23 квітня 2015 року у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ відбулась IV Всеукраїнська студентська науково-практична конференція „Актуальні проблеми ефективного соціально-економічного розвитку України: пошук молодих”
З 14 по 22 квітня 2015 року в інституті проходив Тиждень обліково-фінансового факультету, проведення якого навесні вже четвертий рік поспіль стало гарною традицією. У програмі заходів до дня факультету було заплановано багато цікавинок: квести, майстер-класи, різноманітні конкурси, круглі столи, соціальні акції та багато-багато іншого.
21 квітня 2015 року відбувся майстер-клас з написання та реалізації грантових проектів, на якому були присутні студенти 3-5 курсів. Майстер-клас провів керівник Регіонального ресурсно-інформаційного центру розвитку громад «Громади Вінниччини» Кавунець Андрій.
17 квітня 2015 року у Вінниці в МПМ «Зоря» втретє відбувся фінал загально - міського студентського конкурсу «Студенти мають таланти», в якому змагались кращі солісти, ансамблі, акробати, вокально-інструментальні дуети, танцюристи з 12 вищих навчальних закладів Вінниці за головний приз – 5 000 гривень.
16 квітня 2015 року у ВТЕІ КНТЕУ проходив «Ярмарок вакансій», на якому були присутні студенти 5 курсів денної форми навчання. Здобувачі вищої освіти ВТЕІ мали можливість особисто поспілкуватись з представниками таких провідних підприємств, як ТОВ ВП «Маріо», ТОВ «ФОЗЗІ ФУД» мережа супермаркетів «Сільпо», компанія «Фокстрот» та ВФ ПАТ КБ «ПриватБанк». Студенти проглянули презентації фірм, познайомились з критеріями по підвищенню якості практичної підготовки фахівців. Представники надали інформацію про вакансії щодо працевлаштування та відповіли на багаточисельні питання студентів.
15 квітня 2015 р. на кафедрі сучасних європейських мов доц. О.В. Рябоконь (Вінницький національний медичний університет) провів майстер-клас «У творчій лабораторії перекладача» для викладачів кафедри та здобувачів вищої освіти спеціальності «Філологія (переклад)». У центрі уваги було обговорення новітніх методик формування перекладознавчої компетенції, спрямованих на знання міжкультурних розбіжностей, що відображені в різних мовних картинах світу, володіння основними поняттями паралінгвістики з метою забезпечення адекватності усного перекладу;