Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

23 лютого 2018 року на факультеті торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування у рамках проведення VI Фестивалю студентської науки старшим викладачем кафедри маркетингу та реклами Середницькою Л.П. було проведено відкрите засідання студентського наукового гуртка «Маркетингові інновації» на тему: «Інноваційні напрями розвитку товарного ринку» Мета засідання – визначення інноваційних напрямів розвитку товарного ринку в сучасних умовах.
На засіданні були присутні здобувачі ОС «бакалавр» груп МР-31д, МТБ-31д, МТБ-32д, ГРС-31д, ТКЛ-31д та науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами. На засіданні наукового гуртка були заслухані 12 доповідей здобувачів вищої освіти:

Пневський В.В., гр. МР-31д – «Використання інноваційного підходу в 3D рекламі»;
Чорноконь С.М., гр. МР-31д – «Рекламування гад житів і Інтернеті»;
Шаповалова Я.В., гр. МР-31д – «Просування товарів в соціальних мережах як інновації збуту»;
Васількова А.О., гр. МР-31д – «Особливості створення рекламного слогана»;
Гончарук Д.С., гр. МР-31д – «Геотаргетована реклама як один із інструментів інтернет-маркетинг»;
Кушнірук Д.С., гр. МР-31д – «Роль сенсорного маркетингу в сучасному світі»;
Дідик В.В., гр. МР-31д – «Product Placement як засіб впливу на підсвідомість глядача об’єктів кінематографії»;
Євтухівський І.В., гр. ТКЛ-31д – «Інноваційний технології рекламного бізнесу»;
Пастушенко В.В., гр. ТКЛ-31д – «Інноваційні підходи до організації рекламної діяльності в ринкових умовах»;
Бахтинська А.І., гр. МТБ-31д – «Бенчмаркетинг у виставковій діяльності підприємств як засіб підвищення конкурентоспроможності»;
Кузьменко А.О., гр. МТБ-31д – «Виставка – інноваційний інструмент керування продажами товарів та послуг»;
Кулакова О.Ю., гр. МТБ-31д – «Інноваційні напрями виставкового бізнесу в Україні».

Відкрите засідання наукового гуртка «Маркетингові інновації» пройшло на високому рівні. Здобувачі вищої освіти провели серйозну дослідницьку роботу з питань інновацій в маркетинговій, рекламній та виставково-ярмарковій діяльностях. Доповіді основані на конкретних прикладах суб’єктах підприємницької діяльності.