Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

27 березня 2018 року кафедрою маркетингу та реклами було проведено міжвузівський круглий стіл на тему «Тенденції розвитку соціальної реклами: ефективність вітчизняної соціальної реклами, соціальна відповідальність бізнесу та влади». У роботі круглого столу прийняли участь викладачі та здобувачі вищої освіти Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету, Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського, Вінницького торговельно-економічного коледжу Київського національного торговельно-економічного університету.
До уваги присутніх було запропоновано доповіді учасників та здійснено їх обговорення. Доповідачі ознайомили учасників круглого столу з тенденціями розвитку соціальної реклами, як інструменту в українському суспільстві (доцент ВТЕІ КНТЕУ Ковінько О.М.), з проблемами сучасної соціальна реклами (здобувач вищої освіти ОС «бакалавр» спеціальності «Маркетинг» – Солоднюк Юлія), з особливостями соціальної реклами на українському телебаченні (здобувач вищої освіти ОС «магістр» спеціальності «Маркетинг» – Дишкант Марія), з особливостями створення соціальної реклами за кордоном (здобувач вищої освіти ОС «магістр» спеціальності «Маркетинг» – Каправа Наталія), з шедеврами української соціальної реклами та найсильнішими соціальними постерами, які змушують зупинитися і поміркувати (здобувач вищої освіти ОС «бакалавр» спеціальності «Маркетинг» – Марченко Мар’яна), про популяризацію України в світі засобами соціальної реклами (ст.викл. ВДПУ ім. Михайла Коцюбинського Уманець В.О.).

Результатом круглого столу стало обговорення учасниками проблемних питань та визначення, що соціальна реклама - феномен, важливий інструмент у формуванні суспільства. Через соціальну рекламу, як механізм можна реалізувати багато функцій. Феномен соціальної реклами полягає і у тому, що вона одночасно є і видом мистецтва, і компонентом соціальної політики, і механізмом впливу на формування громадської думки. За допомогою соціальної реклами можна актуалізувати проблеми соціуму, визначити шляхи розв’язання цих проблем. Крім того, чітко має бути визначена аудиторія соціальної реклами перед її впровадженням, а соціальна реклама повинна бути, насамперед, обережною, аби не формувати у населення певні стигми, тобто негативне ставлення до проблеми, ситуації.