Вакансії для студентів і випускників станом на 09.10.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Поведінковий психолог |
центр соціалізації дитини Фламінго |
наявність освіти в галузі психології, педагогіки або соціальних наук; бажання працювати з дітьми з особливостями розвитку та допомагати їм на шляху до самостійності; вміння працювати в команді та комунікувати з батьками; відповідальність; терплячість; креативність; відкритість; повага; толерантність та емпатія; здатність бути в постійному русі і піднімати до 30 кг при необхідності; проходження спеціального навчання перед тим, як почати працювати (3−4 тижні); бажані переваги: досвід роботи з дітьми різного рівня здібностей; здатність зберігати спокій та гнучкість у разі виникнення неочікуваних труднощів. |
проводити індивідуальні 1:1 заняття з дітьми з особливостями розвитку; використовувати різноманітні спеціальні професійні методики для покращення поведінки та соціалізації дітей; спостерігати за поведінкою дітей та фіксувати зміни в спеціальні чек-листи; співпрацювати з батьками, надаючи їм рекомендації та підтримку; участь у розробці навчальних програм та заходів. |
можливість професійного розвитку та навчання; дружня команда та підтримуюча атмосфера; конкурентна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Молодший фахівець у відділ інформаційної довідки (з навчанням) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос, хороша дикція, грамотна мова; здатність до швидкого навчання; вміння переконувати і відстоювати свою точку зору; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері не обов’язковий, навчання всього з нуля. |
здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку; приймати вхідні телефонні звернення; надавати консультації клієнтам. |
працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства України; своєчасна виплата заробітної плати; програми медичного страхування та страхування життя; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку; встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства; можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників в постійному навчанні та професійному розвитку; робота з періодичною можливістю працювати дистанційно (для вакансій з дистанційним форматом роботи); програма «War&Life balance: як повернути життя в життя» - це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог |
група компаній Автомир |
знання інструментів digital-реклами, навички в SMM; уміння працювати з великими обсягами інформації та з Photoshop, Lightroom, відеоредакторами; творчий потенціал і вміння генерувати ідеї; бажання до особистого та професійного розвитку. |
організація рекламних компаній; аналіз та звітність; проведення комплексу маркетингових заходів щодо просування і розвитку автомобільного бренду; ведення соціальних мереж, створення контент-плану, розробка макетів; створення фото і відео контенту. |
офіційне працевлаштування; графік: 09:00 до 18:00 ПН - ПТ; комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок; нові цікаві знайомства, корисні зв’язки та насичене корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з розвитку ІТ-школи |
Bit School |
вміти організовувати людей; любити, коли все працює, як годинник. |
бути обличчям школи; мотивувати команду і не забувати святкувати їхні дні народження; писати батькам, дзвонити батькам, іноді навіть слухати батьків; стежити, щоб філія жила, процвітала і приносила кошти. |
заробітна плата, % від прибутку філії; можливість керувати, створювати, рости; команда, яка реально підтримує; дітей, які роблять неймовірне; графік роботи: субота та неділя з 10:00 до 20:00; вівторок, середа - вихідний; понеділок, четвер і п’ятниця - віддалено або на локації. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор автосалону |
група компаній Автомир |
відповідальність; комунікабельність; приємна зовнішність. |
бажання працювати з клієнтами та розвиватися. |
робота в офіційному дилерському центрі; сучасне та комфортне робоче місце; навчання та підтримка від наставників; офіційне працевлаштування; кар’єрний ріст у великій компанії. |
Контактний телефон: 0674322253 – Аліна, HR – менеджер Групи компаній «Автомир» |
English teacher (online) |
Friends English Club |
володіти англійською на рівні В2 і вище; викладати протягом щонайменше 1-го року для дорослих студентів рівнів А1-В1 та вище; готовність працювати від 25 годин на тиждень; мати ПК, гарнітуру й стабільний інтернет; проживати на території України або за кордоном (окрім Росії та Білорусі). |
бажання викладати. |
справжнє комʼюніті; гнучкий графік роботи – можливість обирати дні та час занять, та поєднувати з навчанням і хобі; стабільне повне навантаження незалежно від сезону; віддалена роботу online, а отже більше часу на себе і свої потреби; кар'єрне зростання: від Junior до Senior teacher і Team leader і Методиста; дорослих студентів, які бажають навчатись і досягати результатів; особистий кабінет з готовою програмою і автоперевіркою домашки (підготовка до уроку ще ніколи не була такою простою); безкоштовна підготовка до здачі та компенсацію 50% вартості міжнародних екзаменів; підписка на корисні ресурси, доступ до онлайн-бібліотеки та методичних курсів, speaking club, воркшопи і ще безліч можливостей для професійного і особистісного розвитку; заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець з обліку |
Megasport |
мати досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вміти працювати з великим об'ємом інформації; впевнений користувач ПК, з навичками роботи в MS Excel, 1С; уважність; відповідальність; системне мислення; орієнтація на результат; готовність до відряджень. |
робота з договорами та первинною бухгалтерською документацією в 1С; ведення обліку торгового обладнання, проведення інвентаризацій; збір та систематизація даних для фінансової звітності; контроль своєчасної оплати рахунків, перевірка та закриття взаєморозрахунків з контрагентами; ведення документообігу по переміщенню торгового обладнання, комплектуючих, аксесуарів та будівельних матеріалів; робота з заявками на комплектацію магазинів господарськими товарами. |
дружній і професійний колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи; стабільний та конкурентний рівень винагороди; приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії; можливість подорожувати з роботою. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Аналітик продажів |
ПрАТ Чумак |
уважність до деталей; мати аналітичний склад розуму; готовність вчитися та розвиватися разом з командою; досвід роботи не обов’язковий - головне бажання і відповідальність; освіта не має значення, відкриті до студентів і тих, хто хоче розпочати кар'єру; володіння базовими навичками роботи з Excel або іншими таблицями буде перевагою. |
підготовка стандартизованої звітності на постійній основі (Excel, Power Point); формування нерегулярної звітності по запиту керівника; адміністрування поточних звітів та створення нових на платформі SAP Business Objects; обробка та консолідація великих масивів даних в Excel; участь у ціноутворенні, формування та адміністрування прайс листів; участь в реалізації нових проектів, які впроваджуються відділом торгових операцій. |
стабільне працевлаштування в компанії з відомим брендом і сильною репутацією; конкурентна заробітна плата; гарантії згідно КзПП, медичне страхування, бронювання; можливість навчатися та розвиватися у професійному середовищі; дружній колектив, який підтримує і цінує кожного співробітника; робота у місті Вінниця з повною зайнятістю, гібридний або дистанційний режим роботи; шанс стати частиною великої родини «Чумак» і робити внесок у розвиток українського виробництва. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Офіс-менеджер |
Авто-комфорт Плюс |
мати навички продажів або сильне бажання навчитися; мати грамотне письмове та усне мовлення; вміти знаходити підхід до людей і чути клієнта; впевнено користуватися Excel та Word; вміти переконувати та працювати із запереченнями; мати системне мислення і вміти швидко реагувати; не боятися аналітики й любити, коли все під контролем. |
дзвінки клієнтам з офісу, робота з «гарячою» базою клієнтів; допомагати менеджерам: звіти, супровід; оперативно працювати у Word та Excel; створювати звіти про виконану роботу. |
стабільна оплата (є мотивація — % від продажів); повна зайнятість, графік: пн-пт, з 8:30 до 17:30; оплата мобільного зв’язку; професійний, дружній колектив - ніяких «офісних драм»; навчання, підтримка, кар'єрний розвиток; робота в компанії, яка реально розвивається. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Оператор 1С |
Беліф |
бухгалтерська, фінансова або економічна освіта; відмінне володіння ПК; досвід роботи в базі 1С буде перевагою; високий рівень відповідальності та самоорганізації. |
проведення банківських виписок; проведення ПКО та РКО3; проведення поступлень та реалізацій товарів та послуг; звірка з внутрішніми контрагентами. |
можливість професійного та кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень; можливість розвиватися та навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Особистий помічник директора |
ТОВ Вінтек Буд |
мати водійське посвідчення (мінімум категорії В); досвід роботи особистим асистентом від 1 року (можливо, ви переконаєте, що і без досвіду ви найкращий кандидат); володіти ПК (Word, Excel, Google Таблиці та Календар); активна людина, яка вміє чітко виконувати поставлені задачі; готовність до ненормованого робочого дня — є необхідність бути на зв’язку 24/7 (принаймні у форматі повідомлень). |
замовлення товарів і послуг, взаємодія з кур'єрськими службами (обрати, оплатити, забрати з пункту А і перевезти в пункт Б); вирішення сервісних та побутових питань (помити авто, сплатити рахунки, відвести документи); планування ділових зустрічей і особистих справ; організація заходів, привітань, нагадування про важливі дати; встановлення та оновлення програмного забезпечення; швидке вирішення «антикризових» ситуацій (форс-мажори, термінові завдання); дотримання конфіденційності та постійна комунікація з директором 24/7. |
службове авто для виконання робочих завдань; робота в компанії, яка успішно працює в одній із найперспективніших сфер України – будівництві; поєднання офісних і виїзних завдань; комфортний офіс біля Мегамолу; корпоративи та навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер з обліку сервісних операцій |
ТОВ Френдт |
досвід роботи бухгалтером або у суміжних напрямках від 1 року; знання основ обліку первинної документації; впевнене користування Excel і CRM (Bitrix — буде перевагою); пунктуальність; уважність до деталей; відповідальність. |
формування та оперативне направлення пакету документів при заключених угодах (рахунок, договір, специфікація, видаткова накладна); аналіз заявок у Bitrix: їх оновлення або фіксація відмов; організація направлення відремонтованих виробів по оплачених заявках; облік операцій по ремонтах сервісного центру (виписка рахунків, актів наданих послуг); облік операцій по виготовленню кабельної продукції (проведення комплектацій, звіти виробництва за зміну); своєчасне закриття періоду. |
робота в стабільній компанії, яка розвиває агробізнес України; локація: с. Писарівка (12 км від Вінниці) – компанія забезпечує безкоштовну довозку; професійний розвиток та підтримка досвідченої команди; конкурентна заробітна плата (обговорюється з успішним кандидатом); графік роботи: пн-пт, з 9:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
ФОП (сервіс бухгалтерських послуг) Ковальчук О.М. |
вища профільна освіта (« Бухгалтерський облік», «Фінанси», «Економіка»); досвід роботи на посаді бухгалтера; знання бухгалтерського та податкового обліку; впевнений користувач ПК (Word, Excel), програм «1С: Бухгалтерія», Клієнт-Банк; увага до деталей; відповідальність; стресостійкість; оперативність у виконанні завдань; загальна грамотність; комунікабельність. |
прийом та обробка первинної документації: прийом рахунків, актів, накладних, товарно-транспортних накладних (ТТН), податкових накладних; перевірка документів на відповідність вимогам законодавства та внутрішніх регламентів; систематизація та архівація: ведення електронного та паперового архіву первинних документів; своєчасне формування підшивок, забезпечення зберігання документів згідно з інструкцією з діловодства; облік операцій у бухгалтерській програмі: внесення первинних документів у бухгалтерську систему (1С, BAS, Медок); своєчасне та правильне відображення господарських операцій (надходження, списання, реалізація); робота з контрагентами: запит та отримання необхідних документів у постачальників/покупців; ведення реєстру контрагентів, оновлення контактної інформації, отримання актів звірки; формування звітності: підготовка актів звірки взаєморозрахунків із контрагентами; участь у підготовці внутрішніх звітів щодо обсягів закупівель, реалізації; контроль документообігу: слідкування за своєчасністю подачі документів від співробітників та контрагентів; повідомлення відповідальних осіб у разі виявлення помилок чи нестачі документів. |
робоче місце знаходиться за адресою, м. Вінниця Соборна 85. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фінансовий менеджер (первинна документація) |
LetyShops |
мати досвід роботи бухгалтером від півроку (або мати досвід роботи з великим обʼємом документації і готовність швидко вчитися); розуміти принципи роботи з первинною бухгалтерською документацією; володіти англійською на рівні Intermediate і вище; уважність до деталей і здатність самостійно знаходити рішення; прагнення вчитися міжнародному документообігу й розвиватися у сфері фінансів; буде великим плюсом: вища освіта з фінансового або бухгалтерського напрямку. |
перевіряти наявність і коректність первинних документів (договори, акти, інвойси) для проведення оплат; працювати у внутрішній системі: перевіряти заявки від команди, допомагати організовувати додаткові документи, слідкувати за їх узгодженістю; тісно співпрацювати з фінансовою та маркетинг командами, іншими відділами для коректного та своєчасного документообігу; дбати про те, щоб для всіх сторін документообіг був зрозумілим і комфортним. |
збереження повної зарплатної плати і місце за мобілізованими колегами; компанія закриває половину суми зборів для близьких та підтримує Сили оборони України власними ініціативами; офіційне працевлаштування: ми резиденти Дія.Сіті; щедра відпустка: 20 днів заслуженого відпочинку + лікарняні; гнучкий графік: робота-роботою, а кава з друзями за розкладом; медичне страхування: компанія дбає про твоє здоров’я; компенсація навчання: компанія оплатить половину; кар'єрний ріст: рости разом з крутою командою; затишний офіс у Вінниці: робочий простір обладнаний усім необхідним для комфорту та продуктивності; можна знайти все для роботи, відпочинку та розваг; кешбек - роби покупки та отримуй ще більше вигоди з кешбеком Х2. |
Відправити резюме можна за посиланням
|
Помічник баристи, ранер |
Coffee Boroda |
швидкість; багатозадачність; гостинність. |
створювати нескладні, але смачні сніданки протягом дня (для цього не потрібно бути кухарем); допомагати в приготуванні кавових напоїв та лимонадів; видавати нашим гостям замовлення; підтримувати чистоту в залі, за баром та забезпечувати чистоту прилеглої території; доглядати за вітриною, щоб була гарною, охайною та естетичною; допомагати приймати постачання товару та перевіряти на відповідність з накладною; допомагати бариста вчасно поповнювати запаси витратних матеріалів та продуктів. |
навчання та підтримка не лише на випробувальному терміні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; зростання за кар'єрними сходинками; робота в проактивній команді з крутим підтримуючим керівництвом; можливість смакувати десертами та напоями зі знижкою в будь-якій кав’ярні мережі; графік роботи: позмінно 2/2, 3/3 (за домовленістю з колегою) ПН-ПТ 8:00 - 21:00; СБ-НД 9:00 - 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням
|
Фахівець, фахівчиня відділу контролю якості |
мультимаркет Аврора |
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат; готовність до монотонної роботи. |
перевірка скомплектованих товарів на відповідність з накладною; проведення поштучного перерахунку товарів; фіксація помилок. |
графік роботи: 5 робочих з 8:00 до 17:00/ 2 вихідних (плаваючі); розвезення корпоративним автобусом; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням
|
Менеджер готелю |
SPA-готель Батерфляй |
гостинність; ввічливість; організаторські навички; відповідальність; комунікабельність; стресостійкість; орієнтація на результат; знання мов: українська, англійська (бажано); наявність ПК на робочому рівні. |
прийом та реєстрація гостей готелю; надання інформації щодо послуг та опцій, доступних для гостей готелю; керування номерним фондом готелю та забезпечення належного рівня обслуговування гостей; ведення документації, у тому числі звітів про зайнятість готельних номерів; вирішення поточних питань та конфліктів з гостями готелю. |
повна зайнятість; гідна заробітна плата; трансфер до / Вінниці; проживання та харчування за рахунок компанії; можливість кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням
|
Бариста |
Mari |
навички роботи з кавомашиною/базові навички лате арту; розуміння культури фільтр кави; базові навички роботи з касовим обладнанням; комунікабельність; привітність; спритність. |
приготування напоїв за технологічними картами; обслуговування гостей кав’ярні. |
графік: позмінний, по домовленості з напарниками; графік роботи закладу 08:00−22:00 (таксі після зміни оплачується), можна обрати, як першу зміну до обіду, так і другу зміну після обіду. |
Відправити резюме можна за посиланням
|
Менеджер ЗЕД (імпорт) |
ТОВ Макош Мінерал |
English - впевнений B2; упевнений користувач ПК (Power Point, Excel); високий рівень самомотивації і орієнтації на результат; ініціативність; проактивність; креативність. |
готувати документи для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками; забезпечувати повний документальний супровід процесу доставки вантажів; здійснювати збір та аналіз цін та пропозицій на ринку; формувати реєстр закупівель сировини та добрив. |
с. Зарванці, Хмельницьке шосе, 20 |
Відправити резюме можна за посиланням |