Засідання секції № 7 Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку бізнесу

26 квітня 2018 року відбулося секційне засідання учасників VІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми ефективного соціально-економічного розвитку України: пошук молодих» (керівник секції: ст. викладач Середницька Л.П., секретар – здобувач вищої освіти Козак Діана Віталіївна.
З числа професорсько-викладацького складу у засіданні прийняли участь: зав. кафедри, к.е.н., доцент Поліщук І.І.; к.е.н., доцент Буга Н.Ю.; к.е.н., доцент Ковінько О.М.; асистент Головащенко А.В. На засіданні були присутні здобувачі ОС «бакалавр» груп МР-11д, МР-12д, МР-21д, МР-31д, МР-41д, МР-42д, ГРС-31д, ОС «магістр» групи МР-11д(м), МР-11з(м), студенти Вінницького торговельно-економічного коледжу КНТЕУ. Також слухали виступ Окоєвіч Марини Олександрівни – менеджер відділу виставок та ярмарок Вінницької торгово-промислової палати та Каправої Наталії Василівни – маркетолог ЖК «Авалон 5». Загальна кількість доповідей - 11.
Доповідачами виступили:
1. Неживенко В.В. «Маркетинговий проект «Грош» НВП «АРГОН» Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ.
2. Гриб Т.О. «Роль стратегічного маркетингу у стимулюванні збуту» Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ.
3. Кавун А.А., Малильо Н.М. «Маркетингові інноваційні технології в роздрібній торгівлі» Вінницький торговельно-економічний коледж КНТЕУ.
4. Кушнірук Д.С. «Новаційні форми пакування – ефективні засоби впливу на споживача» Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ.
5. Наливайко Р.І. «Маркетинговий потенціал у забезпеченні розвитку підприємства» Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ.
6. Сідлецька К.С., Слободянюк А.О. «Інновації в рекламі: Just Touch, Free Format Projection» Вінницький торговельно-економічний коледж КНТЕУ.
7. Тарасюк Н.О., Мартиновська С.Д. «Інноваційні маркетингові технології, як напрям підвищення ефективності комунікацій послуг мобільного зв’язку» Вінницький торговельно-економічний коледж КНТЕУ.
8. Христюк А.Р., Рибалко Д.В. «Інтернет-маркетинг: новітня технологія бізнесу» Вінницький торговельно-економічний коледж КНТЕУ.
9. Чорноконь С.М. «Оцінка ефективності рекламних текстів» Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ.
10. Юрчак С.В. «Моніторинг якості обслуговування споживачів» Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ.
11. Купчик К.А. «Виставки в системі міжнародного маркетингу» Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ.
Визнали доповіді здобувачів вищої освіти: Неживенко В.В. (група МР-11д(м)), Гриб Т.О. (група МР-11д(м)), Сідлецької К.С., Слободянюк А.О. (ВТЕК КНТЕУ), Тарасюк Н.О., Мартиновської С.Д. (ВТЕК КНТЕУ), Юрчака С.В. (група (МР-11д(м)) на засіданні секції актуальними та такими, що відповідають тематиці конференції.
Найкращими визнали доповіді здобувачів вищої освіти:
Кавун А.А., Малильо Н.М. (ВТЕК КНТЕУ), Кушнірук Д.С. (група МР-31д), Наливайко Р.І. (група МР-11д(м)), Христюк А.Р., Рибалко Д.В. (ВТЕК КНТЕУ), Чорноконь С.М. (група МР-31д), Купчик К.А. (група ГРС-31д).
У рамках засідання секцій був проведений тренінг на тему «Маркетинг – система ведення бізнесу». На тренінг були запрошені Окоєвич М.О. – менеджер відділу виставок та ярмарок Вінницької торгово-промислової палати, Каправа Н.В. – маркетолог ЖК «Авалон 5».
До уваги були представлені доповіді:
Виставково-ярмаркова діяльність Вінницької торговельно-промислової палати та її проблеми в сучасних умовах (Окоєвич М.О.)
Маркетинг – філософія бізнесу, філософія життя (Каправа Н.В.)
Доповідачі підняли цікаві питання, які стосуються практичної діяльності маркетолога у різних галузях господарської діяльності. Відтворилася дискусія з питань проблематики працевлаштування майбутніх фахівців сфери бізнесу. Окоєвич Марина Олександрівна запропонувала здобувачам вищої освіти проходити практику в Експоцентрі Вінницької торгово-промислової палати та написання наукових робіт за матеріалами Вінницької торгово-промислової палати.
Засідання секції відбулося на достатньо високому науково-практичному рівні, що дало можливість здобувачам вищої освіти визначитися з майбутнім професійним напрямком, а студентам Вінницького торговельно-економічного коледжу КНТЕУ навчатися за освітнім ступенем «бакалавр» у ВТЕІ КНТЕУ на основі освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст».
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |






