У ВТЕІ КНТЕУ відбулося відкрите засідання наукового гуртка «Маркетингові інновації» кафедри маркетингу та реклами

23 лютого 2018 року на факультеті торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування у рамках проведення VI Фестивалю студентської науки старшим викладачем кафедри маркетингу та реклами Середницькою Л.П. було проведено відкрите засідання студентського наукового гуртка «Маркетингові інновації» на тему: «Інноваційні напрями розвитку товарного ринку» Мета засідання – визначення інноваційних напрямів розвитку товарного ринку в сучасних умовах.
На засіданні були присутні здобувачі ОС «бакалавр» груп МР-31д, МТБ-31д, МТБ-32д, ГРС-31д, ТКЛ-31д та науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами. На засіданні наукового гуртка були заслухані 12 доповідей здобувачів вищої освіти:
Пневський В.В., гр. МР-31д – «Використання інноваційного підходу в 3D рекламі»;
Чорноконь С.М., гр. МР-31д – «Рекламування гад житів і Інтернеті»;
Шаповалова Я.В., гр. МР-31д – «Просування товарів в соціальних мережах як інновації збуту»;
Васількова А.О., гр. МР-31д – «Особливості створення рекламного слогана»;
Гончарук Д.С., гр. МР-31д – «Геотаргетована реклама як один із інструментів інтернет-маркетинг»;
Кушнірук Д.С., гр. МР-31д – «Роль сенсорного маркетингу в сучасному світі»;
Дідик В.В., гр. МР-31д – «Product Placement як засіб впливу на підсвідомість глядача об’єктів кінематографії»;
Євтухівський І.В., гр. ТКЛ-31д – «Інноваційний технології рекламного бізнесу»;
Пастушенко В.В., гр. ТКЛ-31д – «Інноваційні підходи до організації рекламної діяльності в ринкових умовах»;
Бахтинська А.І., гр. МТБ-31д – «Бенчмаркетинг у виставковій діяльності підприємств як засіб підвищення конкурентоспроможності»;
Кузьменко А.О., гр. МТБ-31д – «Виставка – інноваційний інструмент керування продажами товарів та послуг»;
Кулакова О.Ю., гр. МТБ-31д – «Інноваційні напрями виставкового бізнесу в Україні».
Відкрите засідання наукового гуртка «Маркетингові інновації» пройшло на високому рівні. Здобувачі вищої освіти провели серйозну дослідницьку роботу з питань інновацій в маркетинговій, рекламній та виставково-ярмарковій діяльностях. Доповіді основані на конкретних прикладах суб’єктах підприємницької діяльності.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |






