Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

25 квітня 2018 року на базі Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ за участю кафедри маркетингу та реклами було проведено регіональний семінар на тему «Молодь Поділля опановує маркетинг: особливості проведення маркетингових досліджень вітчизняних та міжнародних ринків».
У роботі семінару прийняли участь представники Української Асоціації Маркетингу та Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (м. Київ), викладачі Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету, Хмельницького національного університету, Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського, Вінницького торговельно-економічного коледжу Київського національного торговельно-економічного університету.
Президент Української Асоціації Маркетингу – к.е.н., доцент Лилик Ірина Вікторівна звернула увагу учасників семінару на те, що ринок маркетингових досліджень в Україні вже пройшов етап початкового становлення та формування. Структурно він представлений дослідницькими компаніями та клієнтами. Нині в Україні працюють як усі провідні транснаціональні дослідницькі корпорації, так і українські компанії. Вони пропонують клієнтам різноманітні методики проведення маркетингових досліджень. Водночас, ефективна співпраця з клієнтом потребує розуміння того, для вирішення яких завдань потрібно застосовувати ту чи ту методику.

Жваву дискусію викликали запропоновані кейси, що стосувалися процесу проведення фокус-груп дослідницькими кампаніями.
Також Президент Української Асоціації Маркетингу – Лилик І.І. повідомила про умови конкурсу наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» та звернула увагу на активність здобувачів вищої освіти Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ спеціальності «Маркетинг» у даному конкурсі, аргументувала учасників семінару приймати участі в конкурсах наукових робіт майбутньому.