Участь ВТЕІ КНТЕУ у 10-му Національному Фестивалі Соціальної Реклами
Команда клубу маркетологів ВТЕІ КНТЕУ у складі 14 чоловік на чолі з завідувачем кафедри маркетингу та реклами к.е.н., доц. Поліщук І.І. 17 лютого 2017 року прийняла участь у 10-му Національному Фестивалі Соціальної Реклами (НФСР), який проходив у Колонній залі Київської міської державної адміністрації під патронатом Київського міського голови Віталія Кличка, організатор Спілка рекламістів України (голова Ромат Є.В.) та підтримки Київського національного торговельно-економічного університету.
Наша команда активно прийняла участь у всіх заходах програми, а особливо цікавими були круглі столи «Що заважає підвищити ефективність вітчизняної соціальної реклами?» та «Соціальна відповідальність бізнесу: красива вивіска, чи ефективний інструмент?».
Із кожним роком Фестиваль набирає обертів, усе більше конкурсантів – молодих і талановитих, в тому числі студентів Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ.
Все більше людей цікавляться питанням соціальної реклами в цілому. Це важливе питання, оскільки кінцевий результат соціальної реклами, на відміну від комерційної, – формування установок, які обумовлюють суспільну поведінку людини. Соціальна реклама примушує замислитися, звернути увагу не на персональні, а на загальні проблеми.
Експозиція робіт учасників представлена на виставці, що була розгорнута у фойє перед Колонною залою КМДА.
Гарний настрій та робоча атмосфера панувала протягом усього конкурсу.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |