Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

30 березня 2024 року доценти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Наталя Онищук та Валентина Постова провели лекції для слухачів Школи гідів та амбасадорів Вінниці, організованої КП Вінницької міської ради «Офіс туризму Вінниці». Лекції прослухали близько 20 осіб – майбутніх екскурсоводів та амбасадорів Вінниці.

4-29 березня 2024 року відбувся Чемпіонат Вінницької області з футзалу серед студентських команд ЗВО IV р.а. 2024 (чоловіки).

29 березня 2024 року науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами і здобувачі ОП «Маркетинг» ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у вебінарі «Як продавати в листуваннях з клієнтом». Спікеркою заходу стала Аніка Куліковська, експертка з продажів та комунікацій, засновниця агенції діджітал-продажів POLUBYMO.

Творчість та креативність - одні з найважливіших рис сучасної людини. Нестандартний підхід, вміння комбінувати вже наявні знання і застосовувати їх у життєвих та професійних ситуаціях - значний пріоритет у роботі фахівця, який хоче зреалізувати себе у професії.

29 березня 2024 року здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності «Право», ОП «Право» групи ПР-14д спільно з кандидатом юридичних наук, доцентом кафедри права Костюк Наталією в рамках вивчення практичних складових освітнього компоненту «Конституційне право» провели ділову гру «Вибори Президента України».

29 березня 2024 року для здобувачів вищої освіти за спеціальностями 242 «Туризм»/»Туризм і рекреація», 241 «Готельно-ресторанна справа» ОС «бакалавр», «магістр» проведено гостьову лекцію на тему «Якість туристичного продукту та інструменти її підвищення в умовах конкурентного середовища».