
15 травня виповнюється 150 років від дня народження Павла Петровича Скоропадського - гетьмана України, українського державного, політичного і громадського діяча. Постать Павла Скоропадського привертає увагу своєю неординарністю. Будучи вправним військовим, громадським та політичним діячем, він самостійно зрікся влади та увійшов в історію, як останній гетьман України. Про характер, звички та психологічний портрет Скоропадського відомо досить мало. Нам вдалося знайти цікаві факти, які допоможуть зрозуміти краще його особистість. З цієї нагоди бібліотека ВТЕІ ДТЕУ підготувала віртуальну виставку «Павло Скоропадський – останній гетьман України» https://youtu.be/z17ZzeMv7qw

8-11 травня 2023 року студенти Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ Білецький Іван (МР-11дс), Панасюк Вадим (МР-12д), Посвалюк Валентин (ЕК-41д) у складі збірної студентської команди Вінницької області взяли участь у Всеукраїнських зональних змаганнях XVIII літньої Універсіади України з футболу (чоловіки) у м. Вінниця.
За результатами змагань команда вийшла до фіналу XVIII літньої Універсіади України з футболу (чоловіки), який відбудеться 5-12 червня 2023 року м. Чернівці.
Колектив ВТЕІ ДТЕУ вітає спортсменів та бажає перемоги під мирним небом України!

11 травня 2023 року на факультеті економіки, менеджменту та права відбувся Всеукраїнський науково-практичний вебінар «Інтерактивний освітній простір ЗВО» в режимі online на платформі ZOOM. Захід проводився кафедрою економічної кібернетики та інформаційних систем спільно з кафедрою менеджменту та адміністрування. У роботі вебінару взяли участь: Державний університет інфраструктури та технологій, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова, Вінницький національний технічний університет, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Західноукраїнського національного університету, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Інститут гуманітарних наук Державного університету «Одеська політехніка». До уваги учасників вебінару було запропоновано цікаві презентації доповідачів, далі відбулося активне обговорення доповідей, обмін корисним досвідом з організації інтерактивного освітнього простору, навчальних процесів та науково-дослідної роботи у ЗВО.

10 травня 2023 року відбулася зустріч студентів освітнього ступеня «магістр» ОП «Міжнародний бізнес», ОП «Економіка підприємства», освітнього ступеня «бакалавр» ОП «Міжнародний бізнес», ОП «Економіка бізнесу» з співвласницею ТОВ «Ariden», Варшава Польща. Поспілкувалися про особливості створення власного бізнесу в Польщі, розглянули основні кроки в реєстрації підприємства. Визначили перспективи співпраці українського бізнесу з європейськими компаніями. Студенти жваво дискутували щодо вибору умов поставки українських товарів у Польщу, оформлення митних документів та ролі міжнародного бізнесу у відбудові економіки України.
Дякуємо за нові знання та практичний досвід.

10 травня 2023 року студенти спеціальності «Філологія» та викладачі кафедри іноземної філології та перекладу змагалися за звання кращого фейкоборця. Під керівництвом модератору заходу доцента кафедри іноземної філології та перекладу Лілії Терещенко учасники успішно виконали завдання інфомедійного квесту, на основі реальних кейсів навчилися визначати ворожі впливи та отримали базові інструменти перевірки інформації. Звісно, як у будь-якій грі, були переможці та переможені. Проте це не стало на заваді найголовнішому: розвитку критичного мислення, підвищенню психосоціальної стійкості, покращенню навичок фактчекінгу та формуванню імунітету проти фейків та маніпуляцій.

9 травня 2023 року для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (ОП «Маркетинг» ОС «магістр» та ОП «Маркетинг» ОС «бакалавр») відбулася зустріч з директором ТОВ «МЕДЕСТЕТ» Сергієм Човганом.
Тема зустрічі: «Застосування діджитал-комунікацій бренду для підвищення лояльності споживачів».
На зустрічі здобувачі вищої освіти закріпили результати навчання, які здобули під час вивчення дисциплін «Бренд-менеджмент», «Управління лояльністю споживачів», розібравши практичні кейси разом зі спікером. Важливими питаннями, які викликали дискусію серед учасників заходу стали еволюція понять бренду, просування бренду та формування позитивного ставлення споживачів до компанії, розширення переліку каналів комунікації бренду на вимогу часу, формування нових посад, які відповідатимуть за створення сучасних цифрових комунікацій бренду з метою підвищення лояльності споживачів.


