ОС МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР
ОС БАКАЛАВР
ОС МАГІСТР

1. Освітня програма «Реклама і зв’язки з громадськістю» – сучасний і потрібний напрям професійної діяльності. Попит на фахівців у цій сфері постійно зростає.
2. Обравши ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» ви поринете у цікавий світ журналістики, реклами, медіа та публічної діяльності. Тут ніколи не буває нудно, тенденції змінюються з неймовірною швидкістю, а оригінальні новини та вражаючі теми для роботи з'являються щодня.
3. У результаті навчання на ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» ви станете фахівцем у медіагалузі, зможете створювати різні види текстів та медіаконтенту, працювати з різними видами джерел, виконувати завдання у найпопулярніших програмах та на онлайн-платформах. Ви також будете розуміти сучасні тренди розвитку медіа та рекламної діяльності.
4. Навчання на ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» сприятиме подальшому професійному працевлаштуванню. А ще – тут ви здобудете загальний високий рівень ерудиції, що потрібен у сучасному світі.
5. ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» – це поєднання теоретичного навчання з великою кількістю практичних завдань. На вас неодмінно чекають нові знайомства та самореалізація – тут ви зможете яскраво проявити свій творчий потенціал.
6. Протягом навчання на ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» ви створите власне портфоліо з різних видів робіт, що неодмінно знадобиться під час працевлаштування.
7. Обравши ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» ви зможете багато працювати з людьми, формувати комунікативні навички, реалізовувати свої креативні ідеї та творче бачення.
8. Обравши ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» ви матимете можливість працювати в міжнародних рекламних компаніях, створювати креативні рекламні продукти, співпрацювати з світовими брендами, створюю їм рекламний контент.
9. Протягом навчання на ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» ви матимете можливість зустрічатися з практиками креативної індустрії, відомими ПР-технологами у різних сферах діяльності, журналістами різних галузей, переймати їхній досвід роботи та використовувати можливість стажування чи проходження практики на підприємствах, де вони працюють.
10. У результаті навчання на ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» ви станете професіоналом свої справи, який буде конкурентоспроможним на ринку праці, вільно зможете обирати підприємство (організацію) де Ви хотіли б працювати та отримувати гідну винагороду за свою роботу.
ОС МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР
ОС БАКАЛАВР
- Освітньо-професійна програма «Підприємництво та торгівля» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво та торгівля
- Освітньо-професійна програма "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" першого рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
- Освітньо-професійна програма «Товарознавства та комерційна логістика» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Товарознавство та комерційна логістика
- Освітньо-професійна програма «Підприємництво,торгівля та біржова діяльність» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво,торгівля та біржова діяльність
ОС МАГІСТР
- Освітньо-професійна програма «Підприємництво та торгівля» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво та торгівля
- Освітньо-професійна програма "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" другого рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Кухар фаст-фуду (ТЦ "Мир") |
МХП агроіндустріальний холдинг |
наявність діючої медичної книжки; знаєш касову дисципліну. |
приготування блюд fast food; дотримання стандартів обслуговування покупців; дотримання санітарно-гігієнічних норм; обслуговування на касі покупців. |
офіційне працевлаштування стабільна заробітна плата; зручне розташування магазинів; якісний спец.одяг; зручний графік роботи; харчування за пільговими умовами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
VI cosmetics |
відповідальність; комунікабельність; вміння справляти гарне враження при зустрічі (як особисте, так і по телефону); вміння вести переговори з потенційними клієнтами (косметологи, лікарі); вміння м’яко переконувати, бути корисним; вміння легко та чітко формулювати свої думки усно та письмово; бажання вчитись та розвиватись; |
планування своєї діяльності, досягнення поставлених цілей та планових показників по продажах; глибоке розуміння продуктів, які продаєте, знання асортименту; робота з клієнтською базою: здійснення «теплих» та «гарячих» дзвінків — надання консультації та інформування про продукцію, акційні пропозиції; проведення презентацій продуктів; підтримання високого рівня самоорганізації та залучення у процесі активних продажів; розширення клієнтської бази. |
навчання та підтримку кандидата на початкових етапах, постійний розвиток у вигляді тренінгів (запрошені лектори та сео компанії); прекрасний сучасний офіс і дружна команда; графік роботи: Пн.- Пт., 09:00−18:00; вчасна і достойна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
ТОВ Елемент компані |
відповідальність; наполегливість; базові навички користування ПК; навички ділового спілкування. |
обробка вхідних заявок від нових клієнтів; робота з документацією; рекламна стратегія; робота з персоналом в офісі. |
офіс в центрі міста; можлива часткова зайнятість; безкоштовне навчання у цій сфері; можлива робота в інших регіонах; підтримка керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
АТБ-маркет |
ефективність досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах; наявність успішного керівного досвіду роботи не менше 1-го року в роздрібній торгівлі продуктами харчування; наявність вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту); наявність досвіду роботи на ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1с: торгівля і склад); готовність до навчання. |
формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу); забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії; контроль і забезпечення збереження ТМЦ; замовлення товару та контроль постачання продукції. |
стабільна та своєчасна оплата; безкоштовне навчання; можливість роботи поруч з будинком; дотримання трудового законодавства; кар'єра в команді лідера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ТОВ Веб-Айті Сервіс |
досвід роботи з клієнтами (якщо він відсутній - навчать); вільне володіння українською мовою (знання іноземних мов буде гарним бонусом); комунікабельність, стресостійкість. |
|
комфортний офіс; індивідуальне робоче місце; зручний нормований графік роботи; своєчасна виплата з/п, двічі на місяць; гарантія працевлаштування після завершення навчання; додаткові мотиваційні програми; бонуси, премії в процесі роботи; можливість працювати на результат і додатково заробляти кошти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий, Housekeeper manager в заміський котедж |
ФОП Павлова М.С. |
досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі; вміння працювати в команді та мотивувати персонал; досвід спілкування з підрядними організаціями; вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів; відсутність шкідливих звичок; знання етикети та дотримання субординації. |
організація роботи домашнього персоналу; закупівля продуктів харчування та весь необхідний інвентар для роботи; робота з підрядниками; планування бюджету, формування звіту по витратах; дотримання графіків роботи та забезпечення ефективної та своєчасної роботи персоналу. |
гнучкий графік роботи, плаваючі вихідні; безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця; робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста; співпраця з невеликою, дружньою командою; робота в оточенні людей, які постійно саморозвиваються. можливість підвищення комунікативних навичок; своєчасна виплата заробітної плати без затримок; можливість довготривалої співпраці; цікава та відповідальна робота в преспетивному заміському будинку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Easy Europe |
високі комунікативні та переговірні навички; бажання вчитися та розвиватися; досвід роботи у сфері продажів; розуміння принципів роботи на ринку інформаційно-консалтингових послуг. |
здійснення вихідних дзвінків та переговорів з потенційними клієнтами; вивчення потреб та пропонування відповідних інформаційних та консалтингових послуг; ведення обліку та аналізу ефективності роботи з клієнтами та розроблення стратегії залучення нових клієнтів; |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу с/г техніки та запчастин |
Rancher |
вільне володіння українською; досвід роботи в продажах — від 1-го року (обов’язково). |
дзвінки клієнтам; робота в СRM системі; консультування та продаж запчастин та СГ техніки.
|
віддалена робота з дому; офіційне працевлаштування або за договором; графік роботи: Пн — Пт, з 09:00 до 17:00; все необхідне: технічне і програмне забезпечення для ефективної роботи; можливість навчання та професійного зростання; зарплата за результатами співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Науково-вробниче об'єднення Мірта-Парафармацевтика, |
головна вимога — грамотне мовлення, вміння вести переговори та переконувати; вміння працювати в 1с (торгівля та склад) та в офісних додатках; наявність ПК із встановленими програмами Anydesk та Skype, доступ до Інтернету. |
виконання планових показників (KPI); робота з «робочими» та «потенційними» клієнтами; розширення клієнтської бази територією України (проведення переговорів, укладання договорів); управління та контроль дебіторської заборгованості; оформлення у програмі 1с замовлень, планів та звітів. |
стажування 5 днів (дистанційно); випробовувальний термін: від 1-го до 3-ох місяців (оплачуваний); офіційне працевлаштування; графік роботи — 5/2, з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Smilefood |
бажання працювати на результат; любов до знань; готовність до високих темпів роботи.
|
приготування страв згідно техкарт; дотримання графіку робочих змін; швидкість приготування. |
гнучкий графік роботи; дружній колектив; дворазове харчування; система знижок для персоналу; виплата заробітної плати двічі на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської для дітей (6-11 років) |
Опришко Д.В., ФОП |
відмінні знання англійської мови (В2); досвід роботи з дітьми від 6-ти до 11-ти років (бажано); відповідальність та вміння керувати групою дітей. |
проведення уроків англійської мови для дітей віком від 6 до 11 років (на уроці має бути 90% англійської); проведення уроків згідно наданих планів занять, допомагати дітям у виготовлені виробів на майстер-класах; стимулювання активної участі дітей у процесі навчання та сприяння розвитку їх мовленнєвих навичок; забезпечення безпеки та добробуту дітей під час занять (відводити дітей в укриття під час повітряної тривоги).
|
робочий день з 09:00 — 13:30 (початок активностей з 9:30); тривалість однієї зміни 2 тижні; повна методична підтримка уроків; конкурентоспроможна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший кухар в ресторан швецької лінії |
SPA-готель Батерфляй |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року, відповідальність, комунікабельність; знання технологій та стандартів готування їжі. |
приготування страв за рецептами; контроль якості приготування та подачі страв; організація роботи на кухні; забезпечення дотримання санітарних норм. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвиток кар'єри. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер із заробітної плати у Калинівку |
Terminus |
знання законодавства з питань заробітної плати та оподаткування; вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку; висока відповідальність та уважність до деталей, комунікабельність та здатність працювати в команді; вища освіта в галузі бухгалтерського обліку; досвід роботи не менше 1-го року на аналогічній посаді. |
|
конкурентоспроможна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання в компанії зі стабільним ринковим становищем. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Ресторан Clover, |
охайність; уважність; |
приготування меню всього із 4-ьох ролів; приготування ролів по технологічним картам. |
чудовий колектив; графік роботи 3/3 з 10:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер (ведення ФОП) |
ФОП Бурдейний А.Г. |
вища освіта за фахом; досвід роботи від 1-го року; розуміння бухгалтерського та податкового обліку; вивчення нових змін в законодавстві та вміння їх аналізувати і застосовувати на практиці; впевнене знання конфігурації УТП 1с 8 підприємство. |
ведення обліку ФОП та набір платежів в клієнт банку; виставлення рахунків та складання актів на роботи й послуги; розрахунок та виплата заробітної плати по ФОП з найманими працівниками; подання звітності; контроль розрахунків з бюджетом за даними електронного кабінету. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата конкурентної заробітної плати; робоче місце, оснащене всім необхідним сучасним обладнанням; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адвокат (представництво) |
ТОВ Коллект Центр |
наявність адвокатського свідоцтва; освіта вища юридична (обов'язкова умова — наявність диплома про вищу освіту (кваліфікація юрист)); досвід роботи на посаді юрист / юрисконсульт від 1- го року; навички представництва інтересів в судах, органах державної виконавчої служби; знання банківського і цивільного процесуального законодавства; наявність ПК, E-Mail, широкоформатного доступу в інтернет; відповідальність, порядність, комунікабельність, здатність до інтенсивної праці. |
представництво в суді. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
MmmiDog |
цілеспрямованість; бажання розвивати себе та реалізувати в соціальних мережах; вміння створювати цікаву історії розвитку команди; креативність та бажання розвиватися. |
ведення Instagram, Facebook, TikTok; зйомки контенту; притримання контент плану;
|
гнучкий графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Kosmotech |
креативність; організаторські здібності; позитивний досвід на посаді trade чи brand-маркетологом; вміння розуміти ціль, будувати шлях її досягнення, робити висновки, апгрейдити; скіли переговорника. |
комунікація з нашими партнерами: створення спільних акцій, промо-активностей; генерація ідей по пропозиціям для партнерів для колаборацій; налагодження співпраці з інфлюєнсерами по просуванню брендів/товарів; організація роботи дизайнерів, підрядників; аналіз результатів проведеної роботи та її постійне вдосконалення; формування презентацій та можливі виступи з ними; співпраця з контент-менеджерами та фотографами. |
сучасний просторий офіс і комфортне робоче місце; стабільна й конкурентна оплата праці — ставка; корпоративне медичне страхування; оплачувана відпустка та лікарняні; можливість постійно розвиватися — ми компенсуємо 50% вартості бажаного навчання; активний відпочинок — спортивні челенджі, подорожі, марафони, регулярні цікаві івенти різного спрямування; молода проактивна команда, яка готова підкорювати космос. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Синергия Тим |
досвід роботи; особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність, охайність, пунктуальність, бажання зростати та підвищувати свої знання разом із нами. |
|
цікава робота у команді професіоналів; графік роботи: позмінний з 09:00 до 22:00; висока заробітна плата; комфортне розташування біля ТРЦ «Мегамолл» (вул. 600-річчя 17); корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); використання у роботі виключно високоякісні продукти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар на хоспер |
ФОП Пращук В.В. |
досвід роботи на хоспері чи мангалі відповідальність, вміння працювати в команді. |
якісне та своєчасне приготування страв відповідно до технологічних карт дотримання порядку та чистоти на робочому місці дотримання санітарних норм та внутрішніх правил підприємства |
гідна та стабільна оплата праці; офіційне працевлаштування; зручний графік роботи (20 робочих змін у місяць, з 10:30 до 22:00) трансфер персоналу додому; корпоративне харчування; можливість професійного розвитку; медичне страхування, після 6 місяців роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Репетитор англійської мови |
AntiSchool Online |
класна розмовна англійську, досвід спілкування та роботи з іноземцями, практику за кордоном, полюбляє англомовне середовище (фільми, музику, шоу, підкасти, статті) та знайомитися з новими людьми; хоче брати участь у розвитку креативного, нестандартного та унікального проекту; розуміє важливість роботи з слухачами над розмовними скілами та подолання барʼєру говоріння — саме на цьому базується наша методика викладання:); хоче розвиватись як викладач і не тільки, або цікавить також розробка занять, карʼєрне зростання. |
навчання дорослих; навчання дітей та підлітків; групове навчання; навчання інших педагогів; писати плани уроків; методична робота по розробці уроків на різні курси; допомагати нашому відділу маркетингу, створення контенту; саме разом із нами ви зможете реалізувати свої амбіції як педагога у різних його проявах; карʼєрне зростання до тім лідера та в перспективі навіть до керівника відділу педагогів. |
оффлайн та онлайн напрямки; інтерактивна платформа; 6 різних напрямків — не англійська єдина. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Файервуд |
|
збільшення продажів. пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, робота з поточними клієнтами). моніторинг ринку (попит, пропозиція, ціни). розробка комерційних пропозицій. укладення та супровід договорів. |
работа, що дозволяє просувати свої ідеї та приймати рішення; дружній колектив; можливості для професійного росту; графік работи: Пн-Пт з 08:30 до 17:30; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу металопластикових конструкцій |
ТМ Вікона |
вища освіта; досвід роботи в даній сфері (бажано); знання в області менеджменту та техніки продажів; технічне мислення; цілеспрямованість; відповідальність; вміння та бажання працювати в команді. |
пошук нових клієнтів та реалізації продукції з металопластику (вікна, двері, нестандартні конструкції і тд); прорахунок замовлень; ведення відповідної документації та звітності. |
робота в стабільній компанії, що успішно розвивається вже понад 20 років; комфортний офіс та зручне робоче місце; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 17:00 з перервою на обід; своєчасна виплата заробітної плати: ставка + бонуси; конкурентний рівень заробітної плати та можливість впливати на власний дохід; офіційне працевлаштування; дружня атмосфера в компанії та хороший колектив; хороші умови для професійного та особистісного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Happy Monkey |
наявність медичної книжки; вміння роботи в команді; дотримання санітарно-гігієнічних норм. |
приготування страв згідно технологічних карт; контроль термінів зберігання продуктів; своєчасна видача страв;
|
гнучкий, завчасно обговорюваний графік роботи; трансфер персоналу у вечірній час; стабільна виплата заробітньої плати; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Начальник виробництва |
ТОВ Лаки-2017 |
досвід роботи від 1-го року; знання технології та процесів переробки, заморозки фруктів та овочів; вміння керувати виробництвом та контролювати виконання плану виробництва; високі лідерські якості та організаторські здібності; |
|
конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку; робота в стабільній та перспективній компанії; можливість працювати з професійними та висококваліфікованими колегами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Супервайзер |
ТОВ Східні ласощі |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; практичний досвід прямих продажів; високий рівень комунікативних навичок; енергійність та наполегливість в досягненні високих результатів; знання технік продажів. |
організація, координація, контроль діяльності торгових представників філії; виконання планів продажу філією та досягнення результатів по іншим показникам ефективності роботи філії; контроль дебіторської заборгованості; здійснення ревізій по маршрутах, навчання ТП в полях; підбір та навчання персоналу; проведення переговорів з ключовими клієнтами. |
п’ятиденний робочий тиждень (Пн - Пт); проста система мотивації, що залежить від результатів роботи (без обмеження min та max); компенсація пального; стабільність та своєчасність виплати заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер, рекрутер |
Датагруп & Volia |
досвід роботи підбору персоналу; впевнений користувач ПКMS Word, Excel; грамотна усна і письмова мова; вільне володіння українською мовою; пунктуальність, здатність до навчання, старанність, комунікабельність; зарядженість на позитив. |
пошук та підбір персоналу; прийом та здійснення дзвінків до потенційних працівників компанії; підготовка та публікацій оголошень про прийом на роботу; формування звітності: проведення заходів для колективу; піклування про добробут компанії. |
гідна та стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; достойні умови праці; дружній колектив; можливість проявити себе; кар'єрний ріст; графік роботи Пн - Пт з 09:00−18:00. позитивний моральний клімат колективу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер, контент-мейкер |
Майстер Плюс |
креативність та енергійний в роботі, з великою кількістю ідей; практичний успішний досвід в SMM, контент-менеджером від 1-го року; здатність самостійно планувати свою роботу; навички для створення крутих фото та відео; готовність поділитися своїми реальними результатами в роботі. |
розроблення та реалізація SMM стратегії; здійснення фото та відео зйомки; написання тексту, який буде сприйматися аудиторії; створення та розміщення контенту в соціальних мережах; комунікування з читачами/підписниками сторінок компанії; |
сильна команда талантів, де кожен розуміє свою зону відповідальності; можливість працювати, як в комфортному офісі, так і вдома; робота у стабільній компанії, яка не зупиняється у своєму розвитку; можливість навчання та самовдосконалення; корпоративні заходи та інше. графік роботи: Пн-Пт з 9.00 до 18.00 |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
OKKO |
знання первинного бухгалтерського документообігу; знання MS Office та облікових програм; знання договірної діяльності; наявність навичок активного продажу та стаж роботи у прямих продажах; комунікабельність, активність та цілеспрямованість, націленість на результат; готовність до складних та неординарних завдань. |
обслуговування існуючої клієнтської бази, проведення звірок, супровід продажу, розширення продажів по існуючих клієнтах; пошук та залучення корпоративних клієнтів; продаж пального гуртом та через мережу АЗС, продаж мінеральних добрив та природнього газу. |
офіційно і швидко приймаємо на роботу з першого дня; забезпечуємо безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); навчаємо та розвиваємо, у нас можна зростати; спонукаємо до креативу в підході до вирішення виробничих задач; надихаємо на позитив залучаючи до активностей та підтримуючи відповідну атмосферу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор торгового залу |
Лінія магазинів Eva |
середня/середньо-спеціальна/вища освіта; клієнтоорієнтованість; управлінські здібності, націленість на результат, відповідальність, доброзичливість, стресостійкість; вміння базово користуватись комп’ютером ( MS Word, MS Excel, ел. пошту). |
вміння організувати роботу персоналу в торговому залі (контроль викладка товарів, стеження за наявністю цінників, представленістю асортименту, робота з планограмами); консультування покупців з питань товару; робота з касовим апаратом, вміння підготувати касову звітність; проведення інвентаризації товару; організація процесів навчання персоналу; контроль збереження ТМЦ. |
графік роботи: (Пн-Пт з 09:00 до 17:00). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Supercement |
досвід роботи з документами (договори, рахунки, накладні); знання та досвід роботи в 1c; досвідчений користувач MS Office; навички роботи з комп’ютером, вільне володіння ПК та офісною технікою; досвід роботи на аналогічній або суміжній посаді не менше року; відповідальність та системність; комунікабельність; уважність до деталей. |
контроль первинних фінансових документів (повернення видаткових накладних від покупців); прийом, облік вхідної та вихідної кореспонденції; ведення взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками, акти звірок, первинна документація; складський облік: оприбуткування, списання ТМЦ, формування шляхових листів, ТТН, реєстрів по філіях. |
графік роботи: Пн.-Пт; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Office and computer support administrator |
Headway.Global |
розуміння на роботі протоколів стека TCP/IP, моделі OSI; знання про налаштуванні Інтернету, WI-FI, роботи з провайдерами; досвід ведення обліку робочих моментів та обладнання; досвід роботи з постачальниками й замовленням продукції; вміння оперативно реагувати на запити офісу. |
надання підтримки користувачам компанії та консультацію по роботі з корпоративним ПO; налаштування та здійснення моніторингу серверних систем; проведення модульного ремонту, модернізації ПК, очищення комп’ютерної техніки; проведення обслуговування офісної техніки та виконання дрібних побутових ремонтів (або виклик відповідних майстрів); підготовка робочих місць для нових працівників, допомога працівникам з їхніми проблемами (тільки пов’язаних із ПК); організація порядку щодо адміністративно-господарської частини офісу ; організація та контроль закупівлі витратних матеріалів, інструментів та техніки, необхідних для здійснення адміністративно-господарської діяльності; організація та контроль закупівель продовольчої продукції; проведення ремонту сантехніки/електрики (за потребою). |
офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи; покрокова система адаптації; постійний розвиток та зростання; забезпечення усім необхідним для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок; крута система освіти в компанії, доступ до програм по управлінню і бізнес інтелекту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Керуючий, Housekeeper manager в заміський котедж |
ФОП Павлова М.С. |
досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі; вміння працювати в команді та мотивувати персонал; досвід спілкування з підрядними організаціями; вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів; відсутність шкідливих звичок; знання етикету та дотримання субординації. |
організація роботи домашнього персоналу; закупівля продуктів харчування та всього необхідного інвентарю для роботи; робота з підрядниками; планування бюджету, формувати звіти по витратах; нагляд за дотриманням графіків роботи та забезпечення ефективної і своєчасної роботи персоналу. |
гнучкий графік роботи; безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця; робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста; співпраця з невеликою, дружньою командою; робота в оточенні людей, які постійно саморозвиваються; можливість підвищення комунікативних навичок; своєчасна виплата заробітної плати без затримок; можливість довготривалої співпраці; цікава та відповідальна робота в престижному заміському будинку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар з приготування піци |
ТОВ Фора |
бажання навчатися і розвиватися; вільне володіння українською мовою; комунікабельність, привітність; вміння працювати у команді; позитивний настрій в роботі та драйвовість. |
формування та випікатння найсмачнішої піци; підготовка начинок та тіста; дотримання санітарних норм на робочому місті. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з логістики |
Група компаній Неоліт |
досвід роботи у сфері продажів, транспортної логістики; володіння знаннями про транспортний ринок, правилами та стандартами перевезення вантажів; досвід із супроводу міжнародних перевезень та по Україні; досвід проведення переговорів; комунікабельність активність, вміння працювати у команді. |
обробка замовлень клієнтів; робота з перевізниками та транспортними замовниками; повний цикл організації та контроль процесу перевезень; документальний супровід процесу перевезень. |
можливість постійного розвитку та навчання; можливість кар'єрного зростання; можливість впливати на свій дохід; комфортні умови праці, дружний молодий колектив, соціальний пакет та офіційне працевлаштування, неповторні корпоративні заходи, оплата мобільного зв’язку, додаткові бонуси; графік роботи: Пн-Чт з 09:00 до 18:00, Пт з 09:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
92°кава |
досвід роботи баристою; знання та дотримання стандартів приготування кави; вміння працювати в команді та оперативно реагувати на зміни в роботі; відповідальність та уважність до деталей. |
приготування кавових напоїв відповідно до стандартів компанії; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці; обслуговування клієнтів та надання рекомендацій щодо вибору напоїв. |
гнучкий графік роботи; робота у затишному та дружньому колективі; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з закупівель |
Makeup |
досвід роботи в закупівлях від 1-го року; досвідчений користувач усіх офісних програмам; знання MS Excel та 1C на високому рівні. |
проведення аналізу товарообігу, контроль товарних залишків в програмі 1C; оформлення замовлень товарного асортименту у постачальників; комунікація з постачальниками, заключення договорів; ведення всієї необхідної звітності. |
робота в офісі; повний робочий день з Пн по Пт з 09:00 до 18:00. оплата праці два рази на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з маркетингових досліджень |
Кондитер-С |
досвід роботи; знання програми 1С; уважність, порядність, відповідальність; знання MS Excel і вміння працювати з базами даних (побудова зведених таблиць, робота з формулами). |
робота в програмі 1С; здійснення маркетингового аналізу/формування аналітичних звітів; аналітика даних по продажах; виконання додаткових розпоряджень керівництва. |
офіційне працевлаштування; своєчасна заробітна плата; робота в дружньому колективі; затишний офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бургер-мейкер, кухар-універсал |
LA П'ЄЦ |
досвід роботи на посаді кухаря від 1-го року; досвід роботи на кухні (бажано); прагнення ефективно, стабільно та плідно працювати; бажання зростати та розвиватися у своїй кар'єрі. |
приготування бургерів, фрі, хот-догів; вчасна видача замовлень; дотримання чистоти на робочому місці. |
оплачувана відпустка; офіційне працевлаштування; харчування за рахунок компанії; якісна уніформа; знижка -50% на все меню LA П'ЄЦ; трансфер після зміни в межах Вінниці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Майстер виробничої дільниці (виробництво сиру, масла) |
ТОВ Іноверс Груп |
досвід роботи виробництві сиру та масла принаймні 1 рік (бажано); знання технологічних процесів виробництва сиру та масла; бажання працювати та розвиватися в даній сфері; вміння працювати в команді та дотримуватися виробничої дисципліни; бажання вчитися та підвищувати свій рівень знань та навичок. |
контроль якості виготовленого продукту; забезпечення виробничого процесу необхідними матеріалами та інструментами; виконання технологічних норм та правил безпеки під час виробництва; здійснення поточного ремонту та обслуговування обладнання; виконання інших завдань, що випливають з процесу виробництва. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; гідна заробітна плата; можливість розвитку та кар'єрного зростання; дружній колектив та сприятливі умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст відділу контролю ідентифікації фізичних осіб |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
повна вища освіта (ОС “Бакалавр” /ОКР “Спеціаліст”/ОС “Магістр”); орієнтованість на результат, комунікабельність, уважність та відповідальність. |
перевірка оформлення і відповідності вимогам законодавства України копій документів для відкриття рахунків фізичних осіб; введення в програму даних клієнта — фізичних осіб, перевірка і коригування даних, при необхідності; контроль першого рівня по ідентифікації фізичних осіб, осіб, відкритих списково в рамках зарплатно-карткового проєкту. |
офіційне працевлаштування; 24 календарних дні відпустки; доступ до програм навчання та тренінгів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Супервайзер, регіональний менеджер з розвитку |
TermoUnion |
досвід роботи у продажах В2В супервайзером, менеджером з продаж; готовність до відряджень по території м. Вінниця та Вінницької обл.; навики ведення переговорів з клієнтами; знання різноманітних технік продаж; аналітичний склад розуму, стратегічне мислення; управлінські та організаторські навики, лідерські якості. |
складання звітів про готовність кожного конкретного працівника до виконання тих чи інших завдань, про досягнуті результати, про причини, що привели до зриву виконання планів; контроль взаєморозрахунків з клієнтами, та безпосередня участь у вирішенні складних завдань, відвідування торгової точки відповідно до запланованого маршруту, зберігаючи заплановану послідовність візитів; ведення переговорів з керівниками та / або представниками торгових точок (далі — клієнт) щодо співробітництва, постачання товару, отримання від клієнтів замовлення на постачання товару та встановлення / заміну / маркетингового обладнання; забезпечення наявності повного асортименту продукції у всіх торгових точках на визначеній території; знаходження нових торгових точок на визначеній території, ведення переговорів з представниками цих торгових точок та укладення договорів щодо співробітництва; контроль дебіторської заборгованості клієнтів, ведення переговорів щодо своєчасного погашення такої заборгованості клієнтами; встановлення маркетингового обладнання згідно планограм та вимог; забезпечення своєчасного та якісного оформлення та переоформлення договорів з клієнтами щодо поставок товару. |
навчання, семінари та тренінги за рахунок компанії; графік роботи: 09:00—18:00, Пн-Пт (Сб, Нд — вихідні); корпоративні знижки та бонуси; широкі можливості для професійного та кар'єрного росту; якісне навчання на етапі адаптації та допомогу наставника після її завершення; драйвова команда однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцейола |
Альянс Рітейл Груп |
|
приготування піци; контроль за запасами продуктів та інгредієнтів; дотримання правил техніки безпеки та санітарних норм; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці. |
графік роботи: 08:00 — 22:30, 4/4.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп & Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах. |
здійснення вихідних дзвінків до діючих клієнтів банку по банківських продуктах; інформування та консультація клієнтів. |
стабільний графік роботи: 5/2 з 10:00 до 19:00, вихідні: субота та неділя; офіційне працевлаштування; робота у офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
Бізнес-клуб підприємців Конс на Бі$ |
робота з людьми та заради людей; знаходження спільної мови з різними людьми та вміння їх переконувати; бажання навчатися та розвиватися у сфері HR; володіння гарною самоорганізованістю та самостійністю; володіння базовими навичками роботи з комп’ютером та офісними програмами; чітке усне та письмове мовлення, великий словниковий запас і вміння логічно висловлювати свої думки. |
|
гнучкий графік роботи, молодий і результативний колектив, де панує здорова атмосфера; можливість брати участь у бізнес-івентах та спілкуватися з успішними підприємцями України. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
ТД Бойчак |
досвід роботи торговим представником від 1-го року; навик переговорів, вміння добре рахувати цифри і аналізувати показники. |
здійснення продажу продукції та виконання планів продажів; здійснення візитів в торгову точку по маршруту; виконання поставлених керівником завдань; залучення якомога більшої кількості клієнтів до співпраці по наданій території; аналіз конкурентів по цінах та по присутності товару в торговій точці; робота з новинками та акціями; контроль дебіторської заборгованісті (контроль повернення коштів з клієнтів по наданому їм відтермінуванні); мерчендайзинг: викладка продукції на основних або додаткових місцях продаж, формувати корпоративний блок торгової марки. |
. можливість придбати продукцію компанії зі знижкою; графік роботи: Пн — Пт, з 08:00 — в першій торговій точці і до завершення маршруту, Сб-Нд вихідні; кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Формувальниця тіста |
ПП Вінницька паляниця |
|
робота в виробничому цеху. |
графік роботи: доба через дві. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар піци |
Грош |
відповідальність і працьовитість, акуратність; любов до приготування їжі; наявність санітарної книжки з чинним допуском до роботи (не більше 6 міс). |
приготування піци згідно технологічної карти. |
робота у великій та успішній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗПП України; графік роботи — плаваючий; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ФОП Пшеничний В.А. |
досвід роботи від 1-го року (у сфері роздрібної торгівлі буде перевагою); знання ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку, ПДВ; практичні навички роботи в M.E.Doc, РРО, 1С 7, Клієнт-банк; відповідальність; бажння працювати у режимі багатозадачності та стресостійкості, терплячість, позитивність. |
робота з РРО; реєстрація податкових накладних; заміни та РК податкових накладних; звірка з контрагентами. |
робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання; місце роботи в комфортному офісі в р-ні Тяжилів, Пн-Пт з 12:00 до 19:00, вихідні — Сб, Нд; своєчасна виплата заробітної плати та офіційне працевлаштування; наставництво головного бухгалтера; можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином "Антошка" |
RedHead Family Corporation |
досвід роботи на аналогічній посаді; знання основних показників ефективності магазину; навички ефективного управління персоналом; підтримка корпоративних стандартів, вимог та регламентів роботи, продажу та якості обслуговування покупців у магазині. |
виконання планових показників магазину; аналіз продажів та наявності асортименту в магазині; контроль дотримання стандартів обслуговування та забезпечення якісного сервісу в магазині; побудова команди та забезпечення ефективності роботи персоналу; організація і контроль всієї роботи магазину. |
офіційне працевлаштування; стабільна та своєчасна оплата праці; можливості для професійного та особистісного розвитку; соціальні гарантії згідно законодавства. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник PPC-менеджера (Amazon) |
Technie |
рівень англійської мови — середньо-просунутий/ Upper Intermediate; розуміння під час читання: підбір ключових слів англійською, читання документації від Amazon, статей; розуміння на слух: навчання з онлайн-курсів; аналітичний склад розуму; наявність системного мислення; гнучкість у роботі та спілкуванні; бажання розвиватися та підвищувати професійний рівень. |
підбір ключових слів для продуктів, розробка семантичного ядра; підготовка та формування звітів (Amazon PPC); проведення експериментів із Amazon PPC, A\B Tests; управління наявних PPC кампаній, планування та створення нових; збір даних для звітів (Helium 10, Sellerboard); можливі інші завдання в Online Marketing, наприклад, робота з блогерами та outreach, налаштування flows у ManyChat, налаштування розсилки з використанням Sellerboard та Amazon; оновлення сайту компанії. |
повністю віддалена робота; повний робочий день: 8 годин, 5 днів на тиждень, вихідні дні — субота та неділя; відстеження часу роботи за допомогою TimeDoctor; оплачувана відпустка або місячна надбавка до заробітної плати в кінці року на вибір працівника; перегляд заробітної плати на початку року, за результатами роботи;
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер відділення по роботі з клієнтами ММСБ |
Ощадбанк |
вища освіта; досвід роботи в банку; знання спектру банківських продуктів та послуг; знання діючого законодавства України в напрямку організації і контролю роботи відділення, РКО, валютного регулювання та контроля, кредитування, порядку оформлення банківських операцій у відділенні. |
супроводження портфелю юридичних осіб; надання консультацій клієнтам мікро-, малого та середнього бізнесу щодо здійснення операцій, умов банківський продуктів та послуг; комплексний продаж банківських продуктів юридичних осіб (РКО, кредити, депозити); створення інноваційних продуктів та послуг; дотримання корпоративних стандартів банку та стандартів якісного обслуговування клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу. |
створення умов для професійного та кар'єрного зростання кожного співробітника; піклування та підтримка — офіційне працевлаштування, дотримання всіх соціальних гарантій; досягнення успіху. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
ТМ Україночка |
досвід роботи з різними видами страв; вміння швидко приймати рішення та працювати в команді. |
приготування і подача страв; контроль якості продуктів та чистоти кухні. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Синергия Тім |
досвід роботи; особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність, охайність, пунктуальність, бажання зростати та підвищувати свої знання разом із нами. |
приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм. |
графік роботи: позмінний з 09:00 до 22:00; висока заробітна плата; комфортне розташування біля ТРЦ «Мегамолл» (вул. 600-річчя 17). корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); використання виключно високоякісних продуктів у роботі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
ТвояКава |
бажання працювати кондитером та розвиватись в цій сфері; знання основ кондитерської справи; відповідальність та пунктуальність; комунікабельність та вміння працювати в команді. досвід роботи або освіта (буде перевагою, але не обов’язково). |
|
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00—18:00, Сб-Нд вихідні; навчання та розвиток в кондитерській сфері; дружний та професійний колектив; можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер із заробітної плати у Калинівку |
Terminus |
вища освіта в галузі бухгалтерського обліку; досвід роботи не менше 1-го року на аналогічній посаді; знання законодавства з питань заробітної плати та оподаткування; вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку; висока відповідальність та уважність до деталей, комунікабельність та здатність працювати в команді. |
підготовка звітності по заробітній платі; розрахунок заробітної плати; оподаткування заробітної плати та інші пов’язані з цим обов’язки. |
конкурентоспроможна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання в компанії зі стабільним ринковим становищем. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ Макош Мінерал |
доброзичливість та відповідальність; активна життєва позиція; бажання розвиватись; впевнений користувач ПК (MS Office). |
організація і ведення адміністративних функцій відділу продажів; складання протоколів нарад відділу; організація, підготовка до зустрічей з ключовими партнерами; моніторинг та контроль за актуальним наповненням CRM системи, необхідною інформацією для продажів і професійного навчання; співпраця з відділом маркетингу щодо рекламацій по товару від менеджерів; участь в підготовці аналітичної інформації та звітності відділу; ведення електронної переписки та CRM комунікації з менеджерами та клієнтами (у разі відсутності менеджера). |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди в ресторані поруч з офісом; навчання, розвиток, кар'єрний ріст, цікаві задачі; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами для продажу систем опалення |
ФОП Тарасов Д.В. |
надійність; організованість; відповідальність. |
продаж опалювального обладнання та сантехніки; пошук об'єктів квартир, приватних будинків, торгових центрів, новобудов, виконробів монтажників з подальшим перенапором їх у магазин ТеплоБуд для укладання угод та співпраці. |
Офіс: м.Вінниця, вулиця Зодчих, 36. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Ресторан Rivali |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання та розуміння асортименту алкогольних та безалкогольних напоїв; навички змішування та подачі коктейлів; вміння комунікувати з гостями та зберігати відносини з ними; відповідальність та організованість. |
підготовка бару та робочого місця до роботи; змішування та подача коктейлів та напоїв; контроль за наявністю та якістю алкогольних та безалкогольних напоїв; дотримання правил безпеки та гігієни на робочому місці. |
стабільна робота в ресторані з високою репутацією; конкурентна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружній та професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
АТБ-маркет |
ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах; наявность успішного керівного досвіду роботи не менше 1-го року в роздрібній торгівлі продуктами харчування; наявність вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту); наявність досвіду роботи на ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1С: торгівля і склад); |
формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу); забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії; контроль і забезпечення збереження ТМЦ; замовлення товару та контроль постачання продукції. |
стабільна та своєчасна оплата; безкоштовне навчання; можливість роботи поруч з будинком; дотримання трудового законодавства; кар'єра в команді лідера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
ФОП Іщенко О.Д. |
працьовитість; |
|
офіційне працевлаштування; гідна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер дослідження попиту (Research and development) |
Twinsann |
здатність до аналізу даних та прийняття рішень; вміння аналізувати креативи запущені на рекламу; навики ведення переговорів. |
аналіз ринку, збір інформації про нові тенденції у дизайні меблі; відслідковування роботи конкурентів та їхніх новинок; створення контенту; тестування нових оферів; запуск таргетованої реклами; домовлення з іншими виробниками про співпрацю. |
гібридний формат роботи (в офісі та віддалено); постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії); подарунки на свята від компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу в інтернет-магазин |
Будинок Полімерів |
грамотне усне та письмове мовлення; вміння роботи на комп’ютері на рівні впевненого користувача; уважність та відповідальність; знання 1С; досвід роботи з СRM; розуміння алгоритмів інтернет-продажів. |
обробка вхідних замовлень в СRM та 1С, по телефону, електронною поштою, а також через Viber та Telegram; якісна консультація клієнтів з питань щодо товару, умов купівлі та доставки тощо; контроль оплат; проведення реалізацій та повернень в 1С; виконання нескладних додаткових завдань. |
офіційне оформлення згідно КЗпП України; повний робочий день: Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб в черговому режимі (1 раз на 3 тижні); робота в офісі з власним складом. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий рестораном |
ФОП Корбут Ю.В. |
ініціативність та лідерські якості; комунікабельність, привітність, оптимізм; грамотність та вміння спілкуватись з людьми; дисциплінованість, пунктуальність та відповідальність. |
|
офіційне працевлаштування; гідна та конкурентна фінансова винагорода; комфортні умови праці, включаючи харчування; гнучкий та зручний позмінний графік; оплачуваний період стажування; підтримка та доброзичливість колективу; швидкий та чесний зворотній зв’язок від керівника та команди; реальні можливості професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
ФОП Шульга В.А. |
дівчина від 20-ти років; досвід роботи у ресторанному господарстві.
|
робота з персоналом; робота з гостями; робота з постачальниками. |
графік роботи: 3/3 09:30−23:00; робота в стабільній компанії; постійний розвиток, навчання та підтримка; конкурентна та стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Адміністратор |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність.
|
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта; ведення сторінки у соцмережах. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
Bute |
наявність успішних проєктів в SMM; розуміння принципів видачі контенту; знання принципів ведення TikTok; володіння грамотною українською мовою; вміння шукати й аналізувати інформацію; відповідальність, ініціативність; пунктуальність, уважність до дрібниць. |
розробка та реалізація стратегій розвитку офіційних сторінок у Instagram, Telegram та TikTok; самостійне веденням сторінок в соцмережах; створення креативного текстового контенту; написання ТЗ для дизайнерів, фотографів, відеооператорів для публікацій; аналіз трендів та їх впровадження аналітикою та складанням креативного контент-плану. |
комфортний офіс в центрі міста з необхідним обладнанням; можливість апгрейдити свої скілли безкоштовно; реалізація будь-якої своєї ідеї. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор торгового залу |
Лінія магазинів Eva |
середня/середньо-спеціальна/вища освіта; досвід роботи на адміністративній посаді (торгівля) рік і більше; клієнтоорієнтованість; управлінські здібності; націленість на результат; відповідальність; доброзичливість; стресостійкість; вміння базово користуватись комп’ютером (MS Word, MS Excel, ел. пошта на початковому рівні). |
вміння організовувати роботу персоналу в торговому залі (контролювати викладку товару, слідкувати за наявністю цінників, представленістю асортименту, працювати з планограмами); консультування покупців з питань товару; робота з касовим апаратом; вміння готувати касову звітність: проводення інвентаризації товару; організація процесів навчання персоналу; контроль збереження ТМЦ. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер, SMM-спеціаліст |
Gift UP |
вміння працювати в команді; бажання розвиватися в сфері контенту. |
зйомка життя команди; ведення соціальних мереж компанії; слідкування за трендами; створення креативних постів для реклами. |
кар'єрне зростання з можливістю стати керівником відділу; гнучкий графік роботи; можливість працювати, як в офісі, так і вдома; молода, дружня та крута команда; навчання за рахунок компанії всім необхідним навичкам. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар холодного, гарячого процесу |
Ресторан Оазис |
досвід роботи на аналогічній посаді (обов’язково); вміння користуватися стандартами підприємства, технологічними картами при виготовленні страв та кулінарних виробів; знання правил та порядку зберігання продуктів харчування. |
підготовка продуктів до процесу приготування; здійснення процесу приготування страв відповідно до ТК; визначення готовності страв, оформлення; контроль зовнішнього вигляду страв для передачі готової продукції в зал. |
графік роботи: 4/3, 5/2; графікроботи: 10:00−21:00; робота у стабільній компанії; смачні обіди та вечері від ресторану; трансфер персоналу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з мережами |
Корпорація Біосфера |
досвід роботи від 1-го року у сфері; знання офісних програм: 1C, Microsoft Excel, Microsoft Word; володіння навичками планування і системним мисленням; уміння бачити ситуацію в цілому і прогнозувати її розвиток; вміння вести переговори. |
підготовка та забезпечення виконання планів продажу за категоріями, забезпечення виконання плану з прибутку по клієнтам у зоні відповідальності, забезпечення присутності повного асортименту продуктів Корпорації у всіх торгових точках Національних Ключових Клієнтів; забезпечення домінування продуктів Корпорації з розміщення та частки поличного простору по відношенню до продуктів конкурентів на основних додаткових місцях у всіх торгових точках Національних Ключових Клієнтів; дотримання цінової політики Корпорації у сегменті, забезпечення своєчасного повернення дебіторської заборгованості від клієнтів; розробка та реалізація заходів щодо стимулювання збуту спрямованих на клієнтів та кінцевих споживачів; виконання маркетингової стратегії Корпорації у сегменті Ключові Клієнти; підвищення ефективності операційних та маркетингових витрат; формування та реалізація стратегії Корпорації у сегменті Національних Ключових клієнтів. |
робочий графік: з 9:00 до 18:00, п’ятиденний робочий тиждень; офіційне оформлення з першого робочого дня, соціальні гарантії згідно з КЗпП; корпоративне медичне страхування; компанія гарантує стабільну заробітну плату, професійне та кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Категорійний менеджер |
Альянс Рітейл Груп |
високий рівнень самоорганізації; аналітичне мислення; комунікативні навики. |
аналіз продажів та визначення оптимального асортименту товарів для категорії; пропозиції по введенню нового асортименту; участь у запровадженні маркетингових акцій для товарів у своїй категорії; контроль за запасами товарів та їх розподіл між магазинами; моніторинг цін на товари в ринку та визначення оптимальної ціноутворення для продажу товарів у своїй категорії. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир (оператора АЗК) |
ОККО |
впорядковані документи: напр. наявний військово-обліковий; чинний паспорт; досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано); вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни. |
консультування клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; вчасна зарплата; оплачувані відпускні (24 дні в рік) та лікарняні; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомога один одному, адже ОККО – це велика і дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із збуту насіннєвого матеріалу |
Сади України |
вища освіта; знання специфіки ринку регіону; досвід роботи на аналогічній посаді; наявність водійського посвідчення. |
реалізація посівного матеріалу; розширення клієнтської бази; укладання договорів на поставку; консультаційна підтримка клієнтів з відвідуванням фермерських господарств. |
офіційне працевлаштування; конкурентна та стабільна оплата праці, що підвищується кожного сезону; бонусна система винагороди, за показникам роботи в сезоні продаж; мобільний зв’язок та транспортних засіб. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
ТМ Україночка |
досвід роботи від 1- го року; проживання у місті Вінниця; досвід роботи з різними видами страв; вміння швидко приймати рішення та працювати в команді. |
приготування і подача страв; контроль якості продуктів та чистоти кухні. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ФЛП Котляревский Ю.Б. |
обов’язкові навички роботи з CRM-системами, 1С, Binotel, Nova Poshta, Microsoft Office, Excel; знання української мови, вміння вести переговори; досвід у сфері оптових продаж; висока результативність — здатність досягати поставлених цілей у поставленні терміни, не дивлячись на перешкоди. |
пошук і залучення клієнтів в сегменті В2В, формування клієнтської бази; здійснення регулярних, результативних дзвінків щодня; регулярне проведення зустрічей і демонстрація продуктів компанії із ціллю продажу; підготовка і презентація комерційної пропозиції, виконання плану продажу; допомога клієнтам у формуванні замовлення; контроль оплат і доставки товару клієнтам; супровід клієнтів; формування звітності. |
комфортний колектив, в якому робота побудована на принципах взаємоповаги; офіс у м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 82; робочий день з 09:00 до 18:00 Пн- Пт; дружній колектив та комфортні умови праці; офіс у м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 82; стабільна оплата праці два рази на місяць; постійне навчання і самовдосконалення.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з маркетингу торгових каналів Traditional Trade |
PJSC Carlsberg Ukraine |
вища освіта за напрямком; досвід роботи не менше 1-го року (продаж, маркетинг, торговий маркетинг); аналітичний склад мислення, уважність, готовність працювати з великими обсягами даних; рівень впевненого користувача MS Office (Excel, Power Point); знання англійської мови на рівні Intermediate (бажано). |
розрахунок, погодження, супровід, контроль та аналіз національних та регіональних промо в каналі Traditional Trade; розрахунок та контроль бюджету для проведення промо-активностей в регіоні; робота з торговою командою каналу Traditional Trade в регіоні: презентації, проведення промо, контроль використання ПОСМ; контроль отримання, видачі та зберігання; замовлення та списання ПОСМ для каналу Traditional Trade; проведення аудитів, аналіз та контроль стандартів компанії у роздрібній торгівлі. |
офіційне працевлаштування в організації з міжнародними стандартами; можливість професійного росту (корпоративне навчання, тренінги, семінари); піклування про ваше здоров’я (медичне страхування, страхування від нещасних випадків, вакцинація за бажанням). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу сільськогосподарської техніки |
Техноторг |
профільна вища або середня спеціальна освіта за спеціальностями: механізація сільського господарства/агрономія/ машинобудування/обслуговування машин (буде суттєвою перевагою); успішний досвід продажів від 1-го року; досвід роботи в продажах сільськогосподарської техніки (буде перевагою); впевнене володіння комп’ютерними програми Microsoft: Excel, Word; досвід роботи з електронною поштою. Робота в 1С (буде перевагою); знання і успішне застосування технік продажів; досвід успішних переговорів; досвід укладання договорів, супровід та контроль виконання угод в повному обсязі; загальне розуміння застосування сільгоспмашин (буде перевагою); знання конструкції сільськогосподарської техніки (буде перевагою). |
виконання плану продажів на закріпленій території; комунікація з клієнтами в зоні відповідальності: по телефону та особисті візити; розширення клієнтської бази; вивчення потреб клієнтів; продаж техніки, ґрунтуючись на потребах клієнтів; ведення переговорів з клієнтами; підготовка та укладання договорів, супроводження угоди до повного виконання умов сторонами; управління відносинами з клієнтами, формування позитивного іміджу компанії і продуктів на ринку; збір та аналіз інформації, що стосується кон’юнктури і активності на ринку; адміністрування діяльності (внутрішня звітність). |
цікава робота в стабільній компанії, найбільшому постачальнику сільськогосподарської техніки на ринку України; конкурентна заробітна плата; автомобіль для виконання службових обов’язків; оплата мобільного зв’язку; офіційне працевлаштування з першого робочого дня; можливості для професійного розвитку, самореалізації і кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1С, сервіс-менеджер |
АКцентр |
грамотне володіння українською мовою; чітка дикція; навики роботи в 1С (вітаються); впевнений користувач ПК; здатність швидко навчатися; вміння спілкуватись з людьми; досвід роботи в продажах (обов’язковий). |
обслуговування клієнтів в телефонному режимі; оформлення замовлень від клієнтів в програмі 1С; оформлення документації на доставку; виконання планових показників продажу товару. |
офіційне працевлаштування; повна зайнятість, Пн-Пт з 08:30 до 18:00; можливість професійного та кар'єрного зростання; робота в компанії професіоналів, об'єднаних спільною метою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Чорноморка |
досвід роботи у ресторані; відмінне володіння комунікативними навичками; чітка та грамотна вимова; впевненість в собі, вмотивованість; охайність, привітність, активність та позитивність; знання основ сервісу. |
прийом та розрахунок замовлень; приготування смачних кавових напоїв та чаю; приготування безалкогольних та алкогольних напоїв; дотримання чистоти на робочому місці. |
стабільна заробітна плата та корпративні знижки; графік роботи: 4/4 з 10:00 до 22:00; смачні рибні обіди та вечері; роботу в стабільній та успішній компанії з великим потоком гостей; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший експедитор |
Мультимаркет Аврора |
досвідчений користувач ПК (Excel, Word, Google-tab); постійне бажання до самовдосконалення; високий рівень особистої відповідальності; рообота в режимі багатозадачності; комунікабельність; стресостійкість. |
розподіл маршрутів між експедиторами; контроль обліку робочого часу експедиторів; комунікація з експедиторами щодо нових та чинних регламентів, стандартів та правил; рішення конфліктних ситуацій; взаємодія з іншими відділами та департаментами компанії. |
гнучкий графік роботи; кар'єрний ріст; корпоративні тренінги та навчання; соціальний пакет.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR. |
організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми; цілеспрямованість, ініціативність; висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
ЕкоДім |
робота з людьми та заради людей; знаходження спільної мови з різними людьми та можливість їх переконувати; бажання навчатися та розвиватися у сфері HR; володієте гарною самоорганізованістю та самостійністю; володіня базовими навичками роботи з комп’ютером та офісними програмами; чітке усне та письмове мовлення, великий словниковий запас і вміння логічно висловлювати свої думки. |
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; молодий і результативний колектив, де панує здорова атмосфера; можливість брати участь у бізнес-івентах та спілкуватися з успішними підприємцями України. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар холодного цеху |
Паста-бар Tamero |
досвід роботи від 1-го року; вміння працювати в команді; бажання вчитися і розвиватися. |
приготування страв згідно технологічних карт; додержання санітарних норм. |
офіційне працевлаштування; стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць; безкоштовне харчування та трансфер в кінці зміни; можливість професійного та кар’єрного зростання; графік роботи: 15−20 днів на місяць з 10:00 до 23:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого цеху |
Паста-бар Tamero |
досвід роботи від 1-го року; вміння працювати в команді; бажання вчитися і розвиватися. |
приготування страв згідно технологічних карт; додержання санітарних норм. |
офіційне працевлаштування; стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць; безкоштовне харчування та трансфер вкінці зміни; можливість професійного кар‘єрного зростання; графік роботи :15−20 днів на місяць з 10:00 до 23:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Ресторація Гостинний Пан |
вміння приготування страв відповідно до калькуляційної картки; дотримання санітарно-гігієнічних норм; досвід роботи. |
приготування страв холодного та гарячого цехів. |
графік роботи з 11:00 до 22:00, позмінно 3/3; стабільний дохід; зручний робочий графік; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з комплектації будівельних об'єктів |
ЕкоДім |
амбіційність, наполегливість, відповідальність; націленість на результат; комунікабельність. |
знання ринку забудовників міста Вінниці та області; контроль та своєчасна реєстрація об'єктів будування та реконструкції; формування та надання пропозицій забудовникам по комплектації об'єктів. |
графік роботи: з 08:30 до 18:00, Сб-Нд – вихідні; корпоративний зв’язок; можливість розвитку та самореалізації; стабільна, своєчасно виплачувана гідна заробітна плата; існуюча, працююча база забудовників, напрацьована роками. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Смоляр А.М. |
висока комунікабельність та доброзичливість; вміння працювати в команді та координувати роботу інших співробітників; відповідальність та організованість; бажання вчитися та розвиватися в обраний професії; знання української та російської мов на рівні, достатньому для розуміння та обробки запитів клієнтів. |
прийом та розміщення клієнтів; координація роботи майстрів; обробка дзвінків та відповіді на запитання клієнтів; формування звітності та ведення бази даних клієнтів; забезпечення чистоти та порядку в салоні. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Стоматологічний центр Топ Дент, |
досвід роботи (бажано від 1-го року на аналогічній посаді); приємний голос, правильна дикція та грамотна мова (укр./англ.), працездатність, зацікавленість, дисциплінованість, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість; приємна зовнішність, охайність, вихованість; |
відповіді на телефонні дзвінки; консультація з послуг клініки та їх вартості; запис пацієнтів на прийом; ведення та контроль бази даних пацієнтів, а саме графік прийому; ведення розрахунків з пацієнтами; впевнений користувач ПК; робота з касою/терміналом; зустріч/супровід пацієнтів у відповідності до етикету. |
повна зайнятість; розташування: центр міста; офіційне працевлаштування; кар'єрне та професійне зростання;
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-маркетолог |
Rabbit Marketing |
грамотна українська мова, (письмо та мовлення); знання англійської чи інших іноземних мов (буде перевагою); навички написання цікавих текстів та статей/постів; навички роботи в програмах редагування фото-відео контенту, щось зі списку: Figma, Canva, Сrello, або їх аналоги; досвід у веденні соціальних мереж для бізнесу чи особистого блогу. |
написання та оформлення постів для соціальних мереж клієнтів; публікація дописів згідно з контент-планом; робота з відгуками, коментарями та особистими повідомленнями; постановка завдань дизайнеру, організація та проведення фотосесій для клієнта; підбір та переговори з блогерами при необхідності; участь у креатив-сесіях під час створення контент-плану для клієнта; щомісячна звітність по проектах; |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор офісу |
ТОВ Агро-Віннер |
комунікативні навички; користування ПК на рівні впевненого користувача MS Office, MS Outlook, Google таблицями; уміння правильно розпроділяти робочий час, визначати приорітети; знання правил написання подорожніх листів і обліку пального; пунктуальність, дисциплінованість, уважність до деталей, вміння працювати в умовах багатозадачності; знання 1С (будь-якої). |
організація відправлень коресппонденції Новою Поштою, Укрпоштою; забезпечення офісу водою, канцтоварами та господарськими товарами; сканування документів та ксерокопії; робота із первинною документацією; формування рахунків, договорів, реалізацій, ТТН; списання канцтоварів; виконання доручення керівництва; оформлення подорожній листів; виконання інших службових доручень керівника; оформлення відряджень. |
графік роботи - Пн-Пт 08:30−17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий, Housekeeper manager в заміський котедж |
ФОП Павлова М.С. |
досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі; вміння працювати в команді та мотивувати персонал; досвід спілкування з підрядними організаціями; вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів; відсутність шкідливих звичок; знання етикету та дотримання субординації. |
організація роботи домашнього персоналу; закупівля продуктів харчування та весь необхідний інвентар для роботи; робота із підрядниками; планування бюджету, формування звітів по витратах; стеження за дотриманням графіків роботи та забезпечення ефективної і своєчасної роботи персоналу. |
гнучкий графік роботи, плаваючі вихідні; безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця; робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста; співпраця з невеликою, дружньою командою; робота в оточенні людей, які постійно само розвиваються; можливість підвищення комунікативних навичок; своєчасна виплата заробітної плати без затримок; можливість довготривалої співпраці; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Супервайзер |
Adsapience |
наявність авто та можливість виїзду в районні центри області; наявність власної команди промоутерів із 7 осіб; володіння MS Excel; відповідальність, комунікабельність, чесність, досвід в управлінні командою (бажано). |
підбір та комплектація команди; ведення звітності; облік проектних матеріалів; робочі візити (складання графіку персоналу, виїзди в міста (районні центри) з командою, навчання персоналу та аудити їхньої роботи в торгових точках, перевірка звітів Excel. |
компенсація пального згідно з маршрутним листом; молодий та дружній колектив; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Територіальний менеджер |
Steko |
амбіційність, клієнтоорієнтованість та активна життєва позиція; впевнені навики проведення презентацій, переговорів та укладення договорів; володіння сучасними методиками та техніками продажу; успішний досвід в активних продажах від 1-го року (B2B); наявність власного автомобіля та водійського посвідчення категорії «В»(буде перевагою). |
продаж металопластикових конструкцій та супутньої продукції компанії (B2B); розвиток та підтримка дилерської мережі; підписання угод з клієнтами; виконання плану продажів; проведення презентацій продукції компанії; участь в тендерах від забудовників. |
конкурентна заробітна плата, прозора система мотивації; навчання, постійні тренінги та вебінари від найкращих тренерів; нормований робочий графік: Пн-Пт; 08:00—17:00, Сб-Нд — вихідні; робота без прив’язки до офісу; компенсація пального, амортизації авто та мобільного зв' язку; страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ТРК Еверест |
освіта: вища за спеціальністю; досвід роботи від 1 року; хороші комунікативні здібності; вміння працювати в команді; уважність; оперативність; пунктуальність; обов’язкове знання: 1С Бухгалтерія, MS Office, Internet. |
розрахунки з постачальниками та покупцями; формування плану платежів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Python-програміст |
ТРК Еверест |
вік: від 20-ти років; освіта: вища технічна; знання мови програмування Python; досвід роботи із фреймворком Flask, Linux, Docker; знання реляційних баз даних (MySQL); досвід в проектуванні баз даних, нормалізації і аналізі даних (бажано); досвід роботи з ClickHouse, Celery, Redis; уміння користуватися системою контролю версій (Git); написання якісного, підтримуваного і розширюваного коду; досвід в розробці і підтримці веб-додатків; аналітичний розум, можливість ефективно вирішувати поставлені завдання; високий рівень комунікативних навичок. |
розвиток та підтримка CRM-системи компанії.
|
висока стабільна зарплата; можливість розвиватись в команді професіоналів; можливість самореалізації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |


