18 вересня 2025 року гаранти освітньої програми «Публічне управління та адміністрування» — Ірина Ніколіна (магістерський рівень) та Наталя Махначова (бакалаврський рівень) — долучилися до обговорення з метою обміну досвідом реалізації аналогічних і споріднених програм у закладах вищої освіти України та Thompson Rivers University (TRU, Канада).
18 вересня 2025 року здобувачі вищої освіти освітньої програми «Публічне управління та адміністрування» в рамках вивчення дисциплін «Методологія досліджень у цифровому багаторівневому врядуванні» (магістерський рівень) та «Методологія досліджень у публічному управлінні» (бакалаврський рівень) долучилися до гостьової лекції на тему «Особливості наукових досліджень у сфері соціального управління». Лекцію прочитав Олександр Кондрашов, професор Державного навчально-дослідницького університету Thompson Rivers University (TRU, Канада).
18 вересня 2025 року представники кафедри менеджменту та публічного управління Віта Бондар, Галина Іванченко, Наталя Махначова та Ірина Ніколіна долучилися до закритої онлайн-зустрічі на тему «Лобізм як інструмент: як нове законодавство змінює правила взаємодії бізнесу та влади», що відбулася у форматі ITU Policy Talks. Захід організувала Асоціація IT Ukraine.
Цьогоріч 17 вересня відзначаємо 161-у річницю від Дня народження українського письменника Михайла Коцюбинського. Його без перебільшення можна назвати класиком української літератури, новатором.
17 вересня 2025 року у Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ відбулося засідання Бізнес-школи, присвячене розвитку підприємництва та практичним кейсам місцевого бізнесу. Гостею заходу стала Софія Сельська — засновниця маркетингової агенції «Sonya agency», яка поділилася своїм досвідом створення та розвитку компанії.
2024–2025 навчальний рік для Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ був надзвичайно насиченим та різноманітним. Протягом року студенти різних спеціальностей мали змогу брати участь у засіданнях, виїзних практикумах та майстер-класах із провідними фахівцями бізнесу, медіа, права, логістики, психології, маркетингу та ресторанної справи.