Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

 18 жовтня 2015 року в рамках Першого молодіжного фестивалю духовної та патріотичної пісні відбулося нагородження Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ в особі директора Замкової Наталії Леонідівни відзнакою за активну волонтерську діяльність та сприяння Вінницькій єпархії УПЦ у наданні гуманітарної допомоги мирним жителям, котрі постраждали внаслідок бойових дій на сході України та військовослужбовцям Збройних Сил України, які несуть службу у зоні проведення АТО.

 16 жовтня 2015 року здобувачі вищої освіти групи ГРС-31 факультету товарознавства, туризму та готельно-ресторанної справи Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ з нагоди відзначення «Дня захисника України» відвідали учасників бойових дій у Військово-медичному центрі ВПС України, де привітали чоловіків із святом та передали солдату 46 батальйону "Донбас-Україна" Олександру Вікторовичу Сарабону грошові кошти на лікування.

 15 жовтня 2015 року в рамках проекту «Бізнес школи» та за організацією СНТ «ВАТРА» відбувся майстер-клас по тайм-менеджменту для здобувачів вищої освіти першого курсу ВТЕІ КНТЕУ. Для проведення майстер-класу було запрошено громадського та політичного діяча Максима Студілко. Ознакою успішної людини є раціональне використання її головного ресурсу – часу! Вміння керувати часом, ставити персональні цілі та досягати їх, бути самокритичним та ніколи не зупинятися на досягнутому – ці питання актуальні завжди, особливо у студентські роки. Протягом майстер-класу здобувачі вищої освіти навчилися поєднувати непоєднуване у 24 години та бути більш організованими для виконання поставлених цілей.

 15 жовтня 2015 року в рамках святкування Днів факультету товарознавства, туризму та готельно-ресторанної справи кафедрою філософії та економічної теорії було проведено Брейн-ринг на тему: «Молодь у сучасному глобалізованому світі». Учасниками гри були три команди: команда закладу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 1 Вінницької міської ради», команда гуманітарно-естетичного колегіуму № 18 Вінницької міської ради та команда студентів групи Т-11 д.ф.н. ВТЕІ КНТЕУ. Брейн-ринг було присвячено з’ясуванню рівня знань як здобувачів ВТЕІ КНТЕУ, так і майбутніх випускників шкіл міста Вінниці щодо проблем сучасного розвитку українського суспільства в умовах глобалізованого світу, формування у них почуття причетності до інтеграційних процесів, що відбуваються у європейському просторі.

 15 жовтня 2015 року в рамках святкування Днів факультету товарознавства, туризму та готельно-ресторанної справи проводився майстер-клас із приготування піци в кафе-пастерії «у MAMAН», у якому взяли участь здобувачі вищої освіти груп ХТІ-11д, ГРС-21д, Т-21д, ХТІ-21д,ГРС-41д Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Під час майстер-класу Денис Задорожнюк (здобувач групи ГРС-21) розповів про кафе-пастерію «у МАМАН», зазначив, що це перша і єдина вінницька пастерія, де можна скуштувати 6 видів італійських макаронів, які готуються виключно з твердих сортів пшениці, всі страви виготовлені за найдосконалішими рецептами італійських кухарів. Повар Вадим продемонстрував приготування різних видів італійських піц на дровах, після чого учасники майстер-класу пригостилися виготовленими піцами та чаєм, відчули атмосферу комфорту і домашнього затишку.

 15 жовтня 2015 року кафедрою маркетингу та реклами було проведено засідання наукового гуртка «Маркетинг та реклама» (керівник – асист. Соколюк К.Ю.) на теми: «Бренд та брендинг в сучасному маркетингу» та «Дослідження споживчих потреб молоді на товарному ринку України». З доповідями виступили здобувачі вищої освіти ОС «бакалавр»: Цаплюк Яна (гр. МР-41д) – «Бренд та брендинг – поняття та розвиток»; Пасічник Таня (гр. МР-41д) – «Бренд та брендинг у сучасному маркетингу»; Перегуда Єгор (гр. МР-41д) – «Етапи формування брендингу та його елементи»; Липецька Валентина (гр. МР-22д) – «Іміджева реклама, її вплив на формування споживчих вподобань сучасної молоді». В обговоренні проблемних питань приймали участь викладачі кафедри та здобувачі вищої освіти ОС «бакалавр», спеціальності «Маркетинг», що є учасниками наукового гуртка «Маркетинг та реклама».