Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

25 жовтня 2023 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти спеціальності «Готельно-ресторанна справа» взяли участь у тренінгу «Подолання психологічних бар’єрів у спілкуванні персоналу з гостями ресторану». Запрошеним спікером був Владислав Волинець, керуючий кав’ярнею «Cherry point». Спікер відзначив, що через професійне спілкування підвищується якість сервісу, а позитивна атмосфера стає невід’ємною частиною відвідування ресторану. Це визначає перше враження гостя, допомагає вирішувати проблеми, створює зручність та підвищує рівень довіри. Було визначено, що ресторанний бізнес – це не лише про смак, але й про сприйняття, взаємодію та комунікацію.
Тому було розглянуто ключові аспекти, що допоможуть здобувачам стати високопрофесійними комунікаторами, здатними подолати будь-які психологічні бар'єри, і надано рекомендацію як створити атмосферу, де гості відчують себе комфортно та особливо.

Під час тренінгу здобувачі вищої освіти мали можливість ознайомитися з впливом емоцій на характер комунікативної взаємодії в ресторанному бізнесі. Здобувачі вищої освіти відзначили, що під час спілкування більшість людей відчувають певні труднощі, які впливають на ефективність обміну інформацією та сприймання людьми одне одного. Кожний робочий день офіціанта, бармена – це ціла низка психологічних контактів з відвідувачами. Тому спілкування офіціанта, бармена з відвідувачами закладу – дуже важлива річ. Своєю коректною поведінкою можна створити гарний настрій у відвідувачів. Для цього здобувачі вищої освіти повинні знати основні комунікативні бар’єри та способи їх подолання. Професійна діяльність офіціанта та бармена безпосередньо пов’язана з людьми, отож спілкування має проходити на високому рівні. І від вміння правильно будувати комунікативну взаємодію з іншими, залежить чи досягнете своєї мети в кожному конкретному випадку – якщо хочемо досягти професійного успіху, донести до когось свої думки.
Під час тренінгу Влад Волинець використовував метод застосування емпатії. Здобувачі вищої освіти спробували побачити ситуацію з точки зору гостя. В ході даної вправи було виявлено, що емпатія може полегшити спілкування та вирішення конфлікту.
Той, хто вибирає професію офіціанта, бармена повинен легко і вільно вступати в контакти з людьми різними за віком, психологічними особливостями та за всіх обставин бути ввічливим, тактовним, приємним у спілкуванні, вміти приховувати від відвідувачів свій іноді поганий настрій. Кожний робочий день офіціанта – це справжня енциклопедія психологічних контактів.
Відзначаючи важливість цих аспектів, можна стверджувати, що ресторанний персонал, який володіє навичками ефективного спілкування, емоційною інтелігенцією та вмінням вирішувати конфлікти, спроможний створити приязний та гостьовий імідж закладу, забезпечуючи задоволення та високий рівень обслуговування для кожного відвідувача. Отримані знання є дуже корисними для здобувачів в опануванні своєї професійної діяльності. Тренінг пройшов у злагодженій та дружній атмосфері, був дуже цікавим, інформативним, пізнавальним та досить корисним для здобувачів у рамках вивчення профільних дисциплін.