Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Поведінковий психолог

центр соціалізації дитини Фламінго

наявність освіти в галузі психології, педагогіки або соціальних наук;

бажання працювати з дітьми з особливостями розвитку та допомагати їм на шляху до самостійності;

вміння працювати в команді та комунікувати з батьками;

відповідальність;

терплячість;

креативність;

відкритість;

повага;

толерантність та емпатія;

здатність бути в постійному русі і піднімати до 30 кг при необхідності;

проходження спеціального навчання перед тим, як почати працювати (3−4 тижні);

бажані переваги: досвід роботи з дітьми різного рівня здібностей; здатність зберігати спокій та гнучкість у разі виникнення неочікуваних труднощів.

проводити індивідуальні 1:1 заняття з дітьми з особливостями розвитку;

використовувати різноманітні спеціальні професійні методики для покращення поведінки та соціалізації дітей;

спостерігати за поведінкою дітей та фіксувати зміни в спеціальні чек-листи;

співпрацювати з батьками, надаючи їм рекомендації та підтримку;

участь у розробці навчальних програм та заходів.

можливість професійного розвитку та навчання;

дружня команда та підтримуюча атмосфера;

конкурентна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням

Молодший фахівець у відділ інформаційної довідки (з навчанням)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

приємний голос, хороша дикція, грамотна мова;

здатність до швидкого навчання;

вміння переконувати і відстоювати свою точку зору;

вміння працювати в команді;

досвід в даній сфері не обов’язковий, навчання всього з нуля.

здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку;

приймати вхідні телефонні звернення;

надавати консультації клієнтам.

працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства України;

своєчасна виплата заробітної плати;

програми медичного страхування та страхування життя;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку;

встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства;

можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

підтримка працівників в постійному навчанні та професійному розвитку;

робота з періодичною можливістю працювати дистанційно (для вакансій з дистанційним форматом роботи);

програма «War&Life balance: як повернути життя в життя» - це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

група компаній Автомир

знання інструментів digital-реклами, навички в SMM;

уміння працювати з великими обсягами інформації та з Photoshop, Lightroom, відеоредакторами;

творчий потенціал і вміння генерувати ідеї;

бажання до особистого та професійного розвитку.

організація рекламних компаній;

аналіз та звітність;

проведення комплексу маркетингових заходів щодо просування і розвитку автомобільного бренду;

ведення соціальних мереж, створення контент-плану, розробка макетів;

створення фото і відео контенту.

офіційне працевлаштування;

графік: 09:00 до 18:00 ПН - ПТ;

комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок;

нові цікаві знайомства, корисні зв’язки та насичене корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з розвитку ІТ-школи

Bit School

вміти організовувати людей;

любити, коли все працює, як годинник.

бути обличчям школи;

мотивувати команду і не забувати святкувати їхні дні народження;

писати батькам, дзвонити батькам, іноді навіть слухати батьків;

стежити, щоб філія жила, процвітала і приносила кошти.

заробітна плата, % від прибутку філії;

можливість керувати, створювати, рости;

команда, яка реально підтримує;

дітей, які роблять неймовірне;

графік роботи: субота та неділя з 10:00 до 20:00; вівторок, середа -  вихідний; понеділок, четвер і п’ятниця -  віддалено або на локації.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор автосалону

група компаній Автомир

відповідальність;

комунікабельність;

приємна зовнішність.

бажання працювати з клієнтами та розвиватися.

робота в офіційному дилерському центрі;

сучасне та комфортне робоче місце;

навчання та підтримка від наставників;

офіційне працевлаштування;

карєрний ріст у великій компанії.

Контактний телефон: 0674322253 – Аліна, HRменеджер Групи компаній «Автомир»

English teacher (online)

Friends English Club

володіти англійською на рівні В2 і вище;

викладати протягом щонайменше 1-го року для дорослих студентів рівнів А1-В1 та вище;

готовність працювати від 25 годин на тиждень;

мати ПК, гарнітуру й стабільний інтернет;

проживати на території України або за кордоном (окрім Росії та Білорусі).

бажання викладати.

справжнє комʼюніті;

гнучкий графік роботи – можливість обирати дні та час занять, та поєднувати з навчанням і хобі;

стабільне повне навантаження незалежно від сезону;

віддалена роботу online, а отже більше часу на себе і свої потреби;

кар'єрне зростання: від Junior до Senior teacher і Team leader і Методиста;

дорослих студентів, які бажають навчатись і досягати результатів;

особистий кабінет з готовою програмою і автоперевіркою домашки (підготовка до уроку ще ніколи не була такою простою);

безкоштовна підготовка до здачі та компенсацію 50% вартості міжнародних екзаменів;

підписка на корисні ресурси, доступ до онлайн-бібліотеки та методичних курсів, speaking club, воркшопи і ще безліч можливостей для професійного і особистісного розвитку;

заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з обліку

Megasport

мати досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

вміти працювати з великим об'ємом інформації;

впевнений користувач ПК, з навичками роботи в MS Excel, 1С;

уважність;

відповідальність;

системне мислення;

орієнтація на результат;

готовність до відряджень.

робота з договорами та первинною бухгалтерською документацією в 1С;

ведення обліку торгового обладнання, проведення інвентаризацій;

збір та систематизація даних для фінансової звітності;

контроль своєчасної оплати рахунків, перевірка та закриття взаєморозрахунків з контрагентами;

ведення документообігу по переміщенню торгового обладнання, комплектуючих, аксесуарів та будівельних матеріалів;

робота з заявками на комплектацію магазинів господарськими товарами.

дружній і професійний колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи;

стабільний та конкурентний рівень винагороди;

приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії;

можливість подорожувати з роботою.

Відправити резюме можна за посиланням

Аналітик продажів

ПрАТ Чумак

уважність до деталей;

мати аналітичний склад розуму;

готовність вчитися та розвиватися разом з командою;

досвід роботи не обов’язковий - головне бажання і відповідальність;

освіта не має значення, відкриті до студентів і тих, хто хоче розпочати кар'єру;

володіння базовими навичками роботи з Excel або іншими таблицями буде перевагою.

підготовка стандартизованої звітності на постійній основі (Excel, Power Point);

формування нерегулярної звітності по запиту керівника;

адміністрування поточних звітів та створення нових на платформі SAP Business Objects;

обробка та консолідація великих масивів даних в Excel;

участь у ціноутворенні, формування та адміністрування прайс листів;

участь в реалізації нових проектів, які впроваджуються відділом торгових операцій.

стабільне працевлаштування в компанії з відомим брендом і сильною репутацією;

конкурентна заробітна плата;

гарантії згідно КзПП, медичне страхування, бронювання;

можливість навчатися та розвиватися у професійному середовищі;

дружній колектив, який підтримує і цінує кожного співробітника;

робота у місті Вінниця з повною зайнятістю, гібридний або дистанційний режим роботи;

шанс стати частиною великої родини «Чумак» і робити внесок у розвиток українського виробництва.

Відправити резюме можна за посиланням

Офіс-менеджер

Авто-комфорт Плюс

мати навички продажів або сильне бажання навчитися;

мати грамотне письмове та усне мовлення;

вміти знаходити підхід до людей і чути клієнта;

впевнено користуватися Excel та Word;

вміти переконувати та працювати із запереченнями;

мати системне мислення і вміти швидко реагувати;

не боятися аналітики й любити, коли все під контролем.

дзвінки клієнтам з офісу, робота з «гарячою» базою клієнтів;

допомагати менеджерам: звіти, супровід;

оперативно працювати у Word та Excel;

створювати звіти про виконану роботу.

стабільна оплата (є мотивація — % від продажів);

повна зайнятість, графік: пн-пт, з 8:30 до 17:30;

оплата мобільного зв’язку;

професійний, дружній колектив - ніяких «офісних драм»;

навчання, підтримка, кар'єрний розвиток;

робота в компанії, яка реально розвивається.

Відправити резюме можна за посиланням

Оператор 1С

Беліф

бухгалтерська, фінансова або економічна освіта;

відмінне володіння ПК;

досвід роботи в базі 1С буде перевагою;

високий рівень відповідальності та самоорганізації.

проведення банківських виписок;

проведення ПКО та РКО3;

проведення поступлень та реалізацій товарів та послуг;

звірка з внутрішніми контрагентами.

можливість професійного та кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень;

можливість розвиватися та навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням

Особистий помічник директора

ТОВ Вінтек Буд

мати водійське посвідчення (мінімум категорії В);

досвід роботи особистим асистентом від 1 року (можливо, ви переконаєте, що і без досвіду ви найкращий кандидат);

володіти ПК (Word, Excel, Google Таблиці та Календар);

активна людина, яка вміє чітко виконувати поставлені задачі;

готовність до ненормованого робочого дня — є необхідність бути на зв’язку 24/7 (принаймні у форматі повідомлень).

замовлення товарів і послуг, взаємодія з кур'єрськими службами (обрати, оплатити, забрати з пункту А і перевезти в пункт Б);

вирішення сервісних та побутових питань (помити авто, сплатити рахунки, відвести документи);

планування ділових зустрічей і особистих справ;

організація заходів, привітань, нагадування про важливі дати;

встановлення та оновлення програмного забезпечення;

швидке вирішення «антикризових» ситуацій (форс-мажори, термінові завдання);

дотримання конфіденційності та постійна комунікація з директором 24/7.

службове авто для виконання робочих завдань;

робота в компанії, яка успішно працює в одній із найперспективніших сфер України – будівництві;

поєднання офісних і виїзних завдань;

комфортний офіс біля Мегамолу;

корпоративи та навчання за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер з обліку сервісних операцій

ТОВ Френдт

досвід роботи бухгалтером або у суміжних напрямках від 1 року;

знання основ обліку первинної документації;

впевнене користування Excel і CRM (Bitrix — буде перевагою);

пунктуальність;

уважність до деталей;

відповідальність.

формування та оперативне направлення пакету документів при заключених угодах (рахунок, договір, специфікація, видаткова накладна);

аналіз заявок у Bitrix: їх оновлення або фіксація відмов;

організація направлення відремонтованих виробів по оплачених заявках;

облік операцій по ремонтах сервісного центру (виписка рахунків, актів наданих послуг);

облік операцій по виготовленню кабельної продукції (проведення комплектацій, звіти виробництва за зміну);

своєчасне закриття періоду.

робота в стабільній компанії, яка розвиває агробізнес України;

локація: с. Писарівка (12 км від Вінниці) – компанія забезпечує безкоштовну довозку;

професійний розвиток та підтримка досвідченої команди;

конкурентна заробітна плата (обговорюється з успішним кандидатом);

графік роботи: пн-пт, з 9:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ФОП (сервіс бухгалтерських послуг)          Ковальчук О.М.

вища профільна освіта                          (« Бухгалтерський облік», «Фінанси», «Економіка»);

досвід роботи на посаді бухгалтера;

знання бухгалтерського та податкового обліку;

впевнений користувач ПК (Word, Excel), програм «1С: Бухгалтерія», Клієнт-Банк;

увага до деталей;

відповідальність;

стресостійкість;

оперативність у виконанні завдань;

загальна грамотність;

комунікабельність.

прийом та обробка первинної документації: прийом рахунків, актів, накладних, товарно-транспортних накладних (ТТН), податкових накладних;

перевірка документів на відповідність вимогам законодавства та внутрішніх регламентів;

систематизація та архівація: ведення електронного та паперового архіву первинних документів;

своєчасне формування підшивок, забезпечення зберігання документів згідно з інструкцією з діловодства;

облік операцій у бухгалтерській програмі: внесення первинних документів у бухгалтерську систему (1С, BAS, Медок);

своєчасне та правильне відображення господарських операцій (надходження, списання, реалізація);

робота з контрагентами: запит та отримання необхідних документів у постачальників/покупців;

ведення реєстру контрагентів, оновлення контактної інформації, отримання актів звірки;

формування звітності: підготовка актів звірки взаєморозрахунків із контрагентами;

участь у підготовці внутрішніх звітів щодо обсягів закупівель, реалізації;

контроль документообігу: слідкування за своєчасністю подачі документів від співробітників та контрагентів;

повідомлення відповідальних осіб у разі виявлення помилок чи нестачі документів.

робоче місце знаходиться за адресою,            м. Вінниця Соборна 85.

Відправити резюме можна за посиланням

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням

Фінансовий менеджер (первинна документація)

LetyShops

мати досвід роботи бухгалтером від півроку (або мати досвід роботи з великим обʼємом документації і готовність швидко вчитися);

розуміти принципи роботи з первинною бухгалтерською документацією;

володіти англійською на рівні Intermediate і вище;

уважність до деталей і здатність самостійно знаходити рішення;

прагнення вчитися міжнародному документообігу й розвиватися у сфері фінансів;

буде великим плюсом: вища освіта з фінансового або бухгалтерського напрямку.

перевіряти наявність і коректність первинних документів (договори, акти, інвойси) для проведення оплат;

працювати у внутрішній системі: перевіряти заявки від команди, допомагати організовувати додаткові документи, слідкувати за їх узгодженістю;

тісно співпрацювати з фінансовою та маркетинг командами, іншими відділами для коректного та своєчасного документообігу;

дбати про те, щоб для всіх сторін документообіг був зрозумілим і комфортним.

збереження повної зарплатної плати і місце за мобілізованими колегами; компанія закриває половину суми зборів для близьких та підтримує Сили оборони України власними ініціативами;

офіційне працевлаштування: ми резиденти Дія.Сіті;

щедра відпустка: 20 днів заслуженого відпочинку + лікарняні;

гнучкий графік: робота-роботою, а кава з друзями за розкладом;

медичне страхування: компанія дбає про твоє здоров’я;

компенсація навчання: компанія оплатить половину;

кар'єрний ріст: рости разом з крутою командою;

затишний офіс у Вінниці: робочий простір обладнаний усім необхідним для комфорту та продуктивності; можна знайти все для роботи, відпочинку та розваг;

кешбек - роби покупки та отримуй ще більше вигоди з кешбеком Х2.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Помічник баристи, ранер

Coffee Boroda

швидкість;

багатозадачність;

гостинність.

створювати нескладні, але смачні сніданки протягом дня (для цього не потрібно бути кухарем);

допомагати в приготуванні кавових напоїв та лимонадів;

видавати нашим гостям замовлення;

підтримувати чистоту в залі, за баром та забезпечувати чистоту прилеглої території;

доглядати за вітриною, щоб була гарною, охайною та естетичною;

допомагати приймати постачання товару та перевіряти на відповідність з накладною;

допомагати бариста вчасно поповнювати запаси витратних матеріалів та продуктів.

навчання та підтримка не лише на випробувальному терміні;

робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення;

зростання за кар'єрними сходинками;

робота в проактивній команді з крутим підтримуючим керівництвом;

можливість смакувати десертами та напоями зі знижкою в будь-якій кав’ярні мережі;

графік роботи: позмінно 2/2, 3/3 (за домовленістю з колегою) ПН-ПТ 8:00 - 21:00; СБ-НД 9:00 - 21:00.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Фахівець, фахівчиня відділу контролю якості

мультимаркет Аврора

уважність;

гарна фізична підготовка;

орієнтація на результат;

готовність до монотонної роботи.

перевірка скомплектованих товарів на відповідність з накладною;

проведення поштучного перерахунку товарів;

фіксація помилок.

графік роботи: 5 робочих з 8:00 до 17:00/ 2 вихідних (плаваючі);

розвезення корпоративним автобусом;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;

система наставництва та злагоджена командна робота;

команда, де думка буде почута та гідно оцінена;

участь у цікавих та інноваційних проєктах;

лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Менеджер готелю

SPA-готель Батерфляй

гостинність;

ввічливість;

організаторські навички;

відповідальність;

комунікабельність;

стресостійкість;

орієнтація на результат;

знання мов: українська, англійська (бажано);

наявність ПК на робочому рівні.

прийом та реєстрація гостей готелю;

надання інформації щодо послуг та опцій, доступних для гостей готелю;

керування номерним фондом готелю та забезпечення належного рівня обслуговування гостей;

ведення документації, у тому числі звітів про зайнятість готельних номерів;

вирішення поточних питань та конфліктів з гостями готелю.

повна зайнятість;

гідна заробітна плата;

трансфер до / Вінниці;

проживання та харчування за рахунок компанії;

можливість кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Бариста

Mari

навички роботи з кавомашиною/базові навички лате арту;

розуміння культури фільтр кави;

базові навички роботи з касовим обладнанням;

комунікабельність;

привітність;

спритність.

приготування напоїв за технологічними картами;

обслуговування гостей кав’ярні.

графік: позмінний, по домовленості з напарниками;

графік роботи закладу 08:00−22:00 (таксі після зміни оплачується), можна обрати, як першу зміну до обіду, так і другу зміну після обіду.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Менеджер ЗЕД (імпорт)

ТОВ Макош Мінерал

English - впевнений B2;

упевнений користувач ПК (Power Point, Excel);

високий рівень самомотивації і орієнтації на результат;

ініціативність;

проактивність;

креативність.

готувати документи для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками;

забезпечувати повний документальний супровід процесу доставки вантажів;

здійснювати збір та аналіз цін та пропозицій на ринку;

формувати реєстр закупівель сировини та добрив.

с. Зарванці, Хмельницьке шосе, 20

Відправити резюме можна за посиланням