Відкрите засідання дискусійного клубу «Маркетинг та реклама»
21 лютого 2017 року на факультеті торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування викладачі кафедри маркетингу та реклами доц. Буга Н.Ю., доц. Бралатан В.П., доц. Ковінько О.М., ас. Баніт О.П. в рамках Фестивалю студентської науки провели відкрите засідання дискусійного клубу «Маркетинг та реклама» на тему «Аутсорсинг у практиці бізнесу українських компаній».
Надзвичайний інтерес у присутніх викликали виступи членів дискусійного клубу Журавського Владислава, Маковей Ольги, Криницького Андрія, Цаплюк Яни (гр. МР-11 д(м)), які поділились із слухачами цікавою інформацією щодо застосування аутсорсингу в бізнес-діяльності вітчизняних підприємств, особливостями роботи аутсорсерів, які виконують всі або частину функцій маркетингу підприємств-замовників, мають великий досвід у проведенні рекламних акцій, маркетингових досліджень, розробці маркетингових планів та програм стимулювання збуту, налагодженні зв’язків з громадськістю, стратегічному маркетинговому плануванні.
До активного обговорення долучилися викладачі кафедри та запрошені гості. У спільній дискусії було визначено, що аутсорсинг в маркетингу є ефективним способом зниження витрат і збільшення прибутку підприємства, що сприяє оптимізації бізнес-діяльності, а відповідно є перспективним напрямом розвитку маркетингової науки і практики. Підтримали думку і здобувачі освітнього ступеня «магістр», визначивши, що аутсорсингові технології надають можливість вітчизняним підприємствам отримувати якісні маркетингові послуги.
![]() |



