемно-орієнтоване навчання з використанням сучасних освітніх технологій, що зробить навчальний процес цікавим та ефективним. Освітня програма передбачає формування здатності генерувати нові ідеї, проявляти креативність, діяти соціально відповідально та свідомо та працювати в міжнародному контексті, що відповідає моїм очікуванням від навчання.

4. Набір обов’язкових дисциплін освітньої програми «Ресторанні технології» є дуже актуальним та необхідним для роботи на керівних посадах у закладах ресторанного господарства. Кожна з них сформує ті компетентності, які, на мою думку, є базовими для роботи у ресторанній сфері. Особливо важливою вважаю дисципліну «Методологія і організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності», оскільки здатність захищати інтелектуальну власність у сфері харчових та ресторанних технологій на сьогоднішній день у висококонкурентному середовищі є запорукою успіху.
5. Здобувши бакалаврський ступінь вищої освіти за спеціальністю «Харчові технології», маю намір продовжити навчання на освітній програмі магістерського рівня «Ресторанні технології», оскільки планую в майбутньому отримати третій освітньо-науковий рівень вищої освіти (доктор філософії), займатися науковою діяльністю у сфері харчових та ресторанних технологій. Дана освітня програма передбачає формування знань та умінь з цікавих та важливих для мене дисциплін, зокрема таких, як «Сучасні дослідження харчової науки», «Методологія і організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності», «Технології інноваційних харчових продуктів». Імпонує цілеспрямованість освітньої програми та конкретизація результатів навчання.

6. У мої життєві плани входить діяльність з розробки харчової продукції з використанням новітніх технологій та інноваційного обладнання, можливе патентування винаходів та постановка їх на комерційну основу. Вважаю, що для створення нового продукту та ефективного його впровадження на сьогодні необхідно мати ґрунтовну спеціальну освіту, яка дасть можливість міжнародної діяльності. Освітня програма «Ресторанні технології» створює перспективи міжнародної кредитної мобільності у рамках програм ЄС Еразмус+, КА 2 – «WeCan», що є актуальним на даний час та відкриває нові горизонти у професійній діяльності.
7. Мій вибір магістерської освітньої програми «Ресторанні технології» ґрунтується на тому, що вона є досить гнучкою, передбачаючи крім базових основних дисциплін можливість вибору дисциплін за особистим бажанням студента. Це є дуже важливим чинником, адже студент може самостійно формувати свою індивідуальну освітню траєкторію, вивчаючи додатково ті речі, які дозволяють розширити світогляд, вдосконалитись у бажаному напрямку. Такий симбіоз обов’язкових та вибіркових дисциплін дасть у результаті максимальну користь від навчання, дасть можливість відчути себе дійсно високоосвіченою людиною.

8. Обираючи освітню програму магістерського рівня «Ресторанні технології» за спеціальністю «Харчові технології» у ВТЕІ, головною переваго вважаю те, що вона спрямована на надання комплексних знань фахівцям в сфері ресторанних технологій, поєднання теоретичних аспектів майбутньої діяльності з акцентом на галузь ресторанного господарства, підготовку ініціативних фахівців, здатних до швидкої адаптації в галузі ресторанних технологій. Адже сьогодні дуже важливо бути універсальним фахівцем, мобільним на ринку праці, гнучким до швидких змін у сучасних харчових ресторанних технологіях. Плануючи працювати у майбутньому на керівних посадах, розумію необхідність володіння такими компетентностями в сучасних ринкових умовах.
9. Отримання магістерського ступеня вищої освіти для мене є важливим кроком, оскільки в майбутньому планую очолити сімейний ресторанний бізнес. Важливою перевагою магістерської освітньої програми «Ресторанні технології» вважаю її практичну спрямованість, максимальну наближеність до потреб сьогодення у ресторанній сфері. Адже формування програмних компетентностей забезпечується викладачами-практиками з великим досвідом роботи у галузі харчових технологій, до навчального процесу залучаються керівники підприємств «НоReCa», шеф-кухарі, менеджери, провідні фахівці з якості. Крім того, у сучасних реаліях дуже важливою є можливість використання віртуального навчального середовища та авторських розробок науково-педагогічних працівників інституту.

10. В майбутньому планую займатися проблемами якості харчової продукції у сфері ресторанного господарства. Маю базовий бакалаврський ступінь зі спеціальності «Харчові технології», тому розумію важливість поглиблення знань та здобуття магістерського рівня саме за освітньою програмою «Ресторанні технології». Забезпечувати якісне харчування, задовольняти фізіологічні та естетичні потреби людей в здоровій, корисній харчовій продукції – дуже важлива та почесна місія в умовах нестабільної екологічної та економічної ситуації. Проаналізувавши зміст даної освітньої програми, вважаю, що вона дасть мені чудовий старт до успіху у майбутній професійній діяльності.

1. Приготування їжі, склад харчової продукції та її якість, проблеми харчування – це ті речі, якими я цікавлюся змалечку та отримую задоволення від нових знань у цій сфері. Розуміючи актуальність та важливість харчової галузі, особливо у ситуації війни в нашій країні, я вирішила у майбутньому стати фахівцем у харчовій галузі, обравши освітню програму «Харчові технології». Ознайомившись з її змістом, маю впевненість, що ті обов’язкові навчальні дисципліни, які вона передбачає, дадуть мені можливість стати висококваліфікованим спеціалістом та реалізувати свої професійні плани.
2. На сьогоднішній день дуже важливо обрати навчання за такою освітньою програмою, яка дасть можливість отримати ґрунтовну практичну підготовку. Плануючи працювати у харчовій галузі, мрію набути знань і професійних вмінь з технології харчової продукції та використовувати їх у своїй професійній діяльності. Освітня програма «Харчові технології» дає можливість здобувачам, які за нею навчаються, пройти практику на підприємствах не лише України, але і закордоном, що відкриває нові можливості та перспективи.
3. Моєю мрією є власне підприємство з виготовлення кондитерської продукції. Я розумію, що для започаткування власної справи необхідно мати потужний багаж спеціальних знань та вмінь. Освітня програма «Харчові технології» передбачає вивчення таких навчальних дисциплін, які дозволять підготуватися до цього як і в технологічному плані, так і в управлінському.

4. У майбутньому бачу себе фахівцем у сфері харчових технологій: мрію створювати нові харчові продукти, при цьому не лише задовольняючи вимоги споживачів, але й отримуючи прибуток. Беручи до уваги той факт, що кількість підприємств харчової промисловості з кожним роком невпинно зростає, а асортимент пропонованих продуктів розширюється, аби бути конкурентним на ринку галузі, необхідно мати ґрунтовну базову освіту та практичну підготовку. І те, й інше спроможне забезпечити навчання за освітньою програмою «Харчові технології».
5. Освітню програму «Харчові технології» я обрав уже давно, адже приготування їжі – моє улюблене заняття. У майбутньому прагну працювати у закладах ресторанного господарства та дарувати людям радість, готуючи для них смачні та корисні страви.
6. Життєвий успіх для мене є важливою ціллю в житті. Бути на гребені новацій, перебувати у постійному русі, стати визнаним фахівцем у галузі харчових технологій, досягнути високого професіоналізму – рухатися до мрії хочу розпочати вже зараз! Освітня програма «Харчові технології», на мою думку, може дати потужний старт у професії. Навчання за освітньою програмою планую поєднувати з участю у міжнародних та всеукраїнських кулінарних конкурсах та змаганнях, різноманітних тематичних заходах, семінарах, круглих столах, майстер-класах і поєднувати в такий спосіб теоретичну та практичну підготовку.

7. Вибір освітньої програми «Харчові технології» у ВТЕІ ДТЕУ ґрунтується на її особливості – підготовці фахівців як для галузі харчової промисловості, так і сфери ресторанного господарства. Навчання за такою ОП забезпечує широке поле для вибору майбутнього місця роботи, а також можливість зрозуміти, до якої галузі маю більшу схильність.
8. Бізнес моєї родини – підприємство з виготовлення сирів. Бажаючи продовжити сімейну справу, я дослідила заклади вищої освіти нашого регіону стосовно змісту та якості підготовки спеціалістів. ВТЕІ ДТЕУ – єдиний ЗВО у Вінницькій області, що готує фахівців зі спеціальності «Харчові технології» за освітньою програмою з такими особливостями, які мене влаштовують. Це підготовка фахівців для підприємств харчової промисловості та закладів ресторанного господарства, проходження практики в Україні та за кордоном, інтерактивні виїзні практичні заняття, майстер-класи та семінари на підприємствах харчової промисловості та в закладах ресторанного господарства, залучення до навчального процесу відомих фахівців-практиків. Про дійсну реалізацію всіх цих моментів свідчать численні позитивні відгуки студентів, випускників, роботодавців, особистих знайомих, яким я довіряю.

9. Здоров’я – найбільша цінність кожного. Хто, як не фахівець з харчових технологій з усією відповідальністю і розумінням може організувати харчування своєї сім’ї, популяризувати ідею здорового способу життя не тільки у родинному колі, а й у суспільстві в цілому, науково обґрунтовуючи кожну свою дію, оперуючи перевіреними фактами, маючи ґрунтовну фахову підготовку. Для мене дуже важливо отримати якісну вищу освіту за освітньою програмою «Харчові технології», оскільки свою майбутню професійну діяльність я бачу саме у цьому напрямку. Якісне життя для мене, в першу чергу, це – здоров’я, що безпосередньо залежить від якісного харчування. Мрію робити життя людей кращим!
10. Харчова промисловість є стратегічною галуззю економіки України, адже кожен мешканець нашої держави – споживач продукції цієї галузі. Забезпечення населення якісними продуктами харчування – запорука довгого та щасливого життя. Я прагну зробити все від мене залежне, аби українці споживали лише якісні продукти і жили якомога довше. Для цього мені потрібно здобути базову освіту за фахом та набути відповідних фахових навичок, шляхом проходження практики на провідних підприємствах харчової галузі України та зарубіжних країн, тому я обираю освітню програму «Харчові технології». Навчання за нею дозволить мені реалізувати мрію!

1. Актуальна з огляду на триваючий розвиток міжнародного туризму, освітня програма «Міжнародний туристичний бізнес» в умовах війни росії проти України набуває нового «звучання». Є всі підстави очікувати на те, що після Перемоги наша держава перетвориться на потужний туристичний магніт, і відвідати її захочуть туристи з різних куточків світу. За такої умови туристична галузь України потребуватиме фахівців, здатних до ефективного управління туристичним бізнесом у сегменті міжнародного туризму, розроблення та впровадження інноваційних проєктів та обґрунтованих маркетингових стратегій у якісно нових умовах функціонування світового співтовариства.
2. Туризм – це не лише подорожі та цікаве дозвілля поза межами місця постійного проживання, але й потужна галузь економіки, яка в багатьох країнах світу забезпечує роботою велику кількість людей та робить чималий внесок у ВВП. Україна упродовж багатьох років поспіль залишалася донором туристів для різних країн світу, проте наразі ситуація може суттєво змінитися. З перемогою України у війні з росією та закінченням бойових дій на території нашої держави кількість іноземних туристів, які на власні очі захочуть побачити Україну та зрозуміти її феномен, безумовно, з кожним роком зростатиме. Просування національного туристичного продукту на міжнародний ринок потребуватиме фахівців нової генерації, здатних до прийняття сміливих рішень та реалізації виробничих завдань у принципово нових умовах, креативних, творчих, амбітних та натхненних. Підготовку таких фахівців забезпечує ОП «Міжнародний туристичний бізнес». За ними – майбутнє туристичної галузі України.

3. «Міжнародний туристичний бізнес» – це сучасна освітня програма, суголосна запитам бізнес-середовища в умовах сьогоденних викликів та глобальних трансформацій. Дана ОП адресується усім, хто відчуває в собі сили та інтерес до розроблення стратегії розвитку або управління міжнародними туристичними компаніями, прогнозування сучасних тенденцій та умов розвитку міжнародного туризму, реалізації маркетингової, комерційної, інноваційної політики у сфері міжнародного туристичного бізнесу.
4. Освітня програма «Міжнародний туристичний бізнес» розроблена для усіх тих, хто не просто закоханий у туризм та хоче пов’язати / пов’язав з ним своє життя, але прагне набути практичних навичок у галузі управління міжнародним туристичним бізнесом, здатності креативно мислити, необхідної для роботи в умовах інтернаціоналізації туризму, уміння розробляти бізнес-проєкти та конкурентні стратегії розвитку суб’єктів туристичного бізнесу, спроможності управляти підприємницькими структурами у мінливому міжнародному середовищі. Вдало збалансувавши теоретичне навчання та практичну підготовку на провідних туристичних підприємствах Вінниччини та України, поєднавши навчання з різноманітними професійними заходами за участі визнаних фахівців галузі, освітня програма «Міжнародний туристичний бізнес», безумовно, на часі!
5. Хочу багато подорожувати та відвідувати різні, в т. ч. найбільш віддалені, а відтак і найбільш загадкові куточки світу. Хочу, аби хобі було одночасно роботою, яка забезпечує високий дохід. Хочу постійно розвиватися, знайомитися з новими людьми та розширювати власні горизонти. Саме тому освітня програма «Міжнародний туристичний бізнес» ідеально мені підходить. Навчання за даною ОП – це унікальна можливість отримати потужну сучасну освіту, а відтак, бути конкурентоспроможним на ринку праці України та зарубіжних країн, отримати роботу та працювати як у національних, так і в міжнародних туристичних компаніях.


6. Освітня програма «Міжнародний туристичний бізнес» адресується не лише тим, хто здобув ступінь бакалавра за спеціальністю «Туризм» та/або має досвід роботи у туристичній галузі, але й тим, хто має знання у суміжних галузях і непереборне бажання працювати у туристичній сфері та розвивати туризм в Україні, докладати зусиль для популяризації туристичного потенціалу нашої держави за кордоном та відкривати Україну громадянам інших держав.
7. Якщо Вас цікавить стан, тенденції та перспективи розвитку туристичної галузі України та світу, особливості формування та реалізації туристичної політики, шляхи та механізми покращення становища України на міжнародному туристичному ринку, можливості започаткування та розвитку туристичного бізнесу, освітня програма «Міжнародний туристичний бізнес» саме для Вас! Сучасна, відповідна сьогоденним викликам та перспективам розвитку туристичної галузі, орієнтована на поєднання українського досвіду та кращих закордонних практик ведення туристичного бізнесу, дана освітня програма забезпечує підготовку кваліфікованих кадрів у сфері міжнародного туристичного бізнесу.
8.Освітня програма «Міжнародний туристичний бізнес» – це вибір твого успішного майбутнього та майбутнього України. Підвищуй свій освітній рівень, не зупиняйся на досягнутому! Рухайся вперед!

9. Бути фахівцем у сфері міжнародного туристичного бізнесу – означає бути спеціалістом, який не лише дає можливість кожному українцю побачити весь світ, але й відкриває красу України для всього світу. Сфера туризму сьогодні – це чудова можливість долучитися до відновлення України, адже мільйони туристів мають побачити країну, яка захищає цінності демократії та свободи.
10.В умовах глибинних трансформацій світового геополітичного простору та триваючого переосмислення країнами і народами свого місця у світовому співтоваристві, багато галузей економіки потребуватимуть фахівців нової генерації. Аби досягти професійних успіхів та визнання у сфері туризму, створити та/або розвивати туристичний бізнес та вивести його на міжнародний рівень, необхідною є фахова вища освіта магістерського ступеня. Освітня програма «Міжнародний туристичний бізнес», таким чином, – своєчасна відповідь існуючим запитам.

1. Сфера туризму – чудова можливість долучитися до відновлення України, адже мільйони туристів мають побачити державу, яка боронить увесь світ. Я мрію допомогти іноземним громадянам відкрити для себе Україну, саме тому й обрала для себе навчання за освітньою програмою «Туризм і рекреація».
2. Туризм – 100% престижна та перспективна галузь економіки України, адже хто тільки не захоче вже найближчим часом побачити легендарну Чорнобаївку, прогулятися героїчним Харковом та Маріуполем, Сумами та Херсоном, подайвити на місці затонулої «Москви», відпочити на мальовничому о. Зміїний, доторкнутися до святої землі Чорнобаївки. Щоб мати потужну туристичну країну завтра, до розбудови її туристичної галузі слід долучитися вже сьогодні. Переконана, мій вибір освітньої програми «Туризм і рекреація» є правильним.
3. Бути фахівцем у галузі туризму – означає бути спеціалістом, який відкриє красу України для всього світу та дасть можливість кожному українцю побачити весь світ. Я хочу бути серед таких фахівців, тому обираю навчання за освітньою програмою «Туризм».
4. Обираючи ОП «Туризм і рекреація», хочу поєднати свою любов до подорожей з майбутньою професією. Думаю, що робота повинна приносити не тільки матеріальні блага, а й моральне задоволення. Хочу займатися тим, що подобається.

5. Під час навчання за освітньою програмою «Туризм і рекреація» планую ґрунтовно вивчити такі навчальні дисципліни як «Культурна спадщина України», «Туристичне краєзнавство», «Екскурсійна справа», з тим, аби в майбутньому розвивати внутрішній туризм в Україні. Жодного сумніву, після війни та після Перемоги в нашу країну приїде багато туристів зі всього світу. Туристична галузь буде розвиватися шаленими темпами.
6. Хочу навчатися за освітньою програмою «Туризм і рекреація», тому що не маю можливості подорожувати, натомість маю величезне бажання це робити. Під час навчання хочу поїхати на міжнародну практику у Болгарію, Туреччину, Словаччину, Грецію, Італію, побачити як живуть люди в інших країнах, отримати досвід роботи, працевлаштуватися, стати незалежним від батьків.
7. Я люблю подорожувати. Був в багатьох країнах. Із задоволенням відвідую музеї, екскурсії. Добре знаю іноземну мову. Думаю, що освітня програма «Туризм і рекреація» поглибить мої знання. Хочу навчитися розробляти подорожі, щоб в майбутньому створити власний бізнес в туристичній сфері.

8. Я ще точно не визначився, ким хочу бути. Ознайомившись з ОП «Туризм і рекреація», я зрозумів, що можу працювати в туристичних підприємствах, в готелях, в інформаційно-екскурсійних центрах, бути гідом-перекладачем, трансферним гідом, працювати в транспортних компаніях-перевізниках, займатися туристичним маркетингом і менеджментом. За широкі можливості працевлаштування я обираю дану освітню програму.
9. Мрію навчитися організовувати подорожі не лише для себе, але й для інших, пізнати культуру народів світу, удосконалити комунікативні навички, стати власником туристичного підприємства, добре заробляти та самореалізуватися. Аби все зазначене стало можливим, обираю навчання за ОП «Туризм і рекреація».
10. Переконана, що навчання за освітньою програмою «Туризм і рекреація» дозволить набути навичок опанування технології розробки туристичних продуктів для залучення іноземних туристів в Україну – країну, яка перемогла світового терориста та агресора.

1. Сфера гостинності – це одна із найбільш розвинених, динамічних та захоплюючих у світі. З кожним новим витком технологічного розвитку, з кожним унікальним запитом гостя у цій сфері відкриваються ще більш різноманітні та особливі можливості роботи. Робота у сфері гостинності може принести значно більше бонусів, що пов’язані не тільки з професійним зростанням, а й із здоров’ям та добробутом. Відтак, вибір освітньої програми, а заразом і майбутньої професії, є обґрунтованим та не викликає сумніву.
2. Навчання за даною освітньою програмою – це завжди динамічний процес, сповнений постійного розвитку, опанування нових знань, набуття нових компетенцій, а тому вимагає постійного самовдосконалення. Впродовж навчання за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» здобувачі вищої освіти мають можливість познайомитися та комунікувати з великою кількістю успішних людей, провідними фахівцями в сфері готельного та ресторанного бізнесу, що додатково мотивує до подальшого професійного зростання.

3. Навчання за ОП «Готельно-ресторанна справа» – це перспектива престижної та високооплачуваної роботи, можливість працювати в закладах готельного та ресторанного господарства на посадах керівника, спеціаліста, адміністратора, ресторатора, а також керівника малого підприємництва у сфері готельного та ресторанного бізнесу.
4. Навчання за ОП «Готельно-ресторанна справа» буде цікавим для цілеспрямованих, відкритих, ерудованих, наполегливих, рішучих, ініціативних, витриманих та уважних до деталей особистостей. У цій професії кожен день не буде схожим на інший, і саме це допомагає набути гнучкості та креативності. Великою перевагою професії є можливість розвивати готельний і ресторанний бізнеси, а також стати професіоналом у сфері індустрії гостинності та набути вміння у багатьох справах – кулінарному мистецтві, економіці, комунікаціях, продажі та організації заходів.

5. Для того, щоб бути конкурентоспроможним на ринку праці, фахівцям необхідно поєднувати навчання та практичну роботу. Під час навчання за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» я матиму можливість професійної самоідентифікації після кожного курсу навчання, що додатково підкреслює практико-орієнтованість освітньої програми та не може не мотивувати до вступу.
6. Детально ознайомившись із сайтом інституту, я з’ясував, що студентське життя в даному закладі є насиченим та перспективним. Зокрема, мені сподобалось, що навчаючись за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа», можна постійно брати участь у семінарах, зустрічах, вебінарах, форумах та конференціях із залученням представників готельно-ресторанного бізнесу, які діляться практичним досвідом вирішення економічних та соціальних проблем функціонування та розвитку індустрії гостинності в Україні та за кордоном, враховуючи умови сьогодення. А це досить потрібно та важливо для більш поглибленого вивчення та отримання більшої мотивації у навчанні.
7. Навчання за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» – це можливість проходження практики у сучасних, провідних готельно-ресторанних комплексах, де опановують сучасні ринкові методи і форми організації управління в сфері готельного-ресторанного господарства, набувши професійних умінь та навичок для прийняття самостійних рішень у вирішенні конкретних виробничих ситуацій. Поєднання ґрунтовного теоретичного та практичного навчання студентів забезпечить випуск конкурентоздатного фахівця в галузі готельно-ресторанної справи.

8. Готельно-ресторанний бізнес – один із найскладніших, адже практично щодня з’являються нові гастрономічні тенденції, форми та методи обслуговування, відтак, необхідно щораз використовувати нові способи залучення споживачів. Для того, щоб залишатись завжди актуальними, закладам необхідно бути гнучкими – швидко змінювати страви, експериментувати з меню та його подачею, вводити різні системи автоматизації, а також постійно змінювати методи управління персоналом. Цього всього я зможу навчитись, обравши навчання за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа».
9. У майбутньому я мрію відкрити власний заклад готельно-ресторанного господарства. Сьогодні складність реалізації цієї ідеї зумовлюється тим, що всі схеми побудови бізнесу вже відпрацьовані, а на ринку існує величезна кількість конкурентів, відтак, триває неабияка боротьба за клієнтів і місце закладів під сонцем. За таких умов відкрити власний заклад виходить у багатьох, а от зробити його прибутковим – далеко не у всіх. Для того, щоб все вдалося, я обрала навчання за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа».
10. У майбутньому я мрію пов'язати своє життя з тим, що мені подобається. Я хочу стати ресторатором, який може управляти як рестораном, так і баром, кондитерською, закусочною та мережею фаст-фуду, бездоганно розуміючись при цьому на сучасних принципах ведення ресторанного бізнесу, маючи відповідні управлінські та організаційні навички, володіючи інноваційними технологіями ресторанного господарства, прогресивними формами організації виробництва та обслуговування, сучасними технологічними підходами, а також розумінням сучасного стану ринку та потреб бізнесу у сфері HORECA, умінням створювати заклад ресторанного господарства та управляти його діяльністю. Всі необхідні для здійснення моєї мрії знання та навички я можу здобути, навчаючись за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа».