Екскурсія «Дослідження маркетингових підходів до управління підприємством» на базі ДП «45 Експериментальний механічний завод»

29 жовтня 2018 року в рамках проведення заходів до Тижня факультету торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування ВТЕІ КНТЕУ для студентів спеціальності «Маркетинг» груп МР-31д, МР-41д, за безпосередньою участю кураторів доцента Громовою О.Є. та доцента Пчелянською Г.О. був здійснений інформаційних захід «Дослідження маркетингових підходів до управління підприємством» на базі ДП «45 Експериментальний механічний завод».
Цікаву та змістовну екскурсію для студентів та викладачів провів головний технолог Шусь Василь Васильович. Досвідчений спеціаліст з понад 30-річним стажем поділився з молоддю інформацією про підприємство, розповів про його структуру (основні цехи та їх спеціалізацію), зокрема повідомив, що державне підприємство входить до Державного концерну «Укроборонпром». Завод є провідним підприємством з виробництва технічних засобів транспортування, заправки, перекачування і зберігання нафтопродуктів. На підприємстві є унікальне обладнання, потужна документально-технічна база, яка дозволяє виконувати індивідуальні замовлення на виготовлення різних виробів за ескізами або кресленням замовника з чорних та нержавіючих сталей, а також з кольорових металів.
Основними покупцями-замовниками державного підприємства є приватні підприємства та оборонна промисловість України. Підприємство працює на засадах самоокупності, пропонуючи конкурентоспроможні товари та послуги відповідно до потреб ринку.
Дякуємо керівництву ДП «45 Експериментальний механічний завод» за цікаву та пізнавальну екскурсію!
![]() |
![]() |
![]() |





