У ВТЕІ КНТЕУ відбулося відкрите засідання дискусійного клубу «Маркетинг та реклама» кафедри маркетингу та реклами

26 лютого 2018 року на факультеті торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування у рамках VI Фестивалю студентської науки доцентом кафедри маркетингу та реклами Ковінько О.М. було проведено відкрите засідання дискусійного клубу «Маркетинг та реклама» на тему «Маркетингове управління торговою маркою в контексті маркетингу інновацій». На засіданні були присутні здобувачі ОС «магістр» групи МР-11д(м) та науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами. Були запрошені студенти Вінницького торговельно-економічного коледжу КНТЕУ.
Заслухані доповіді здобувачів ОС «магістр» групи МР-11 д(м) Юрчака Сергія Вікторовича – «Заходи щодо підвищення лояльності та оцінки її ефективності», Гриб Тетяни Олексіївни – «Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку вищого навчального заклада», Неживенко Віолети Валеріївни – «Маркетинговий проект «АРГОН», викликали активну дискусію між учасниками заходу.
Засідання дискусійного клубу «Маркетинг та реклама» було проведено на високому рівні.
![]() |
![]() |




