Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

10 грудня 2021 року кафедра фінансів ВТЕІ КНТЕУ за участю Ради студентського самоврядування організувала презентацію чек-листа «PRO академічну доброчесність» для здобувачів освітніх рівнів «молодший бакалавр», «бакалавр» та «магістр» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування». В ході проведення презентації до конференції доєдналися студенти спеціальності 232«Соціальне забезпечення».
Протягом онлайн-зустрічі на конференції було присутні 64 учасники, між доповідачами та слухачами відбулася активна дискусія щодо основних засад академічної доброчесності. Студенти з радістю долучилися до розгляду та обговорення ситуаційних задач, ділилися особистим досвідом та пережитими емоціями, висловлювали власні погляди та пропозиції щодо закріплення та дотримання засад академічної доброчесності.

9 грудня 2021 року слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ брали участь у 3 модулі навчання від «lifecell digital academy».
Цікавою та актуальною для формування hard &soft skills стала тема «CPC, SEO, ROI, CPT, CPI, CPM, CTR, CAC – what are the main KPIs?» від Павла Брадулова, діджитал маркетолога компанії.
Павло розповів про практику застосування інструментів Google-аналітики в діяльності мобільного оператора, основними з яких є:
CPC (cost per click) - сума, яку рекламодавець сплачує за клік за оголошенням, зроблений користувачем;
CPM (Cost-Per-Mille) - ціна за тисячу показів, (Mille - лат. 1000) - це модель оплати реклами, за якої вартість встановлюється за 1000 показів рекламного блоку, тобто показ банера рекламодавця одній тисячі відвідувачів;
CPT (Cost per Thousand або CPM, Cost per mille) - ціна за тисячу контактів - вартість 1000 контактів з аудиторією даного медіа;

7 грудня 2021 року відбулось засідання вченої ради ВТЕІ КНТЕУ, на якому були затверджені документи та ухвалені відповідні рішення згідно порядку денного.

Вітаємо студентів Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ Марину Олійник та Дмитра Турченюка групи МР-42д із отриманням диплому ІІІ ступеня IX Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами у номінації фірмовий стиль за роботу "RENOVATE CENTRE".
Наші студенти продемонстрували професіоналізм, креатив та високий рівень практичних навичок у розробці айдентики.
Робота виконана під керівництвом старшого викладача кафедри маркетингу та реклами Луценко Олександри Ігорівни.
Бажаємо творчих успіхів та майбутніх перемог!

Відбулось урочисте вручення диплому І ступеню в номінації «Кращі наукові роботи молодих вчених» Всеукраїнського конкурсу наукових робіт здобувачів вищої освіти та молодих вчених «Соціально відповідальне ведення бізнесу – складова сталого розвитку» з нагоди 30 річниці Незалежності України доктору філософії з економіки, старшому викладачу кафедри економіки та міжнародних відносин Стратійчук Вікторії Миколаївні та сертифікатів про участь Новак Ірині (ОС «бакалавр», група МО-42д, науковий керівник доц. Лозовський Олександр Миколайович) та Заяц Олександрі (ОС «магістр», група МО-11д(м), науковий керівник проф. Корж Наталія Володимирівна).

Проблема гендерного та домашнього насильства тривалий час залишалася і залишається, як актуальною, так і досить прихованою. До цих пір в Україні повідомлення про випадки ґендерно-зумовленого та сексуального насильства є неповними через низку причин. Тому, не залишилися байдужими до даної проблеми слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ, здобувачі ОП «Соціальне забезпечення» долучившись до Веб семінару «Емпатійне (ненасильницьке) спілкування у попередженні домашнього насильства», який організовано ІНСТИТУТОМ МІСЦЕВОЇ ДЕМОКРАТІЇ «ВІДКРИТЕ СУСПІЛЬСТВО».
В ході 3 денного семінару слухачі дізналися, що означає емпатійне спілкування, навчилися визначати компетенції емоційного інтелекту, формувати здатність концентрувати увагу на самоусвідомленні, на своїх відчуттях. < Учасники семінару разом з професійним тренером – Надією Павлик розглядали різні аспекти спілкування, що блокує співпереживання, виконували вправи на порівняння різних типів спілкування. Вивчали 4 кроки ненасильницького (емпатійного) спілкування, здійснювали аналіз діалогів. Цікавою для слухачів семінару стала інформація про методику ненасильницького (емпатійного) спілкування у попередженні конфліктів в сім’ях, робочому і навчальному середовищі, а відповідно і в суспільстві.