Відбулось засідання дискусійного клубу кафедри маркетингу та реклами на тему «Сучасні інструменти просування продукції на вітчизняних та міжнародних ринках»

27 лютого 2019 року в рамках проведення VI фестивалю студентської науки відбулось засідання дискусійного клубу кафедри маркетингу та реклами на тему «Сучасні інструменти просування продукції на вітчизняних та міжнародних ринках».
В роботі клубу прийняли участь Євген Савінов – звідувач відділу маркетингу компанії IKEA, Krakow, викладачі Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету, здобувачі вищої освіти.
Євген Савінов ознайомив членів дискусійного клубу з історією успіху міжнародної компанії IKEA, визначив сучасні інструменти просування її продукції на міжнародних ринках.
Фахівець-практик поділився своїм досвідом застосування здобутих знань під час навчання у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, дав цінні поради здобувачам вищої освіти щодо набуття свого практичного досвіду за спеціальністю, наголосив на необхідності вивчення іноземної мови для можливості успішного працевлаштування в міжнародній компанії.
![]() |
![]() |




