Вже вп’яте поспіль кафедра економічної кібернетики та інформаційних систем організувала та провела студентську наукову конференцію «Математичні методи, моделі та інформаційні технології в управлінні підприємством». Традиційно конференція проходить в одній з великих лекційних аудиторій нашого інституту, проте цьогоріч, зважаючи на карантинні обмеження, захід відбувся 9 листопада 2020 року на платформі Zoom. Але від цього конференція не стала менш цікавою!
Зі змістовними доповідями на пленарному засіданні виступили здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» 1-4 курсів спеціальностей «Інформаційні системи та технології», «Економіка» та «Готельно-ресторанна справа». Зокрема, згідно порядку денного заслухані студенти:

  • Бусько Андрій, гр. ІСТ-21дс, доповідь на тему «Соціальні мережі як майданчик розвитку бізнес-комунікацій фірми»;
  • Варчук Владислав, гр. ІСТ-31д, доповідь на тему «Дослідження методів та засобів протидії спаму»;
  • Любацька Анна, гр. Е-21д, доповідь на тему «Цифрова трансформація бізнесу»;
  • Зарічнюк Антон, гр. ГРС-41д, доповідь на тему «Хмарна система автоматизації закладів ресторанного бізнесу ІІКО»;
  • Мельник Владислав, гр. ІСТ-11д, доповідь на тему «Веб-сайт компанії – напрям сучасного ведення бізнесу»;
  • Романов Микола, Облапінський Олександр, гр. ІСТ-21д, доповідь на тему «Безпека систем на базі розподіленого реєстру блокчейн-технологій»;
  • Скаженюк Максим, гр. ІСТ-21д, «Відмінності у проєктуванні сховищ даних від проєктування баз даних»;
  • Русакова Анастасія, гр. ГРС-11д, «Принципи побудови автоматизованого робочого місця менеджера готелю»;
  • Котов Віталій, гр. ІСТ-11д, «Огляд програм для оптимізації та спрощення роботи офісних працівників»;
  • Бондаренко Вікторія, гр. ІСТ-21д, доповідь на тему «Основні сфери застосування теорії ймовірностей».

Всі доповіді були цікавими та різносторонніми, проте як найбільш ґрунтовні слід відзначити презентації Любацької Анни, Зарічнюка Антона, Облапінського Олександра та Бондаренко Вікторії. Всього в роботі конференції взяло участь 78 слухачів. Доповіді викликали жваве онлайн-обговорення серед студентів та викладачів.